|
Post by Christiane Wolf on Dec 28, 2010 14:10:59 GMT 1
CHRISTIANE WOLF _-.___ SEKSTEN ÅR _-___ MUGGLER _-___ GRYFFINDOR _.-___ THE HALLOWS christiane er en ung pige, der ikke lade sig hundses rundt med. umiddelbart kan hun virke meget stille og forsigtig, men når man lærer hende bedre at kende, finder man ud af, at hun er en hård nød. hun er svær at løsne op, men når det lader sig gøre, finder man en åben og sjov pige, der godt kan løsne tøjlerne en smule. men efter at have oplevet et par grusomme ting, fordi hun er mugglerfødt, har hun meget svært ved at hengive sig helt til nogen, og der skal siges og gøres det rigtige, hvis forsvaret i hende skal glemmes for et øjeblik.
|
|
|
Post by Ethan Sinclair on Dec 29, 2010 9:49:45 GMT 1
christiane & ethan ,Må have plot! Men ved ikke just hvor Ethan hører til. Udelukkelses metoden; Kærlighed - njah, han har vidst nok kørende med et par andre til at skulle rodes ud i noget. Desuden er han heller ikke den type der kan slå sig ned sådan uden videre. Fjender - nej, de er jo trods alt fra samme kollegium.
Når alt kommer til alt, så tror jeg, at venner klæder dem bedst, men jeg ved ikke i hvor stor en grad de skal være venner. Han er typen der har mange (og oftest) tætte venner, så her kan vi da altid finde ud af noget!
|
|
|
Post by Meredith Abbey on Dec 30, 2010 16:27:11 GMT 1
nu skal jeg ærligt indrømme, at jeg ikke lige kan huske christianes personlighed, men nevertheless vil jeg gerne tilbyde mary som en veninde. hun er typen, der vil kæmpe med næb og kløer for at komme ind til personen bag facaden, hvilket jo passer meget godt på christiane. eller hvad siger du? :P
|
|
|
Post by Christiane Wolf on Dec 30, 2010 21:28:18 GMT 1
ethan Ih, det lyder godt med en mugglerven! Måske kan de være meget nære venner, eftersom de begge er mugglerfødte? Christiane kunne have stødt ham væk i starten, men da Ethan hjalp hende, da hun var omringet af nogle slanger, kom hun på andre tanker?
meredith Det lyder som en god idé. Christiane kan sagtens være afvisende overfor Meredith, selvom hun er løve.
|
|
|
Post by Meredith Abbey on Dec 30, 2010 21:33:23 GMT 1
så, er de veninder nu? eller kæmper mary stadig for at trænge ind til christiane? :b
|
|
|
Post by Amycus Wallace on Dec 30, 2010 21:37:08 GMT 1
christiane & ethan ,Lyder super godt! Det er altid godt med lidt modstand før et venskab - det gør det hele en smule sjovere! Gode venner - besluttet! : )
|
|
|
Post by Christiane Wolf on Dec 30, 2010 21:41:16 GMT 1
meredith Det kunne være sjovt, hvis hun kæmpede nu
|
|
|
Post by Meredith Abbey on Dec 30, 2010 21:49:41 GMT 1
|
|
|
Post by Christiane Wolf on May 27, 2011 18:15:15 GMT 1
Bump!Nu har jeg fået gang i Christiane igen. Jeg har haft et par relationer til hende, og nu vil jeg høre, om de brugere, der har haft en relation til Christiane, stadig er interesserede?
Ellers vil jeg bare lige gøre alle opmærksomme på, at I sagtens kan skrive i den her plottråd!
|
|