|
Post by Xavier Adler on Jan 23, 2011 16:05:20 GMT 1
Xavier &,
isabella Jamen det var præcis hvad jeg tænkte - hans perfekte modstykke, de kunne simpelthen ikke være mere forskellige! Og som stærk forkæmper for The Hallows er han bundet til at hade alle der har med The Riddlers at gøre, men hans lille hemmelighed er så, at han er dybt forelsket i en Riddler - fantastisk.
Okay, så Xavier har altså haft et godt øje til Isabella siden han så hende for første gang, og med tiden er han blevet så forelsket at det virkelig gnaver i ham ikke at kunne fortælle det til nogen. Da tiden er ved at løbe ud for ham (det er deres sidste år på Hogwarts), tager han sig endelig sammen og kæmper hårdt for hendes opmærksomhed.
Jeg mikser en tråd sammen på et eller andet tidspunkt og så ser vi hvad der sker xD
|
|
|
Post by Aiden Kane Ivory on Jan 23, 2011 16:13:50 GMT 1
Isabelle & Aiden
Fedt nok! xD så håber jeg bare hun falder godt og grundigt for ham xD
Isabelle & Gabriel
Jeps jeg tilbød at slå hende ihjel xD Gabriel vil nok gøre det uden at få men af det
|
|
|
Post by Isabella Marie Jones on Jan 23, 2011 16:18:32 GMT 1
xavier & isabellaNej, det kunne de da godt nok ikke! Og når han kæmper så hård for The Hallows, som jeg har læst mig frem til, så er det alligevel et mysterie at det er lykkedes ham at falde så pladask for hende og også forelske sig helt og aldeles i hende. Noget af en hemmelighed han skal holde inde, må jeg nok sige! Men er sikker på det nok skal blive sjovt! :b
Det synes jeg lyde top! Nu må vi se hvor lang tid han skal bruge på at få hendes fulde opmærksomhed, og hvor lang tid der går inden hun er hans. - Måske bliver det endda nemmere end regnet, som jeg også sagde til Aiden ( ;
Lyder bare skønt! Kan ikke vente til at komme i gang! ( ;
|
|
|
Post by Isabella Marie Jones on Jan 23, 2011 16:26:10 GMT 1
aiden & isabellaHahahaha! Ja, det kunne jeg da sagtens forestille mig at du gjorde! ( ; .. Men så må du jo skynde dig at oprette en tråd, og så kan han jo starte på sit ævl om at hun altså burde komme væk fra The Riddlers - se anderledes på mugglere og halvblods, og bla bla bla! Tihi! :b gabriel & isabellaHaha! Han er bare fuldstændig kold, og røv ligeglad med at slå hende ihjel.. det må da alligevel sige lidt om hvor meget de afskyr hinanden.. så må vi bare håbe han ikke også skulle få lyst til at slå min lille Isabella ihjel! xD "MORDER!" xD
|
|
|
Post by Aiden Kane Ivory on Jan 23, 2011 16:55:27 GMT 1
Isabelle og Aiden
Jamen så laver jeg en tråd og sender dig linket men du må lige sige hvor den så skal være??
Isabelle & Gabriel
Han bryder sig ikke om hende men han hader hende nok heller ikke alligevel vil han ikke tøve med at dræbe hende hvis han synes det var sjovt ^^" tror Gabriel er lidt af en psykopat XD Men bare rolig han dræber ikke Isabelle xD ikke lige nu i hvert fald
|
|
|
Post by Isabella Marie Jones on Jan 23, 2011 17:20:09 GMT 1
aiden & isabellaDejligt! Hvad med Fællesstuen? ( ; gabriel & isabellaIkke endnu?! Okay... nu skræmmer du mig godt nok. xD Kan du så lade være med det!
|
|
|
Post by Aiden Kane Ivory on Jan 23, 2011 17:23:18 GMT 1
Aiden & Isabelle
- Jamen så laver jeg der og sender linket xD
Gabriel & Isabelle
- Bare rolig slår ingen ihjel medmindre jeg får lov xD
|
|
|
Post by Isabella Marie Jones on Jan 23, 2011 17:29:17 GMT 1
aiden & isabellaDejligt! :b gabriel & isabellaGodt så! Så er jeg mere... rolig *løber skrigende væk* xD
|
|