Plots for Mr. Loretz
Nov 25, 2010 10:32:53 GMT 1
Post by Jake Wade Loretz on Nov 25, 2010 10:32:53 GMT 1
i69.photobucket.com/albums/i80/tazzer7913/Ian Somerhalder/Nye Billeder/600full-ian-somerhalder217.jpg
[/IMG][/center][li] Quidditch
[/li][li] Magi
[/li][li] Fagene: Flyvning, eliksir, besværgelser, forvandling og FMMK
[/li][li] Slytherin
[/li][li] Havet
[/li][li] Respekt og loyalitet
[/li][li] Hunkøn
[/li][li] Renblodede
[/li][li] Omgangskredsen
[/li][li] Musik
[/li][li] Mad
DISLIKES
[/li][li] Dyr
[/li][li] At tabe
[/li][li] Fagene: Astronomi, oldtidens runer, talmagi, MDPP, mugglerstudier og botanik
[/li][li] Undskyldninger
[/li][li] Illoyalitet
[/li][li] Alle som ikke er renblodede, dog er mugglere de mest hadede
STYRKER
Fotografisk hukommelse, en charmør, dygtig til besværgelser og forbandelser, selvsikker og Quidditch.
SVAGHEDER
Selvfed, manglen på viden om mugglerverdenen, jaloux anlagt.
INTERESSER
[/li][li] Quidditch
[/li][li] Slytherin
[/li][li] Magi
[/li][li] Omgangskredsen
[/li][li] Hunkøn
[/li][li] Renblodede
FEM ORD
[/li][li] "FULDBLODSFANATIKER" Jake går utrolig meget op i hvilket blod de forskellige personer er, det kan endda have indflydelse på om hvorvidt han vil snakke med dem eller ej.
[/li][li] "CHARMØR" Jake er fuldtidscharmør, når han altså gider. Han kan godt lide at feje benene væk under de forskellige søde piger på Hogwarts.
[/li][li] "UDSPEKULERET" Jake er utrolig udspekuleret og han åbner sjældent munden medmindre det han skal til at sige er gennemtænkt. Han har let ved at regne ud hvad den anden ønsker han skal sige eller gøre og har generelt let ved at læse andre mennesker.
[/li][li] "MANIPULERENDE" Jake er utrolig manipulerende og oveni hatten også ret så legesyg, mest af alt ved hans lyst til at sno andre mennesker, oftest det kvindelige køn, om hans lillefinger. Han har en god overtalelsesevne og kan oftest få folk til at gøre som han ønsker.
[/li][li] "ARISTOKRATISK" Jake har en utrolig aristokratis og elegant holdning og ikke mindst et meget pragmatisk syn på livet.
Hvis du synes han lyder spændende og vil vide mere om Jake skal du være velkommen til at læse hans profil HER
Generelt er jeg åben overfor alle gode idéer, men selvfølgelig har jeg retten til at sige nej, ligesom du har når vi snakker om forholdet og plottet mellem vores karakterer, men i skal være mere end velkommen til at skrive herinde og så kan vi finde ud af noget efterfølgende.
VENNER
Jake er desværre ikke typen der har venner da den eneste han sådan rigtigt stoler på er ham selv. Han kan sagtens snakke med folk og have det sjovt sammen med dem, men han vil sjældent give sig 100 % hen til et andet menneske og stole blindt på dette menneske, da han før har oplevet at den eneste her i verden man kan stole på er en selv.
FJENDER
Her er tonsvis af muligheder. Jakes personlighed gør at der helt sikkert vil være nogen som på ingen måde bryder sig om ham. Han har mange karaktertræk som ikke alle er positive hvilket gør ham til et oplagt hadeobjekt.
Hans charmerende ham kan sagtens have gjort at han måske har forført en eller anden fyrs kæreste.. Hans fuldblodsfanatiske ham kan have gjort ham uvenner med flere 'ikke renblodede'.. Der er tonsvis af muligheder, det er bare at læse Jake igennem.
ROMANTIK
Jake er den flirtende type, så længe han finder pigen værdig til hans interesse (=de SKAL være fuldblodet hvis det skal være seriøst, de kan være af andet blod hvis det er en måde for Jake at tage hævn over en eller anden fyr). Hvis pigen er god nok til ham er han en gentleman, han både trækker stole ud, holder døren, kysser håndryggen og kommer med blomster (når han får taget sig sammen) - Altså lidt af en drømmefyr hvis man ser bort fra alle de negative sider af ham, hvilket blandt andet er hans jalousi.
Desuden skal du også være velkommen til at udfylde skemaet uden at have snakket om noget plot, så skal det bare siges endnu engang: "Jeg kan finde på at sige nej", men selvfølgelig vil jeg give besked og vi kan finde ud af noget sammen...
Jeg tror det var alt for nu, og så må i komme med en masse gode plots..
// Tazzer.[/li][/ul]