|
Post by Pandora Jean Evans on Nov 29, 2010 18:56:44 GMT 1
pan & stuart ,
wellwell, når nu Pandoras to bedste veninder er blevet smidt herind, vil jeg også lige smide Pandora ud som et muligt træk i spillet :b
I har i forvejen nævnt noget med Charles og Imogen, hvilket jeg forestiller mig ville skabe noget af et splid mellem Imogen og Pandora, hvis det blev ført ud, men nu ved jeg så heller ikke hvor langt I nåede ud i den diskussion.
Men hvis jeg skal fortælle kort om Pandora, så er hun nærmest indbegrebet af positivitet og feministiske træk. Lidt af en modsætning af Imogen, som hun siger, er lidt af en tomboy indimellem. Pandora elsker at skabe god og hyggelig stemning og er et socialt velfungerende menneske, som interesserer sig virkelig meget for magi. Hun ser helst at hun ingen fjender har, og prøver at benægte det hvis hun skulle have nogen alligevel; med andre ord prøver hun at holde sig på god fod med alle. Angående kærlighedslivet er hun typen der falder for de forkerte; badasses eller bare folk der har noget med i bagagen, - der kan man så sige at Charles er lidt af en undtagelse, hvis man ser bort fra at han godt kan lide at lave ballade.
Men jeg kunne godt forestille mig at man kunne udvikle et større drama omkring Stuart.
|
|
|
Post by Stuart Fellton on Nov 29, 2010 19:28:01 GMT 1
Du skal da være velkommen, ingen tvivl om det! :b
Vi nåede ikke særlig langt, andet, end at Charles tager Imogen med til ballet(det er i hvert fald hvad jeg har forstået) og det så slår noget splid mellem Stuart og Charles da de er nære venner.
Jeg er fuldstændig hjernedød lige nu, men.. Det kunne være du havde nogle forslag? At Stuart eventuelt kunne være gode venner med Pan, for at søge Imogens opmærksomhed. Hen af vejen finder han måske ud af, at Pan er værd at samle på og bliver måske så oprigtig interesseret i hende. Jeg ved ikke hvordan det lyder?
|
|
|
Post by Pedias Cromwill on Nov 29, 2010 19:36:05 GMT 1
Den er jeg med på Stuart! Pedias er ikke så god til tætte venskaber, men kan være Stuart kan få løsnet hende lidt op? Diskussioner kan der nemt opstå, for Pedias er meget tro Slytherin og hvis Stuart ikke er, deler de nok ikke alle meninger. Men det lyder sjovt
|
|
|
Post by Stuart Fellton on Nov 29, 2010 19:37:20 GMT 1
Det lyder sgu fedt Pedias, at du er med på noget gak og løjer! - Jeg tænkte på om vi skulle starte et emne snarest muligt?
|
|
|
Post by Pedias Cromwill on Nov 29, 2010 19:40:15 GMT 1
Jeg er altid med på gak og løjer - faktisk er det mit mellemnavn
Jeg starter en med det samme
|
|
|
Post by Stuart Fellton on Nov 29, 2010 19:41:31 GMT 1
Wauw. Jeg kan allerede li' dig meget godt!
|
|
|
Post by ish on Dec 1, 2010 11:16:44 GMT 1
Stuart & Ishbel
- Først og fremmest siger jeg undskyld for ventetiden inden du fik et svar xD.. men ja jeg har da intet imod din ide.. en flirt kunne da godt have været imellem.. sådan lidt hvor de begge ikke ved hvad de skal sige og er lidt bange for at sige noget forkert. Vi kunne sige at de har haft en episode som har påvirket dem begge.. måske et rygte der har spredt sig eller noget xD
|
|
|
Post by Stuart Fellton on Dec 1, 2010 12:27:02 GMT 1
Stuart ville ikke bukke under for et rygte, så det skulle være mere.. hårdt, hvis du forstår? Jeg tænker lidt, at den her flirt, alligevel ikke var noget for Stuart og han derfor trak sig. Eller, at han troede den var for sjov, og hun lagde mere i det. De kan eventuelt stadig være uenige om, hvem der bar skylden, men ellers snakke okay sammen. Hvad synes du?
|
|
|
Post by ish on Dec 1, 2010 13:13:33 GMT 1
Stuart & Ishbel
- Hmm.. mere hårdt…xD vi kunne sige et skænderi mellem dem … hvor han anklagede hende for et eller andet xD
Men angående dine egne ideer så kunne vi godt sige at hun lagde mere i det og at hun derfor bære nag men hvor han så forsøger at bløde hende op eller noget.. vi kunne sige at de havde været rigtige gode venner og derfor ønsker han ikke at det skal blive ødelagt.. altså et så tæt venskab at man kunne sige at de nærmest havde været søskende i hans øjne men ikke i hendes xD
|
|
|
Post by Mae Hawthorn on Dec 3, 2010 17:25:01 GMT 1
|
|
|
Post by Stuart Fellton on Dec 3, 2010 18:23:46 GMT 1
Stuart er, for at sige det mild, skide ligeglad med hvad de andre Slythenrin-elever tænker, tror og mener omkring ham. Han er opdraget til at være venlig og imødekommende overfor andre. Han har skam stadig sin mor, men hun er mugglefødt, så det er klart han tænker over, hvorfor folk har så meget imod disse! Jeg tænker lidt, at de måske.. er venner fordi han spurgte indtil hende, og virkelig var oprigtig interesseret i at lære hende at kende. Ikke kun fordi hun kan se thestraler, for Stuart er også selv Metamorphmagus, så han undre sig ikke over noget som alle andre troldmænd ikke er/kan se. Hvis du forstår?
|
|
|
Post by Mae Hawthorn on Dec 3, 2010 18:38:52 GMT 1
|
|
|
Post by Stuart Fellton on Dec 3, 2010 18:40:39 GMT 1
Så køre vi bare den stil! Og hvis du var godkendt, havde jeg krævet en tråd, meeeeeeeeeeeeen...
|
|
|
Post by Mae Hawthorn on Dec 4, 2010 14:03:15 GMT 1
Det er jeg nu, så du starter bre og sender mig en PM
|
|
|
Post by sean on Dec 10, 2010 23:39:08 GMT 1
Stuart og SeanNu har du og jeg allerede leget lidt med idéer, og den jeg synes vi skulle føre ud i verden, ville være den med at siden Stuart er så udadvendt, at han så prøvede at komme ind på livet af Sean flere gange, og at Sean så bare ville reagere negativt, siden han er så indelukket. Det kunne så senere hen lede ind på et venskab, der ville være meget specielt for Sean siden han ikke har særlig mange venner på skolen, fordi han heller ikke ligefrem prøver. Ellers kan vi altid justere lidt frem og tilbage.
|
|