Dom is for Domhnall
Feb 19, 2011 12:19:55 GMT 1
Post by Domhnall Allaway on Feb 19, 2011 12:19:55 GMT 1
PICTURE
D O M H N A L L A L L A W A Y
&
O B S ! O B S ! O B S !
[/blockquote][/blockquote][/blockquote]D O M H N A L L A L L A W A Y
&
domhnall er lidt af en charmetrold når det kommer til pigerne, og det er sjældent at dom faktisk kan få sig selv til at afvise selvsikre pigebørn. dom er til gengæld ikke god til det der medkærlighed, da han er mere fysisk og frihedspræget, og sætter pris på sin frihed. desuden er han meget fokuseret omkring sin vennekreds, hvilket også betyder at denne er temmelig stor!
O B S ! O B S ! O B S !
bare fordi at jeg har skrevet så mange muligheder på, betyder det jo ikke at det er dem alle der vil blive fyldt! når jeg mener at et område er tilstrækkeligt dækket, så lukker jeg for de tilsvarende... ellers får dom nok lidt problemer med pigerne i hvert fald.
best friends ♦ doms vennekreds er stor, men der er alligevel et par venner som er ham lidt nærmere end nogen andre.
{ gabriella mcculloch ♦ joshua callum }
{ benjamin abbey ♦ alexander young }
good friends ♦ piger som dom kommer godt ud af det med, og hvor han ikke flirter konstant med vedkommende, eller drenge som han kan finde ud af at fungere sammen med. 2x ♀ og 2x ♂.{ ♀ ledig ♦ ♂ ledig ♦ ♂ ledig ♦ ♀ ledig }
childhood friends ♦ dom havde temmelig mange jævnaldrende naboer som barn, hvilket har betydet at han har kendt nogen fra skolen sine sin barndom. hvis der er flere fra hans nabolog i henholdsvis east sussex og swansea, så kom endelig med et forslag til et forhold.{ alexander young ♦ joshua callum }
{ julie young ♦ ledig }
partners in crime ♦ dette forhold er lidt specielt, og minder mestaf alt om noget man har set i grease-filmen. forholdet er bygget på intern humor og bøssejokes.{ joshua callum }
same clique ♦ dom har som sagt en stor omgangskreds, og særligt en gruppe drenge som han hænger ud med til hverdag.{ rachel ivory ♦ benjamin abbey }
{ ♂ ledig ♦ ♂ ledig }
confidant ♦ folk som dom virkelig stoler på. dom er ikke typen der snakker med alle om sine private sager, så derfor er det disse særlige personer i denne kategori der kender den indre dom.{ alexander young ♦ benjamin abbey ♦ ♂ ledig }
chemistry ♦ du vælger helt selv om det skal være på venskabelig basis eller lidt mere kærlighedsrelateret, men det er i hvert fald en pige som dom klikker rigtig godt med.{ samantha abbey }
acquaintance ♦ da dom er leder for burning day, kender han helt sikkert mange derigennem, men derudover er han også lidt af et set ansigt på skolen, da han ikke just lægger skjul på sig selv. derfor har han mange bekendtskaber rundt omkring.{ ledig ♦ ledig ♦ ledig ♦ ledig }
rivalry ♠ eftersom dom sætter sin politiske del meget højt på skolen, så er det klart at han har nogle rivaler blandt de andre politiske grupper.
{ caroline abbey ♠ fenella maverick }
{ ledig ♠ ledig }
enemies ♠ ekskærester, drenge der bærer nag, dårlige episoder. det kan være alt, så kom endelig med forslag.{ ledig ♠ ledig ♠ ledig }
annoyance ♠ eventuelt en pige fra slytherin, som dom har en tendens til at være lidt spydig og rap i kæften overfor, uden at skrue ned for charmen. kom med eventuelle idéer. det kan også bare være andre slags frustrationer og irritation fra den ene eller den anden part.{ robin wooten ♠ fenella maverick }
jealousy ♠ eventuelt drenge som er vrede over doms udadvendte og charmerende jeg, og som måske bærer nag fordi dom flirter med deres kærester? den skulle i hvert fald stå her, men kom gerne med idéer.{ ledig ♠ ledig }
i want you dead ♠ the one and only, som domhnall næsten ville gå så langt som at dræbe vedkommende, hvis ikke det var for den snert af fornuft der sidder allerbagerst i hans hoved og råber af ham. dette skyldes en frygtelig masse ting, som eksempelvis at vedkommende har været efter både lillesøsteren og doms dame. who blames the guy? hvis ikke det var for disse facts, så ville de to sikkert have fungeret godt sammen, fordi de på mange måder minder om hinanden.{ samuel abott }
love/hate ♠ en pige som virkelig pisser dom af, men som han samtidig finder uhyre tiltrækkende. mulig som fremtidig kæreste.{ meredith abbey}
ex-girlfriends ♥ dom har skam forsøgt at binde sig før, men da han aldrig rigtig har været forelsket i nogen af pigerne, er det forhold som er gået i stykker igen, fordi dom hellere har ville være sammen med sine venner. hans første kæreste var på 4. årgang, han havde to kærester i løbet af sit 5. år, og en kæreste på 6. årgang.
{ mallory matthews ♥ ♀ ledig }
{ ♀ ledig ♥ ♀ ledig }
secret ♥ en forbudt affære, som hende og dom holder meget diskret og meget hemmelig. det er noget med at mødes i kosteskabet når de lige har tid i ny og næ.{ meredith abbey }
the first ♥ en gammel forbudt affære som kun de to ved noget om. dette var første knald for både hende og dom selv, og grunden til at ingen ved noget om det, er fordi at hendes storebror er en af doms bedste venner. pigen her var desuden doms første og eneste forelskelse so far, og desuden også hans første kys. han kender hende fra barnsben af.{ julie young }
friends with benefits ♥ en eller to som dom løber hornene af med, så at sige. det er indforstået hos begge parter, at det kun er dét, og ikke mere, - i hvert fald fra doms side.{ ♀ ledig ♥ ♀ ledig }
one-sided crush ♥ en pige som har et crush på dom, - eller omvendt? det første er foretrukket. du vælger selv om dom er klar over det eller ej, men hvis han er, vil han helt sikkert være forsigtig omkring hende for ikke at såre hende.{ sofia banes }
psysical attraction ♥ et forhold der er baseret på det fysiske. byg eventuelt selv videre på det.{ ♀ ledig }
flirting ♥ puha… den helt store kategori. men jeg forestiller mig at tøserne i denne kategori er de konsekvente flirterier, - altså dem der går lidt igen i hans hverdag, og dem som eventuelt gengælder hans flirterier.{ ♀ ledig ♥ ♀ ledig ♥ ♀ ledig ♥ ♀ ledig }
mixed feelings ♣ kategorien siger lidt sig selv… men uddyb venligst et plot, hvis du melder dig til denne.
{ ledig ♣ ledig ♣ ledig ♣ ledig }
family ♣ søskende, fætre, kusiner etc… når jeg har skrevet dem på min plotpage, så er det fordi at jeg godt vil have uddybet doms relation til hver især. det betyder også at jeg eventuelt søger kusiner og fætre.{ drystan allaway ♣ donia allaway }
protective over you ♣ doms beskyttertrang er temmelig dominerende I hans hverdag, og der er nogle særlige personer som han især holder hånden over. don’t mess with big dom.{ donia allaway ♣ ledig }
admiration ♣ ja, jeg ved ikke om det er muligt at beundre dom, men jeg kunne da godt se det for mig… en tøseflok fra fjerde årgang der savler over ham :b men kom gerne med idéer.{ ledig ♣ ledig ♣ ledig ♣ ledig }
obsession ♣ ja… jeg tænker mange sjove ting når jeg ser på titlen, men jeg vil hellere høre jeres forslag end at komme med nogen selv xD{ ledig }
other ♣ alt det andet :D kom endelig med idéer og større plots!{ ledig ♣ ledig ♣ ledig ♣ ledig }