|
Post by Stuart Fellton on Dec 13, 2010 8:33:06 GMT 1
Sean, du færdiggjort min idé! Det specielle er fedt. Du starter bare en tråd når det er :b
|
|
|
Post by Vinnie Smith on Jan 22, 2011 16:20:40 GMT 1
Tjaa, langt hen af vejen er Stuart jo en ganske udholdelig Slytherin Når det så er sagt, så tror jeg at han og Vinnie ikke ville være så gode sammen. Hvorfor? Vinnie er ikke meget for den overgearede type, som fralægger sig ansvar, og går op i at være slesk for de rigtige mennesker - som jeg forstår gør sig gældende hos Stuart. De kender hinanden, da de begge er venner med Sofia Banes, men er på gode dage maksimalt bekendte som hilsner... Og på dårlige dage uvenner, som ikke giver tre potter pis for hinanden. Hvad siger du til det?
|
|
|
Post by Stuart Fellton on Jan 22, 2011 16:25:18 GMT 1
A W E S O M E N E S S When I get sad, I stop being sad and awesome instead! - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - [/justify][/ul]
|
|
|
Post by Vinnie Smith on Jan 22, 2011 16:30:53 GMT 1
Lyder som en god vurdering. Jeg medgav jo netop også, at han virker som en ganske charmerende fyr, som under andre omstændigheder ikke havde behøvet repræsentere Slytherins grønne farver Det synes jeg bare vi siger. Vinnie er på ingen måde jaloux over Stuarts omgangskreds, men kunne sagtens være bitter og ærgerlig over, at han har (og får) de rigtige forbindelser - og dette mest endels fordi han får dem ved at være slesk.
|
|
|
Post by Stuart Fellton on Jan 22, 2011 16:33:04 GMT 1
A W E S O M E N E S S When I get sad, I stop being sad and awesome instead! - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - [/justify]![/ul]
|
|
|
Post by Molinda Carter on Jan 27, 2011 21:59:50 GMT 1
Hmm jeg tænkte på at sætte min person til rådighed, vi kan helt sikker få noget mærkeligt igang for min tøs er jo lidt mærkelig. Hun er en Cyber goth, der er fuldblods men opvokset side om side med mugglere, hun er 6 års Gryffer, men hun har en kæledyrs albino trynesnog, og hun er slangehvisker i alt hemmelighed. Hun er højtråbende, hurtigt farende og enormt stædig, med flere facader end der er spejle i et spejl hus. Jeg forstiller mig måske lidt at hun synes Stuart er mega irriterende, men han måske synes hun er interessant eftersom hun er en løve med en slange? Og hun er sådan lidt " Så gå dog din vej"?
|
|
|
Post by Stuart Fellton on Apr 16, 2011 16:25:15 GMT 1
Molinda; Haha! xD "Så gå dog din vej". Hm. Stuart ville ikke bruge mere tid på hende, hvis ikke hun lukkede ham ind i varmen, relativt hurtigt. (; Desværre. Men derfor kunne de da sagtens have et ondt øje til hinanden?
|
|
|
Post by Aisling Ériaan Delaney on Apr 16, 2011 21:46:26 GMT 1
Plot plot plot Aisling har en storebror på syvende Det og det at de begge er Slytherins er en umiddelbar tilknytning Har ikke de største ideer i øjeblikket Hm hm, jeg må tænke lidt xD
|
|
|
Post by Stuart Fellton on Apr 16, 2011 21:57:22 GMT 1
|
|
|
Post by Aisling Ériaan Delaney on Apr 16, 2011 22:00:31 GMT 1
Det lyder sjovt xD Det er vel ikke dybt had men måske bare stor irritation Det kunne være ret sjovt med tydeligt afstand xD
|
|
|
Post by Stuart Fellton on Apr 16, 2011 22:02:41 GMT 1
|
|
|
Post by Olivia Strange on Apr 20, 2011 14:09:01 GMT 1
Olivia Jeg tænkte på, om Stuart kunne tænke sig, at være Olivias voldelige ekskæreste. :b Jeg ved godt, at Stuart alt i alt er en fin fyr, og det behøver heller ikke være sådan, at han bare har tæsket hende halvt til døde. Omfanget af voldet er jeg meget åben overfor. Om det har været en enkelt episode, hvor hun har fået et slag, eller om det har været over længere tid. Jeg tænker, at hvis han er meget temperamentsfuld og har let ved at afslutte diskussioner fysisk, er det ikke helt urealistisk, at han har afreageret ved at slå på hende, uden selv egentligt at ville det. Uanset om det har været en enkelt episode eller ej, og uanset hvor bevidst det har været, skal hun i hvert fald været bange for ham, og helst ville undgå ham. Om han så ville undskylde, ignorere hende eller stadigvæk føler noget for hende, må du selv om. Jeg ved heller ikke, hvordan Stuarts kæreste-situation er lige nu, men de behøver jo ikke at være ekskæreste, de kan også stå midt i det.
Hvad synes du?
|
|
|
Post by Stuart Fellton on Apr 24, 2011 7:58:40 GMT 1
|
|
|
Post by Olivia Strange on Apr 24, 2011 8:36:44 GMT 1
OliviaNej, jeg ved godt, at den var lidt langt ude, men det kunne jo være, at det bare var et uheld. :b Jeg prøvede i hvert fald på at sælge den.
Men hvad siger du så til hele ideen uden vold? Hun skal så måske nok ikke være bange for ham, men mere vred på ham eller træt af ham. Det kan også være, at de stadigvæk har følelser for hinanden? Ideer?
|
|