|
Post by Pedias Cromwill on Nov 29, 2010 12:44:23 GMT 1
{Charles & Pedias} Ja jeg mener, at de har nogen af de samme grund 'holdninger' hvis man kan kalde det det. De kan begge to lide at lave ballade, men hvor Charles vel mest gør det for at more sig, så er Pedias mere typen der gør det fordi hun godt kan lide at tryne andre psv.
Jeg er helt med på, at vi bygger lidt mere på det Sådan noget fjerne venner lyder meget sandsynligt, Pedias vil nok i det offentlige rum fuldstændig afvise nogensinde at have haft noget med ham at gøre, men så alligevel på en eller anden måde betragte ham som ven når de en sjælden gang kommer på tomandshånd. [/color]
|
|
|
Post by Charles Jonathan McDonal on Nov 29, 2010 12:59:24 GMT 1
Pedias & Charles Jamen det er jo bare super! Charles vil nok gøre det total modsatte af Pedias. Altså modsige hende og prøve at forklarer andre at hun engang var virkelig venlig, men at årene har ændret hende meget. Så det er jo bare super :'D
|
|
|
Post by Pedias Cromwill on Nov 29, 2010 13:01:34 GMT 1
{Charles & Pedias} Og lige præcis det at han modsiger hende, vil nok bare pisse hende mere af (; Hun ønsker bestemt ikke at have et ry som 'venlig' hængende efter sig :b Men nice, så har vi et plot ! (: [/color]
|
|
|
Post by Charles Jonathan McDonal on Nov 29, 2010 13:30:55 GMT 1
|
|
|
Post by Meredith Abbey on Dec 30, 2010 15:50:11 GMT 1
hello you. mary her er en åbenhjertet person, som er helt forgabt i quidditch - derfor tænker jeg, at hun ville være ret interesseret i en person som charlie, der er kommentator. han er typen, hun godt kunne finde på at opsøge, bare for at finde ud af om han rent faktisk er så vild med sporten, som hun går ud fra, og dermed regner med at hun kan få sig en rigtig quidditchsludder med, uden at skulle ærge sig over, at hun ikke er på holdet selv. dog tror jeg ikke han er den type, hun umiddelbart ville flirte helt vildt med (ikke mere end det ... normale) så jeg tænker, bare på et venskabeligt plan. what you say?
|
|
|
Post by robin on Dec 31, 2010 12:17:33 GMT 1
Meredith & Charles
Charles er jo, som du sagde, helt forgabt i selve sporten. Ikke om at være med på et hold, da han er højdeskræk. Og når Meredith godt kan lide den samme magiske sport er der en stor sandsynlighed at Charles godt kan lide at snakke sport med hende (: Det med at de ikke flirter helt vild, er super fint med mig! For Charles har en del.. problemer i sit 'kærlighedliv' sådan lige pt. Så venner lyder som en utroig god ting, mellem disse to!
|
|
|
Post by Meredith Abbey on Dec 31, 2010 12:22:55 GMT 1
Great. Når det kommer til, hvordan de begyndte at snakke sammen, tænker jeg simpelthen bare at hun opsøgte ham, for at snakke om quidditch. Simple, as that xD
|
|
|
Post by robin on Dec 31, 2010 12:34:25 GMT 1
Meredith & Charles
Its simple, and i like it! Hvis hun med det samme var begyndt at snakke quidditch så snart hun havde opsøgt ham. Så ville Charles med det samme åbne op for hende, for han kender viste ikke så mange som han sådan kan snakke quidditch med sådan uden at involvere selve skolens spil ;D
|
|
|
Post by Meredith Abbey on Dec 31, 2010 12:36:34 GMT 1
|
|
|
Post by Molinda Carter on Jan 27, 2011 21:52:06 GMT 1
Molinda:
Ja altså din fyr er jo opdraget gammeldags men ikke lyttet til et ord, og hvis han er ude på ballade og at gøre op med de gammeldags manerer, så må han da næsten hænge ud med skolens Cyber goth? Molinda er jo nærmest betegnelsen nymoderne..og så er hun lidt af en stædig ballademager der ikke kan få nok af fart og spænding, måske er de bare homies..du ved hænger ud, laver noget sjov sammen, hun mobber ham måske endda med at han burde have mere makeup på eller noget?
|
|
|
Post by Charles Jonathan McDonal on Jan 27, 2011 21:55:16 GMT 1
haha! Det kunne være en sjov kombination. For jeg tror at hvis han nu en dag inviterede hende hjem, så ville hans forældre flippe virkelig meget ud. Også at de er så forskellige, gør at jeg har lyst til at putte dem sammen endnu mere! Så Homies lyder bare super duper ! Medmindre du vil have er dybere plot?
|
|
|
Post by Molinda Carter on Jan 27, 2011 22:01:52 GMT 1
Altså vi kunne jo starte med hommies og se hvor det leder..måske var de engang fjender, han synes hun var for overvældende og for opfarende, og hun hader alle som hader hende, men så måske valgte hun på et tidspunkt at tage hans front imod nogen, eller sådan noget, og så har de bare udviklet sig to bro's heh
|
|
|
Post by Aisling Ériaan Delaney on May 4, 2011 19:58:19 GMT 1
Aisling Tænkte på om Charles nogen sinde har taget på ferie med familien til Irland ? Aisling er nemlig irsk, så kunne det jo være de havde mødt hinanden før Hogwarts eller noget. (: Eller også kunne de være i familie langt ude? må indrømme jeg ikke har gidet læse baggrunden så nøje xD
|
|
|
Post by Charles Jonathan McDonal on May 4, 2011 20:03:38 GMT 1
jo, jeg kunne sagtens se at Charles' familie har taget på flere ferier til Irland. Mon ikke de har haft kontakt til hinanden så? de kunne være en slags gamle barndomsvenner eller noget i den stil?
|
|
|
Post by Aisling Ériaan Delaney on May 4, 2011 21:30:13 GMT 1
Ja, men de er nok ikke så gode venner som de var tidligere ^^ jeg tænker at deres familier måske har boet tæt på hinanden og så har Charles og Aisling måske mødt tilfældigvis, og får Ais egentlig begyndte at tænke på alt det der renblods noget. Hun går ikke så meget op i det som så mange andre, det er mere overfladisk, for at passe ind der hvor hun nu er. ^^
|
|