|
Post by Bree Blance on Dec 23, 2010 19:39:51 GMT 1
(venlig)(imødekommende)(stræber)(naiv)(forelsker sig let)(teaser)(rolig)(livsglad)(positiv)(aktiv indenfor Burning Day) (præfekt)
BREE SØGER BEKENDTSKABER I ALLE FORMER, MEN SPECIFIKT SØGES DER ET PAR BEDSTE VENINDER OG EN BEDSTE VEN. SØGER EVT. OGSÅ FAMILIE. DA BREE LET FORELSKER SIG, SKAL JEG OGSÅ BRUGE FLAMMER. ISÆR EN SLYHERINFYR - SE 'EN AKAVET FIRKANT' FOR ET SKÆGT PLOT.
ANNA BANANA ! of caution 2.0 made this, yo.
|
|
|
Post by austin on Dec 23, 2010 23:11:18 GMT 1
Bree & Austin ,You're on my mind, all the time baby. !
Bree, min due. Jeg synes vi skal komme dybere ind i relationen mellem Austin og den lille labre sag. Han er utrolig pigeglad, fyldt af fest og farver og der sker altid et eller andet i hans nærhed. Skolen er ikke hans store kæphest, men på en eller anden måde suser han let igennem eksamenerne på sin charme alligevel. Hvordan har hun fanget hans øjne, hvem er der under den lille søde fregnede næse og hvad kender de til hinanden i forvejen?
|
|
|
Post by Bree Blance on Dec 24, 2010 9:40:24 GMT 1
+Emma+, min lille sukkerknald, den er jeg med på! Austin lyder som en dejlig fyr! Bree er på mange måder modsat, men så igen – modsætninger mødes vel? Hun ville i hvert fald blive tiltrukket af en fyr der ikke er som hende selv. Og da Bree er en klog stræber, temmelig rolig men kan godt være virkelig drillesyg, virker Austin som en perfekt fyr. Han kan live lidt op i Bree, og hun kan evt. have hjulpet ham med lektierne af og til? Hvad er er der så under Austins lange, tjavsede hår og festglade mine? Hvordan er han blevet lun på Bree?
|
|
|
Post by austin on Dec 24, 2010 14:01:58 GMT 1
Nu er Austin jo såmænd en fyr med rimelig mange erfaringer i bagagen. Han har blandt andet været sammen med Rachel Ivory og jeg forestiller mig generelt at han har været involveret med mange af de der høj-tempo Gryffindor piger, med fart i blodet og fest i årerne. Måske så han i den lille krølhårede sag med det angeliske smil noget anderledes? En udfordring? Jeg forestiller mig ikke at han er næsegrust forelsket med små lyserøde hjerter og ægteskabsplaner - nærmere at hans begær er steget ham helt til hovedet og har blandet sig med en generel fascination af hende?
Måske har hun afvist ham i et af hans mere eller mindre gode øjeblikke, hvor han har forsøgt at score hende? Mænd - og især Austin - er jo vilde med den forbudne frugt, det de ikke kan få.
Hvad mener du?
|
|
|
Post by Bree Blance on Dec 24, 2010 14:15:44 GMT 1
Austin & Bree[/b][/color][/size]: Hold da op, han har været godt om sig! Det ville give god mening at han så noget anderledes i Bree, i forhold til de vante Gryffindortøser. Inderligt begær works for me! Det ville nemlig give god mening hvis Bree havde afvist ham, hun er meget påpasselig med den slags kommunikation med drengevenner - hun forelsker sig så let, at hun passer på. På det punkt ville Bree helt sikkert være den forbudte frugt. - Og når så det kommer til firkantsplottet, skal det jo give anledning til stor irritation for Austin, når Slyth-fyr får scoret Bree først, og slet ikke har samme gode intentioner?
|
|
|
Post by austin on Dec 24, 2010 14:27:54 GMT 1
Det har han bestemt. Han kan vældig godt lide pigebørn, men han er ikke et røvhul omkring det. Han er ret ærlig med sine intentioner og efterhånden også kendt som noget af en pigeven. Det rygte kan også sagtens have været noget af en stopklods i forhold til Bree, kunne jeg forestille mig?
Han synes hun er helt perfekt i al sin delvise sarthed og reservation og ja, det ville irritere ham grænseløst at en anden fik scoret hende på det grundlag.
Jeg tænker i at overføre noget af hans beskyttertrang, som han nærer for Julie (og indtil nu ellers kun hende) over på den Bree som han ser; en sart lille blomst der skal værnes om og behandles ordentligt. At det måske ikke helt passer med sandheden gør ingenting. Han danner hurtigt billeder på folk og det er ikke altid at de helt passer med deres sande jeg'er.
Jeg forestiller mig at hun får ham til at geare lidt ned, trække vejret og det er bestemt hvad han er faldet for. Derudover imponerer hendes arbejdsmoral ham. Han har selv ingen.
|
|
|
Post by Bree Blance on Dec 24, 2010 14:53:06 GMT 1
Austin & Bree[/b][/color][/size]: Ja, det ville helt sikkert være en stopklods. Bree ved han er pigernes ven, og det gør hende netop så forsigtig med at besvare hans flirterier. Det lyder godt med en beskyttertrang - Bree er vant til det, med 3 ældre brødre, og det gør plottet lidt sjovere. Og også at de er virkelig tætte venner og har det godt sammen. Så aftale, mein Freund!
|
|
|
Post by Meredith Abbey on Dec 30, 2010 16:13:00 GMT 1
garlahala, jeg ved ikke lige hvordan jeg skal kode de to sammen pt. xD nevertheless, vil jeg rigtigt gerne have et plot med hende bree, så hvis vi nu lige siger vi ikke gentager vores plotfailure på hoggy, så har du lige en smækkerlækker idé. jeg er frisk på det meste xD
|
|
|
Post by Bree Blance on Dec 30, 2010 16:37:41 GMT 1
Meredith & Bree[/b][/color][/size]: Haha, vi fejler altid når der skal laves plot <3.. Men de vil helt sikkert kende hinanden, i og med Bree er præfekt, og har et løst kendskab til næsten alle pigerne, især på de ældre årgange. Hvad tror du de ville synes om hinanden?
|
|
|
Post by Meredith Abbey on Dec 30, 2010 16:42:27 GMT 1
jeg tror umiddelbart mary vil kunne lide bree. hun er vild med ret faste personligheder, og bare det at det er lykkedes hende at blive præfekt, er i hendes øjne et tegn på det. desuden er mary ikke den store regelbryder, så bree kan i hvert fald ikke have en torn i siden over det xD
|
|
|
Post by Bree Blance on Dec 30, 2010 16:46:18 GMT 1
Meredith & Bree[/b][/color][/size] : Okay. Tror også Bree ville kunne lide Meredith, når hun er ærlig og stærk. Har Meredith noget familie eller nogle andre plot som vi kan blande det ind i?
|
|
|
Post by Night on Dec 30, 2010 16:51:39 GMT 1
lige pt. er det eneste faste, at hun er caroline abbeys søster, som vel er på sovesal med bree? derudover kommer der muligvis flere plotmuligheder dryssende, når jeg får svar i nogen af de mange plottråde xD
|
|
|
Post by Deleted on Feb 12, 2011 12:53:37 GMT 1
Bree & Precious ,
Breee! Tænkte lige.. Nu er Bree og Adam jo bedste venner, og Adam og Precious er også nære venner så det skulle da være underligt hvis de to ikke kendte hinanden på den ene eller den anden måde? =D Nogle forslag til en form for venskab/fjendskab/bekendtskab de evt kunne have? ^^
|
|