|
Post by Kathleen Kennith on Jan 30, 2011 22:40:57 GMT 1
Kathleen Edwina KennithEn sprudlende, varm og glad pige med masser af sige, men knapt så mange faste holdninger. Hun ser verden gennem et positivt lys og er bund romantisk anlagt. Det har ikke hjulpet at hun også det sidste halve år har fået øjnene op for det modsatte køn som andet end mulige venner. Hendes profil er her. Dem man ikke kan klare sig uden…En hver pige har sin venne- og endnu vigtigere sin venindekreds og selvfølgelig har Kathleen også det. Disse afspejler og opvejer hendes personlighed og er dem hun har det sjovt og trist med alt efter hvad livet tilskikker. Bedste veninderne: ~ ~ Veninderne: Meredith Abbey ~ ~ ~ ~ Vennerne: Aidan Kane Ivory, ~ ~ ~ ~ Fortrolige: Logan Davis, ~ Klassekammerater: Ace Murdoch, ~ ~ ~ ~ ~ ~ Kollegianere: Logan Davis, Caroline Abbey, ~ ~ ~ ~ ~ Med på den værste: ~ ~ ~ ~ Partners in Crime: Jace Wayland Bekendte og det er det: Gabriel Caron Andet: ~ ~ ~ ~ Dem der gerne måtte forsvinde…Ingen slipper for plageånder og slet ikke et lærerbarn. Her søges efter nogen der ville bruge Kathleens forældre imod hende, hendes personlighed, blod, kollegium eller andet. Slet og ret nogen der har udset hende som mål eller som bare ikke kan lide hende og det er gengældt. Mobbere: ~ ~ ~ ~ ~ Had ved første øjekast: Ace Murdoch, ~ ~ Faldet fra hinanden: Rosie May Williams (deaktiveret...) Dem man ikke rigtig ved hvor man skal gøre af sig selv omkring…Ja, de skønne teenage år. Det modsatte køn er netop nu begyndt at blive rigtig interessant og derfor mangles der både flirts og crush’s. En hemmelig beundre kunne også være sjovt, men ellers kan Kathleen sagtens sukke efter en fyr uden at nogen gengælder det. Første flirt: Drake Maverick (deaktiveret...) Senere flirts: ~ ~ Første crush: ~ Nuværende crush: ~ Fremtidig crush: ~ ~ Forføreren: ~ Den hemmelige beundre: ~ Fjendskab med tiltrækning: ~ Andet: Der er altid andet! Lektiehjælp til astronomi eller måske en der har lyst til en sneboldskamp? Kom frisk og jeg er sikker på vi kan finde på noget!
|
|
|
Post by caroline on Jan 31, 2011 17:49:13 GMT 1
R o s i e Rose har så mange venner. Hun kunne godt bruge nogen på den anden side. De to piger er på samme årgang og Rose er med i tøseflokken fra Hufflepuff, sammen med bla. de to andre professorers datter og guddatter. Hun er sådan set en ret velmenende og naiv tøs, men der kan være sket et eller andet mellem de to piger sidste år...?
A l e x a n d e r Åh Kennith. Alexander er en sucker for den forbudne frugt, især hvis den selv er en villig deltager. Jeg forestiller mig en uforpligtende flirt uden nogen forestillinger om mere fra nogen af deres sider?
C a r o l i n e Well. De er på samme kollegium. Jeg ved ikke om jeg ser det store potentiale i en relation mellem disse to. Carrie er vist ikke heelt en fan af Kaptajn Crunch, om ikke andet, så pga. hans familie. Det samme ville umiddelbart gælde Kate-pigen, men jeg er ikke helt sikker her...
L i a m Tum, tum, tum... Lidt blank er jeg her, men jeg tænker, at det ville være naturligt, at Liam havde en hvis interesse i Kate, mere af generel nysgerrighed på, hvordan det andet lærerbarn klarer netop den situation (for jeg forestiller mig, at det er en bekymring). Hm?
E m m a *brummer* Jeg ser absolut ingen berøringspunkter.
|
|
|
Post by Deleted on Feb 1, 2011 15:06:25 GMT 1
kathleen
de er totale modsætninger. Logan duer ikke til noget omkring piger, måske kun dem som han ser som venner. Siden ahns mor døde har han ikke været den helt samme. Det kunne være at Kathleen havde opdaget det? Nu når han har snakket lidt med hendes mor om det o.s.v? De kunne have et søskende forhold, men måske ser Kathy lidt mere i det?
|
|
|
Post by Kathleen Kennith on Feb 2, 2011 19:31:42 GMT 1
LiamDet lyder som en meget rimelig antagelse. Grace tager samme interesse i hans datter kan jeg indskyde her. Hans fag er så et af Kathleens ynglingsfag og jeg ser hende ikke have nogen problemer med at blive efter timer for at få stillet sin nysgerrighed og få svar på en stribe spørgsmål. AlexanderÅh ja, hvad man ikke må eller burde er bare så meget mere tiltrækkende! Og en med det udseende og ry dobbelt.... Kathleen er lidt uskyldig med hensyn til flirts endnu, men vil uden mindste tvivl gå med på den og nyde den opmærksomhed han vil give hende. (det er bare dejligt at føle sig som centrum... sådan lidt) Hans ry i mente vil hun dog ikke lægge mere i det end det - og at det er en glimrende provokation behøves nok ikke nævnes *fløjter uskyldigt* Så helt frisk på lidt ego-pleje til Alex efter hendes far har haft fingre i ham... Carolinekollegianer i hvert fald, men måske også gammel plageånd? Da Kate ikke rigtig melder klart politisk synspunkt ud, hvis hun kan undgå det, kunne caroline have været efter hende for det til hun stod ved et? Og vi kan jo ikke rigtig løbe fra familien, der med garanti har været hovedgrunden. Jeg ser en høflig neutralitet og en Kate der undgå Caroline en smule.... RosieDer kunne sagtens være sket en eller anden misforståelse året før. De deler godt nok to ynglingsfag, forvandling og magiske dyrs pasning og pleje, men som følge af de mange forvandlingsforsøg med hårvekst til følge kunne der måske være faldet en dårlig joke om noget med at ligne et dyr? (Murmeldyr mumles der) Det var så taget helt forkert og eskaleret uden nogen af dem helt har set det? Med bidende bemærkninger, skæve blikke og den slags tøsefidder til følge? så er der mulighed for at køre den begge veje, hvis de ender tvunget til at samarbejde med et eller andet EmmaHer er jeg også blank... LoganVed ikke med søskende forhold (hun er meget enebarn, så ved ikke helt hvordan den slags forhold ville være og hendes forældre er rigtige, dårlige eksempler på det), men han ville være en hun helt klart ville føle sig tryg ved som nær ven og måske endda fortrolig? Ham hun går til når hun har brug for en der bare lytter, er forstående og giver et kram hvis der er brug for det og som hun gør det samme for. Måske også ham hun kan ende tæt med i en sofa uden at de ser det som noget specielt, men som resten misforstå?
|
|
|
Post by Deleted on Feb 2, 2011 19:40:53 GMT 1
kathleen
det er et plot, som jeg faktisk godt kan lide ;D Så Logan er den lyttende, tætte ven som altid tilbyder en skulder når hun har brug for det? My likey!
|
|
|
Post by Kathleen Kennith on Feb 2, 2011 19:48:14 GMT 1
LoganDet var tanken - og glæder mig! Sætter ham straks ind
|
|
|
Post by Ace Murdoch on Feb 12, 2011 23:42:09 GMT 1
Kathleen & Ace
Ihhhh tænkte tænkte nu går Kathleen og Ace jo i samme klasse så tænkte om hun evt kunne komme op på listen som klasse kammerart og måske også had ved første øjekast? ^^ altså fordi Ace er jo sød som gift og ser ned på alt og alle som hun ikke mener er værdige til hendes selskab, og så er hun ualmindelig selvfed og selvsikker :3 En som rigtig mange ikke ville bryde sig om. Og ja eventuelt ideer? ^^ Hun er dog ikke godkendt endnu men du kan hoppe ind i profilen og læse lidt om hende hvis det er en hjælp
|
|
|
Post by Kathleen Kennith on Feb 13, 2011 8:29:40 GMT 1
AceHun ryger helt bestemt på listen af klassekammerater og er også den for 'had ved første øjekast'. To piger kunne dårligt være mere forskellige og da Kathleen også har familie-relation til Murdoch-klanen gennem sin far, må hendes lyse sind og accept af de fleste virke næsten provokerende på Ace. jeg tvivler på deres uvilje ligger dybere end at de er så forskellige som dag og nat dog. Ikke at det forhindre bidende kommentarer og latterliggørelse af modparten
Håber du får hende godkendt snart, så vi kan se hvordan de virker!
|
|
|
Post by Kathleen Kennith on Apr 6, 2011 20:28:01 GMT 1
Bump!Da det spil jeg havde ser ud til at være blevet deaktiveret, så forsøger jeg da lige at genoplive tråden her.
Kathleen er som hun hele tiden har været: flyvsk, snakkende, kærlig og lattermild. Nu har hun dog fået sit først kys, første crush og måske ovenikøbet knust sit hjerte for en meget godt stund. Hendes lyse sind vil dog nok lappe det sidste sammen eller mon nogen havde lyst til at hjælpe hende med det?
i det hele taget er jeg åben for ideer. Hun mangler så godt som alt, så byd ind og lad os finde på noget sjovt
|
|
|
Post by Aiden Kane Ivory on Apr 11, 2011 10:08:46 GMT 1
Aiden Kane Ivory Her har du anføreren for Gryffindors hold, han er 17 og fra 7 årgang. Venlig flink, loyal, åben , drillende men har et hjerte af guld. Han har masser af venner og en masse fjender blandt Slytherin dels fordi han er som han er og dels fordi han er en Ivory. Jeg ser mulig venskab, endda tæt selvom hun er to år yngre end ham.
Gabriel Caron Slange fra 7 årgang. Han er fransk og fuldblods. Han hader mugglerfødte men skader dem ikke direkte selv men får andre til at gøre det for ham. Han er forførende, har haft gang i masse piger og er kendt på skolen. Mange hader ham men det gør ham intet, og de piger der hader ham er for det meste dem der falder i hans net. Nu har jeg ikke helt tjekket om Kath er fuldblods eller ej, hvis hun er så kan deres forhold være positiv hvis ikke så er de nok mere fjender eller sådan noget.
Jace Wayland 6 års elev fra Gryffindor. Han er en ballademager, sjov og drillende. Han kan være mega irriterende til tider. Han er tit omgivet af venner og selvom han er som han er har han kun venskabelig forhold hvad piger angår og derfor kan hun da godt være en ven ... Jeg har ikke rigtig nogen ideer så du er velkommen til at komme med en ide, er åben for stort set alt!
|
|
|
Post by Kathleen Kennith on Apr 11, 2011 19:47:11 GMT 1
Kathleen & AidanKathleen er som beskrevet flyvsk, lattermild og intelligent. Hun har nemt ved at falde i snak med folk og kan virke ældre end hun er - men lader det ikke forhindre hende i at starte en sneboldskamp eller en bladkrig. Jeg kan sagtens se et venskab mellem måske startet ud i let drilleri og bygget videre derfra? Det er så rart med nogen at grine sammen med og som kan lide at være ude i det åbne i alt slags vejr. Måske en der har set forbi hendes forældre til den pige hun er? Kathleen & GabrielKathleen er fuldblods med slægter der føres tilbage til Abbey på hendes mors side og Murdock på hendes fars. Så meget blandet afstamning og familier med meget forskellige holdninger til det meste. Hun er ikke selv politisk aktiv og forsøger så vidt muligt at undgå de politiske diskussioner, selvom hun har holdninger. De kan til tider skifte blot for at provokere modparten mest muligt, men hun holder sjældent masken ret længe, før smilet eller latteren slår igennem. Hun havde en kort ting med den tidligere Drake, så måske vi kunne tænke videre i det spor? Jeg så Gabriel havde en "snak" med ham, så måske han har haft en rolle i at det aldrig blev til noget mellem de to? (ja, sket er sket og kan lige så godt udnyttes fortsat) Hun bæger ikke nag og slet ikke hvis han har fået det vinklet til at virke som værende i hendes interesse... kunne det være starten til noget mere? Venskab eller? Jeg er helt åben for flere ideer eller andre udfald
Kathleen & Jace*Host* (forsøger først at slette billedet af en halvstor, flødefarvet Maine coon killing der mest af alt ligner en levende nullermand) *host* Han er jo så tættest på Kathleen i alder af de tre og har ballademager-delen som hun også har - lige over stregen og lidt mere - bare for at se om den går Kunne sagtens se noget venskab være bygget op der også.
Skal ærligt indrømme jeg ikke har fået læst profiler. Birke-sæsonen er lige begyndt, så jeg er lidt nede med træthed og derved også lidt ide-fattig - håber det går til en start
|
|
|
Post by Aiden Kane Ivory on Apr 12, 2011 10:10:30 GMT 1
Aiden Kane Ivory Jamen så siger venskab! Han er nok ligeglad med hendes forældre og at hendes far er lærer eller sådan noget vil heller ikke genere ham eller skræmme ham. Han vil nok se mere tage sig af hendes personlighed end hvad hendes forældre mener... så noget venskab lyder som en god ide^^
Gabriel Caron Jo Gabriel havde fat i Drake på et tidspunkt fordi han var blevet for blød takket hver hende. Han vil nok ikke hade hende da hun jo er fuldblods, han vil nok være høflig og flink men Gabriel har ingen venskaber han ikke har nytte af. Så man kunne sige et roligt høfligt kendskab ellers er jeg lige lidt blank xD
Jace Wayland o.o det der fattede jeg ikke xD men anyway... venskab lyder sådan set oplagt her, han er jo så vildt omkring og har venner på tværs af kollegierne så det skulle nok kunne lade sig gør at de blev venner. De kunne være partners in crime måske? XD
|
|
|
Post by Kathleen Kennith on Apr 12, 2011 18:06:02 GMT 1
Aidan & KathleenVenskab det er! Jeg sætter ham på med det samme! Gabriel & KathleenHøfligt og neutralt bekendtskab lyder det bestemt til. Tror ikke hun har synlig nytteværdi for ham - og fremtiden er jo så langt væk.... Jace & KathleenPartners in crime... nu giver du jo gode ideer - som nok skal forelægges i en pm... så må vi se om du og han er frisk! Sætter ham på med det samme også... Beklager navnegøjlet - skal da se om jeg kan finde et billede af Jace du kan se
|
|
|
Post by Kathleen Kennith on May 26, 2011 20:57:45 GMT 1
Bump!
Så gør jeg et sidste forsøg på at få min lille kat her i spil og ellers må jeg vel tage vinket med vognstangen...
Hun har pt ikke været involveret i andet end en dårlig spøg, så jeg er åbent for alt. Jeg har stadig et par forslag stående i toppen men ellers:
Første ven (der holder en hel tråd)? En veninde at læsse af på for en eller anden? Et tilfældigt møde? Løs snak over maden? Et rask skænderi?
Længere varende: Første flirt? Første kys? Reelt venskab? Udnyttelse? Mobning?
... jeg er åben for forslag!
*vinker og spreder håbefulde tanker* - Cael
|
|
|
Post by taut on May 28, 2011 21:04:03 GMT 1
Ok honeybunch! Jeg kan ikke tilbyde dig de helt havdybe plots, men jeg har karakterer nok til flere tråde (: Du kender dem jo nok, men ejg smider lige et par ideer.
Julie Young Hende her ser jeg flest muligheder med! De har det til fælles, at de er snakkehoveder, og at de begge er into magiens historie. Jeg tror, at Julie i første omgang ikke ville bryde sig om Kath af den ene grund, at hendes forældre er lærere (og Julie er medfødt ballademager). Så var min ide, at Julie go Kaths veje skulle krydses, og så skulle Julie indse, at Kath faktisk er mere end god nok - og blive ret gode veninder med hende. Julie ville med garanti være lidt dårlig indflydelse og trække Kath ud i lidt ballade, men de kunne også snildt sidde og nørde lektier sammen. Årgangsforskellen er overhovedet ikke et problem for hende.
Edward Johnson Ham her er solgt på kærlighedsfronten lige pt. - men derfor kan vi jo bare udnytte tidsvenderen! Kath er lige typen, han kunne kaste sin kærlighed på. Min tanke var, at de havde haft en flirt kørende, indtil han faldt for Psyche, og at det måske havde ledt til et kys engang. Lige meget, hvad der er sket mellem dem, så ville Ed den dag i dag selvfølgelig være en trofast ven (:
Benjamin Abbey Jeg ser noget venskab for mig, men det kan også være noget negativt i retning af, at Ben føler sig hævet over hende på grund af deres aldresforskel og derfor er lidt nedladende og arrogant overfor hende. Begge dele er mulige, men i sidstnævnte situation kunne vi eventuelt involvere en 3. person, der træder til og sætter Bennie på plads (:
So what you say?
|
|