|
Post by Rachel Saskia Ivory on Nov 26, 2010 11:07:23 GMT 1
Jake & Rachel
Jaeh, nu tjekkede jeg jo lige din plottråd og fandt ud af Jake spiller Quidditch.. Rachel er jo også på Gryffindors hold sammn med Aiden(de jo twins) og det, at Jake er basker og sender den ene basker efter den anden for at skade hendes elskede bror, vil jo nok heller ikke hjælpe på deres forhold. Desuden har jeg i min fortid noget om, at Rach og en Slytherin-fyr har været i en lille magtkamp i bl.a. eliksir-timerne, hvor de tit mundhugges og "kommer til" at ødelægge hinandens ting og spilder udover hinanden.. Måske de gjorde det, da de var mindre og sådan mere barnlige og nu er de bare.. hate-ish? Let me know what you think ^^
|
|
|
Post by Jake Wade Loretz on Nov 26, 2010 13:20:06 GMT 1
Nicklas: Jamen det må vi jo finde ud af, hvor meget fjender?
Ishbel: Hmm.. Altså de interesserer sig begge for Quidditch.. Jeg ved ikke om du har tænkt dig at Ishbel selv skal spille, men i hvert fald spiller Jake det. Hvad angår hendes personlighed ved jeg ikke rigtigt hvad jeg skal sige, altså hun virker jo som en ganske sød pige så jeg tror ikke han decideret ville have noget imod hende. Han plejer at være ret ligeglad med hvad folk tænker om mugglere og halvblods, eftersom at han selv ganske udmærket ved hvad der er den rigtige mening om disse og hvad der skulle gøres med dem.
Men alt i alt tror jeg at jeg bliver nødt til at se hende lidt i spil før jeg kan bedømme hvordan de skal have det med hinanden, for lige nu kan jeg ikke finde ud af hvordan hun er..
Rachel: Jeg kan se hvad du mener.. Og at Rachel er angriber giver jo også Jake anledning til at sende nogle i hendes retning.. Så det er da kun fedt! ;D
Det lyder meget godt, taget i betragtning af at Jake helt sikkert sagtens ville kunne finde på det.. Der er bare lige et problem, Jake er fuldstændig ligeglad med hvad mener omkring mugglerne og hvor deres loyalitet ligger, han ved jo at han har ret og så må folk selv om de vil gå rundt og være uvidende og tro på en løgn.
|
|
|
Post by Rachel Saskia Ivory on Nov 26, 2010 13:30:03 GMT 1
Jake & Rachel, Helt klart, så de er i hvert fald konkurrenter i Quidditch (=
Du siger jo, at han er ligeglad med hvor deres loyalitet ligger og sådan, men det lyder jo som en meget moden beslutning. Kunne han ikke have taget den senere i sit liv og så de havde gjort det før i tiden? Og så selvom han efterhånden var ligeglad med det, så blev deres fjendskab bare hængende i luften?
|
|
|
Post by Jake Wade Loretz on Nov 26, 2010 13:32:53 GMT 1
Jooo, det ville helt klart være en mulighed. Hmm.. *tænke tænke* ... Altså, hun må nok have gjort noget lidt mere end blot udtrykket hendes mening før at han er gået så langt til at hælde noget ætsende ud over hende, for det er ikke Jake-ish, han er oftest ret fattet.
|
|
|
Post by Rachel Saskia Ivory on Nov 26, 2010 13:35:38 GMT 1
Jake & Rachel, Hmmmm, har du nogen forslag? Ved jo ikke helt hvad Jake ville fare i flint over? For alle har jo mindst et ømt punkt, hvor de bare flipper?
|
|
|
Post by Jake Wade Loretz on Nov 26, 2010 13:48:40 GMT 1
Hmm.. Det kommer jo selvfølgelig an på hvor decideret led Rachel er, men hun kan jo altid rive hul på aret omkring hans lillesøster som døde under en Quidditchkamp, det kunne nok godt få ham til at reagere?
|
|
|
Post by Rachel Saskia Ivory on Nov 26, 2010 13:50:46 GMT 1
Jake & Rachel, Rachel er egentlig aldrig decideret ond, medmindre hun føler, hun skal give tilbage. Så hvis han er kommet med noget, som hun mener var stærkt over stregen, kunne hun sagtens fyre sådan noget lort af ^^' Hun er desværre en meget lunefuld tøs
|
|
|
Post by Jake Wade Loretz on Nov 26, 2010 13:54:10 GMT 1
Ja ser du, så er det jo så dig som bliver nødt til at komme med et forslag til hvad der kunne pisse hende af? :b
|
|
|
Post by Rachel Saskia Ivory on Nov 26, 2010 13:56:23 GMT 1
Jake & Rachel, Hah, ja det har du ret i... Nu ved jeg jo ikke, hvor grov Jake kan blive, men hvis Rachel hører en tale dårligt om Aiden, kan hun gå helt op i det røde felt. Så hvis Jake har hånt hende med Aiden på en måde, kunne hun have givet tilbage med at hans søskendeforhold heller ikke var bedre eller sådan?
|
|
|
Post by ish on Nov 26, 2010 16:49:49 GMT 1
Jake & Ishbel
- Jamen så lad vi det blive afgjort i en tråd.. synes selv det var en bedre ide xD men du siger bare til når du vil tråde.. er altid frisk på en tråd^^
|
|
|
Post by Eleanor Ivory on Nov 27, 2010 15:46:09 GMT 1
jake&eleanor Vi skal helt klart plotte! Men jeg ved ikke helt hvordan. Jeg har to forskellige idéer, men hvis de er for gammeldags må du råbe højt:
1. Jake og Eleanor kan ikke fordrage hinanden fordi at de er på hvert deres kollegium. De prøver konstant at nedgører hinanden? 2. Jake udnytter Eleanor da hun er Adams søster bare for at pisse ham af? Og den stakkels pige tror blindt på charmøreren og modsiger hele tiden alle der så meget som tænker på at kritisere jake eller også ignorer hun dem bare.
|
|
|
Post by Jake Wade Loretz on Nov 27, 2010 17:54:04 GMT 1
Ishbel:God idé, jeg synes bare du skal starte en her og nu. Eleanor:Well.. Endnu en Ivory.. Det kommer til at gå galt.. Altså indtil videre kommer han ikke så godt ud af det med hverken Aiden eller Rachel, Jake bryder sig ikke om Lily (Adams one and only) på grund af hendes blod, hvilket også er grunden til at Adam ikke bryder sig om Jake.. Så er der Imogen, hende er vi stadig i planlægnings-fasen med, det kræver at vi skal have snakket med Rachel før vi kan blive enige om det er et godt eller dårligt forhold.. Og nu tilbyder du så Eleanor.. Dette synes jeg lige du skal have med i dine overvejelser inden du kaster hende ind i løvens hule, og hvis du stadig står ved dine to forslag, så tager vi den derfra?
|
|
|
Post by Eleanor Ivory on Nov 27, 2010 18:31:01 GMT 1
Ja, nu for du mig så til at tvivle en smule /: Men det vil skabe drama, som jeg ekstremt gerne vil have. Hmmh. Så jeg må vel lige tænke lidt over den (:
|
|
|
Post by Jake Wade Loretz on Nov 27, 2010 19:07:01 GMT 1
Jamen helt klart. Du skriver bare når du har besluttet dig.
|
|
|
Post by Charles Jonathan McDonal on Nov 29, 2010 12:46:39 GMT 1
Buller vender frygtløst tilbage Nu har jeg brugt ufattelig lang tid på at sidde og overveje min egen idé xD Lidt dumt hvis du spørger mig. Men jeg syntes altså selv det var en god idé så jeg står da helt klart fast ved det. *Husker lige tilbage* Det var noget med at Jake brugte Eleanor for at pisse adam af ikke? eller at de fordragede hinanden, hvis jeg ikke tager fejl
|
|