|
Post by Deleted on Feb 2, 2011 11:49:18 GMT 1
Adam Hugh Argall •••••••••••••••••••••••• [/right] ¤ Adam er en helt stille og rolig fyr men er dog altid frisk på lidt sjov og ballade når muligheden melder sig. Han er ikke så god til at "hate" på folk men det er dog ikke utænkeligt at han har et par fjender. Han er 17 år og hvad politik angår er han neutral. Alt i alt en rigtig sød fyr; en man kan stole på og have det sjovt sammen med. [/justify] venner
¤ Den bedste ven {Joshua Callum & Damon Guilias Anthony } ¤ Den bedste veninde {Bree Blance} ¤ Slænget {Rachel S. Ivory & Damon Guilias Anthony } ¤ Familien {Mira C. Argall} ¤ Venskaber { & & } fjender
¤ Pure hatred { } ¤ Misundelse og/eller dislike { & } ¤ Friend turned enemy { } ¤ Venner fra fortiden; { & & } flammer
¤ Future Love { Precious Adelle Watson } ¤ Første kys { Rachel S. Ivory } ¤ Flirts {Rachel S. Ivory & Precious Adelle Watson & } ¤ Ekskæreste { Evelynn R. Ivory } andet
¤ Andet nogle forslag? Credit til Rach der lavede denne labre plottråd
|
|
|
Post by Bree Blance on Feb 2, 2011 11:57:37 GMT 1
Hej Alice, vil gerne plotte^^ Bree; jeg har Bree Blance der går på 7. År ligesom Adam. Hun er en hårdtarbejdende og stræbsom præfekt det sætter sine venner og veninder højt. Derudover er hun livsglad, positiv og smilende, men også ret følsom. På den måde minder hun om Adam. De har ret mange ting tilfælles, så forestiller mig de er ret gode venner. Måske er hun endda hans bedste veninde?
|
|
|
Post by Rachel Saskia Ivory on Feb 2, 2011 12:00:33 GMT 1
adam &
RACHEL S. IVORY fordi jeg kender din plottråd udenad nu, vil jeg straks napse et par stillinger xD de er jo på samme årgang og derfor også i samme klasse! Jeg synes helt klart du lige nu kan tilføje lille rach her til slænget! de hygger i timerne, griner lidt og pjatter rundt fordi de bare er for awesome til at lytte x) udover det vil jeg sindssygt gerne nappe din første kys og din flirt, hvis det ikke er for meget jeg synes nemmerlig rach og adam skulle have haft noget og nu flirter lidt :b har det sådan lidt useriøs on/off-flirt? hva siger du min snut?^^ MIRA C. ARGALL jaeh, de to søskende her :b dem har vi jo plots til, så lad os bare proppe hende tilbage ned i sækken med gode sager ^^, SAMANTHA ABBEY jeg er fuldkommen blank, what so ever, så hvis du ikke har bedre ideer end mig følger hun mira direkte tilbage ned i posen :b EVELYNN R. IVORY ahem ^^ jeg ved ikke helt om vores plot der stadig står ved hånde? at de havde en engangsting og han så blev lidt fascineret og prøvede at få hende til a ændre sig, hun til sidst åbnede op og blev gode, gamle eve? eller hvad? ^^ JOSHA CALLUM min voldlabre dude her ^^ jeg synes helt klart de to skal blive mega gode venner ^^ måske ligesom kasse og ph? så gode venner at det næsten er lidt bøsset og så alligevel ikke? fortæller hinanden alt og er bare tætte? ^^
|
|
|
Post by Deleted on Feb 2, 2011 12:01:40 GMT 1
Det kan vi godt sige Skal de have kendt hinanden længe eller hvad synes du?
|
|
|
Post by Deleted on Feb 2, 2011 12:05:30 GMT 1
Rachel: Det siger vi bare Mira og Samantha: lad dem tråde lidt Men ellers ryger Mira i Familie Eve: Lyder fint Joshua: HELT I ORDEN!!
|
|
|
Post by Bree Blance on Feb 2, 2011 12:06:41 GMT 1
Altså i og med de går på samme årgang og i samme klasse, synes jeg det næsten. Hvad med at de altid har været gode venner, men at det især var på 4./5. Årgang de fandt helt sammen?
|
|
|
Post by Deleted on Feb 2, 2011 12:08:37 GMT 1
Det er helt i orden med mig Skriver dig straks ind ;D
|
|
|
Post by Deleted on Feb 10, 2011 20:23:02 GMT 1
Skal Precious ikke også op på listen?
|
|