|
Post by Richard Donovan on Apr 21, 2011 19:02:08 GMT 1
Hey guys, jeg har besluttet mig for ikke at gøre SÅ meget ud af min plottråd som alle jer andre (simpelthen fordi jeg er dårlig til sådan noget og ikke gider at bruge hele aftenen på at finde en template) så her kommer det:
Om Richard: Richard er ikke en stille fyr, han er en utroligt stille fyr, han er meget tænksom og overvejende og er ikke bare uden videre med på den værste, han er ikke typen man bare går hen og kan tale med, han kan til tider være meget svær at komme i kontakt med, det er dog bare indtil han har set folk et par gange eller talt med dem før, derefter vil han langsomt åbne op for folk. Det Richard søger er:
Kærlighed: Han direkte søger kærlighed, kan Richard finde en der vil elske ham, som han kan elske, så vil han gøre stort set alt for at personen har det godt. Grunden til han søger kærlighed på den måde han gør er hans opvækst, hvor han selv mener at han blev forsømt og ikke fik kærlighed nok. - Han springer dog ikke på den første, den bedste.
Fjender: Richard har desvære en dårlig side som alle andre, han er utrolig nem at komme op at slås med, vil man slås så skal man bare vide hvilke knapper man skal trykke på, eller være uheldig. Så fordi Richard er en slagsbror har han sandsynligvis fjender, det er svært at gå 6 år på en skole uden, at få fjender når man er som Richard.
Venner: Richard må have andre venner end Varg, de kender sandsynligvis ikke hinanden specielt godt, men kan godt snakke engang imellem og hænge ud, men det sker oftest ikke uden Varg er i nærheden.
|
|
|
Post by Agnes Llewellyn on Apr 21, 2011 19:26:10 GMT 1
agnesjeg kom umiddelbart til at tænke i kærlighedsretningen, selvom richard ikke ville være den type, agnes ville stoppe op for at se på, hvis vi går ud fra hans personlighed. de to idéer, jeg fik, var, at richard og agnes var kærester i de mindre klasser, men agnes slog op med ham, fordi hun valgte at gå en anden vej (man forstår hvilken, hvis man ser på de to forskellige personligheder). nu er agnes overhovedet ikke så interesseret i ham, hvilket enten påvirker richard eller ikke. den anden idé var, at richard måske faldt for agnes og prøvede at komme i kontakt med hende, men hun udviste ikke den største interesse (for jeg har ingen planer om, at lade hende forelske sig i nogen endnu), og det kan man altid uddybe, hvis det er. ellers går de på samme kollegium og årgang, så de har i hvert fald et eller andet form kammeratforhold. jeg ved godt, det er meget richard, det går ud over, og det ikke altid er lige sjovt, så du siger bare nej tak, hvis du ikke føler for det, men jeg tror helt sikkert, vi kunne gøre noget sjovt ud af det
|
|
|
Post by Richard Donovan on Apr 21, 2011 19:34:23 GMT 1
Om Agnes har jeg én ting at sige, hun har min fulde opmærksomhed, plot nummer to lyer slet ikke dumt, faktisk lyder det som om det kunne blive sjovt. Chancen for at han har været/er forelsket i Agnes er der, hun har jo et par vigtige aspekter, hun er fra en magtfuld familie, hun er på hans alder og så ville hendes udseende nok også være noget Richard ville lægge mærke til, et problem er bare at Richard ikke umiddelbart er så god til at komme i kontakt med folk, men den skal vi nok få vendt og drejet til den passer!
|
|
|
Post by Agnes Llewellyn on Apr 21, 2011 20:05:47 GMT 1
agnes så kan de jo have et basis venskabsforhold, fordi de går på samme kollegium og årgang. selvom richard ikke ville være den, som jeg sagde før, agnes ville lægge mærke til først, ville hun godt kunne snakke med ham. måske har de hjulpet hinanden med lektierne et par gange, hvilket er derfor, de kan snakke med hinanden. og nu hvor de endelig snakker, ser han det måske som en chance for at få hende til at lægge mærke til ham?
|
|
|
Post by Richard Donovan on Apr 21, 2011 20:19:21 GMT 1
Det med lektierne ville nok være sandsynligt, at snakke med hende fordi de går på kollegium er også en sandsynlighed, men så har han også haft et øje på hende et par år, så han ved nok en del mere om hende end omvendt. Men det lyder meget godt .. I'm on it!
|
|
|
Post by taut on Apr 21, 2011 20:38:26 GMT 1
Ok! Julie Aderyn Young, 6. årgang, Ravenclaw: dvs klassekammerat til Richard. Hun er som på hoggy. Kort sagt fyrig, nysgerrig, stædig, eventyrlysten. Jeg kune forestille mig, at efter seks år, så var Julie og Richard blevet venner. Hun er typen, der ikke har svært ved at snakke med folk, og hun har ikke imod stunder med gylden stilhed. Jeg kune forestille mig, at hun var en af de personer, som han godt kan hænge ud med, uden at Varg nødvendigvis er der?
|
|
|
Post by Richard Donovan on Apr 21, 2011 20:55:08 GMT 1
Det er sikkert meget muligt, især hvis Julie kan føre en samtale hvor hun muligvis er nød til at føre 70% af samtalen med sig selv xD. Det kan godt lade sig gøre at Richard hænger ud med Julie uden Varg, men det vil være yderst sjældent og så vil de nok snakke mest sammen i klassen, eller når de mødes på gangen og der ikke er andre, eller der er så meget larm at ingen hører hvad Richard siger xD
|
|
|
Post by taut on Apr 21, 2011 21:08:56 GMT 1
Julie ville kunne føre hele samtalen alene! Men ok, så de hænger ud en gang i mellem, når tilfældet tillader det.
|
|
|
Post by Richard Donovan on Apr 22, 2011 10:47:53 GMT 1
Det er bare en aftale.
|
|
|
Post by Aisling Ériaan Delaney on Apr 22, 2011 16:32:16 GMT 1
Aisling og Richard
Jeg synes det kunne være sjovt at de kendte hinanden før de kom på Hogwarts Nu ved jeg godt at bare fordi at de begge er fra Irland behøver det ikke betyde at de er super venner xD syntes bare det kunne være skægt Og jeg kan se Richard er fuldblods og det er det der betyder mest for Aisling. Selvom han godt nok ikke lige stemmer overens med hendes politiske holdning, men derfor kunne det være sjovt nok at lave et eller andet plot. Måske plejede de at være gode venner, men så gik de forskellige veje? De stammer også begge fra Ivory så det giver bare endnu mere grund til at.. plotte lidt xD Det kan også være at Aisling har haft et lille uskyldigt børnecrush på ham da hun var mindre, uden at gøre noget stort ud af det self xD
Ja okay jeg skriver bare super meget, måske kan du bruge noget af det til noget xD
|
|
|
Post by Richard Donovan on Apr 22, 2011 16:42:27 GMT 1
Det ser meget godt ud Aisling, faktisk ville det sagtens kunne passe, Richard må jo have en eller anden form for barndomsvenner på Hogwarts alt andet ville være mærkeligt, så den er jeg helt med på, snakker de normalt sammen eller er Rich også blevet lidt sky overfor Aisling med tiden?
|
|
|
Post by Aisling Ériaan Delaney on Apr 22, 2011 17:05:52 GMT 1
Det ved jeg ikke helt, jeg synes bare vi skal tage det vi synes ville være mest interessant. (: Hvad med noget i retningen af at de snakker sammen når de er alene, og måske lige hilser, men ellers ikke snakker så meget med hinanden når der er andre til stede. Aisling har kun overfladiske bekendtskaber i øjeblikket, så det kunne være rart med noget der var lidt mere tæt, men for at give det kant kunne det være sjovt at lave deres venskab akavet når der var andre i lokalet (:
|
|
|
Post by Richard Donovan on Apr 22, 2011 17:08:30 GMT 1
Det kan vi godt, det lyder fedt nok
|
|
|
Post by Kathleen Kennith on Apr 23, 2011 13:46:46 GMT 1
Min tur til at smide en pige i puljen: Kathleen Kennith, årgangen under Richard, men fra samme kollegium. Hun er en pige af mange ord og knap så mange holdninger. Hun er åben, legende og glad, forsøger på ikke at tage livet for alvorligt, men mest af alt fordi hun ved hvor alvorligt livet kan være. Jeg tror hun kunne være en sjov ven for ham at have - en der måske kunne få ham lidt ud af hans skal og smile, måske endda le lidt? Hun er meget bedårende som pjusket halvvoksen siameserkilling.... men alt efter hvordan deres kemi virker til at være, kunne hun sagtens også ende med et crush på ham uden at vide hvordan hun skulle forholde sig til det. Ville jo kun ekstra forvirring, hvis han gik og var forelsket i en helt anden igen (Agnes) Men altså, tænkte ven/veninde med mulighed for følelsesmæssig forvirring? Andre ideer modtages gerne
|
|
|
Post by Richard Donovan on Apr 23, 2011 19:41:46 GMT 1
Hmmm, Kathleen den her er svær, jeg kan se der kunne ske en masse sjove ting, dog tror jeg umiddelbart at hun ville forvirre den stakkels Richard for meget til at han egentligt ville acceptere hende som en ven :b, han ville nok nærmere være lidt distanceret over for hende, men det kunne være meget sjovt at hun gik og havde et lille crush på ham , de kunne nok med tiden også ende med at blive venner.
|
|