|
Post by Ace Murdoch on Feb 12, 2011 14:58:36 GMT 1
Ace Murdoch •••••••••••••••••••••••• [/center] Introduktion ● Ace Murdoch er 15 år hendes slægt stammer oprindeligt fra Skotland, men hende selv er fra England (Liverpool) Hun er tilhænger af The riddlers og går på Slytherin, på 5. årgang. Hun er fuldblods og er af slægten Murdoch. Selvfed, selvsikker, arrogant, drenge syg, muggel og halvblods hader, temperamentsfuld, loyal for venner, værste mareridt for fjender. Det var lige lidt om hende uddybende detaljer om hende så tag et kig i hendes PROFIL Friends
● Den bedste ven { & } ● Den bedste veninde { } ● Klikken { & } ● Familien { Ishbel Murdoch } ● Venskaber { & & } ● Klasse kammerart { Kathleen Edwina Kennith & } ● Ved navn { } ● Barndoms ven { } ● On/off venner { } Enemies
Loove
● Future Love { } ● Første kys { } ● Flirts { & & } ● Ekskæreste { } ● Ven med fordele { Jake Wade Loretz } ● Lust { } ● Crush { } ● On & off { } ● Hemmelig beundre { } ● Forbidden { } Andet?
● Andet nogle forslag
|
|
|
Post by taut on Mar 20, 2011 12:31:24 GMT 1
Jeg har masser af forslag! Godt nok har jeg ikke nogen på 5. årgang, men det skal ikke stoppe plotteriet.
Edward Johnson: 7. års grævling, muggle-født, og rigtig konfliktsky, hvilket nok vil komme meget til udtryk mellem ham og Ace - derfor tænker jeg helt klart noget dislike. Edward ville aldrig tale Ace imod men snarere prøve at undgå hende, men derfor kan de jo godt have haft nogle ubehagelige sammenstød alligevel.
Benjamin Abbey: 7. års, løve, fuldblods (Abbey er en af canonslægterne). Her kan vi godt have noget mere udpræget had i mellem de to. Nu er Ishbel jo desværre blevet deaktiveret, for vi kunne have brugt hende som et eller andet slags led mellem de to. Men altså, han er tilhænger af burning day, så de har helt klart noget at skændes om.
Julie Young: 6. års, ravn. Nysgerrig, fyrig, eventyrlysten og historienørd. Hende her er lettere at plotte med, fordi der kun er en årgangs forskel. Julie kan snildt vikles ind i noget duel mod ace, hvis det skulle være. Jeg kan se, at Ace og Jake er venner med fordele: dealen mellem Julie og Jake er, at deres familier prøver at 'parre' dem sammen, men de kan ikke udstå hinanden. Det kune Ace evt. finde ud af, og så kunne de komme op og toppes over det?
|
|