|
Post by Riley Abbey on Apr 18, 2011 18:48:31 GMT 1
X AMBITIOUS X WRITER X DETERMINED X SOCIAL X GIRLY X META X Kort om Riley; Riley Abbey går på 6. årgang, Slytherin, og på mange måder lever hun da også op til kollegiets stereotyp med sin ambitiøse personlighed; hun skyer næsten ingen midler for at nå sit mål. Men Riley er stadig i bund og grund en venlig, åben, fjollede og social type med et godt humør. Som skribent på skoleavisen ses hun ofte med en kvikskribler i hånden og et spidset øre der opfanger alverdens sladder og scoops. Ellers er hun en rigtigt pige med interesse for mode, tøsehygge og (især) drenge. Og nåja, så er hendes søstre Caroline og Meredith Abbey fra henholdsvis Ravenclaw og Gryffindor.
Venner; Bedste ven X Bedste veninde X Slænget X 2-3-4 personer som Riley bruger rigtigt meget tid sammen med.
Flirts; Stor kærlighed X Disse bliver svimlende forelsket, men modstand forhindrer dem i at være sammen (har han kæreste? Hendes frygt for at binde sig? Ingen tør sige noget?) Hook up couple X Disse to ender konstant sammen til festerne, og er i bund og grund ret gode venner til hverdag. Ekskæresten X Riley har aldrig rigtigt haft mange ekskærester da hun aldrig binder så så tæt på en person, af frygt for at blive såret. Det skyldes især ham her. De var engang svimlende forelsket i hinanden, men ekskæresten fuckede det op på en eller anden måde, så Riley blev dybt ulykkelig. Nuværende forhold kan vi aftale. Gamle flirts X Riley har været godt omkring sig med flirts, og jeg søger derfor masser af dem.
Familie; Familie X Riley er af troldmandsfamilien Abbey, og må derfor have en masse fjerne slægtninge. Er du en af dem? Dette er blot forslag. Jeg søger også en masse fjender, perifere bekendtskaber etc. Og så er jeg meget interesseret i store plots! Indtil videre: Jake Loretz - ekskæreste. Han var Riley utro, og hun har siden gjort alt for at hævne sig. Ingen kan dog benægte, at kemien ikke er tilstedeværende. Eric Wolfe - barndomsven. De har tilbragt mange timer foran ilden med at diskutere deres fælles interesse for litteratur, historier og tegninger. På trods af at Riley konstant kører et højere gear og skuffer Eric, er han overbærende og tilgivende. Han er den gode ven Riley har brug for. Carrie - Søster. Selvom de to piger i første omgang virker forskellige, har de mange ens egenskaber der både har fået ilden til at brænde mellem dem, men også har forsonet dem. Generelt føler Riley, at Carrie er en af de få hun rigtigt kan åbne sig op for. Meredith - Søster. Julie - God veninde. Pigerne har tilbragt mange timer sammen hvor de har siddet bøjet over bordet og sludret om drenge og sladder, istedet for at være aktive i timerne. De to piger ligner hinanden på mange punkter, og det har forårsaget en slet skjult konkurrence. Jonathan - flirt. Disse unge mennesker har en uskreven regel om, at de lejlighedsvis 'hooker up' til fester. der er altid kemi mellem dem, men de fungerer også udemærket bare som venner.
|
|
|
Post by emma on Apr 18, 2011 19:17:19 GMT 1
Fun and games - Emma
De er ganske vidst klassekammerater og jeg har jo efterhånden fået udspyet ud over hele boardet hvor sød, rar og puttenuttet en lille puffer, der intet kan gøre fortræd, hun er, men i Riley ser jeg alligevel en mulighed for at lade hende være mindre la la la lyserød og muligvis blive lidt knotten. Det lader sig ret let gøre, ved at lade journalist-pigen rode i noget hun ikke bør rode i og ret tydeligt udstille nogen i hendes nærhed. Noah, Eric, Rachel? Jeg kan ikke helt få det til at fungere uden nogen af dem, for hun er ikke rigtig typen, som tager personlige fornærmelser særlig nær. Hun flyder med strømmen. Rører du til gengæld hendes venner familie og hjerteblod, så kunne jeg lige pludselig godt forestille mig nogen mere end ligegyldige reaktioner. Hvad tænker du?
- Alexander
Det er næsten efterhånden lidt for åbenlyst at kalde dem en gammel flirt og jeg tænker også umiddelbart at den ellers rimelig ukritiske løve ville synes hendes trang og hang til sladder var rimelig enerverende. Phewha. Måske skal han bare ned i sin kasse igen...?
- Caroline
Sister dear. Jeg synes definitivt søskende-forhold er bedre at køre per msn end de er i plottråde og vi har allerede vendt dem ganske kort. På et eller andet tidspunkt snart kunne det være relevant at gå mere i dybden, men meget imellem dem er næsten allerede fastlagt. Jeg mangler stadig at forstå hele hendes holdning til the Hallows, som jeg synes virker noget uklar, men: Msn - senere.
|
|
Eilionoir Eads
Dimittend
Sex ist eine Schlacht, Liebe ist Krieg.[Mo0:8]
|
Post by Eilionoir Eads on Apr 20, 2011 16:57:02 GMT 1
Eilionoir & RileyUdover at Eilionoir er Rileys søster Carries gode veninde, forestiller jeg mig, at Eilionoir også er et ret nemt offer for journalister og derfor Riley. Hun forstår nok ikke rigtigt vigtigheden af at beskytte sig selv i mod social sladder, men går meget op i at få et videnskabeligt budskab ud, hvilket nok stiller hende i en sårbar situation, da hun nok vil lukke en masse ud uden at tænke over sladder som en konsekvens, men nærmere ser det som en mulighed for at informere andre. Derfor kan Riley måske udnytte Eilionoir og få noget saftig sladder om andre og hende selv ud af hende.
|
|
|
Post by Riley Abbey on Apr 20, 2011 19:39:57 GMT 1
Emma X Jeg tænker, at den kære Riley er en karakter der nærmest er skabt til at ruske op i rolige, blide lam såsom Emma. Vi kunne sagtens sætte Riley i en situation hvor hun udfordrede Emmas personlighed til det værre. Hvilken, skulle vi måske lige specificere. Sladder er måske lige lovlig nemt. Eller hvad? Jeg har faktisk en lille idé, men den skriver jeg lige til dig på msn.
Alexander X Alex er perfekt til en gammel flirt. Jeg mener, han er sexet, hun er sexet = det er meant to happen. Biologi, siger jeg dig! For at være seriøs, kunne jeg sagtens se det for mig. En flirt der kørte over en kortere periode, indtil de simpelthen fandt hinanden for belastende?
Caroline X Ja, vi må nok hellere få uddybet deres forhold lidt. Jeg tror også det er bedst på msn!
Eili X Åh, den kære Eili. Hun er næsten for farlig at få i kløerne på Riley, der uden tvivl ville misbruge hende skamfuldt. Ikke nok med at hun ville agere med en overfalsk sødme omkring Eili for at lokke hemmeligheder ud af hende, ville hun nok ikke kunne modstå fristelsen til at udstille Eili som lidt af en særling. Jeg kunne sagtens se et sjovt forhold mellem de to!
|
|
Eilionoir Eads
Dimittend
Sex ist eine Schlacht, Liebe ist Krieg.[Mo0:8]
|
Post by Eilionoir Eads on Apr 20, 2011 20:35:12 GMT 1
Eilionoir & RileyJeg melder Eilionoir til at være offer så. Der er ikke noget i vejen for, at Riley stempler hende som særling i avisen. Jeg synes, at det lyder som en rigtig god idé. Det kan vi sikkert sagtens få en masse sjov ud af.
|
|
|
Post by emma on Apr 20, 2011 23:43:22 GMT 1
Fun and games - Emma
Jeg kan godt lide nemt. xD Men jeg venter spændt.
- Alexander
Jeg synes det lyder glimrende, ja. Desværre er gamle flirts ikke så interessante i sig selv, men jeg ser jo, at Riley allerede har været godt rundt, hm?
- Caroline
Msn - yes. Når Night vender hjem tager vi alle tre piger sammen.
|
|
|
Post by Riley Abbey on Apr 23, 2011 16:02:08 GMT 1
Eilinoir X Godt, så er det en aftale. Vi kan jo bare aftale nærmere om en tråd i c-boxen.
Alexander X Det er rigtigt, men vi kan jo altid udvikle det på et tidspunkt når større plots dukker op.
Caroline X Jeg glæder mig allerede!
|
|
|
Post by tyler on May 16, 2011 16:22:17 GMT 1
Riley & Tyler
[/font][/color] De to kære piger her er klassekammerater under alle omstændigheder, men jeg ved ikke, om de skal have et større plot end bare almindelige bekendte? Ærlig talt har de ikke en dyt til fælles efter hvad jeg kan se, og jeg tror, at Ty vil synes, at Riley er en smule anstrengende. Hun spiller også qudditch for Gryffindor og tager sporten dybt seriøst, så det er vel også muligt, at Riley har interviewet hende et par gange efter, eller op til en kamp? Ty hader tøsefnidder og udadtil er det som om, at hun overhovedet ikke interesserer sig for drenge. Hun er høj og tynd (1.80 m), men ikke særlig feminin. Hun ved faktisk ikke rigtig, hvad det vil sige at være en pige. Af relationer til hende har jeg indtil videre forelskelsen i Eddie Llewellyn, hendes bedste veninde River Jordan, og forhåbentlig også en rigtig god ven i Collin Kendley. Give me your thoughts [/blockquote][/justify]
|
|