|
Post by Aisling Ériaan Delaney on Dec 26, 2010 17:17:56 GMT 1
Aisling&Samuel
Jeg tænker lidt at siden Samuel er på sjette årgang på Slytherin, og min også er, når hun altså bliver læst igennem, måtte de vel kende hinanden? Ved selvfølgelig ikke om de skal kende hinanden rigtig godt, siden de trods alt er på forskellige årgange. ^^ Hvad siger du?
|
|
Samuel Abott
Bortvist
Cause I'm just a teenage dirtbag, baby !
|
Post by Samuel Abott on Dec 26, 2010 19:01:59 GMT 1
--------------------------------------------------------- SAMUEL & AISLINGER HELT SIKKERT MED PÅ, AT DE KENDER HINANDEN GODT. MEN HVAD DE SYNES OM HINANDEN, ER JO ET HELT ANDET SPØRGSMÅL. HVORDAN ER AISLING SOM PERSON? !
---------------------------------------------------------
|
|
|
Post by Aisling Ériaan Delaney on Dec 26, 2010 19:09:06 GMT 1
Aisling&Samuel
Aisling skifter meget af hensyn til hvem hun er sammen med, men jeg er ret sikker på at hun er ret sød overfor Samuel xDD men hun kan være ret arrogant og snobbet ind i mellem.. phew
|
|
|
Post by Meredith Abbey on Dec 30, 2010 16:15:11 GMT 1
samuel er lige sådan en type, som mary ikke ville kunne stå for, mest af alt fordi hun er noget nær en kvindelig udgave af ham (dog knap så vulgær, vil jeg mene) så jeg tænker, en ret intens flirt, hvor de muligvis hooker up en gang i mellem, ay? or what you say? xD
|
|
|
Post by gillian on Jan 2, 2011 1:25:06 GMT 1
Samuel & Gillian ,You think what you're doing is called provoking? I'll show you provoking !Jeg lovede jo at Gillian skulle elske Sam. Om jeg helt kan leve op til de løfter ved jeg ikke, men jeg forestiller mig bestemt at hun kan lide hans selskab. Hun er en femtenårig slange og en pige der bruger meget af sin tid på at forsøge at skabe postyr og forarge alt der kan forarges, med særligt fokus på hendes familie (Ivory) og hendes storebror Aeron. At være sammen med Sam, ganske åbenlyst, ville falde lige ind i det mønster. Det eneste problem jeg kunne se mellem dem, er at hun det seneste stykke tid også har brugt det at overveje 'riddlernes' pointer som et værktøj for at få opmærksomhed, men måske er han hamrende ligeglad? Inden jeg fyrer mere af, vil jeg lige høre din mening?[/blockquote]
|
|
Samuel Abott
Bortvist
|
Post by Samuel Abott on Jan 2, 2011 12:48:37 GMT 1
--------------------------------------------------------- SAMUEL & AISLING ! HMM, DET ER LIDT SVÆRT AT SIGE. MÅSKE VARIERER DET LIDT MELLEM DEM? ALTSÅ DET ENE ØJEBLIK ER DE VENNER DER KAN SIDDE OG GRINE OG HYGGE, DET NÆSTE ØJEBLIK KØRER DE HÅRDT PÅ HINANDEN? --------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------- SAMUEL & MEREDITH ! JEG KAN SE DET FOR MIG. MEREDITH ER CAROLINES SØSTER, RIGHT? EFTERSOM SAMUEL HAR HAFT GANG I CAROLINE, TROR JEG HAN VILLE FÅ EN LILLE DRØM OM, AT SCORE ALLE 3 SØSTRE. DET VILLE VÆRE NOGET AF EN BEDRIFT AT KUNNE SIGE, AT HAN HAR SCORET ALLE ABBEY'ERNE. SÅ STÆRK FLIRT IND I MELLEM, LYDER PERFEKT! --------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------
SAMUEL & GILLIAN ! UUH, HUN LYDER INTERESSANT! UMIDDELBART HAR DE VIST MANGE TING TILFÆLLES, SÅSOM DEN FORAGTELSE DE VÆKKER HOS ANDRE (OM END MERE UBEVIDST HOS SAMUEL). HAN HAR ALLEREDE GJORT SIG FJENDER MED EN DEL IVORYS, BLANDT ANDET VED AT PRØVE AT SCORE RACHEL GANG PÅ GANG, SÅ EN VEN VILLE NOK VÆRE EN KÆRKOMMEN FORANDRING. MHT. THE RIDDLERS, ER SAMUEL VIRKELIG LIGEGLAD. POLITIK BEKYMRER HAM IKKE. BARE HAN HAR DET GODT MED PERSONEN, ER HAN OFTEST LIGEGLAD MED PERSONENS BAGGRUND. ---------------------------------------------------------
|
|
|
Post by gillian on Jan 2, 2011 15:46:29 GMT 1
Samuel & Gillian ,You think what you're doing is called provoking? I'll show you provoking !Jeg synes egentlig også et reelt venskab ville lyde ret godt. Jeg forestiller mig at Gillian flirter med ham når familien er i nærheden, men egentlig ellers er mere på venskabelig fod end noget som helst andet med ham? De har det sikkert temmelig sjovt med at provokere reaktioner ud af andre mennesker sammen. Måske ligger der endda nogle udfordringer i det? "Hvem får hende først til at tabe næse og mund?" [/blockquote]
|
|
|
Post by Aisling Ériaan Delaney on Jan 3, 2011 19:30:10 GMT 1
Aisling&Samuel
Det lyder fedt nok! ^^ Så meget svingende bekendtskab xD
|
|
|
Post by Evelynn Rose Ivory on Jan 12, 2011 18:00:43 GMT 1
samuel &
SAMANTHA sammie her er jo min lille grævling og kan simpelthen ikke se hvorfor de ikke har noget plot o: en fyr som samuel ville jo fuldkommen panikke min lille grævlingetøs i første omgang, da hun ikke er meget lille og forsigtig og hans perverse tankegang ville nærmest skræmme livet af hende ^^ tænkte han måske kunne holde af at drille hende lidt? :b EVELYNN eve og samuel går jo i samme klasse, så de må kende hinanden ^^ forestiller mig umiddelbart at eve ville finde ham underholdende, da han jo, pga. af sin meget perverse personlighed, er lidt uheldig med nogle piger. stiller i hvert fald ogs hende til rådighed her hvis du har nogle mere specifikke ideer? :b
|
|
|
Post by Night on Feb 6, 2011 17:06:35 GMT 1
MEREDITH hahahaha, fantastisk! og så... rebelsk... som mary er, vil hun da bare gå med på den. samuel er jo flot at se på? og så er det altid sjovt at trykke på carolines forkerte knapper. xD
|
|
|
Post by Deleted on Feb 11, 2011 22:45:40 GMT 1
Samuel & Precious ,
Syntes at Samuel og Pre skulle kende hinanden eftersom at de begge går på 6. årgang og derved også går i samme klasse så de må vel kende hinanden på en eller anden måde? Samuel kunne evt være en pain in the ass, at han altid er efter Pre? =)
Samuel & Ace ,
Ja jeg ved godt Ace ikke er godkendt endnu men tænkte lige jeg godt kunne få et plot op og køre inden nu når jeg alligevel ikke bruger tiden på så meget XD! Men tænkte at nu hvor Samuel er så kvinde glad kunne han måske være beundre af hendes udseende men fordi han er muggelfødt så forsøger hun at undgå ham, men han forstår så ikke et nej og bliver ved? ^^ what do you say?
|
|
Samuel Abott
Bortvist
|
Post by Samuel Abott on May 16, 2011 14:55:35 GMT 1
--------------------------------------------------------- SAMUEL & MEREDITH ! JA, NIGHT. JEG VED IKKE LIGE HVOR VI STÅR I MARY/SAMUEL-PLOTTET/SITUATIONEN? HVAD SIGER DU?
SAMUEL & SAMANTHA ! DET KUNNE VI SAGTENS FÅ NOGLE SJOVE TRÅDE UD AF! SAMUEL VIL UDEN TVIVL FINDE EN SÅ LILLEBITTE OG GENERT STØRRELSE SJOV AT DRILLE. HVORDAN ER HUN PERSONLIGHEDSMÆSSIGT? ALDER?
--------------------------------------------------------- SAMUEL & EVELYNN !DE TO HAR VI VIST FÅET PLACERET. OM END STÅR DERES FORHOLD LIDT STILLE ---------------------------------------------------------
|
|
|
Post by River Jordan on May 16, 2011 15:05:48 GMT 1
r i v e r Lad mig præsentere; RIVER! Her har vi to personligheder der bestemt kan kulminere i noget forfærdeligt. River kan ikke udstå drenge med en selvfed attitude, som Samuel besidder, og hun er desuden heller ikke bange for at give udtryk for dette. Denne pige slår fra sig, bogstavelig talt og verbalt, og er ikke bange for at komme til skade. Lad mig også påpege at de er fra samme årgang, så på et hvis punkt må de kende til hinanden. River er ikke bange for at sige hvad hun tænker, og hun mangler også lidt af et filter på dette punkt, så Samuel har nok modtaget en del spydige kommentarer op igennem årene.
Whata ya say? Kom gerne med andre forslag! Hvad end du mangler til Samuel er jeg sikker på, at River kan fylde ud, da hun er så ny at der endnu ikke er så meget planlagt for hende.
|
|
Samuel Abott
Bortvist
|
Post by Samuel Abott on May 16, 2011 15:25:07 GMT 1
--------------------------------------------------------- SAMUEL & RIVER ! *dropper irriterende caps* Åh, River! Hvis der er noget Samuel holder af, er det at kunne provokere til at få en reaktion, og med en opfarende lille spirrevip som River, kunne han jo sagtens have fundet et af sine yndlingsofre! River kan slå fra sig verbalt og fysisk ligeså tosset hun vil, det påvirker ikke Samuel. Han vil nok især gå efter hendes temperament ved at drille hende med sin tomboy-personlighed, medmindre der er andre ting der ville ramme hende mere?
Men, hvis jeg skal være ærlig, virker den relation lige tam nok. Vi må kunne finde et twist. I første omgang kunne der måske være en form for følelser indblandet. Hvad tænker du her? Og har River nogle markante relationer til andre fra Hogwarts - i tilfælde af at Samuel også har?
|
|
|
Post by tyler on May 16, 2011 15:50:17 GMT 1
Jeg vil lige smide Tyler ind i puljen her også q: Altså.. hvis Samuel ikke direkte har gjort noget for at genere hende, tror jeg umiddelbart ikke, at min tomboy her ville føle sig provokeret eller stødt af hans perverse tankegang.. jeg tror faktisk næsten, at hun ville finde ham ret underholdende. Hun er selv ret grov i munden og typen, der kan finde på at grine af pruttejokes, hun elsker practical jokes, og det er umuligt for hende at blive tøsefornærmet. Og så er hun lidt af en sportsidiot, eftersom hun spiller på Gryffindors qudditchhold. Personlighedsmæssigt minder hun overhovedet ikke om en pige. Men, men.. Ty er så langt bagud i forhold til at flirte med drengene, at det næsten er pinligt. Hun er håbløst forelsket i Eddie Llewellyn, men han ser slet ikke hende på den måde. Jeg ved ikke om du kan bruge det til noget?
[/justify]
|
|