|
Post by River Jordan on May 14, 2011 8:34:52 GMT 1
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Okay, her snakker vi en pige med krudt et hvis sted! River kan dog både være en god veninde, men hun er også lidt af en slagsbror. Hun er et sludrechatol og har ikke altid forståelse for personligt rum. Hun er ikke den mest pigede pige, og forstår sig ikke helt på at snakke følelser, men til gengæld er hun god til at lytte.
Jeg søger lidt af hvert til River; venner/veninder, fjender, måske noget kærlighed. For at være helt specifik så har hun i hvert fald brug for et par gode veninder og en enkelt tæt drengeven. Fjender må hun have nok af, og desuden spiller hun for Ravenclaws Quidditch-hold, så konkurrenter er der også plads til. River har aldrig været i et forhold, men der har været en enkelt dreng som hun ikke har kunnet få ud af hovedet - en som hun har været sammen med en enkelt gang eller to, men som måske ikke har ville mere - der er altid plads til at diskutere andet. Det kan også være River som har afvist. Jeg er åben over for hvad som helst på dette punkt!
Plot, plot, plot! Sig endelig til hvis du har brug for noget specifikt du tror at River kan hjælpe med.
« Remember that SUPERMATTT!? @ Caution created this template. If you forget, he'll hunt you down and shove my gym socks in your mouth. Oh, and lyric credits to "Sweet Caroline" by Neil Diamond. »
|
|
|
Post by tyler on May 14, 2011 14:36:42 GMT 1
Jeg tror, at River er lige den veninde, jeg leder efter til Ty x] Ty er heller ikke en 'tøsepige', hun er faktisk en rigtig tomboy. Hun er mugglerfødt, og hendes forældre ejer et værtshus i Irland - derudover er hun vokset op med 3 ældre brødre - og hun spiller også Quidditch. Ty er bestemt ikke til tøsefnidder. De er begge to mugglerfødte, og på samme årgang. Så de vil have nogle timer sammen under alle omstændigheder, men jeg synes, de skal have et tættere venskab, da de minder om hinanden personlighedsmæssigt. Lad mig høre hvad du synes q:
[/justify]
|
|
|
Post by caroline on May 14, 2011 15:01:46 GMT 1
Jeg smider samtlige mine basser herind og så må du vurdere hvad du synes du kan bruge. Det bliver sikkert ikke alt sammen meningsfuldt, men hey. Hvor der handles der spildes. Caroline AbbeyUanset om det er en dyb en af slagsen eller rent overfladisk, så kender de to piger i hvert fald hinanden af navn. River kan ikke rigtig undgå at vide hvem Caroline er. Hun er tidligere vejleder for Ravenclaw, leder af the Hallows (som jeg i øvrigt kun kan anbefale, at overveje at slutte dig til) og en reserveret ung dame med klare mål og ret lidt tålmodighed med langsomme mennesker. Hun er forkæmper for evner frem for blod, på trods af at hun selv er fuldblodsheks, og en dedikeret, idealistisk politiker. Der er en mulighed for at hun har fattet sympati for den lidt socialt akavede pige, for at hun har forsøgt at hive hende med i the Hallows og endelig for at hun er hamrende ligeglad med hende. Hvad synes du? Alexander YoungMin kære dreng er en charmeprins og spasmager af rang. Der er oftest gang i ham og han ses gerne i en eller anden flok af enten grinenden gryffindor-drenge eller fnisende tøsebørn. Han er lige dele pisse irriterende og helt fantastisk. Han er i et ustabilt forhold med Rachel Ivory, har lige fået at vide at han skal være far (til Bree Blances barn) og har i det hele taget følt sig lidt som en problem-magnet lige siden han erklærede sin kærlighed til den mandlige professor Kennith i sin lillesøsters skoleuniform (som følge af et væddemål). Der er gang i ham - men han har altid plads til mere sjov og ballade. Tanker? Emma IvoryMit lille pus fra Hufflepuff er en drømmer, en rigtig tøse-tøs (selvom hendes bedste venner er drenge) og klodset som bare pokker. Hun er venner med alle, der vil være hendes ven, er fagligt dygtig, dybt fraværende socialt og temmelig naiv. Hun mangler veninder med gang i - som vil hive hende lidt ud af hendes tryghedszone. Måske kunne en af dem godt være River? Thomas ChancellorEr nu en skøn dreng, men jeg har ikke rigtig de store ideer. Han og River er klassekammerater, så lidt må de næsten kende til hinanden, men jeg tror ikke just han er en fan.
[/justify][/blockquote]
|
|
|
Post by River Jordan on May 14, 2011 21:02:12 GMT 1
t y l e r I mine øre lyder det som om, at jeg netop har fundet en bedste veninde til River!
De ligner hinanden på så mange punkter at det ikke kunne være bedre! Jeg er sikker på, at River kommer langt bedre ud af det med en pige der heller ikke ønsker tøse-fnidder, og som endda har samme interesse for Quidditch som hun selv har, og samme drøm om at ende i Verdensmesterskaberne! De er godt nok konkurrenter på banen, men det tror jeg kun er sundt for deres forhold! Desuden kunne jeg godt forestille mig, at de træner sammen. Her er et sjovt foreslag til hvordan de kunne have mødt hinanden;
De endte i et slagsmål! Højst sandsynligt på Quidditch-banen! Jeg tror dog ikke at der gik lang tid før de begge har set et potentielt venskab i hinanden. River kan også kun have gavn af en veninde der kan tilgive, da hun selv har det med at bære nag - så lidt kan hun lære af Ty.
Men sig endelig til hvis du har indvendinger! - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - c a r o l i n e River har helt bestemt hørt om Caroline - det er der ingen tvivl om! Også fordi hun har haft i tankerne at slutte sig til the Hallows. Pigebarnet kunne også bruge en veninde med nogle klare idealer, og jeg er sikker på, at Caroline er den rette til at holde hende lidt i ørerne. River kæmper i hvert fald lidenskabeligt for det hun mener er ret, også selvom hun måske er opdraget med andet. Jeg forestiller mig ikke at det er noget tæt venskab, da de er meget forskellige, men lidt af en rollemodel kan Caroline godt betragtes som. a l e x a n d e r River skriger i mit øre at hun bestemt ikke kan tage den dreng (;
I River kan du nok finde en pige der ikke lader sig narre så let af den glatte tunge, som de mange andre. Hun er endda villig til at stikke ham en lussing, skulle han nogensinde have brug for dette. Jeg er sikker på, at hvis vi lukker dem inde i samme tråd vil der ske ting og sager! Foragt - det er præcis det ord jeg leder efter. Hun kan sikkert ikke tåle synet af ham, haha!
P.s - G E N I A L karakter! (hvilket jeg også kan sige om Caroline) e m m a River kommer gerne Emma til undsætning med en smule grænseoverskridende sjov - the 'bad influence'! Der ligger til grunde for noget potentielt sjov i Emma, hvilket jeg er sikker på at River har opsnuset. Jeg skal ikke lige kunne sige hvordan de har mødt hinanden, men da de er fra samme årgang har de sikkert haft timer sammen. River er desuden heller ikke lige så begavet som så mange andre Ravenclaws, så hun har sikkert også kunne lære meget fra Emma. Hun kunne også bruge en der kan minde hende om hvad det vil sige, at være en pige! t h o m a s Ja, lidt må de kende hinanden, da dette praktisk talt er uundgåeligt, men jeg tror heller ikke at River er en fan. Thomas virker en smule for reserveret til en eventyrlysten pige, og hvis hun beslutter sig for at tage del i the Hallows kan jeg helt bestemt se dem ende i hinandens 'sorte bog'. Jeg kan kun sige så meget, at de sikkert går hinanden på nerverne, men det er den stille form for irritation der går imellem dem.
|
|
|
Post by caroline on May 14, 2011 22:31:32 GMT 1
Caroline AbbeyNu plejer jeg egentlig at sige at Carrie ikke har løse venskaber. Hun har veninder/venner og så er der alle de andre, som mestendels er ligegyldige. Men ingen regel uden undtagelser. Hun skal gerne holde River lidt i ørerne. Det kommer meget naturligt for hende at opdrage på sine medmennesker. Hun mener altid at hun har ret (hvilket oftest passer). Både rollen som storesøster til Riley og Meredith Abbey, pladsen som vejleder og hendes nuværende placering som leder af the Hallows har styrket denne forestilling. Hun er en der går i spidsen og hun er slet ikke bange for at sige sin helt ærlige mening, hvis Riley går ned af en eller anden forkert sti. Desuden har hun sikkert påpeget et par hundrede gange at pigebarnet burde komme med til et møde. ... Begynder det at give mening at hun ikke har så mange venner igen? Alexander YoungArhw. Han blev helt skuffet (selvom der kom en kommentar om den der glatte tunge). Back to business: Han beskæftiger sig ikke rigtig med pigebørn, der ikke er interesserede på et eller andet plan, så hun er desværre nok forsvundet i masserne. Misforstå mig ikke - han er både en charmeprins og en hofnar - men han spilder ikke kræfter på folk, der ikke bryder sig om ham. Desværre! Medmindre hun selv går direkte på ham, kan jeg dermed ikke rigtig se noget frugtbar relation. Hun går i hans lillesøster Julies klasse... Det er vist det? Derudover: Mange tak. Emma IvoryDet lyder skønt! Du kan tro de har timer sammen. Oversigten over hvilke kan du se lige her. Emma har gået og drømt om at være eventyrlysten og bryde regler og al den slags siden hun var lille. Hendes ældre kusiner og fætre på skolen har altid haft en masse sjov, som hun aldrig var en del af. Imellem hende og alt det sjove står desværre det faktum at hendes øgenavn 'april-fools' er ganske fortjent. Hun er klodset som ind i helvede og både kan og er faldet over sine egne fødder. En dårlig indflydelse i form af River ville i midlertidig være eminent. En der kunne få hende ud over en hvis nervøsitet og vække hende lidt fra hendes idé om, at alt det spændende sker i bøgerne. Hm? Thomas ChancellorJeg kan allerede høre det skure. De ved udmærket hvor rivruskende uenige de er, men ingen af dem henvender sig til den anden omkring det? Jeg kan lige se dem parret til en eller anden duellerings-øvelse i FMMK, hvor frustrationerne kan få frit løb.
[/justify][/blockquote]
|
|
|
Post by tyler on May 14, 2011 22:55:59 GMT 1
Jeg har overhovedet ingen indvendinger, alt lyder perfekt (:
De kan gå og dagdrømme om, hvor cool det bliver, når de begge to når til Verdensmesterskaberne, og om, hvordan de måske endda ender på samme hold. Og så træner de selvfølgelig sammen på hvert givent tidspunkt. Jeg giver dig ret i, at det kun er sundt for dem at blive mindet om, at de er konkurrenter - men at de spiller fair mod hinanden, når de er på banen.
Mht. til slagsmålet synes jeg, det er en genial idé til det første møde. Evt. en uenighed om, hvilket af holdene i den professionelle liga, der er det bedste? *giggles* Det lyder lige som noget en ung Ty kunne finde på at slås om..
[/justify]
|
|
|
Post by Xavier Adler on May 15, 2011 14:52:45 GMT 1
XAVIER jeg smider lige denne dreng på banen, da jeg tror at han kunne gavne af Rivers venskab. Jeg må dog indrømme at han ikke har et særlig godt kvindetække, men måske dette er anderledes med River, siden hun ikke er lige så piget som de andre Jeg kan også tilbyde ham som lektie-hjælp.
Nogen idéer? I såfald vil jeg kalde dem venner, måske ikke tætte, men to folk der kender hinanden nogenlunde.
Jeg har også Arthur Hampton, men ham kan jeg ikke se nogen relation til.
|
|
|
Post by River Jordan on May 16, 2011 8:36:41 GMT 1
x a v i e r Jamen River kunne også bruge en jordnær ven, så Xavier lyder helt perfekt til denne opgave! Jeg tror også at det er godt, at de ikke er alt for tætte venner, da River ikke er typen der har alt for mange af den slags. Og hun kunne bestemt også bruge lidt hjælp med det akademiske. Så lad os kalde dem venner for nu, for hvem ved hvad der kan ske når vi har ført dem sammen i en tråd? *vink vink*
Arthur kan jeg heller ikke finde noget bestemt til, desværre. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - t y l e r Jamen, så kunne det ikke være bedre! De skal nok få det sjovt sammen, haha! - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - c a r o l i n e Det lyder helt perfekt. a l e x a n d e r Det giver også mening, men jeg kunne godt forestille mig, at River ikke er helt i stand til at lade ham forbigå. Hendes temperament har det med at fyre til livs i tide og utide, så spydige kommentarer skal hun nok komme med, skulle de altså støde på hinanden. e m m a River står til rådighed med lidt eventyr! t h o m a s Yessir. En uenighed der ligger og dulmer, og som sikkert vil eksplodere, skulle de endelig møde hinanden hvor det kan få frit spil *gnider hænderne sammen*
|
|