|
Post by margot on Apr 18, 2011 15:25:27 GMT 1
Plotting ,Make. Me. Believe. Margot Hillsbor. Reserveret, stilfærdig, tænksomt og intelligent dyreelsker. - - - - - - - - - - - - - - - - - - Fjender. Slå jer løs!
Denne er en kende speciel. Eftersom Margot er mugglefødt, er det næsten naturligt, at hun bliver mobbet og nedgjort af en gruppe fuldblods. Margot er et nemt bytte, i og med, hun lader dem, og får det overstået så hurtigt så muligt. Jeg forestiller mig, at den passive indstilling er det som driver dem/den, i og med hun ikke kan skjule, hvor såret hun i grunden bliver.
- Beskytteren.
Jeg tænker at den lige umiddelbart, også kan hænge sammen med den ulykkelige kærlighed eller bedsteven.
- Ulykkelig kærlighed.
Drengen som fanger den ellers usynlige Margots hjerte. =D De bliver venner, og hen af vejen, finder Margot ud af, hvor helt igennem fantastisk han er. Om han gengælder disse følelser, kan vi altid aftale. Det kunne måske også være sjovt, at lade Margot forelske sig i sin værste fjende? Jeg ved det ikke, det kan vi altid aftale. (-:
- De tætte veninder. Max. 3.
Selv Margot har brug for veninder. Nogle idéer? Lige umiddelbart tænker jeg, at det er en gruppe tøser, som mødes så ofte tiden nu tillader det, og hygger sig sammen. De forstår måske ikke helt den indelukkede Margot, men lader hende være med? Efterfølgende bløder hun måske op, og udvikler sig til, at være sit glade gamle jeg.
- Bedste ven/veninde.
Denne person kender Margot ud og ind, og vigtigst af alt, ser den glade, sprudlende pige, som hun jo er i det skjulte. Har de en hemmelighed sammen? Er de fjender i det offentlige og venner i det skjulte? Hvad tænker du? =).
- De gamle venner/veninder.
Har de et horn i siden på Margot nu? Hvordan er forholdet? Akavet? Ligegyldigt? Lad mig høre.
- - - - - - - - - - - - - - - - - Jeg har med vilje, ladet mange af de ting jeg søger, været åbne og sikkert stilt jer flere spørgsmål, end jeg måske har besvaret dem. ^^ Det var bare en slags "annonce", og I skal være velkommende til, at melde jer på en af dem, men med den besked, at I ikke aner hvordan det skulle foregå. Så vil jeg selvfølgelig tage over, og prøve på at se, om jeg kunne få strikket noget sammen. Glæder mig til at høre fra jer. (-: Stu.
|
|
Varg Harrison
7. ?rgang & Varulv
This wolf is tame, and doesn't bite unless provoked.
|
Post by Varg Harrison on Apr 18, 2011 15:40:51 GMT 1
Varg kunne måske placeres ved ulykkelig kærlighed, måske ved bedste ven også? Så kunne Margot også vide, at Varg er varulv og at hun har forelsket sig i en varulv, kan man jo sagtens kalde ulykkelig kærlighed
|
|
Eric Wolfe
Dimittend
A gentleman is simply a patient wolf
|
Post by Eric Wolfe on Apr 18, 2011 15:50:31 GMT 1
Presenting: Eric Wolfe - 6. årgang, selvom han burde være 7. årgang
- Holdkaptajn for Hufflepuffs Quidditch-hold
- Logisk nok, dermed også samme kollegie som Margot
- + en masse andet, alt i alt en dejlig knægt der hviler i sig selv
Jeg kan umiddelbart se ham gå ind under flere af de punkter du har sat op og jeg kan se flere fælles interesser og træk i deres profiler, så måske du har lyst at læse hans profil først, og se om du overhovedet mener Margot ville finde ham interessant på et eller andet plan?
|
|
|
Post by margot on Apr 18, 2011 16:17:16 GMT 1
[/b] Jeg kan godt lide din idé. Ingen tvivl om det. Ville Varg gengælde de blussende følelser, men holde sig tilbage, på grund af sin "forbandelse"? Så er det stadig ulykkelig kærlighed, men mere kringlet, hvis du forstår? Lad mig høre, hvad du tænker. (-: [/li][li] Eric[/b] Jeg har en idé. Bedsteven? De har en hemmelig sammen? Nemlig at Eric er varulv. Var det noget af det du tænkte?[/li][/ul]
|
|
Varg Harrison
7. ?rgang & Varulv
|
Post by Varg Harrison on Apr 18, 2011 16:21:59 GMT 1
Ja, det lyder endnu bedre! Han ville uden tvivl holde det tilbage, i hvert fald så godt, som han nu kan. ^^
|
|
|
Post by margot on Apr 18, 2011 16:26:26 GMT 1
- Varg Nice one! Så er det vores aftale.
|
|
Varg Harrison
7. ?rgang & Varulv
|
Post by Varg Harrison on Apr 18, 2011 16:29:48 GMT 1
Yep! Glæder mig helt til at komme i gang xD
|
|
|
Post by margot on Apr 18, 2011 16:37:44 GMT 1
Margot ,Make. Me. Believe. - - - - - - - - - - - - - - - - - - Varg Det er jeg glad for at høre! =) Du kan jo bare lave en tråd, som jeg kan besvarer, ligeså snart jeg er blevet godkendt. *angelface*
|
|
Eric Wolfe
Dimittend
|
Post by Eric Wolfe on Apr 18, 2011 16:42:28 GMT 1
Mjae... både og... Har mere eller mindre lagt op til, at den eneste på skolen, udover lærerstaben, der kender til hans ulvede side, er Caroline Abbey. De har en maaaaaasse baggrundshistorie og har kendt hinanden siden de begge gik i ble. x)
Men, bedsteven-agtigt og beskytter-fidusen var de første ting jeg tænkte - måske med mulighed for mere, alt efter hvordan de går i spænd. Jeg søger ikke aktivt nogen romantiske forhold til Eric, men er på ingen måde lukket for at det kan ske og ret sikkert sker på et eller andet tidspunkt. Med det sagt... den med hemmeligheden kunne jo komme ingame på et eller andet tidspunkt hvis de går godt nok i spænd til at det bliver aktuelt. Hvad siger du?
Han er btw mugglerfødt nøjagtigt som hende også.. den glemte jeg da helt sidst... x)
|
|
|
Post by margot on Apr 18, 2011 16:51:38 GMT 1
Margot ,Make. Me. Believe. - - - - - - - - - - - - - - - - - - Eric Vi lukker for den romantiske del indtil videre. (-: Bedstevenner lyder fint. Det virker til, for mig, at Eric har mere slagkraft end Margot. Og derfor kunne han sagtens have beskytteren samtidig. Vi aftaler, at Margot ikke kender til hans hemmelighed. Det ville skabe noget splid, hvis han senere i forløbet fortalte hende det. Jeg tror hun ville føle sig.. Ja, hvad siger man. Føle sig stukket i ryggen. Det kunne vi sikkert få lidt sjov ud af. Lyder det bedre?
|
|
Eric Wolfe
Dimittend
|
Post by Eric Wolfe on Apr 18, 2011 16:59:07 GMT 1
Som sagt er jeg på ingen måde afvisende overfor noget romantisk, men jeg foretrækker lidt, at det selv dukker op, fremfor at man aftaler det på forhånd, og så måske finder ud af, at to chars slet ikke klikker når man får dem i spil sammen. Kan du følge mig? Med det sagt, så virker Margot ud fra sin profil, som en der godt kunne jokke lige lukt ind på min lidt private knægt, og gør hun det, så skal hun være hjerteligt velkommen. Og jo, der kunne helt sikkert blive noget drama ud af, hvis hun senere finder ud af hans hemmelighed. Den er jeg helt og aldeles med på. For at fortsætte lidt omkring ham, så har han indtil for 1½ år siden, gået en årgang over hende, men han blev af flere ret personlige grunde nødt til at gå sit femte år om igen. Derfor er de nu på samme årgang.
|
|
|
Post by emma on Apr 18, 2011 19:37:39 GMT 1
Fun and games
Jeg åbner bare op med at lægge alle mine darlings på bordet med mere eller mindre succes.
Alexander Young Sprudlende syttenårig løve, fremtidig far, kæreste med Rachel Ivory. Drengebarnets relationer er sgu temmelig helstøbte og dækket til, men der er altid plads til flere løse venner, gamle flirts etc., hvis du føler det har nogen relevans? Ellers har du måske selv en anden (og bedre) idé?
Emma Ivory Som en af Margots klassekammerater, er der ingen tvivl om, at de har en eller anden form for relation. Hvis hun derudover også er tætte venner med Eric, forsegler det sgu lidt tingene. Det er Emma nemlig bestemt også. Noah og Eric, mmh. Jeg tænker sagtens de kunne være rigtig tætte. Emma er lige præcis fraværende og drømmende nok til at give Margot aaal den plads hun gerne vil have. (x Bedste veninder, maybe?
Caroline Abbey ... Er altid så hamrende klar i mælet, når jeg spørger hende om folk. xD Hun synes Margot er lidt et skvat, hvis hun overhovedet har opdaget hende. Nej jeg ser ikke det store potentiale for en positiv relation her. Ideer?
Thomas Chancellor Med det udgangspunkt at han overhovedet ikke mener hun hører til på skolen, er deres eventuelle relation nok næppe enormt positiv. Han er dog ikke aggressiv i udtryk af sine egne holdninger, så han er ikke en potentiel bølle på nogen tænkelig måde. Han er Ravenclaw-elev, lidt af en stræber, reserveret ligesom Margot selv og så er han altså incidentially også fuldblodstroldmand og riddler. Alligevel kunne det måske være sjovt at lege med ideen om, at han ikke aner hvem hun er eller hvilken blodstatus hun har og lave forviklinger derudfra...? Jeg ved det ikke helt.
|
|
|
Post by margot on Apr 18, 2011 22:27:09 GMT 1
Margot ,Make. Me. Believe. - - - - - - - - - - - - - - - - - - Eric Jeg kan godt følge dig. (-; Det bliver bare for kedeligt i længden, hvis der ikke rigtig er.. nogen gnister?
Men bedstevenner. Det er det vi er nået frem til, ikke sandt? Og hvis du føler plottet går død, vil jeg foretrække du sagde det til mig, frem for vi bliver ved med at spille på det. (-: Bare så vi har det på det rene. x) Nogen indvendinger? Ellers så skriver du bare! .. Og så vil jeg lige tilføje, at du skal kigge lidt længere nede. Hvad siger du?
- Alexander Lige umiddelbart ser jeg ikke en mulighed for at opbygge en relation. Margot har faktisk aldrig haft en kæreste, og hun er ikke typen, som har "løse" venskaber. Hun er simpelthen for stille af sig.
Hvis jeg finder på noget, så giver jeg lyd fra mig. (-:
- Emma Jeg må ærligt indrømme, at jeg synes det lyder perfekt. Margot er ikke nær så drømmen, men hun ville fuldt ud acceptere det, ligesom Emma vil acceptere, at hun er så stille. Ikke sandt? Jeg tænker, at hvis Emma også er gode venner med Eric, at de evt. kunne blive et 3-kløver? Hvordan synes I/du det passer?
- Caroline Margot ville uden tvivl ikke bryde sig om Caroline. Det er mit indtryk, hun måske er lidt.. skrap? Vi kan måske sige fjender, uden egentlig at de er det. De bryder sig bare ikke specielt om hinanden. Jeg er bare lidt i tvivl om, hvor meget tråd vi kan få ud af det.. hmm.
Og med hensyn til Thomas.. så skriver jeg, hvis jeg finder på noget. xD Beklager mine lamme svar, men synes klokken er mange nu. Håber du kan bruge bare lidt af det jeg har skrevet.
|
|
|
Post by emma on Apr 18, 2011 23:19:09 GMT 1
Fun and games Alexander YoungNu ville jeg så heller aldrig foreslå de to som ekskærester. Dertil virker hun sgu lidt for lille, pæn og hvid. Men det er fint. Ingen relation whatsoever, forudsat at hun ikke lige ramler ind i noget med nogen af dem han kender. (x Emma IvoryEt trekløver ville være fint, hvis ikke Emma/Eric/Noah allerede lidt var et sådant. Den gyldne grævlinge trio, såmænd, som vi hijackede Eric til, da Ethans Aeron stak af fra os. :3 Jeg ville vildt gerne være inkluderende og sige "lad os have et firkløver," men rent realistisk fungerer den slags sgu sjældent. Kan vi ikke bare sige de på sin hvis er rigtig gode venner? Fletter hinandens hår og det der pis. Jeg tror nemlig ikke umiddelbart de to hænger sammen ved hoften i hverdagene, hvis du forstår. De sidder ikke lårene af hinanden normalt, men snakker rigtig godt sammen engang imellem, når brikkerne lige falder rigtigt på plads? Caroline AbbeyJeg tror ikke der er basis for noget som helst. Caroline anser kun værdige modstandere for reelle fjender og jeg kan slet ikke se hende betragte Margot som sådan. Jeg forestiller mig ikke, at hun aner hvem hun er, udover at være Erics tavse veninde (for de to kender udmærket hinanden). Jeg kan måske også nævne, uden at tale over mig, at en evt. romantisk interesse mellem ovennævnte parter får Carrie til at sige sådan nogle sjove lyde. Thomas ChancellorDeeet var bare med din tanke om at lade hende forelske sig i sin største fjende, at jeg tænkte der var basis for at lave virkelig rav i den, men det er skam i orden. Han er pakket væk.
|
|
|
Post by margot on Apr 19, 2011 0:40:21 GMT 1
Margot ,Make. Me. Believe. - - - - - - - - - - - - - - - - - - Emma Gode veninder. Modtaget.
- Thomas Problemet består egentlig i, at Margot allerede er "lovet væk" på den konto. Kan egentlig godt lide idéen. (-:
|
|