|
Post by Amber Charlene Maverick on Feb 15, 2011 17:14:05 GMT 1
Hey alle x) Nu er jeg næææsten færdig med min herlige Amber Maverick. Hun er den typiske Slytherin-pige, der afskyer muggler- og halvblodsfødte. Men det er en påtvunget tro, pga. hendes familie. Derfor ønsker jeg en mugglerfødt til at kunne virkelig tage hendes "breath away". Og hun skal virkelig bare være væk i personen. Det skal være en fyr, da Amber hemmeligt er homofob. Det skal være en synd for hende at blive forelsket i en muggler, og derfor prøve at opretholde sit image, samtidig med. Ellers mangler jeg relationer. Amber er en meget dømmende person. Hun er 15 år gammel. Hun går på Slytherin, og hendes loyalitet er "The Riddlers" Hun er desuden meget selvoptaget. Nogle idéer?
|
|
|
Post by Ace Murdoch on Feb 15, 2011 17:30:06 GMT 1
Amber & Ace ,
Ja nu hvor du ikke er helt færdig med hende kan jeg ikke rigtig gå ind og læse om hende, Ace er ikke godkendt endnu men hun er også Slange og en ond en af slagsen.. Tænke at de måske kunne være veninder? (Mest på grund af at Ace indtil videre kun har fjender XD) SÅ det kunne være rart til hende med en veninde, også fordi de begge er meget selv optagede? Så kunne amber være den lidt drømmende type som du siger hun er og Ace den lidt mere alvorlige men at de gå lige meget op i at billedet ud til skal være perfekt? hva siger du? =D Du kan gå ind og lede efter min profil da den jo som sagt ikke er godkendt endnu men ligger på siden
Andre ideer? =D
|
|
|
Post by Amber Charlene Maverick on Feb 15, 2011 17:40:11 GMT 1
Hey Ace. Lyder som en rigtig god idé x) Synes godt at de kan være veninder, også at de begge har 2 statuser. Altså Ambers mund kan til tider være rigtig rigtig grim, så det passer jo x) Men ellers synes jeg ikke der skal mere til. Jeg går ind og læser om Ace, når jeg får mulighed for det, for jeg smutter lige om et stykke tid x)
|
|
|
Post by damon on Feb 17, 2011 13:39:49 GMT 1
Damon & Amber
Da Damon er mugglerfødt, har han brug for nogle han kan blive provokeret af, måske endda et nemesis, som han kan kæmpe lidt imod, både psygisk og fysisk så der er klart lagt op til noget duel osv .. tænker nemesis.. Hvad tænker du?
|
|