|
Post by Jake Wade Loretz on Nov 29, 2010 12:53:19 GMT 1
Joooo, noget i den stil. :B
Nu har jeg snakket videre med Night omkring Imogen og jeg tror godt Jake kan få hende vendt imod hendes søskende.. Så er det bare Eleanor tilbage af hele Ivory-slænget. Men jo han ville helt sikkert godt kunne finde på at udnytte hende imod hendes egen familie som en slags straf. Men ville hun lade sig overtale af Jake til at "beskytte" ham imod anklager? :b
|
|
|
Post by Charles Jonathan McDonal on Nov 29, 2010 12:56:01 GMT 1
Eleanor er jo en femten årig pige, og hun er ikke ufattelig stædig (efter min mening) Så ja, hun ville godt kunne 'overtales' til det, hvis Jake bare bruger de rigtige midler (: Men hun kan nok ikke vendes mod hendes fætter og kusine, for der har hun et søskende forhold med dem. Det er noget helt andet med Adam fordi hun er godt og grundigt misundelig på ham. Og hun føler at han ikke holder af hende, fordi at pigerne altid hænger på ham ö
|
|
|
Post by Jake Wade Loretz on Nov 29, 2010 12:59:13 GMT 1
I see... Nu må vi jo se om han kan få vendt hende imod både Rachel og Aiden også. Men det lyder godt Buller.
|
|
|
Post by Pedias Cromwill on Nov 29, 2010 13:00:02 GMT 1
{Jake & Pedias} Det vil seriøst være for kliché at køre det samme plot som vi har kørt på de 600 andre sider vi har været på med Jake og Peddi. Derfor forestiller jeg mig noget HELT HELT nyt Nu er du spændt ikke? Okay jeg forestiller mig, at de i stedet for at være venner/flirts/(ex-)kærester og hvad vi nu ellers har prøvet skal være en form for rivaler/fjender? Bare for nyhedens skyld. De skal altså konkurrere om ALT! Skole, ry, hierarki etc. Det lyder da sjovt? Specielt fordi jeg tror, at Jakes altid rolige facade vil irritere Pedias når hun ikke får den reaktion hun ønsker, ved at provokere ham og lægge op til en diskussion. Samtidig skal Jake være den eneste på Slytherin, som hun virkelig ikke bryder sig om ! Hvad siger du? Tør du være min fjende for én gangs skyld? [/color]
|
|
|
Post by Jake Wade Loretz on Nov 29, 2010 13:06:38 GMT 1
Ærligt talt har jeg siddet og tænkt det samme hele morgenen, det går ikke vi bliver ved med at køre i det samme, som du også selv er inde på... Så jeg er glad for at du kom med en idé, selvom jeg godt kunne se at det var noget i den stil vi ville ende ud i. :b Nu så jeg at du havde skrevet i på Psyches side og ville bare lige sige at hende og Jake er i familie. Men at se Pedias og Jake slås med næb og klør lyder faktisk en smule skræmmende, eftersom jeg har kendt dig længe og flere gange set Pedias' grimme side, hvilket jeg bestemt ikke ville ønske skulle gå ud over mig, men nok om det! :b Jo selvfølgelig kan vi køre på hinanden, det øger spændingen.
|
|
|
Post by Pedias Cromwill on Nov 29, 2010 13:12:50 GMT 1
{Jake & Pedias} Det behøver vel ikke holde deres had imod hinanden tilbage, at Pedias er slyngveninder med et af hans familiemedlemmer. Kan være Psyche kan få lov at mæle lidt fred imellem dem en gang imellem så. Og jeg syntes kun det er fair, at det endelig er dig Pedias' grimme sider kommer til at gå ud over (Nej jeg kan heller ikke lide hende altid ) :b . Så det gør vi, vi leger bitches Tazzer ! (Det gør jeg så altid, men denne gang går det ud over dig xD ) [/color]
|
|
|
Post by Jake Wade Loretz on Nov 29, 2010 13:23:47 GMT 1
Nej da.. Jeg har bare ondt af Psyche da det er hende som kommer til at stå i midten af det hele! Og du skal ikke lyve, selvfølgelig kan du lide hende hele tiden! Ligesom jeg elsker min Jake hele tiden! Sådan er det bare! :b Men fair and square, det er en aftale.. Så kan du jo passende udfylde hans bekendtskaber?
|
|
|
Post by Pedias Cromwill on Nov 29, 2010 15:42:14 GMT 1
Bah - Til alle tingene xD
|
|
|
Post by Jake Wade Loretz on Nov 29, 2010 15:52:13 GMT 1
Godt vi er enige.
|
|
|
Post by Meredith Abbey on Dec 30, 2010 16:02:44 GMT 1
hello there. mary her er en femtenårig løvinde, som har en ret stor forkærlighed for det modsatte køn, og jeg kunne sagtens se jake som en person, hun ville flirte meningsløst med - både fordi, jake er slange, og derfor muligvis afvisende eller ondskabsfuld (hvilket kun gør udfordringen større) jeg tænker lidt, han måske kunne syntes hun var ret 'irriterende', fordi hun blev ved i længden, men jeg ved ikke helt :3 noget i den stil xD ellers kan de selvfølgelig også være fjender, men så er det nok mere på baggrund af en eller anden hændelse? what ya' think?
|
|
|
Post by Jake Wade Loretz on Dec 31, 2010 0:55:20 GMT 1
Altså.. Taget i betragtning af at hendes storesøster går og drømmer om Jake kunne det vel være meget morsomt. Men skulle det så være at hun flirtede og han afviste hende og det ville føre til en irritation fra hans side, eftersom hun bliver ved med at "forføre" ham?
|
|
|
Post by austin on Dec 31, 2010 1:11:19 GMT 1
Sneaky bastards,Plotmulighed ?
Carrie hader jer.
Kunne vi mon strikke noget sammen over hele det her koncept? Storesøster Abbey vil uden tvivl få en blodprop over Meredith hvis hun opdager noget som helst.
|
|
|
Post by Meredith Abbey on Dec 31, 2010 12:13:20 GMT 1
Lige præcis, Tazzer. Noget i den stil :b Og for min skyld kan vi da sagtens lige få Carrie med ind i det? Nu vidste jeg ikke noget om, hvordan Jake og Carries forhold til hinanden er (det gør jeg faktisk stadig ikke helt), men det er da en oplagt mulighed for noget plot. :3
|
|
|
Post by Jake Wade Loretz on Jan 1, 2011 4:40:27 GMT 1
Well.. Jeg ved heller ikke hvordan Jake og Carries forhold til hinanden er. o:) Men no matter what, så synes jeg da det kunne være meget sjovt at køre dette ud til et lidt "større" plot og den vej rundt finde ud af noget?
|
|
|
Post by austin on Jan 1, 2011 17:18:41 GMT 1
Sneaky bastards,Plotmulighed ?
Nu hader Carrie jo per definition enhver 'riddler,' så det er vel egentlig grundstenen i deres relation. Jeg aner ikke hvordan Jake har det med Carrie...?
Hun ville få et flip uanset hvilken 'riddler' hendes lillesøster gik efter og skælde hende huden fuld. At det så oven i købet er Jake - som af uvisse årsager har figureret i Carries drømme et par gange på det seneste, vil kun gøre hende mere hidsig og insisterende. Jeg forestiller mig at Meredith udmærket er klar over hvor provokeret hendes søster ville blive. Spørgsmålet er så om hun ville holde det hemmeligt eller stryge hende lige under næsen med det? Jeg synes måske det første er mest sandsynligt, no?
|
|