|
Post by Christiane Wolf on Jan 24, 2011 20:17:30 GMT 1
Christiane Ja, skal vi ikke sige det for nu? Er nemlig lidt blank for idéer.
Bror Nice! Gider du ikke sende en pm til Christiane, hvis der er noget relevant, jeg skal vide?
|
|
|
Post by rose on Jan 24, 2011 23:13:36 GMT 1
Carrie
Åh hvor er det genialt, Xavier! Nu ser jeg at hans bedste ven er Anthony. xD The plot thickens.
Tony er Carries ekskæreste og de er begge to stadig temmelig forelskede, kompliceret af en masse rod, som jeg ikke vil nævne her. Ud over det, ser jeg at Julie også er en af hans venner. Hende og Carrie? Ikke just bedste venner.
Men, men, men. Jeg ville egentlig bare høre om du var til venskab eller et ren politisk forhold. Jeg er frisk på begge dele, men Carries få venner er tætte venskaber, og jeg kan sagtens se det som du beskriver det. De fortæller hinanden alt (med censur ). At han var kæreste med en riddler ville så sandelig få hendes blod i kog, ja.
Rose Jeg har en lille idé, men jeg ved ikke om Xavier er dygtig til forvandling også? Mit lille pigebarn her har sikkert ledt både højt og lavt efter snart sagt al den hjælp hun kunne finde i den afdeling - tidligere, that is. (:
Emma
Tjah. Med venner som Rach og Ben, må han være stødt på den yngre Emma Ivory tidligere, men jeg ved ikke om de skal have noget særligt med hinanden de to.
Alexander & Liam
Niks. Jeg har kun ideer til tøsebørnene, men hvis du har nogen til min løve på 7 årgang eller professoren i besværgelser, så skyd endelig løs. (:
|
|
|
Post by palindrome on Jan 25, 2011 8:52:00 GMT 1
Xavier &,
pandora Jeg kunne godt forestille mig Pandora som Xaviers første kys, så lad os da bare slå dette fast. Xavier har så haft et godt øje til Pan i de mindre klasser, men efter kysset har denne følelse lagt sig til ro, da det var for akavet til, at han ville gøre det igen, men de har sikkert forblevet gode venner bagefter. anthony Det er bare super perfekt! Jeg havde netop forestillet mig en bedste ven fra samme kollegium, da han netop ikke er så social, og så er de to modstykker, hvilket bestemt kan ligge til grunde for nogle gode tråde. De faldt sikkert i snak den første aften på drengenes sovesal og fra Xaviers side kan jeg da sige, at han altid har kunne snakke med Anthony om hvad som helst! Xavier æder desuden med glæde al frustrering over en tabt far, en ny mand i hjemmet, og de pigebørn-problemer Anthony må have - selvom han ikke kan kaldes ekspert på området xP
Ha ha ha! :D Perfekt!
|
|
|
Post by Bree Blance on Jan 25, 2011 15:56:43 GMT 1
Bree; Godt så, vi er ude i gode venner der jo har kendt hinanden alle 7 år.
Sofia; Tutor-plot= deal! Xavier er skrevet på listen.
Samuel; Hmm, det kommer sikkert på et eller andet tidspunkt, at Samuel fornærmer Xavier på en eller anden måde, men lad os bare lægge dem lidt væk.
|
|