|
Post by Stuart Fellton on Nov 28, 2010 13:00:08 GMT 1
Plotting ,I. Was. Born. This. Way. Stuart Fellton. Temperamentsfuld, hyber og charmerende knægt. Stuart Fellton - - - - - - - - - - - - - - - - - Jeg har allerede en del plots på plads, så hvis I kan bruge Stuart til noget, skal i være velkommende til at skrive! (-: Jeg er altid glad for at høre nye idéer.
|
|
|
Post by ish on Nov 28, 2010 16:13:09 GMT 1
Stuart & Ishbel
- Altså Ishbel er heller ikke en typisk Slytherin .. hun er ret flink og venlig mod de fleste men er ikke typen der kommer i kontakt med personer hun ikke kender særlig godt.. hun er rimelig neutral og giver derfor ikke udtryk for hvem hun holder med.. men jeg tænkte på noget venskab...? måske endda bedste venner.. du er selvfølgelig velkommen til at kigge på hendes profil og er selv åben overfor det meste s du siger bare til hvis du har en ide
|
|
Imogen Ivory
Dimittend
If winning isn't everything, why do they keep score?
|
Post by Imogen Ivory on Nov 28, 2010 17:35:15 GMT 1
Jeg vil gerne stille Lily Abott og Imogen Ivory til rådighed. Lily er en mugglerfødt løve på sjette årgang. Hun er en bestemt, men meget emotionel person, der elsker at danse ballet. Imogen er fuldblods, og er ligeledes på sjette årgang bare på Ravenclaw. Hun er en smule tomboy-agtig, men elsker sammentidig at spille klaver. Udover det er hun anfører og målmand på kollegiets Quidditchhold.
Umiddelbart har jeg ikke lige en idé til plots, men siden jeg gerne vil finde ud af noget, skriver jeg her alligevel. Hvis du har nogen forslag, skal du være meget velkommen til at dele dem medmig, og ellers vender jeg muligvis tilbage, hvis jeg får en brilliant idé ^^
|
|
|
Post by Charles Jonathan McDonal on Nov 28, 2010 17:45:15 GMT 1
Hvis du kan bruge to karaktere mere, så stiller jeg gerne Charles og Eleanor frem i lyset. Charles er halvblods, men hans mor er mugglerfødt. Han er på sit sjette år og går på Ravenclaw. Han er bange for hunde, og har det dårligt over at hans søster er en fuser. Derudover har han en stor passion for musik, og han spiller selv på guitar. Charles er en helt igennem Ravenclaw dreng, men han elsker nu også ballade. Desuden er han en smule afhængig af slik, men han er begyndt at skærer ned på sit sukkerforbrug. Eleanor er en del af den store Ivory slægt og den næst ældste. Hun er gryffindor elev og går på sit femte år. Hun er en stor ballademager og er vild med naturen og quidditch. Udover det er hun fuldblods men også Metamorphmagus. Ligenu er min hjerne koblet fra så jeg har ingen idé til et plot, men det kommer nok på et tidspunkt (:
|
|
|
Post by Stuart Fellton on Nov 28, 2010 22:36:28 GMT 1
Hey fokes! Btw, tak fordi I svarede her i plottråden. Det er fedt I er med på noget gak og løjer. Ishbel: Hey! Venner lyder cool, men jeg kunne godt tænke mig lidt mere dybe plots - simpelthen fordi vi er nødt til at have noget at spille på! Måske kunne forholdet være meget nært, eller så kunne det være lettere akavet fordi de små tidligere har haft en flirt eller noget andet? Jeg er pænt hjernedød lige nu, men måske kan du bygge lidt ekstra på? Imogen: Hey! :)Jeg har måske en idé til den her. Stuart kunne måske være blive dybt betaget af hende, og senere hen blive forelsket. Han er normalt ikke til faste forhold, men hvis vi nu fandt en rival som stjal hendes hjerte, og dermed gjorde Stuart frygtelig jaloux - ja, så kunne vi måske skabe noget drama? Charles: Hey! Jeg kan ikke helt finde ud af, om Charles skulle være en modsætning til Stuart, som generelt bare er pisse irriterende? Hvis det var, kunne de have et lettere anspændt forhold, hvorefter der skete en større begivenhed, og de så knyttede stærke bånd til hinanden? Jeg ved ikke om det lyder særligt interessant?
|
|
|
Post by taut on Nov 28, 2010 22:47:12 GMT 1
Jeg har to af min chars, som jeg gerne vil smide ind - og jeg har ovenikøbet foreslag xD:
Mary-Lou Trevor går på Gryffindor, er 6. års, anfører for quidditchholdet og er ligeså målrettet, som du beskriver Stuart. Hun er i the Hallows, halvblods og lige pt. dybt forelsket i Aiden Ivory. Jeg synes, det kunne være megafedt, hvis Lou og Stuart var fortrolige - forstået på den måde, at de måske ikke ses til hverdag og hænger megameget ud, men når de endelig mødes er det intentionelt, og fordi de trænger til at snakke med en, der er af samme sind som dem selv.
Julie Aderyn Young: 6. års, Ravenclaw, fuldblods. Der er ret meget gang i hende, og hun er drevet af nysgerrighed, eventyrlyst og er meget åben. Twistet ved Julie er, at hun er i tvivl om, hvor hun egentlig står i den politiske verden. På skolen er hun bare med i burning day, fordi hun er vant til dens slags holdninger fra sin familie af, men egentlig hælder hun meget til ideen om, at mugglerfødte ikke har ret til magiske evner. Mit forslag her er så, at Julie er ret fascineret af Stuart, fordi han er en slange, der ikke er racistisk. Det ville netop gøre hende nysgerrig og give hende lyst til at udforske ham lidt. Helt præcist, hvordan deres forhold skulle være er jeg ikke helt sikker på. Hvis du er frisk, så vil jeg gerne tage en tråd og så se, hvordan de fungerer sammen?
|
|
Imogen Ivory
Dimittend
|
Post by Imogen Ivory on Nov 28, 2010 22:50:47 GMT 1
Wauv, den er jeg helt klart med på Stuart. Jeg synes det kunne være rigtigt fedt, da jeg ikke rigtigt har nogle dybe plots til Imogen endnu! !
|
|
|
Post by Stuart Fellton on Nov 28, 2010 22:52:45 GMT 1
Mary-Lou Trevor: Jeg kan lide idéen. Stuart er, trods sit ellers åbne sind, ikke særlig fortrolig med nogen og jeg tror det vil kræve nogle emner hvis han virkelig skulle åbne sig selv op - men jeg lider din idé! Jeg synes vi skal prøve den, og hvis ikke den fungere, kan vi altid ændre lidt under vejs? Julie Aderyn Young: Også her er jeg frisk! men.. Jeg ved ikke hvor meget modspil Stuart skulle kunne give hende, netop fordi han er temmelig fornøjelig og munter. Jeg er frisk på den tråd, synes vi skal prøve den af!
|
|
|
Post by Stuart Fellton on Nov 28, 2010 22:54:56 GMT 1
Og Imogen, synes vi skulle snuppe et emne hurtigst muligt, så vi kunne komme lidt igang Jeg tænkte på.. Hvis nu Charles og Stuart blev venner, og de så begge blev forelsket i Imogen ... Så kunne vi få lavet en masse rav i den, især hvis hun foretrak Charles! xD Bare lige en tosset idé.. Men hvad siger I?
|
|
Imogen Ivory
Dimittend
|
Post by Imogen Ivory on Nov 28, 2010 23:08:14 GMT 1
Altså, for min skyld lyder det fedt. Det ville være et fedt twist! Jeg er dog bare under det indtryk, at Pandora og Charles allerede har et eller andet igang, men vi må lige spørge dem ^^ Men Imogen skal følges med Charles til ballet, i hvert fald. Men jeg er klart med på tråden. Jeg kan starte en med det samme?
|
|
|
Post by Julie Aderyn Young on Nov 28, 2010 23:52:19 GMT 1
Det kan vi nemlig!
Mht. Julie, så virker det til, at Stuart og Julie vil komme til at gå udemærket i spænd. Jeg forestiller mig dog, at deres forhold vil være præget meget af, at Julie har taget initiativvet til deres venskab og prøver at komme lidt ind på livet af ham. Alt efter, hvordan de fungerer sammen i en tråd kan vi tilpasse hendes fascination af ham - han er nok ikke typen, hun ville falde helt for, men hun er en pige og en flygtig en af slagsen, så hun akn godt lade sig forblænde af en anden person.
Julie, Imogen og Pandora er ret tætte. Det kan vi sagtens udnytte til noget, tænker jeg? Hvis vi altså skal have gang i dramaet! Jeg laver en tråd i morgen.
|
|
|
Post by Charles Jonathan McDonal on Nov 29, 2010 11:32:13 GMT 1
Altså jeg kan ikke helt se det som en mulighed at Charles bliver forelsket i Imogen fordi han jo crusher på Pandora. Ikke at de ikke passer sammen! Men det kunne skabe problemer mellem Stuart og Charles (Måske også Imogen) at Charles tager med hende til ballet? Måske en fight hvor lidt flere end nødvendigt bliver draget ind hvis de er friske. Hvis nu Stuart siger at Charles skal holde sig væk fra 'hanspige' eller noget i den stil, så modsiger han sig stuarts påtagelser. Og ender med at forklarer at han er vild med Pandora, altså kun til Stuart ofc. Men hvad sys i om det?
|
|
|
Post by Stuart Fellton on Nov 29, 2010 17:10:16 GMT 1
Charles' idé lyder cool - De kan eventuelt være bedste venner og så begynder alt det rod med Imogen? Bare for at krydre det lidt ekstra
|
|
|
Post by Pedias Cromwill on Nov 29, 2010 17:27:09 GMT 1
{Stuart & Pedias}
," ...Alt hvad der klistres fast til hans hjerneskal, bliver også ført ud i livet."
- Ja det er ikke bare et symbol på, at jeg faktisk har læst hans profil, men det der skal da bare udnyttes! Pedias kan sagtens plante et par ideer i hans hoved. Da de er klassekammerater, kunne der da være en form for venskab imellem dem evt. partners in crime. De har meget forskellige familieforhold hvor Stuart har de kærlige og knap så rige forældre, imens Pedias har de meget rige og knap så kærlige forældre. Det kunne man måske også spille lidt på? [/color]
|
|
|
Post by Stuart Fellton on Nov 29, 2010 17:50:53 GMT 1
Hey Pedias! Jeg tænker vi nok kan få det sjovt. Stuart er ikke den typiske Slythenrin, og klinger godt med alle - derfor kan de sagtens sætte lidt spas og gøgl igang, og være venner. Muligvis gaske tætte, så de på den måde kommer ind på, at de begge ønsker noget rent familiemæssigt. Pedias kærligere forældre, Stuart flere penge? De eventuelt være så uenige at der kommer små diskussioner. Hvad siger du?
|
|