|
Post by Gabriella McCulloch on Jan 8, 2011 17:19:33 GMT 1
G a b r i e l l a “Gabbie” M c C u l l o c h [/font][/color] | Gabbie | 6th year | 16 years | Hufflepuff | | Single |[/center] Let us begin;; [/size][/color] •INTRO•INTRO•INTRO•INTRO•INTRO•INTRO•INTRO•INTRO•INTRO•INTRO•INTRO•INTRO•[/font][/color][/center] Gabriella er en god pige. Hun er godhjertet og loyal og altid til at stole på. Hun elsker at hygge sig med sine nærmeste og generelt kan hun bare godt lide at have det godt. På trods af at hun forstår hvordan man bedst ligger henslængt på sofaen kan hun være ret aktiv, hun er glad for sport og elsker at bruge hendes krop. Der er ikke det spil man ikke kunne få hende med til at spille. Desuden er hun glad for musik og spiller selv både guitar og klaver (og synger, på trods af at det ikke er noget hun klarer særlig godt). Hun er glad for udfordringer og elsker at udfordre sig selv og andre. Det kan være alt muligt for hvem der kan holde vejret i længst tid, hvem der kan have flest kiks inde i munden til hvem der først bliver færdig med noget. Hun er meget konkurrencepræget, men går ikke ind til det for at vinde men mere for at have det sjovt, det at vinde er bare en bonus. Hvis det derimod kommer til viden går hun meget op i at have ret. Hun er meget sprogligt orienteret og retter ofte folks fejl, hvis der måtte være sådan nogle. Desuden er hun glad for dyr. Hun er en dyreven og interesser sig meget for dyr og deres velbefindende. Af interesser har hun også mørk magi som hun elsker at studere, på trods af at hun ikke udøver det og ikke har tænkt sig at begynde. Falske og højtrøvede personer siger hende ikke noget og er ikke personer hun holder fast på. Hun ønsker faktisk ikke at være i deres selskab. Hun gider ikke høre på hvor gode folk er og hvor meget bedre f.eks. fuldblods er i forhold til alle andre. Det er trættende at høre på og hun har fået nok. Hun er dog utrolig konfliktsky og prøver så vidt det er hende muligt at undgå sådanne og hvis hun befinder sig i et rum med folk hun ikke kan lide, forsøger hun at undgå og ignorere dem.
Hvis du ønsker mere information om Gabriella, så tryk endelig her.
DE FØLGENDE ER KUN EKSEMPLER OG MULIGHEDER, I ER MERE END VELKOMNE TIL AT KOMME MED FORSLAG SOM VILLE PASSE BEDST PÅ DIN CHARS OG GABRIELLAS FORHOLD, JEG ER ÅBEN OVERFOR FORSLAG OG IDÉER. [/blockquote] Me and my girl's are on the floor like what;; [/font][/color] •FRIENDS•FRIENDS•FRIENDS•FRIENDS•FRIENDS•FRIENDS•FRIENDS•FRIENDS•FRIENDS•[/font][/color][/center] BEKENDTE Gabriella har selvfølgelig brug for bekendte rundt omkring på skolen. Hun er god til at huske navne og koble dem sammen med ansigter.- Caroline Abbey - Jace Wayland VENNER Gabriella er en pige med rimelig mange venner, hun kommer godt ud af det med det modsatte køn og bliver oftest betragtet som en af gutterne. Disse skal dog være nogle Gabriella sådan hilser på og snakker med, men intet dybere.- Charles McDonal - Jasper Wayland - Xavier Adler - Vinnie Smith VENINDER Gabriella har færre veninder end venner, hun kommer ofte bedre ud af det med det mandlige køn end det kvindelige. Dog søger jeg alligevel nogle gode veninder til hende som hun kan snakke med, uden at det bliver ”for tæt”.- Lily Abott - Imogen Ivory GODE VENNER Disse er hun lidt mere fortrolige med og snakker oftere med dem end de ”normale” venner. Dog fortsat intet dybt.- Aiden Ivory - Edward Johnson - Jason Murdoch - Alexander Young GODE VENINDER Ja, der er selvfølgelig nogle som er lidt bedre end andre, nogle som er i hendes omgangskreds som f.eks. til fester hvor de kan sidde sammen.- September Evans BEDSTE VENNER To fyre som Gabriella føler hun kan snakke med alt om, de har det rigtig godt sammen og støtter hinanden. Hun er en del af drengene og de har en lille trekløver.- Joshua Callum - Domnhall Allaway BEDSTE VENINDER Jeg søger en mindre gruppe af piger til at være Gabriellas bedste veninder. Jeg tænker at der højst skal være 3 til denne post og disse veninder skal fortælle hinanden alt og ofte hænge ud sammen.- Samantha Abbey - LEDIG - LEDIG - LEDIG BEDSTE VENINDE Ud fra ovenstående gruppe havde jeg tænkt der skulle være en ”bedste veninde” som Gabriella har en lidt tættere knytning til end de to andre i ovenstående gruppe.- LEDIG And we just gon' be enemies;; [/font][/color] •ENEMIES•ENEMIES•ENEMIES•ENEMIES•ENEMIES•ENEMIES•ENEMIES•ENEMIES•ENEMIES•[/font][/color][/center] JALOSI Selvfølgelig er der altid en der er bedre end en selv. I hvert fald i ens egne øjne. Jalousi-delen er ikke et krav for mig, men måske der er nogle som er jaloux på Gabriella?- Evelynn Ivory FJENDER Selvfølgelig er der nogle Gabriella ikke bryder sig om og nogle der ikke bryder sig om hende.- Gabriel Caron - Evelynn Ivory PSYKISKE ANGREB En der prøver at køre Gabriella helt ud i hampen ved at rette angrebet imod hendes psyke. HARDCORE HAD En der virkelig ikke bryder sig om Gabriella og omvendt. Det er dog sjældent at Gabriella giver udtryk for sit had til en anden person. RIVALER Folk der rivaliserer med Gabriella. Dette kan være om alt fra noget omkring sport til gode karakterer.- Gillian Williams I love our secret meetings, on the fifth floor staircase;; [/font][/color] •LOVERS•LOVERS•LOVERS•LOVERS•LOVERS•LOVERS•LOVERS•LOVERS•LOVERS•LOVERS•[/font][/color][/center] FØRSTE KYS Ja, der skal selvfølgelig være en der har startet det hele og hvad er bedre til dette end et første kys.- Edward Johnson KEMI Der er helt sikkert nogen som Gabriella har en rigtig god kemi med.- Jason Murdoch EKSKÆRESTE(R) Der har været et par stykker, men ikke meget mere end det. Eftersom Gabriella ikke er den flirtende type der kommer meget rundt omkring har hun højst sandsynligt heller ikke haft særlig mange kærester i løbet af hendes tid på Hogwarts.- Christopher Noah Abbey - sidst på 4. år til midt på 5. KÆRLIGHED En der muligvis elsker Gabriella? TILTRÆKNING Personer der føler sig tiltrukkede af Gabriella kunne der måske også være nogle af iblandt de mange elever på Hogwarts? Måske nogle som Gabriella er tiltrukket af?- Vinnie Smith - One side, Vinnie. - Jasper Wayland - Mutual - Jace Wayland - Mutual - Jason Murdoch - Mutual STALKER/BESÆTTELSE En der på sin vis stalker eller er besat af Gabriella. Dette behøver sågar ikke var en hun kender til.- Jonathan "Jace" Hunter FLIRTS Det er de færreste Gabriella decideret flirter med, men det sker dog engang imellem. Måske 1-3 personer på denne post? - Jason Murdoch [/blockquote] Wind it up;; [/font][/color] •OTHER•OTHER•OTHER•OTHER•OTHER•OTHER•OTHER•OTHER•OTHER•OTHER•OTHER•[/font][/color][/center] FAMILIE Gabriellas lillebror, Matthew, går på Hogwarts. "LILLESØSTERENE" Gabriellas små øjesten. To piger der har fået en plads i Gabriellas hjerte og som hun hellere end gerne vil hjælpe. Måske hun ser lidt af hendes egen lillesøster i dem og dette giver hende et naturligt beskyttergen overfor disse og hun ønsker at hjælpe dem så meget det er hende muligt.- Sofia Banes - Donia Allaway [/blockquote] HEYHEYHEY! THIS LOVELY TEMPLATE WAS MADE BY THE LOVELY `` AC. AT CAUTION 2.0. DON’T STEAL OR TAKE THE CREDIT OFF UNLESS YOU WOULD LIKE YOUR HEAD STUCK SOMEWHERE YOU DON’T WANT IT TO BE. (: LYRICS GO TO MARIAH CAREY, KANYE WEST, ALICIA KEYS AND GWEN STEFANI. xxx [/size]
|
|
|
Post by emma on Jan 9, 2011 16:26:10 GMT 1
Emma ,
Yeah. De er klassekammerater? Man kan næsten ikke undgå at være på venlig fod med Ems, hun er godt nok lidt fraværende til tider, men hun er jo sød og rar. Hun er en del af den gyldne trio sammen med Noah og Aeron, men veninder er altid nødvendigt når nu drengene har skubbet og rodet en i håret hele dagen. Jeg tænker at de tøsehygger sammen, fletter hinandens hår, taler om drenge, sladrer om andre piger, den slags? Måske snakker de ikke så dybt, men kun om lige præcis de emner, eller også er de tætte? Det kommer lidt an på hvad du mangler mest til hende. Jeg har set listen, men du må vurdere det.
Alexander ,
Notorious flirter. Han kan slet ikke lade være, men flirter altid så ganske overfladisk hvis der ikke er basis for andet. Jeg ved ikke om du kan bruge ham til noget. Han er vældig pigeglad og har, som rygterne siger, været omkring. Han kunne være en flirt, hendes første kys? På den anden side kunne han også bare være en løs bekendt. Han kan nok stadig ikke helt lade være med at være en smart-arse, men så bliver det netop bare til overfladisk flirten for sjov... Hvad tænker du?
Gillian & Carrie ,
Mine to andre piger kan jeg ikke helt se i denne her ligning. Begge er på en anden årgang, et andet kollegie og Carrie er stærkt involveret i politik, imens Gillian prøver at gå en balancegang for ikke rigtig at lade nogen vide hvad hun tænker om emnet. Den ægte ginger kunne selvfølgelig godt have krydset veje med Gabby med et uheldigt resultat, men jeg ved ikke rigtig...?
|
|
|
Post by Gabriella McCulloch on Jan 9, 2011 22:34:46 GMT 1
Emma
Well, nu er der ikke så meget hår på Gabriellas hoved, så Emma kan nok desværre ikke flette det. Men som du selv er inde på er de fra samme kollegium og årgang, så de må helt klart kende til hinanden. Desuden er Noah jo Gabbies ekskæreste, men de er stadig venner. Jeg ved ikke om det har nogen som helst indflydelse på Gabbie og Ems forhold? Men jo, sådan på pigernes sovesal kunne der da nok godt være lidt sludder-sladder engang imellem for at få snakket lidt om det. Dog er Gabbie ikke særlig feminin og tøsefnidder-glad, så det bliver i begrænsede mængder. Jeg kunne forestille at de ville passe bedst som "Gode veninder". Er det ok med dig?
Alexander
Hmm. Alt i alt er Alexander jo en herlig fyr. Hvis han har været hendes første kys har det muligvis været et hurtigt kys uden at der har ligget mere i det, så måske Alexander bare har kysset hende uden nogen rigtig grund. Jeg kunne egentlig godt se Alexander som en af Gabbies gode venner, mest af alt på grund af hun synes han er så herlig. Desuden har han jo, i modsætning til Gabriella, intet imod at være festens midtpunkt, hvor Gabriella hellere vil overlade rampelyset til andre. Dette kunne jo også være med til at hun gerne ville have et godt forhold til Alexander, så han kunne tage opmærksomheden når det blev nødvendigt. Desuden ved jeg ikke hvor meget han har reklameret med det, men de deler i hvert fald samme interesse for (i Alexanders tilfælde magiske) dyr. Det er i hvert fald noget Gabriella taler åbent om.
Gillian & Carrie
Jeg giver dig ret omkring dine to piger, jeg kan faktisk heller ikke rigtigt se hvordan de skulle passe ind. Måske Carrie skulle være en bekendt og Gillian en rival på grund af kollegieforskellen?
|
|
|
Post by taut on Jan 10, 2011 0:34:05 GMT 1
taut's in da house!
Benjamin og Julie har jeg ingen ideer til, men du fyrer bare løs, hvis du selv har.
Edward, derimod, han har meget tilfælles med Gabriella. Og du kender jo Edward xD Konfliktsky, den fødte lytter og sportsidiot (hvad angår mugglersporter). De er så ens, at noget kærestehalløj næsten ikke er muligt, men derfor kunne man måske alligevel snige ham ind som noget første kys og nuværende ven?
|
|
|
Post by austin on Jan 10, 2011 11:16:38 GMT 1
Emma
Haha! Nej nu var det også bare en floskel for pigeting (og hår gror ud, du ved - mit har da været kortere end hendes. ). Selv de fleste drengepiger plejer at have godt af at få lidt tøsehygge ind engang imellem. Emma er ikke drenget, men hun er heller ikke en lyserød lille prinsesse med lange negle. Jeg tænker også gode veninder, ikke bedste. Ems bedste venner er definitivt Noah og Aeron og kærestesorger plejer at være Rachel, så nærmere livets positive sider...?
At hun er Noahs ekskæreste har sikkert været en antydning akavet i en kort periode, men det er ikke noget der ikke har kunnet overvindes hvis viljen var der. (: Det tænker jeg, at den var.
Alexander
Man kysser aldrig en pige uden grund ! Tssh. Men måske har der ikke været så meget i det fra nogens side, andet end at han ikke helt kunne modstå fristelsen. "Sig mig, Gabs, sådan en køn pige som dig burde da efterhånden have fået sit første kys?"
Han er jo meget til de her løse - men gode - bekendtskaber generelt. Måske er hun en af dem? De ser hinanden, snakker sammen, griner etc. når de nu alligevel ses, men opsøger ikke direkte hinandens selskab? Sådan er han i høj grad med de fleste. Han lever fra dag til dag.
Gillian & Carrie
Bekendt... Jah. Ligegyldig baggrundsperson. Hun er så charmerende, min lille Abbey.
Rival? Hvad konkurrer de om?
|
|
|
Post by Charles Jonathan McDonal on Jan 10, 2011 11:26:28 GMT 1
Nu har vi jo fundet Jace’s og Gabriellas forhold! Og jeg er vild med det, men jeg ved ikke helt hvordan de udvikler sig o: *total forvirret* Så han bliver lagt i skuffen. Charles de er i hvert fald klasse kammerater. Måske gode venner eller bare venner? Charles er bange for hunde, så det med at Gabby elsker dyr gør måske at hun vil hjælpe ham med hans frygt? Eller noget.. Faktisk er jeg fuldstændig blank xD Robin hun er en meget højrøvet person, så Gabby vil ikke have noget med hende at gøre. Og det at Gabby er mudderblods og Hufflepuff giver hendes utallige minusser i hendes lillesortebog. Så Robin vil helt klart hade hende, helt ind til knoglerne men hvad med Gabby? Eleanor & Nicole Disse to gemmer vi væk, for en stund. Selvom Eleanor nok var helt synderknust da Gabby og Noah var sammen. Hun er jo hans beundre. Så noget hvor de hilser på hinanden eller hvad?
|
|
|
Post by Gabriella McCulloch on Jan 10, 2011 15:50:59 GMT 1
Emma
(Mit hår har også været kortere end Gabriellas, men hun vil have det kort. ) Og jo selvfølgelig bliver der nødt til at være lidt tøse fnidder engang imellem, hun er jo nødt til at blive opdateret. Men gode veninder it is!
Alexander
Man kan da aldrig vide med ham Alexander? Men no matter what kunne jeg mere forestille mig at Gabriella højst sandsynligt ville have afvist ham og dermed også sagt at hun ikke vil kysse med ham, mest af alt på grund af det ry han har fået stablet sig på benene?
Såå, en form for gode venner?
Gillian & Carrie
Super til Carrie.
Jeg kunne forestille mig at nu hvor de var på rivaliserende kollegier må de da konkurrere om noget.. F.eks. går de begge meget op i Quidditch, men Gabriella spiller det dog ikke.
____________________________________________ Charles
Altså de deler i hvert fald nogle af de samme interesser, bl.a. sport. Og hvad angår hans frygt, hun ville i hvert fald ikke have noget imod at snakke med ham om det og måske prøve at få ham afvænnet fra frygten, eftersom hun ikke mener at, i Charles tilfælde, hunde skal frygtes.
Umiddelbart ville jeg sige venner.
Robin
Robins tydelige had til Gabriella smitter selvfølgelig af og dette har sikkert gjort at det muligvis kunne have udviklet sig til et hardcore had, som i at Gabriella så vidt det er hende muligt undgår Robin for ikke at blive konfronteret.
Eleanor & Nicole Ja, højst sandsynligt bare bekendte..
|
|
|
Post by Samantha Abbey on Jan 11, 2011 15:25:40 GMT 1
Sammie & Gabbie ,
Samantha og Gabriella går både på samme årgang og kollegie, så de skal helt klart kende hinanden. Har læst hendes personlighed igennem og tror Sam ville elske en tøs som hende ^^
Selv har Sam kun få tætte venner og leder selv efter en-to-tre stykker, der kan være hendes bedste veninder og det kunne måske bl.a. være Gab? ^^
|
|
|
Post by Charles Jonathan McDonal on Jan 11, 2011 16:46:57 GMT 1
Charles venner, det er helt fint med mig. *lytter* Og det er charles også (;
Robin hvis Gabriella, prøver at undgå Robin, vil den unge slange sikkert prøve at konfrentere Gabriella bare for at pisse hende mere af? Du ved, hun elsker at få andre piger til at hade hende.
|
|
|
Post by Gabriella McCulloch on Jan 13, 2011 18:12:52 GMT 1
Robin
Jeg kunne forestille mig at Gabriella ville blive utrolig irritabel hver evig eneste gang hun så Robin, men jeg kunne ikke forestille mig at Gabriella nogensinde ville decideret skade Robin fysisk. Men som sagt kunne jeg forestille mig hardcore had?
|
|
|
Post by Vinnie Smith on Jan 19, 2011 13:59:15 GMT 1
Efter at have læst din karakter, bed jeg især mærke i hendes konkurrence-natur. Hun kan godt rette lidt på folk, uden at det er i ond mening, og kan godt lide konkurrencer.
En eller anden gang for omkring 1 år tilbage (Hvor de inden da ikke engang var venner, men blot bekendte) udfordrede Gabriella så Vinnie i hvem der kunne løbe 100 meter hurtigst. Vinnie vandt. Han var ikke alt for hoverende, men respekterede i stedet hendes gåpåmod, og accepterede efterfølgende hendes udfordring om hvem der kunne hoppe længst tid på ét ben. Gabriella vandt. De har sandsynligvis begge to været i et rimelig specielt humør, siden begge ting gav mening dengang.
Vinnie anså så kort tid Gabriella som en rival, imens hans stolthed langsomt helede nederlaget - og så udviklede de få gnister som havde slået sig, til en smule seksuel spænding.
"Flirt" er altså, hvad jeg sigter efter. Skrevet ovenfor et bare et hurtigt udkast til et muligt plot - hvad siger du? Seksuel spænding, grunden en (på nogle punkter) meget ens natur. De blinker lidt til hinanden, måske... Smiler frækt? Stirrer lidt for længe?
|
|
|
Post by Gabriella McCulloch on Jan 19, 2011 17:34:01 GMT 1
Vinnie
Hmmm.. Gabriella er ikke rigtigt den flirtende type. Hun kan godt finde på at kigge længe på en dreng, men uden med den hensigt at decideret flirte. Og hvad angår blinken og frække smil, not really her style.
Men hvis det forholdte sig sådan at Vinnie flirtede med hende, ville hun højst sandsynligt opfange det, men ikke have modet på at gøre mere ved det. Hun er ikke så fremme i skoene og kaster sig fra den ene dreng til den anden, faktisk er hun mere "vil du noget, må du starte det"- type. :b
|
|
|
Post by Vinnie Smith on Jan 20, 2011 11:02:05 GMT 1
Hmm. Vinnie ville nok have startet noget, så - siden han ikke er typen som kunne holde sig tilbage, hvis scenariet var som dette beskrives. Og dog. Vi kan sige, at de bare er venner - hvor Vinnie er en smule tiltrukket af Gabriella, eller noget?
|
|
|
Post by Gabriella McCulloch on Jan 20, 2011 22:32:44 GMT 1
Vinnie
Altså jeg kunne forestille mig at hvis de har konkurreret om sådan noget så ville Gabriella højst sandsynligt bare se ham som en eller anden form for ven som hun hilste på når hun mødte ham på gangene. Om Vinnie skal være tiltrukket af Gabbie er sådan set op til dig, hun kom jo sammen med Noah indtil midten af 5. skoleår og de har sådan set stadig et ret godt øje til hinanden. Men jeg ved ikke om dette ville have en betydning for Vinnie?
|
|
|
Post by Vinnie Smith on Jan 20, 2011 22:38:51 GMT 1
Vinnie kan jo godt synes at Gabriella er pæn, at kigge på, uden det har nogen betydning for (eller er bestemt af) hvad Gabriella synes om Vinnie Men det aftaler vi da bare, så.
|
|