|
Post by Jasmine Cantrell on Jun 7, 2011 14:09:49 GMT 1
jasmine abbey cantrell [/font] 15 ÅR • FRA ABBEY-SLÆGTEN • FULDBLOD • HUFFLEPUFF • VENLIG • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • [/center] watch 'em kids walk and start boppin' • FRIENDS FRIENDS FRIENDS FRIENDS FRIENDS FRIENDS •
Okay, vi går bare straight to the case! Jasmine skal selvfølgelig have nogle venner, eftersom hun nu går på 5. årgang. Hun burde i hvert fald have et par stykker, selv om hun er utrolig svær at komme ind på, og ikke er til at være i nærheden af, når hun altså er sulten. Hun er trods alt venlig, og kan sidde og snakke i flere timer, men hun behøver ikke nødvendigvis at knytte bånd til personen. Hun er bare bange for at blive ensom, og snakker derfor tit med fremmede. Du kan selvfølgelig læse mere om Jasmine her, for at lære hende noget bedre at kende. Så hvis et venskabeligt plot lige poppede op i dit hoved, så skriv da for søren! :-)
breakin' laws, yeah culture shockin' • ENEMIES ENEMIES ENEMIES ENEMIES ENEMIES ENEMIES •
Jasmine har nok ikke decideret nogle fjender. I så fald må vi lige snakke lidt nærmere om det. Jasmine kan godt være knapt så gode venner med nogen dog, men hun har svært ved at være sur på den samme person over længere tid, medmindre personen virkelig har kvajet sig. Derfor tilgiver hun rimelig nemt, selv om hun kan gå og bære nag bagefter alligevel. Hun er dog ikke perfekt, og derfor er det bare et godt plot der mangler, for at hun kan få en fjende eller to. Igen kan du læse mere om hende her, og se om hun er noget for dig, og om der lige poppede et plot op i hovedet.
we be pop lockin' and moshing • LOVERS LOVERS LOVERS LOVERS LOVERS LOVERS LOVERS •
Hvis du har læst karakterskemaet allerede, så har du nok forstået at Jasmine er håbløs til det med kærlighed, eftersom hun jo ikke forstå, hvis nogen prøver at flirte med hende. Derudover er hun håbløs til at flirte tilbage, og får altid afsløret sig selv noget så grusomt, når hun prøver på det. Derfor er det svært, at få hende til at se, at man faktisk prøver at flirte med hende, og man skal nærmest sige det lige ud. Derfor bliver dette nok lidt af en udfordring. Flere detaljer? Læs her! :-)
it's time to be wild, freestyle • OTHERS OTHERS OTHERS OTHERS OTHERS OTHERS OTHERS •
Jeg er villig til at sætte Jasmine ind i større plots, vil I da bare skriver til mig. Jeg vil bare gerne have sat Jasmine i spil! :-) Jeg har ikke så meget mere at sige end... skriv for pokker! :-) Jasmine's relationer:
Donia Allaway - Rigtigt god veninde. Meredith Abbey - Rigtigt god veninde, yndlingskusine. Noah Abbey - God ven, fætter. Caroline Abbey - Bekendt som Jasmine hilser på/hilser på Jasmine, der hilser igen, kusine. Thomas Chancellor - Barndomsven, er på en eller anden måde beslægtet med Jasmine. Heather Heartfield - Barndomsveninde, søskende-forhold. Kathleen Kennith - Veninde. Aeron William - God ven. Emma Ivory - Veninde. Jason Murdoch - En bekendt som Jasmine har et crush på. Imogen Ivory - Bekendt/veninde fra duelklubben.
• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • CREDIT TO BOOGIE @ CAUTION 2.0 AND BLACK EYED PEAS [/size] [/center][/justify]
|
|
|
Post by Ethan Sinclair on Jun 7, 2011 17:57:26 GMT 1
Greetings! (:
Jeg har et par stykker i spil; ETHAN SINCLAIR, AMYCUS WALLACE og AERON LOGAN WILLIAMS. Jeg ved ikke om Ethan eller Amycus passer så godt til Jasmine, siden den ene er Gryffindor, 7. årgang og den anden Ravenclaw, 7. årgang, men jeg har i det mindste Aeron, som tilpasser sig lidt bedre til formålet.
AERON er Hufflepuff, 6. årgang - en dreng med mange venner og ligeledes stor interesse i det modsatte køn. Han er også Hufflepuffs vejleder, så jeg er sikker på, at de må kende hinanden - til dels fordi der kun er et år imellem dem, men som vejleder er han heller ikke let at glemme i mængden. Hvis du kan bruge Aeron til noget, så smider jeg ham i bunken, ellers er han en god ven der ikke er bange for generte piger som Jasmine. What'a'ya say? Jeg er også åben for andre idéer der kan tilbydes.
|
|
|
Post by Jasmine Cantrell on Jun 7, 2011 18:25:10 GMT 1
|
|
|
Post by Ethan Sinclair on Jun 7, 2011 18:35:42 GMT 1
Venskab er en god sandsynlighed når det kommer til Aeron - han er en dreng med en bred vennekreds. Lad os kalde dem gode venner, smide dem sammen i en tråd og så se hvad der sker - han har tendens til at flirte lidt mere end hvad der er godt for ham.
|
|
|
Post by Jasmine Cantrell on Jun 7, 2011 18:39:23 GMT 1
|
|
|
Post by caroline on Jun 8, 2011 20:26:15 GMT 1
I like shiny things Inden jeg går i gang, vil jeg bare henvise dig til min egen plottråd for mere eller mindre korte beskrivelser af følgende karakterer. Det er lidt spildt at skrive det samme hver gang. Caroline er en dejlig pige. Hun er en af Jas' mange kusiner og en ung dame, der ved hvad hun vil. Jeg tror ikke umiddelbart at de to piger har enormt meget tilfælles, men de skal næsten have en eller anden relation. Om ikke andet kender de hinanden igennem den fælles familie. Jeg tænker ikke Carrie har det store behov for at gøre sig venner med Jas. Hun har vist ikke nogen kvaliteter, som hun ville betragte som brugbare, og Carrie spilder ikke sin tid på at være unødigt elskværdig. Nogen tanker? Emma og Jas er kollegianere. Eftersom min lille grævling er alles ven, kan jeg kun forestille mig en positiv relation, men jeg ved ikke hvor meget der er at komme efter...? Har du nogle ideer til noget, der er mere interessant en et klassisk, kedeligt helt almindeligt løst venskab? Alexander giver vist desværre ikke meget for for små og lidt sukkersøde grævlinge, men hvis du kan bruge den fremtidige teen-far til noget interessant, så siger du bare til. Thomas er svær at få i spil. Han er riddler, men ikke den stereotype, menneskefjendske eller små-sociopatiske udgave. Hvad de to skulle kunne sammen kan jeg bare ikke helt gennemskue. Kan du?
|
|
|
Post by Meredith Abbey on Jun 8, 2011 22:16:05 GMT 1
jasmine and
LILY ABOTT Jeg ser ikke vitterligt mange muligheder, da Lily er fra årgangen over Jasmine, men hvis du har en idé...?
IMOGEN IVORY Same story as above. Imogen er holdkaptajn og målmand for Ravenclaw-holdet og et år ældre end Jasmine. Meget en drengepige med en del venner fra Hufflepuff, så måske er det ikke umuligt at kæde dem sammen?
MEREDITH ABBEY Er fra samme årgang som Jasmine, og jeg kunne faktisk ret nemt se den som veninder! Og hvor Jasmine er håbløs til det modsatte køn er det lige det omvendte med Mary, så det kunne være meget sjovt på det punkt med de to! EDIT: Og nå ja! Så er de jo kusiner. Kom jeg lige i tanke om. Så, det kunne godt være veninder/yndlings-kusinen.
NOAH ABBEY Er også fra Hufflepuff, årgangen over, og jeg ved ikke hvor meget jeg ser, men jeg er åben for det hele, stort set. :3 EDIT: Jeg kom lige i tanke om at de er fætter og kusine, så det spiller jo klart ind! *Facepalm*
DONIA ALLAWAY Er på samme sovesal som Jasmine, og hun er en ret genert person, men hvis hun først er tryg ved en person er hun sød og rar. Og fem år i samme sovesal, må vist være nok. Jeg tænker at de snildt kunne være rigtigt nære veninder?
|
|
|
Post by Jasmine Cantrell on Jun 9, 2011 15:30:35 GMT 1
jasmine & caroline [/i][/color][/size][/font] Jeg kan udmærket godt se, hvad du mener med, at Jasmine og Caroline ikke har noget tilfælles, udover at de begge er fuldblods, og så det at de er i familie med hinanden. Måske kunne de bare sige 'hej' til hinanden, når de sådan mødtes på gangene eller en begivenhed på skolen, hvis de altså ser hinanden. Jeg kan nemlig heller ikke ligefrem finde noget, som de har tilfælles. jasmine & emma[/i][/color][/size][/font] Puuha, den var lige lidt sværere faktisk. Altså, jeg er ikke den bedste til det med plots, men Emma lyder utrolig spændende. Hmm, jeg har ikke rigtigt nogle idéer her - jeg er ikke lige i det mest kreative hjørne lige nu + jeg stresser pænt meget over min fars bryllup, selv om jeg virkelig ikke burde, såå ja.. Hvis du har nogle idéer til et ikke-klassisk og kedeligt venskab? jasmine & alexander[/i][/color][/size][/font] Jeg synes heller ikke rigtigt, at Jasmine lyder som noget for Alexander. + der er et par år imellem dem, så hvor stor sansynligheden for at de kender hinanden er, den er faktisk ret lille. jasmine & thomas[/i][/color][/size][/font] Du skriver, at han er beslægtet med Abbey-familien, men hvor langt ude det er, det ved jeg selvfølgelig ikke? Ellers kunne de måske have mødtes som små, selv om jeg ikke lige ved, hvordan det er han er beslægtet til dem. Det kan også være, at jeg ikke har forstået dit karakterskema rigtigt.. idk x) Ellers har jeg også svært ved at se en relation ;-) jasmine & lily[/i][/color][/size][/font] Jeg kan heller ikke rigtigt se en relation mellem Lily og Jasmine lige nu ;-) jasmine & imogen[/i][/color][/size][/font] Altså, det burde jo ikke være helt umuligt at Imogen og Jasmine har et forhold til hinanden, hvis hun har drengevenner fra Hufflepuff. Jeg kan dog ikke helt se, hvordan de har mødt hinanden endnu, eftersom Jasmine ikke rigtigt har nogle drengevenner endnu :-P Men det kan vi jo altid snakke om, hvis det er (-; jasmine & meredith[/i][/color][/size][/font] Jeg tænkte lidt det samme! Jeg kan sagtens se Meredith og Jasmine som veninder, og så har de jo højest sandsynligt kendt hinanden siden de var små, nu hvor de jo også er kusiner! Jeg kunne også godt se Meredith som Jasmine's yndlingskusine, men jeg ved ikke om de ikke bare skal være gode venner? :-) jasmine & noah[/i][/color][/size][/font] Altså, selv om Noah er lige det år ældre end Jasmine, så kunne de jo sagtens være venner, nu hvor de jo er fætter og kusine? Hvor meget de så snakker sammen, det ved jeg jo ikke, men nu hvor de går på samme kollegie, og Noah samtidig er Jasmine's fætter, så kunne de jo sagtens være venner eller gode venner? Jeg ved ikke, hvad du tænker om det? :-) jasmine & donia[/i][/color][/size][/font] Jeg kunne næsten ikke være mere endnu. Rigtigt tætte veninder lyder som en god mulighed, nu hvor de har sovet på samme sovesal i 5 år. Det er jo ret lang tid! Hun lyder også som en, som Jasmine nemt kunne gå hen og blive gode venner med, så jeg kunne klart se dem være rigtigt tætte veninder! :-) [/blockquote]
|
|
Imogen Ivory
Dimittend
If winning isn't everything, why do they keep score?
|
Post by Imogen Ivory on Jun 9, 2011 16:18:14 GMT 1
jasmine and
IMOGEN IVORY Altså, Imogen har også kusinen Emma fra Hufflepuff som hun er jævnt tæt med, så der er i hvert fald en lille connection? Men jeg tænker at de måske kunne have faldet i snak tilfældigt, måske stod de ved siden af hinanden i duelklubben (hvis det er noget Jasmine kunne finde på at være med i) og Imogen kom med en eller anden kommentar til Jasmine om det der foregik på podiet, som så fik dem til at falde i snak?
MEREDITH ABBEY Yndlingskusiner it is. Jeg tænker at selvom de er i familie, så er de også rigtigt gode veninder og snakker om lidt af hvert? x)
NOAH ABBEY Ja, jeg tænker klart at de kunne være venner. Noah er også rigtigt tæt med deres anden kusine Samantha på Hufflepuff, så det kunne han også sagtens være med Jasmine, men måske ikke lige så tæt? De er bare gode venner, men ikke ligefrem helt fortrolige? Hm?
DONIA ALLAWAY Jamen, det lyder godt!
|
|
|
Post by Jasmine Cantrell on Jun 9, 2011 16:25:38 GMT 1
jasmine & imogen [/i][/color][/size][/font] Jasmine kunne sagtens finde på at være med i duelklubben - det virker ikke usandsynligt, så de kunne sagtens bare være faldet i snak der jo! :-) jasmine & meredith[/i][/color][/size][/font] Det var faktisk det, som jeg prøvede at sige/skrive, men jeg er dårlig til at formulere mig ordenligt nogle gange, men jeg synes det lyder som en god idé! :-) jasmine & noah[/i][/color][/size][/font] Det synes jeg lyder godt. Bare fordi man er gode venner og i familie, så behøver man jo ikke at fortælle hinanden alting! Det lyder helt klart som en god idé :-) [/blockquote]
|
|
Imogen Ivory
Dimittend
If winning isn't everything, why do they keep score?
|
Post by Imogen Ivory on Jun 9, 2011 16:28:51 GMT 1
jasmine and
EVERYONE Det er bare en deal med det hele. ;) Jeg har intet at indvende, så det er bare det vi siger! Så må vi se om vi skal have nogen af dem smækket sammen på et tidspunkt. :D
|
|
|
Post by Jasmine Cantrell on Jun 9, 2011 16:36:30 GMT 1
Godt så - og ja, det må vi :-)
|
|
|
Post by Thomas Chancellor on Jun 9, 2011 17:12:59 GMT 1
jasmine & caroline [/i][/color][/size][/font] Yes, yes. Det siger vi bare. jasmine & emma[/i][/color][/size][/font] Niks. Men så kan vi da også bare lade dem være helt kedelige veninder uden det store i det. Jeg har ikke nogen udpræget mangel på muligheder for action til min lille blondine alligevel, så det er fint. (: Hvis du skulle få en idé, så siger du bare til. jasmine & alexander[/i][/color][/size][/font] Duly noted. (: jasmine & thomas[/i][/color][/size][/font] Hans mors fødenavn var Abbey, så det er ikke langt ude fra selve familien. Hvor langt det præcis er fra Jas ved jeg dog ikke. Det har jeg ikke taget stilling til. Selv hvis de havde mødtes som små, hvad ville det så betyde nu, tænker du? [/blockquote]
|
|
|
Post by Jasmine Cantrell on Jun 9, 2011 18:09:11 GMT 1
jasmine & emma
[/i][/color][/size][/font] Så siger vi vel bare et traditionelt veninde-forhold, right? :-) jasmine & thomas[/i][/color][/size][/font] Hvis de nu kendte hinanden da de var små, så ville de vel være barndomsvenner, hvis de altså var venner dengang?Hvis ikke et eller andet gik helt galt dengang, da de var små, så ville de jo stadig have et ret godt forhold til hinanden, eftersom de jo kender lidt mere til hinandens fortid så. Men jeg ved ikke om det er for langt ude. Vi kan også sige, at der skete eller andet mellem dem, som så gjorde at de er uvenner nu, men jeg ved det ikke. ;-) [/blockquote]
|
|
|
Post by Thomas Chancellor on Jun 9, 2011 18:40:35 GMT 1
jasmine & emma
[/i][/color][/size][/font] Sådan cirka, ja. jasmine & thomas[/i][/color][/size][/font] Vi kan sagtens kalde dem barndomsvenner. [/blockquote]
|
|