|
Post by fenella on Apr 19, 2011 6:47:33 GMT 1
Lige præcis, og man får ikke noget ud af at tvinge halv-hjertede svar eller relationer frem, men jeg har en god fornemmelse. Lad os se hvordan de går i spænd sammen ingame, måske engang efter festen. Det vil jeg i hvert fald glæde mig til. Og trust me, jeg siger altid til. Promise. Men jeg er helt med på bedsteven, beskytter fra lede mobbere og med mulighed for mere hvis det skulle slå gnister i den retning. Er det det der er vores deal? Og *peger på Emse* what she said... The mighty Ems has spoken... And on a last serious note... Caroline og Eric har kendt hinanden siden de begge var i ble og hun er ydermere den eneste på skolen af eleverne der kender hans hemmelighed. It's complicated... men han har et nært forhold til hendes far og yngre søstre også...
|
|
|
Post by Agnes Llewellyn on Apr 19, 2011 23:28:01 GMT 1
agnes nu læste jeg lige margot igennem og tænkte, at hun og agnes måske kunne være gamle veninder. agnes ville helt sikkert kunne lide den livlige side af margot, men måske opløstes venskabet, da margot faldt tilbage i sin 'anden' personlighed (jeg får det til at lyde som om, hun er skizofren, men jeg har forstået, at det er hun ikke!!) de kunne have været ganske tætte, måske bedsteveninder? og nu når de ser hinanden på gangene, sætter de en overfladisk, venlig facade op, men når de mødes under fire øjne, bliver det hurtigt meget følelsesladt, fordi de savner hinanden? jeg ser, at margot har andre bedste venner - det kan let gøre agnes en smule misundelig, hvilket er grunden til, at agnes ikke prøver at rette op på deres venskab igen. hvad kan margots grund være?
det her slyngede jeg bare ud, men hvad synes du?
|
|
|
Post by margot on Apr 19, 2011 23:49:05 GMT 1
- - - - - - - - - - - - - - - - - - Agnes Må indrømme jeg synes din idé er skøn, og jeg er glad for, at du kylede Agnes herind! =)
Margot har faktisk kun Eric, hvor Emma mere er en god veninde. De ser dog ikke hinanden spor ofte - jeg ved ikke, om det er det indtryk, som du har fået? - men det er faktisk ikke tilfældet. Hvis vi aftaler, at smide dem i en tråd her, så snart det er muligt, for at prøve idéen af?
|
|
|
Post by Agnes Llewellyn on Apr 19, 2011 23:57:08 GMT 1
agnes så må jeg også indrømme, at jeg ikke har nærlæst hele plottråden. men hvis det er tilfældet, kan vi bare gøre agnes misundelig på noget andet, eller gøre margot misundelig, eller bare droppe misundelsen i det hele taget. det kan også bare komme henad vejen!
jeg kan starte en tråd med det samme, selvom klokken er maaange (så det først nu...)
|
|