|
Post by Nellith Amaranth on Jan 19, 2011 21:02:12 GMT 1
|
|
|
Post by Benjamin Abbey on Jan 19, 2011 21:09:57 GMT 1
Jeg har fire chars:
September Evans, Benjamin Abbey, Julie Aderyn Young og Edward Johnson. Inden jeg kommer med mine egne forslag vil jeg gerne lige høre dine ^^ Der er link til de sidste tre chars profil og plottråde HER.
|
|
|
Post by Nellith Amaranth on Jan 19, 2011 21:37:07 GMT 1
Benjamin & Nellith
Altså nu elsker jeg Xavier Samuel xD Så jeg kunne godt forestille mig at Nellith ville kigge meget efter ham. Hun er selv ret genert når det gælder fyre, så hun ville nok holde sig lidt i baggrunden, med mindre Ben tager det første skridt. Regner med de nok kender hinanden eftersom de går på samme kollegium. Men altså jeg er med på alt. Har ikke lige den helt store idé lige nu til deres forhold mellem hinanden.
Julie & Nellith
Nellith er meget imødekommende, så der kunne jo være noget bekendtskab, ven af en slags måske?
|
|
|
Post by Benjamin Abbey on Jan 19, 2011 22:27:28 GMT 1
BENJAMIN
Bennie-boy er jo kærester med Lily Abott, som går i klasse med Nellith. Jeg synes sagtens de kan være venner, og om Nelltih så har et godt øje til ham, bestemmer du selv: vælg det, der er sjovest for dig at spille (:
JULIE
En form for bekendtskab eller venskab ville helt klart virke. Julie har en meget stor omgangskreds og er noget af en ballademager. Hendes storebror er Alexander Young, som går på Gryffindors 7. årgang, og han er noget af en kvindebedårer - hvad du fidner ud af med ham kan måske påvirke deres forhold, men jeg synes, at de skal være veninder.
|
|
|
Post by austin on Jan 19, 2011 23:00:13 GMT 1
It's Aaalexander
Hej min pige. Alexander er forfærdeligt dameglad og han ville synes at også Nells til tider fyrige temperament var vældig morsomt. Hans rygte er efterhånden jævnt kendt på skolen, for han har (som det siges) været blokken rundt et par gange.
Jeg ved ikke hvad vi kan finde ud af? Venner med fordele? *vrikker med øjenbrynene. Emma
Min dejlige lille grævling er på Nells årgang, meeen jeg har ikke de store idéer. Har du? Carrie
Carrie smider jeg også gerne ind i kampen, men her er jeg også lidt fiskende efter dine forslag?
|
|
|
Post by Nellith Amaranth on Jan 29, 2011 15:49:06 GMT 1
Benjamin & Nellith Okay, så er de venner. Nellith vil helt sikkert være jaloux på Lily, men uden rigtig at vise det, men små jaloux blikke vil helt sikkert blive sendt i retningen af Ben og Lily :b
Julie & Nellith Veninder lyder som en god idé. Nellith er selv lidt af en ballademager, så de kunne sikkert finde på en masse ballade sammen, så de kunne være ”Partners in crime”?
Alexander & Nellith Jeg kan godt lide din karakter, han virker som en spøjs fyr. Nellith elsker spøjse fyre ;b så de kunne måske have et on/off venskab, måske med fordele? Kunne godt forstille mig Nellith let kunne blive irriteret på Alex, men samtidig finde ham interessant fordi han netop så tit går hende på nerverne. Lyder det som noget din karakter kunne finde på? :b
Emma & Nellith Har heller ikke den helt store idé. Men når de nu går på samme årgang, kunne de jo være en slags lektie venner?
|
|