|
Post by Agnes Llewellyn on Apr 11, 2011 22:07:42 GMT 1
Agnes Llewellyn agnes, en ravenclaw på seksten, tredjeældste i en søskendeflok på seks, midt i sine teenageår, on fire. den unge pige er vant til en masse opmærksomhed, da hun kommer fra sådan en stor familie, men er ikke typen, der går efter bestemte typer. hun er udadvendt og fleksibel, og selvom hun stryger let over visse ting, som egentlig ikke burde blive ignoreret, er hun også fyldt med tanker til randen. hun er et drillende væsen, men når hun selv bliver drillet eller spøget med, har hun en kort lunte. hele hendes familie er tilhængere af the hallows, men selv er hun ikke aktiv indenfor politik.
venskab agnes er en ravn med mange venner på skolen. det kan være alt fra bedste venner til et on and off forhold, og selvom hun ikke hver dag udtrykker, hvor meget hendes venner betyder for hende, er hun en betænksom og loyal ven.
fjendskab agnes har en stærk personlighed, som ikke alle kan håndtere. det har resulteret i negativitet blandt andre enten meget eller lidt. når først man er blevet dårligere venner med agnes, har hun svært ved at lade det blive godt igen, så det kan være et forhold med minimal irritation på hinanden eller ærkerivaler.
kærlighed agnes er en pige, der kommer vidt omkring, og har ikke sat nogle grænser for sig selv endnu. hun lader sig selv leve livet. kærlighed er ikke noget, som har fået ordentlig fat på hende endnu, så det er alt fra første kys til ekskæreste.
andet arr, kom med det! jeg kan rigtig godt lide at diskutere dybe, komplicerede og dramatiske plots, hvis det skulle være, så hvis noget spændende skulle falde dig ind, kom med det!, jeg er åben for alverdens idéer.
|
|
|
Post by Stuart Fellton on Apr 12, 2011 6:52:30 GMT 1
Jeg ville lige tage Stuart i nakken, og sparke ham herind..
Du skal være velkommen til at læse hans skema, men lige ganske kort; Stu er alles ven, så længe de behandler ham med respekt. Han er halvblod, og går derfor ikke ind, for den ellers så velkendte racisme. Stu er dybt betaget af Imogen, så et større kærlighedsplot, er pt. umuligt. Jeg tænker ekskærester? Måske kunne du uddybe en anelse? Har en idé, men ville lige høre hvad du tænkte.
|
|
|
Post by austin on Apr 12, 2011 15:57:32 GMT 1
Oplæg Jeg giver den et nyt forsøg og prøver at sparke til min egen kreativitet mht. plot-ideer.
Caroline Abbey Der ligger en eller anden relation her, men jeg er træt af at spille bombastisk ud med hende og få meget lidt igen på den konto, så jeg kunne egentlig godt tænke mig at høre hvad Agnes mener om både lederen af hendes politiske gruppe og hendes tidligere vejleder til at starte med?
Emma Ivory ... Agnes klassekammerat er næsten umulig ikke at synes godt om, medmindre man selvfølgelig bliver irriteret over hendes til tider fraværende og drømmende personlighed. Hun er en del af den gyldne puffer-trio med Noah Abbey og Eric Wolfe, sød, loyal, glad for at lytte til alle andres problemer, selvom hendes råd det meste af tiden er skudt ret langt hen i vejret. Hun er meget piget, på trods af hendes valg af tætte venner, boglig mere end praktisk... Jeg ved ikke om hun ville føle sig lidt tromlet ned af al Agnes energi, eller om det bare ryger hen over hovedet på hende som så meget andet. Tanker?
Alexander Young Min skønne løve på syvende årgang. Jeg ser ikke det vilde potentiale for plot, men måske har du stærkere briller på i dagens anledning? Han er en dejlig dreng, forelsket i Rachel Ivory, svær at tøjle og på vej ud i store problemer, men han har plads til en ekskæreste eller noget lignende, hvis det skulle være?
Rosie Williams Hm. Rose er en årgang under Agnes. Hun er fuld af krudt, animagus, søger på Hufflepuffs quidditch-hold, en lille regelbryder... Har du nogen idéer?
Jeg vil desuden bede dig rulle ind i 'the Hallows' politiske forum og udfylde det lille skema her. Du modtager i øvrigt også en velkomst mail til gruppen med blandt andet samme forespørgsel, når jeg lige har fået konstrueret en sådan.
|
|
|
Post by Agnes Llewellyn on Apr 13, 2011 19:45:40 GMT 1
stuartekskærester er helt klart muligt, eftersom han ikke er den typiske slytherin. jeg tænker, at de kan have haft et lidt længere forhold og derfor er meget nære venner nu. men hvad er din idé? - - - - - - - - - - carolinealtså agnes er ikke så aktiv indenfor politik, så jeg tror ikke, hun har nogle specifikke tanker eller meninger omkring caroline i den dur. som vejleder kan jeg godt forestille mig, at caroline måske har taget agnes i at tegne et overskæg på et maleri og givet hende en lille udskældning. men det ville ikke have været noget, som har givet agnes et negativt syn på caroline. emmaumiddelbart tænker jeg, at emma kan være hendes mere 'med-dig-er-jeg-rolig-og-kan-snakke-bøger-med'-veninde. agnes er jo ikke en tøs, som er på højtryk konstant (dog ikke noget hun udtrykker foran andre mennesker), så lidt ro behøver hun, og det finder hun måske hos emma? de kan have kendt hinanden, siden de var ganske små? alexanderdet indtryk jeg har fået af alexander, får mig til at tænke, at de kunne have haft et kort, måske overfladisk forhold, som de mest af alt havde for sjov. når du siger, at han er svær at tøjle, kan de jo have et mere let forhold til hinanden, som ikke indeholder så meget tæthed, men mere sjov og spas? rosiehm, her fik jeg en lille idé. agnes er en pige med mange bekendtskaber, og derfor er alle ikke lige så tætte som andre. jeg så lige inde på rosies plottråd, at du søger nogle beskytter, og der er en plads tilbage - den kan agnes sagtens tage, så rosie kan komme ud med sine pigeproblemer! men så fik jeg den tanke, at rosie måske gerne vil blive lidt bedre og nære venner med agnes, mens agnes diskret undgår hende en smule, fordi hun godt kan finde på at dømme lidt på førstehåndsindtrykket. hvad siger du? - og jeg vil tjekke tråden ud med det samme!
|
|
|
Post by caroline on Apr 15, 2011 13:04:38 GMT 1
CarolineNår du siger hun ikke er så aktiv, så kommer jeg til at tænke på om hun overhovedet er medlem af the Hallows? Hvis man ikke er politisk engageret, er det jo altså ikke normalt at være medlem af en politisk gruppe. Du har ikke aftalt nogen relationer med kusinen og de to fætre endnu, går jeg ud fra? EmmaBarndomsveninder uden det store hurlumhej? Det kan vi sagtens sige. Når du får tid, kunne det være rart hvis du rullede ind forbi hendes kontaktbog og brugte fem-ti minutter på at udfylde deres bekendtskab. Det kunne også være relevant med en tråd, men lige nu har jeg for mange til at køre en udelukkende for at føle dem på tænderne. Måske kunne de mødes til festen og så kan det kombineres med andet? Emma har ikke nogen date, så hvis de er barndomsveninder kan de endda have fulgtes derhen? AlexanderJeg tænker en fling. Den varede max 2 uger, var mere fysisk end så meget andet og han har ikke de store skrupler med stadig at flirte med hende, selvom det tydeligvis ikke skulle være de to. Lige nu er han dog i et forhold med Rachel og lægger absolut ikke op til noget. Hun er typen han kunne drikke sig fuld med, men de kender ikke rigtig hinanden i virkeligheden? RosieJeg er ikke helt sikker på, at jeg er med. Agnes kan ikke rigtig være en ældre person, der tager sig af Rosie, hvis hun samtidig undgår hende.
|
|
|
Post by Stuart Fellton on Apr 15, 2011 13:29:45 GMT 1
|
|
|
Post by Agnes Llewellyn on Apr 15, 2011 14:51:30 GMT 1
stuartgreat! og det har jeg ikke foreløbig. - - - - - - - - - - carolinesom jeg har beskrevet inde på hallows-tråden, sidder agnes ikke altid og snakker under møderne, men hun følger stadig med, og hvis det er noget hun vil ud med, så kommer hun også ud med det. og nej ikke endnu. emmabarndomsveninder lyder rigtig godt, og de kan sagtens følge til festen. jeg skal bare lige catche up på den. alexanderpræcis, de kender kun hinanden på overfladen. rosiejeg kan godt se det modsigende, det lød bare meget rigtigt inde i mit hovede. men så lad os dreje den og sige, at agnes har været beskyttende over rosie, men nu føler agnes, at hun gerne vil tage afstand til hende, hvilket så er grunden til, at hun nu undviger hende. hvis rosie er typen med mange tanker, følelser og problemer, kan agnes let have blivet en smule træt af hende.
|
|
|
Post by austin on Apr 23, 2011 13:20:48 GMT 1
Caroline Alles gut. Grunden til at jeg spørger om relationerne til Emrys og Mira er naturligvis at Carries forhold til de to kunne være bedre. Men vi behøver såmænd slet ikke tvinge en relation igennem.
Emma Jaeh. Nu har jeg jo så allerede fået placeret Emma i en tråd til festen på et helt andet tidspunkt. Jeg synes bare vi skal sige at de har fulgtes og så lade det være ved det, medmindre du har noget specifikt i tankerne?
Alexander Top.
Rosie ... Er deaktiveret. Hun vender muligvis tilbage efter karakterudskiftningen til efteråret, men der er meget længe til.
Thomas Du snakkede flirt og fremtid? Jeg ved ikke om jeg kan se ham have noget seriøst med Agnes, men der kunne godt ligge en fysisk tiltrækning, som både generede hende og var spændende? Han er ikke rigtig typen, der render rundt og lægger damerne ned, men enkelt pige på livets lange vej kan vi godt leve med. Han ser på ingen måde hendes eventuelle politiske standpunkter som nogen forhindring. Hun er jo fuldblods.
|
|
|
Post by Olivia Strange on Apr 23, 2011 22:11:30 GMT 1
Olivia & AgnesJeg sender Olivia her ind. Agnes og Olivia kunne være et par fine veninder. Olivia ville synes godt om den høje stædige og uafhængige Agnes, og så kunne Olivia godt bruge en pige ven, som hun kan komme med pige relaterede ting til. Ting som hun ikke kan snakke med hendes mange drengevenner om.
|
|
|
Post by Arthur Hampton on Apr 26, 2011 15:21:38 GMT 1
agnes &,
xavier [ravenclaw, syvende årgang] xavier er GENIAL til at lege med andre børn, så ham smider jeg lige på banen! Jeg tænker umiddelbart noget venskab, da de begge er fra Ravenclaw og uden tvivl kender til hinanden. Er dog også åben for andre muligheder, men Xavier er lidt af en social akavet dreng, så han har også hans begrænsninger
Jeg har også Arthur, men sandsynligheden for at han kender Agnes er nok ikke så stor.
|
|
|
Post by Aisling Ériaan Delaney on May 3, 2011 18:33:43 GMT 1
Jeg ved ikke om vi kan så meget andet end fjendskab, mest pga hun er med i the hallows. xD MEn måske kan vi finde på noget, har bare ikke så mange ideer lige nu >.<
|
|
|
Post by Agnes Llewellyn on May 3, 2011 19:00:27 GMT 1
oliviahvis olivia behøver en pigeven, så står agnes helt sikkert til rådighed. jeg tænker, at de ikke er så tætte veninder, men de kan alligevel snakke om rigtig meget sammen? - - - - - - - - - - xaviernu har vi jo en tråd, hvor jeg får det indtryk, at de kender hinanden og har snakket lidt før, men xavier føler sig en smule akavet - dog ikke noget agnes lægger mærke til. hun snakker bare løs, du ved, så hun ikke lægger mærke til xaviers akavethed. arthurham synes jeg skal tage fat i christiane, når jeg får aktiveret hende igen. - - - - - - - - - - aislingjaaa, vi siger noget fjendskab. lad os gøre dem rigtig uvenner siden de var helt små, hvilket har resulteret i mange skænderier og til bitchfight med stavene!
|
|
|
Post by Olivia Strange on May 22, 2011 20:07:02 GMT 1
Olivia & AgnesDet lyder rigtig fint. Olivia har ikke rigtigt nogle helt tætte pige venner, så vi er enige om, at de ikke skal være helt tætte venner, men at de stadigvæk kan snakke om rigtigt mange ting sammen. Det kan være for nylig, at de rigtigt er begyndt at snakke sammen, men at de altid har vidst, hvem hinanden er? På den måde er de ikke helt tætte, men har fundet ud af, at de snakker rigtig godt sammen.
|
|
|
Post by Heather Heartfield on May 30, 2011 20:09:18 GMT 1
Agnes og Heather
Ja, nu faldt jeg jo så over at de kommer fra samme lille by nemlig Tinworth, så de må bestemt kende hinanden! Spørgsmålet er nu hvordan og hvor godt... Heather er en pige det er altid har vidst hvad hun ville og aldrig har haft svært ved at tiltrække sig opmærksomhed. Hun er temperamentsfuld, men forsøger at holde det nede og ikke så lidt af en stræber. Samtidig med det er hun sine venners ven og overser det meste af resten af verden. Må nok også hellere tilføje hun er Willie, og brændt barn skyr ikke ilden... Jeg har skrevet i hendes profil at hun var ved at brænde en af sine barndoms veninder af, men har ikke uddybet hvem eller hvordan deres venskab havde det bagefter. Var det en interessant tanke at lege videre med for dig og Agnes? Hvis ja vender jeg frygteligt tilbage (: men et par spørgsmål mere til tankerne: kunne et venskab overleve det? Hvis nej, hvordan var det så at ende på samme kollegie og sovesal? ville venskabet være klinket? Hvis ja, er Agnes så den der kan få Heather ned på jorden når temperamentet flammer op? Den der altid er sikker? ...og ellers må du endelig komme med andre forslag og ideer!
|
|
|
Post by Agnes Llewellyn on Jun 1, 2011 21:32:45 GMT 1
oliviadet synes jeg, vi siger. - - - - - - - - - - heatherde kunne helt klart være barndomsveninder, men hvis heather var tæt på at brænde agnes af, ville agnes nok miste interesseren for hende. hun ville ikke stadig være stødt over det, men bare ikke have nogen interesse i at blive lige så gode venner med heather mere - de er jo også blevet ældre, og agnes vil føle, at de er vokset fra hinanden.
|
|