|
Post by Edward Kennith on Jan 25, 2011 13:06:34 GMT 1
Opstår der en faktor, det er værd både at respektere, frygte og måske endda se op til. I dette tilfælde hedder denne faktor Edward Murdoch Kennith. Edward er 48 år gammel og af fuldblodsslægt. Han er gift med Grace Kennith og far til Kathleen Kennith. Han er tidligere sømand, kaptajn ikke desto mindre, men valgte på trods af sin kærlighed til havet, at gå i land da datteren blev født. Han fik stillingen som hjælpetræner hos Fallmouth Falcons og blev senere træner for samme hold i nogle år, inden han sammen med sin hustru, blev ansat på Hogwarts. Her har han de sidste syv år besat stillingen som underviser i faget flyvning. Overfor sine elever er han streng og forventer engagement, hårdt arbejde og ikke mindst respekt. Han er dog retfærdig og belønner ovenstående. Omvendt slår han hårdt ned på dovenskab, flabethed og respektløshed. Han husker som en elefant, og er man først én gang kommet på hans sorte liste, kræver det en hel del at komme af den igen. Til Edward mangler jeg positive, givtige bekendtskaber. Både blandt elever, kollegaer og andre der måtte krydse veje med ham. På samme tid, mangler også nøjagtigt det modsatte. Folk der ikke føler sig tiltalt af Edwards ”boblende” person. Både blandt elever, kollegaer og alle andre. Så kom friske! Alle muligheder for spændende, udfordrende spil lige her! Hvem er modig nok til at gå i ringen med Kaptajn Kennith?
|
|
|
Post by Grace Kennith on Jan 27, 2011 20:53:04 GMT 1
Grace & Edward
Jeg tager gerne en tråd, min egen. Så kan de små se hvor ufarlig du i virkeligheden er? *smiler skævt*
|
|
|
Post by Edward Kennith on Jan 28, 2011 1:16:50 GMT 1
*knurrer let*
Altid, min spurv... vist ikke så meget grund til at begynde at snakke relationer her... de er vist tydelige nok...
|
|
|
Post by Deleted on Feb 1, 2011 15:10:00 GMT 1
edward
nu er logan jo vild med troldmands sporten, som indebærer flyvning. han har snakket med kennith's kone omkring sine problemer (mest om sin mors død) og er meget engageret i både hans og hendes fag. Jeg ser for mine øjne, at Logan er en af de få elever som ikke er bange for denne mand. Og måske er Edward en smule mere 'venlig' overfor ham? xD Noget i den stil.
|
|
|
Post by Edward Kennith on Feb 1, 2011 20:47:14 GMT 1
LoganJeg tror (bare en fornemmelse ;o) at det er svært ikke at være bare lidt bange for Kaptajn K, men self er nogle hårdere ramt end andre. Jeg er i hvert fald game... Lad os se hvordan de spænder af når du får ham her godkendt og i spil. Deal?
|
|
|
Post by Deleted on Feb 1, 2011 20:49:08 GMT 1
edward
du har nok ret! men det kunne være at Logan se rlidt anderledes på ham, hvis han nu har set hvordan Kaptajn K er omkring hans kone? Du ved, når en person ser ens blødere side? xD Men vi skal nok tage dem i spil, og se hvordan de er
|
|
|
Post by Kathleen Kennith on Feb 2, 2011 19:46:35 GMT 1
Daddy DearestJa, med en plan om at finde en eller flere (helst flere!) flirts til Kathleen må jeg vel hellere lægge en lille besked her også... kunne jo være der kom lidt ekstra spil til ham også. Deres forhold har vi vel nogenlunde styr på eller? Men løber igen... drenge at finde...
|
|
|
Post by Edward Kennith on Feb 3, 2011 6:20:04 GMT 1
*knurrer og giver sig til at rense riflen der ellers plejer at hænge på væggen i stuen*
|
|