|
Post by Xavier Adler on Jan 21, 2011 21:29:38 GMT 1
welcome to the cave, make yourself at home ! . . . . . . . . . . . . . . . . . say hello to my friend... Denne dreng har ikke mange venner, da han er socialt handikappet og akavet. De få han har, har kunne se forbi hans små særheder og indtil hans fantastiske person, der elsker at gøre brug af humor. Han er en af de bedste i hans klasse, så lektie-hjælpen finder man også her. Xavier er også typen der vinker til enhver på gangen så længe de ikke støtter 'The Riddlers', så han er sikkert et kendt ansigt hos mange flere end han regner med.
BEDSTE VEN anthony burton LEKTIE-HJÆLP sofia banes, VEN/VENINDE charles jonathan mcdonal, benjamin abbey, bree blance, julie aderyn young, rachel saskia ivory, gabriella mccullock BEKENDT jonathan "jace" hunter BROR . . . . . . . . . . . . . . . . . no salt without pepper... Xavier støtter tro The Hallows, så der er derfor absolut ingen plads til Riddlers i hans verden, så på dette punkt har han nok et par fjender. Der findes måske endda et par typer derude som ikke kan komme overens med hans konfliktløsning, eller som generelt bare ikke kan lide Xavier. Men tag iagt at han kan være en svær person at hade, da han er god til at tilpasse sig andre.
NEMSIS FORHADT x2 JALOUX x2 RIDDLER lucia robin wooten, jake wade loretz . . . . . . . . . . . . . . . . . everything began with uhm... Nu snakker vi om en dreng der overhoved ikke kan fungere i selskab med kvindeligt køn. Han kommunikere oftest på enkelt stavelses ord, vrider hænder og føler skammens koldsved i deres selskab. Ikke desto mindre har han haft sit første kys, selvom det ikke er blevet til meget mere derefter. Han har aldrig haft en kæreste, men der er én speciel pige som fanger hans fulde opmærksomhed, han mangler kun at finde modet frem og fortælle hende dette.
FØRSTE KYS pandora jean evans XAVIERS STORE KÆRLIGHED isabella maria jones FLIRT x3
|
|
|
Post by Deleted on Jan 21, 2011 21:34:54 GMT 1
malllory Nu vil jeg jo gerne have Mallory sat på noget. Hun er et år yngre end Xavier. Og det kunne jo være at han faldt for hende fordi at hu er så andereldes end ham? Og hun faldt for ham, fordi han ikke er som andre hun kender. Du ved, han er lidt omtumlet sammen med piger? HVad syntes du? xD Vi kan sagtens bygge videre på det, jo eller finde noget andet? charles nu er det sådan at Charles er den totale modsætning af Xavier. og jeg ved ikke hvad vi kan bygge på når der er et år mellem dem. Men indtil videre ville jeg sige: Venner eller bekendte? For Charles er Quidditch kommentator, så lidt på de da kende til hinanden da de jo også er på samme kollegium (; Jace endnu en modsætning af den unge ravn. Men Jace her er bare 17 år. Så måske er de venner? Selv er han en stor gentleman, ikke særlig genert. Han kan bare ikke holde sig på måtten. Hvad har du af idéer? robin jeg ser hende som en af the riddlers. det er dem hun støtter, så de kan have noget imod hinandens valg af grupper? Men sådan ikke rigtig kende til hinanden? Eleanor & Nicole disse to gemmer vi lige væk, for de er meget unge ;D
|
|
|
Post by palindrome on Jan 21, 2011 21:40:38 GMT 1
Som nævnt i vores kære c-box, så har jeg både Pandora Jeans Evans og Anthony Burton som jeg tænker vil passe fint til Xavier!
Først og fremmest, så tænker jeg Pandora på det første kys? Så har det temmelig sikkert også været hendes første kys, og du skrev i hans profil at det var en lidt akavet situation, hvilket jeg nemt kan se for mig mellem de to? Men jeg vil lige høre hvad du ellers har at sige til dét forslag
Som noget andet, har jeg Anthony, som går i samme klasse som Xavier, samt samme kollegium! Jeg forestillede mig at de to kunne være noget i retning af bedste venner? Jeg er lidt ukreativ på nuværende tidspunkt af at læse alle de karakterer igennem her til aften, men hvis du har noget uddybende, så kom gerne med det xD
|
|
|
Post by taut on Jan 21, 2011 22:06:23 GMT 1
Jeg indrømmer med det samme, at jeg kun har læst hans personlighed... (;
Benjamin Abbey 7. årgang, Gryffindor. Nede på jorden, moden af sin alder, til tider lidt bedrevidende (han er den ældste af en søskendeflok på 6 og er vandt til at fortælle andre, havd de skal gøre), hvilket tolkes som arrogance af de fleste. En meget ansvarsbevidst ung mand, lige pt. kærester med Lily Abott fra 6. årgang, Gryffindor. Jeg tror, at Ben og Xavier ville fungere godt som venner, når først de er kommet forbi hinandens facader. Ben er ikke et særligt fordomsfuldt menneske. Pandora Evans er i øvrigt hans ekskæreste, så Xaviers forhold til hende kan eventuelt også påvirke Xaviers forhold til Ben.
Julie Aderyn Young 6. årgang, Ravenclaw, har en bror på Gryffindors 7. årgang, en fyrig lille pige med en stor omgangskreds. Hun er vant til at få opmærksomhed, men hun gør til gengæld også sit bedste for at give folk igen. Hun er drevet af nysgerrighed og eventyrlyst, og selvom hun lyder som en pain in the ass er hun ganske udholdelig. Hendes yndlingsemne er magiens historie (hun nørder ikke nødvendigvis faget i skolen, men i sin fritid), så det kunne de under alle omstændigheder nørde sammen. Jeg har faktisk lidt manglet en (nørd xD) som Xavier til Julie, som hun kunne forelske sig i, men da hun har noget kørende med Ethan fra Gryffindor, så passer det ikke rigtig ind i filmen - med mindre du er med på et meget mere fremtidigt plot. Jeg tror dog ikke, at du får problemer med at få solgt den krøllede godte!
Edward Johnson 7. årgang, Hufflepuff. Spøgelser i bagagen som han holder tæt ind til kroppen, konfliktsky og en slacker i skolen. Han er en meget loyal ven, men jeg kunne forestille mig, at Xaviers intelligens ville afskrække Ed til at starte med. Synes ikke, at de skal have andet bekendtskab end af rygte, men nu ville jeg da lige nævne ham!
Det var mine umiddelbare foreslag (og alt for meget tekst), kom endelig med andre!
|
|
|
Post by Sofia Banes on Jan 21, 2011 22:35:30 GMT 1
Hey Xavier! Jeg har 4 karakterer, hvoraf den ene er sat midlertidigt ud af spil (af mig ;p). Jeg har altså;
Bree Blance; Bree er 17 år gammel, 7. årgang og fra Ravenclaw. Her har de altså allerede lidt tilfælles. Personlighedsmæssigt er hun den prototypiske Ravn der er lidt af en stræber, og dertil hører, at hun er præfekt – begge ting arbejder hun hårdt for. Som præfekt er Bree meget imødekommende og venlig, og med en livsglad og positiv attitude, har hun en bred vennekreds. Jeg forestiller mig lidt, at hende og Xavier har kendt hinanden siden de var små, og de virker umiddelbart som nogle der kunne komme godt ud af det med hinanden. Bree er temmelig klodset, og ikke selv for perfekt omkring drenge, så på det punkt ligner de hinanden. Jeg foreslår evt. at de Xavier kunne være Brees bedste ven, eller i hvert fald have en tæt relation.
Sofia Banes; Sofia er 15 år gammel, 5. årgang og fra Hufflepuff. Hun er en sprudlende, aktiv, Quidditchglad pige, der er meget empatisk og altid har en trøstende skulder klar. Når man er sammen med hende, keder man sig sjældent. Hun finder konstant på skøre påfund og idéer, men når aldrig rigtigt at føre dem ud i livet, fordi hun er lidt af et ubeslutsomt rodehoved. Begge hendes forældre arbejder på skolen som lærere, og hendes bedste veninde er Mabelle. Men plot! Hvad siger du til, at Sofia får lektiehjælp hos ham – anbefalet af hendes forældre. Det er ikke fordi hun får dårlige karakterer – tværtimod – men hun halter lidt i eliksir. Synes det kunne være sjovt med et tutor-plot hvor hun nogle gange ikke kan lade være med at flirte lidt med ham, hvilket måske hyler ham lidt ud af den? Det kan jo altid viderebygges hvis det er.. Men hvad siger du?
Samuel Abott; Samuel er 16 år gammel, 6. årgang og fra Slytherin. Han er bror til Lily Abott, men adskiller sig personlighedsmæssigt meget fra hende. Han er dybt pervers, og bruger godt og vel al sin tid på at jagte damer eller lave sjov i gaderne. Folks baggrund er han komplet ligeglad med – det betyder intet for ham. Men plot – jeg ved ikke rigtigt med de 2. Har du nogle idéer?
|
|
|
Post by Xavier Adler on Jan 22, 2011 3:06:34 GMT 1
Xavier &,
mallory Min plan for Xavier er endnu en smule uklar når det kommer til det område. Jeg havde tænkt mig at hans store kærlighed skulle være et komplet modstykke til ham, og her havde jeg tænkt Riddler, Slytherin, men jeg er ikke længere sikker, så tør heller ikke at sætte Mallory på denne endnu. Lad os bare sige at de kender hinanden - måske de mødte hinanden ved et frontalt sammenbrud? Jeg skal lige ligge hovedet lidt i blød for at finde det perfekte forhold imellem dem (da klokken næsten er 3:00 så min kreativitet er halvt i seng). charles De har da en smule tilfælles, og siden de begge er fra samme kollegium må de da kende hinanden. Jeg vil mene 'Venner', siden de begge, en smule, har samme holdning når det kommer til piger. Xavier gør sig lettere venner med folk der minder om ham selv, specielt hvis han kan snakke akavede situationer med dem, haha! jace Xavier ser en smule op til de drenge der ved hvordan man håndtere hunkøns væsner, så Jace er sikkert en af disse. De har måske ikke så meget tilfælles udover deres årgang og kollegium, men i smug kunne jeg forestille mig Xavier notere hvordan tingene skulle gøres. Så lad os kalde dem bekendte, da jeg tror at Xavier kender mere til Jace, end omvendt, da denne dreng hurtigt kan blive væk i mængden, og lidt skal de trods alt kende til hinanden. robin Jamen det lyder som om jeg har skrevet den første Riddler i Xaviers sorte bog! Noteret! Desuden kan han heller ikke udstå folk der lyver om deres identitet, så der ligger god grund for at de ikke kan lide hinanden.
ooc: Jeg lover at tage resten imorgen, fuldt udhvilet og mæt! Nu er det tid til en snack! xD
|
|
|
Post by Rachel Saskia Ivory on Jan 22, 2011 9:22:18 GMT 1
Xavier &
RACHEL S. IVORY rachel og xavier går jo i samme klasse, så de kender jo helt sikkert hinanden ! rache er jo en smule drenget og med på den værste, meget social og sårn.. så derfor tænkte jeg at hun helt sikkert har opsøgt ham og prøvet at få ham opmundret til at være sårn mere selvsikker overfor piger og sårn ^^ tænker i hvert fald umiddelbart at rache ville synes rigtig godt om din lille ravn som ven ^^ EVELYNN R. IVORY min lille slange her er jo fuldkommen ude hvor hun ikke kan bunde og ikke Riddler, men skabs-Burning Day'er xD! hun har fået en facade, hvor hun udelukkende bruger fyre og sådan.. hvis du ikke har nogen til kærlighed, så ser jeg rigtig meget her! min plan for eve har nemlig altid været at hun groft udnytter sig af en lille, sød, god fyr som xavier og så falder for ham og han for hende og kan vække hendes gamle, åbne side ^^ -hun er jo trods alt en ivory x) hvis ikke så sig endelig til, så kan vi ogs finde noget andet ^^ SAMANTHA ABBEY blank. sammie, 6. årgang, grævling. blank x) MIRA C. ARGALL mira er jo nærmest en dreng ^^ hun tror ikke på kærlighed, elsker chokolade og fotograferer alt og alle.. jeg tænker lidt at en underlig situation(f.eks. hun har fotograferet ham og nogle af hans venner or sådan) og de så er blevet gode venner eller sårn? jeg er liiiidt blankie, men jeg vil så gerne have hende i spil xP
|
|
|
Post by Xavier Adler on Jan 22, 2011 10:57:25 GMT 1
Xavier &,
pandora Jeg kunne godt forestille mig Pandora som Xaviers første kys, så lad os da bare slå dette fast. Xavier har så haft et godt øje til Pan i de mindre klasser, men efter kysset har denne følelse lagt sig til ro, da det var for akavet til, at han ville gøre det igen, men de har sikkert forblevet gode venner bagefter. anthony Det er bare super perfekt! Jeg havde netop forestillet mig en bedste ven fra samme kollegium, da han netop ikke er så social, og så er de to modstykker, hvilket bestemt kan ligge til grunde for nogle gode tråde. De faldt sikkert i snak den første aften på drengenes sovesal og fra Xaviers side kan jeg da sige, at han altid har kunne snakke med Anthony om hvad som helst! Xavier æder desuden med glæde al frustrering over en tabt far, en ny mand i hjemmet, og de pigebørn-problemer Anthony må have - selvom han ikke kan kaldes ekspert på området xP
benjamin Xavier er typen der er let at skubbe omkring, men ved samtidig stadig hvordan han skal beholde fodfæste når ting tager overhånd, så der kan sikkert blive noget godt imellem de to. Pandora var meget vel hans første kys, og han har måske båret en smule nag efterfølgende, da Benjamin endte med at være sammen med hende, men han har ladet det synke til bunden - som han gør med så meget andet. Konfliktsky? Ja tak! julie Jamen lad os da nørde lidt sammen så! xD Xavier holder meget af de venner der deler samme interesser som ham, og måske han ikke er så socialt akavet i Julies selskab? Det kunne jeg i hvert fald forestille mig. Ser du, han er faktisk lidt af en talestrøm når han føler sig tilpas, hvilket vil sige, at han har det med at snakke om mange ligegyldige ting, så det har de sikkert haft det sjovt med. Lad os føre dem ud i noget venskab og se hvad der ellers kan ske! edward Ja, passe sammen gør de så ikke, men kende hinanden må de da, siden de sikkert har haft timer sammen, så vi siger bekendte.
ooc: smutter til morgenmad, men ser videre på dette når jeg kommer tilbage. Five down, seven to go! xD
|
|
|
Post by Xavier Adler on Jan 22, 2011 13:16:23 GMT 1
Xavier &,
bree Ja, de har en del tilfælles, da Xavier også går højt op i skolen og lektier, og stræber på at være den bedste, da hans drømme forlanger dette. Og nu hvor de er på samme kollegium og årgang, så er det perfekt at sætte dem sammen som gode venner, og hvis de har været sammen så længe, så er han nok ikke så akavet, men der er stadig lidt xD sofia Perfekt! Jeg ventede kun på, at nogen ville gribe denne mulighed! Det lyder som et perfekt plot, og jeg kan kun forestille mig hvordan Xavier kludre i eliksiren når hun hyler ham ud af den. samuel Ser du, den er straks værre! Jeg kan ikke rigtig se dem have noget sammen, da både årgang og kollegium er forskellig, samt deres personlighed. Så skulle det kun være hvis Samuel har sneget sig ind på livet af en af hans veninder, og han ikke helt støtter op om det valg - ellers kan jeg ikke finde anden grund for, at de skulle have noget med hinanden at gøre.
rachel Kende hinanden gør de i hvert fald, og hvis Rachel er typen til at give gode råd, så er Xavier bestemt typen til at tage imod disse. Jeg har ikke så meget jeg kan bidrage med lige nu, men lad os smide dem sammen i en tråd og lad os se hvad der sker. evelynn Xaviers helt store kærlighed skal gå til en pige der er fuldkommen uopnåelig i hans øjne, og knapt ved at han eksistere, så der ved jeg ikke hvor godt Evelynn passer ind, men udnyt ham endelig! xD Han har det med at være lidt af et let offer, så det skulle ikke undre mig at han blev fanget i sådan en situation. samantha Blank. De har lidt det samme problem med at være "endnu et ansigt i mængden", men jeg ved ikke hvordan de kan have mødt hinanden. Måske de kender til hinanden fordi de er stødt på hinanden på biblioteket eller lignende, eller vi kan udspille deres første sammenstød i en tråd. Må desværre indrømme at jeg heller ikke har meget at bidrage med her. mira Okay, lad os få lidt gang i hende. De har måske haft et sammenstød i opholdsstuen, og siden de begge er Ravenclaws må de kende hinanden, men hvad skal deres forhold være helt præcis? Xavier ved jo ikke hvordan han skal begå sig i selskab med hunkøn. Har du brug for noget specielt til Mira? Det kan være at Xavier passer perfekt ind!
|
|
|
Post by Deleted on Jan 22, 2011 13:49:55 GMT 1
Erin & Xavier
Altså, nu har jeg jo Erin. Jeg kan forstå at det er noget ganske bestemt du søger til dit kærlighedsplot, men jeg vil da i hvert fald lige smide hende på banen som en mulighed.
Som du skrev til Evelynn, så skulle pigen være uopnåelig og nærmest ikke vide at Xavier eksisterer. Nu forholder det sig sådan, at Erin ikke selv er den mest erfarende pige på kærlighedsområdet. Hun kan da godt flirte, men det er nu ikke noget hun gør særlig tit, da hun har meget svært ved at tro på kærligheden, da hun har taget sine forældres skilsmisse utrolig meget til sig, i sin tro på, hvordan forhold og kærlighed udvikler sig. Jeg kunne godt forestille mig at Erin måske ikke har lagt særlig meget mærke til Xavier, da Erin har sin omgangskreds, og han netop er så stille og akavet overfor hunkøn. Jeg søger dog selv at Erin får udvidet sin horisont med hensyn til kærlighed og selv oplever forelskelse osv., men nu fik jeg da i hvert fald smidt hende på banen, hvis hun måske kunne bruges. Er også åben for andre plotmuligheder hvis det da er (:
|
|
|
Post by taut on Jan 22, 2011 14:22:47 GMT 1
Ben Venskab it is! Ben ville ikke hundse rundt med Xavier som sådan men nærmere smide en bedrevidende kommentar eller to en gang i mellem, som han jo gør med alle.
Julie Det er godt med noget nørderi. Jeg må hellere lige nævne, at Julies politiske ståsted er lidt usikkert for tiden. Hun har altid været tilhænger af Burning Day, men med alderen er hun begyndt at reflektere lidt mere over tingene. Hun synes, at mugglerfødte magikere er et underligt fænomen, som hun har svært ved at acceptere, fordi det strider imod hendes logik, at magi opstår af ingenting. Det er langt fra noget hun snakker med folk om, men det er lige så stille ved at komme frem i lyset! Desuden er jo hun i færd med at finde ud af, hvilken gruppe hun skal støtte.
Ed Jeps, der er ikke så meget mere at sige der.
|
|
|
Post by caroline on Jan 22, 2011 18:35:21 GMT 1
Carrie & Xavier
Hvis Xavier er så dedikeret en hallow, som jeg forstår på det, så forestiller jeg mig at han og Caroline har et rimelig tæt bekendtskab. Hun er leder for den politiske gruppe og selv dybt investeret i at ændre på den opfattelse, at pladserne i den magiske verden er reserveret til dem med rent blod. Hun er en fokuseret lille dame med store aspirationer om at blive politiker og i sidste ende minister.
Jeg ved ikke helt om de ville være venner, men det kunne da være rart med en hallow til samlingen. Foreløbig er Carries eneste tætte bekendtskaber enten tilhængere Burning day eller Status quo. Jeg er med vilje kun ude efter nære venner til hende, mennesker der har accepteret hendes til tider lidt ensporede tankegang og kan holde ud at høre om hallow-stuff i lidt irriterende mængder til tider. På en eller anden måde fornemmer jeg ikke, at det ville være et problem med Xavier.
Ud over Carrie har jeg også Alexander Young, Emma Ivory, Rosie Williams og Liam Banes, men mit hoved fungerer exceptionelt dårligt i dag, så de må vente.
|
|
|
Post by Christiane Wolf on Jan 23, 2011 9:29:12 GMT 1
Christiane Hun er min lille muggler, der støtter The Hallows. Umiddelbart tænker jeg, at de kender hinanden gennem The Hallows, men det er jo altid sjovere med lidt dybere plots. Hm. Eftersom Xavier ikke fungerer så godt med piger, kan jeg godt forestille mig, at det på en måde smitter af på Christiane: hun bliver måske altid enormt klodset (som hun ellers aldrig er) i hans selskab. Christiane vil nok rigtig gerne lære Xavier at kende, fordi han støtter The Hallows og skiller sig ud (at han har en mugglefødt mor, er måske også en grund). Meen jeg ved ikke, har du nogle bedre idéer? Desuden vil jeg lige tilføje, at beskrivelsen af Christianes personlighed i karakterarket ikke passer så godt :b Bror Hvis du gav mig lov, kunne jeg godt tænke mig at lave Xaviers bror
|
|
|
Post by Rachel Saskia Ivory on Jan 23, 2011 12:50:19 GMT 1
Xavier &
RACHEL S. IVORY helt klart ^^ det lyder bare helt fjongo-bongo ^^ EVELYNN R. IVORY til din beskrivelse, kunne evelynn være helt perfekt, hvis du altsår vil have hende :3 hun udnytter mest slanger eller fuldblods, da hun er lidt skeptisk overfor ikke-fuldblodsere.. det er dog udelukkende en facade, så en fyr som xavier(hvis du er åben på det) ville kunne blødgøre hende.. dog først ude i fremtiden.. umiddelbart ville hun være den der uopnåelige for ham som du beskriver, men det er helt op til dig (:
SAMANTHA ABBEY så propper vi hende ned i skuffen MIRA C. ARGALL mira betragter ikke sig selv som hunkøn, attraktiv eller noget, der kan minde om det x) hun ser sig som one of the boys og derfor kan hun måske være et af de hunkønsvæsener som xavier godt kan med netop fordi hun er så anti-tøset?^^
|
|
|
Post by Xavier Adler on Jan 23, 2011 19:52:27 GMT 1
Xavier &,
erin Nu har jeg fundet den specielle person jeg ledte efter, men jeg har stadig en plads som jeg tror, at Erin er den bedste til at udfylde - hvad siger du til betroet? Xavier er nemlig skudt i en Riddler, hvilket ikke er så dybt smart af en Hallow, og han sikkert haft brug for en del støtte på dette område, da forelskelsen har stået på i et stykke tid. Jeg forestiller mig, at de har været hinandens betroede i et stykke tid, da de begge ikke har den mindste idé om kærlighed, og sikkert har kunne støtte op om hinanden på dette punkt.
carrie Tro mig, Xavier er en dedikeret Hallow der uden tvivl har et tæt forhold til Carrie, og har intet imod hendes dedikation (som han sikkert finder inspirerende) eller den mængde politisk snak der falder fra hendes læber (da han sikkert er ivrig for at deltage selv) OG det sjove er (!), at Xavier længe har været forelsket i en Riddler, men intet har sagt om dette til Carrie (hvilket ville være perfekt hvis de var tætte og fortalte hinanden alt)! Denne hemmelighed har sikkert altid stukket ham ekstra meget i hendes nærvær, og meget snart vil det sikkert også komme frem i lyset, hvilket ligger op til FANTASTISKE tråde! Hvad siger du? Carrie + Xavier = Friends 4 evah? ja, der gik lige lidt lillesøster over mig der...
christiane To klodsede personer i hinandens selskab lyder som et perfekt match i mine ører, så lad os da bare sætte dem i samme rum. Så vi siger 'Gode venner'?
Og du er mere end velkommen til at lave hans bror! xD
|
|