|
Post by Isabella Marie Jones on Jan 19, 2011 15:46:03 GMT 1
ISABELLA MARIE JONES ! SEVENTEEN YEARS OLD • FEMALE • STRAIGHT • SINGLEI KNOW YOUR TYPE BOY YOU'RE DANGEROUS YOU'RE THAT GUY I'D - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - BE STUPID TO TRUST
[/color][/font] det der med at give decideret info om karakteren, det stinker jeg altså bare til xb … men jeg skal da prøve at gøre mit bedste. okay! isabella er en ung pige på 17 år, og hun er en slytherin-pige. hun kommer fra en familie på fire, men stammer fra den skotske murdoch-slægten, dog fjernt, og hun er derfor fuldblods magiker. hun har en ret stor vennekreds, men det er kun få der får lov at komme helt tæt ind på hende, så de fleste af alle de venskaber hun har, er overfladiske, dog stadig gode for hun elsker at få nye venner og have sådanne omkring sig. hun er lidt af en perfektionist, og hun går i den dybeste dybde med sine lektier. sørger altid for at have alle sine lektier lavet. hun er grundig. derfor er hun også en af de bedste i sin klasse. så er der quidditch… det er en ting hun virkelig elsker at spille, og hun er nærmest helt oppe at køre op til deres kampe. hun går virkelig op i at yde sit aller-allerbedste til spillet. og nu kan i så selv få æren af at læse hendes profil!( : … er det ikke bare dejligt? ( : WHEN YOU WERE HANGING IN THE CORNER WITH YOUR FIVE BEST - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - FRIENDS[/color][/font] hvad venner angår, så er isabella en pige, der elsker at have venner omkring sig. det kan være tætte såvel som nogle hun bare ser noget til, en gang imellem. hun er en meget loyal person over for dem hun elsker og holder af, og hun har ikke i sinde at stikke nogen i ryggen, medmindre de virkelig har pisset hende godt og grundigt af. man kan altid komme til hende, hvis man har brug for at få talt ud om noget. hun vil stå med åbne arme.
BUT JUST ONE NIGHT COULDN'T BE SO WRONG YOU MAKE ME WANNA - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - LOSE CONTROL[/color][/font] isabella er ikke typen der går rundt og flirter helt vildt meget med en masse folk. så skulle det være fordi hun er helt vild med personen, eller finder ham charmerende og tiltrækkende. hvis det dog er nogle hun ikke er interesseret, som går rundt og flirter med hende, vil hun sikkert bare vende ryggen til, gå sin vej og så ellers bare more sig gevaldigt over det. og finder hun dem ikke attraktive og derfor heller ikke er interesseret, så er det nok fordi hun enten synes de er utrolig grimme og røv irriterende og overhovedet ikke charmerende på nogen måde. hvad kærester angår, så har hun ikke haft gang i det helt store antal. måske en 2-3 stykker, hvoraf to af dem så nok også har holdt i mere end bare 1 år, gerne lidt mere. derudover kan der selvfølgelig godt være nogle hun har haft noget kørende med.
OH SHE GOT AWAY WITH THE BOYS IN THE PLACE, SHE'S A LOOKER - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - DON'T STAND A CHANCE[/color][/font] nu skal det jo ikke være nogen hemmelighed, at isabella ikke er spor begejstret for de der ikke er fuldblods. faktisk afskyr hun dem, men det er værst med de mugglerfødte. og hun gør heller intet for at lægge skjul på det. hun kan slet ikke se, hvad de laver i den magiske verden. det burde ikke engang være muligt for dem, at være magikere, mener hun. så jo… fjender dem vil hun da helt sikkert have en masse. hun vil så heller ikke finde sig i at folk er næsvise over for hende og irriterende, og de skal da slet ikke være irriterende over for hende. det finder hun sig bare ikke i, sådan noget.
HE GOT AWAY WITH THE GIRLS IN THE BACK, ACTING LIKE THEY'RE - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - TOO HOT TO DANCE[/color][/font] this lovely template was made by feather at CAUTION 2.0, aka andi at express yourself. don't take off this credit, or something bad will happen to you (yeah my imagination sucks, fill in the blanks or something). lyrics are from cobra starship.
[/center][/blockquote][/font][/size]
|
|
|
Post by Vinnie Smith on Jan 20, 2011 11:45:51 GMT 1
Isabella har stor afsky for de mugglerfødte. Vinnie er mugglerfødt.
De er tydeligvis fjender. Hvordan kommer det til udtryk? Har Isabella måske spredt nogle rygter om ham? Du skriver jo i hendes profil, at hun godt kan være lidt bitchy. Hvilke rygter skulle det være, hvis det er mulighed?
|
|
|
Post by Isabella Marie Jones on Jan 20, 2011 12:07:17 GMT 1
vinnie & isabella
[/font] Ja, de ville klart være fjender... Måske vil hun gå og irritere ham på det groveste, og sige ting såsom at han ikke hører til i den magiske verden, og mon ikke hun også vil kalde ham Vinnie Mudblood. - De vil nok gå og stikke lidt til hinanden. Irritere hinanden.
Og nårh jo! Det er hun kan blive bitchy, det er hvis hun virkelig er blevet irriteret, eller mere pisset af på det groveste.
Rygter, rygter, rygter! Dem kan hun godt lide at sprede, hvis hun er virkelig hadefuld. Men må ærligt indrømme at jeg er lidt blank for hvad hun skulle sige om ham. Hvis du selv har en eller flere ideer, så bare fyr dem af (; [/justify][/blockquote]
|
|
|
Post by Vinnie Smith on Jan 20, 2011 12:17:13 GMT 1
Hmm. Tænke tænke. Nu går en væsentlig del af Vinnies personlighed jo ud på, at stille sig imellem, når der opstår konflikter - så måske Isabella har startet rygtet om, at han også sladrer til lærerne? At han er sådan en upålidelig stikker. Det ville han blive meget vred over - men så er der bestemt også grobund for en god tråd eller to, når han skal konfrontere hende med det
|
|
|
Post by Isabella Marie Jones on Jan 20, 2011 12:25:37 GMT 1
vinnie & isabellaHahah! Jeg kan lige se for mig, at hun bare har været rigtig ondsindet og sagt noget lignende: "Ham den der lille mudderblods-tumpe, Vinnie, fra Ravenclaw, 6. årgang, han er fandeme ikke en man kan regne med! HAHAH! Han sladrer til lærerne. Sådan en lille upålidelig skiderik af en stikker at være! HA!"
Uh jo! Jeg tror nok det skal blive sjovt, når hun går og disser ham sådan xD YAY ME! Æhæhæh!
|
|
|
Post by Aiden Kane Ivory on Jan 20, 2011 12:35:19 GMT 1
Isabella & Aiden & Gabriel
Hej.
Stiller Aiden og Gabriel til rådighed.
Aiden er gryffindor, 17 år og fra syvende årgang. Han er anfører for Gryffindors hold og personlighedsmæssigt er han meget flink og ret stille og rolig. Han er venlig, har mange venner og elsker at få flere. Han er loyal og ja en typisk Gryffinfor elev xD
Gabriel er også 17 og fra syvende årgang hvis det skulle komme bag på dig
Han er Slytherin og fra en fjern gren af Murdoch slægten og derfor fuldblods. Han er mugglerhader og heller ikke halvblods bryder han sig om. Han er franskmand så du kan gætte dig til at han er en charmetrold og kvindeglad. Han udnytter dog folk ud over alle grænser..
Har du en ide siger du bare til^^
|
|
|
Post by Isabella Marie Jones on Jan 20, 2011 13:09:09 GMT 1
aiden & isabellaHan er jo fuldblods så hun vil ikke have nogle problemer med ham på lige det punkt, men da de er på hver deres kollegium, det "gode" og så "det onde", ja.. så ved jeg ikke helt hvordan de kommer til at svinge sammen på det punkt? Altså det kan da også være at de bare klinger rigtig godt sammen, og vælger at se bort fra at han er "god" og hun "ond" og også ser bort fra at de har forskellige synspunkter på diverse ting. - Man kan jo trods alt ikke være enig om alt! (; gabriel & isabellaAaah! Yes yes! Så må han jo være ligesom Gabriel inde på JI, den charmetrold! Han har forstand på at forføre piger, hahah! Det går da meget godt for ham med Isobel, lige pt. xD
Nå det var så lige et sidespring, så jeg vender lige tilbage til din Gabriel.. De stammer begge to fra Murdoch slægten - dog langt ude! Nice! :b .. Eller det er jo ikke nice.. det er bare mig der er crazy, men det burde ikke komme bag på dig! xD
Well.. de vil jo sikkert komme rigtig godt ud af den sammen, da de begge hader mugglerfødte og halvblods, så der er de dog meget enige, kan man vist godt sige! :b
Øhm ja.. Måske han prøvede på at score hende, og det vil lykkes halvt af halvt, men så finder hun ud af, hvordan han bare udnytter piger, og så svinger hun ham måske lige en lussing eller to, og går sin vej? xD
|
|
|
Post by Aiden Kane Ivory on Jan 21, 2011 12:11:04 GMT 1
Aiden & Isabelle
Jamen vi kan da godt siger at de kender hinanden de har jo haft timer sammen. vi kan sige at de er ok venner men kommer ret tit op at diskutere deres holdninger om de forskellige ting xD
Gabriel & Isabelle
Jamen Gabriel herinde kommer før Gabriel på JI de minder om hinanden men er alligevel forskellige hvis man kigger ordentligt efter
Når men til sagen.. Gabriel vil nok ikke prøve at score hende.. han charmere sig ind på folk, får dem til at hade ham ved pæne ord osv han betragter sig selv som uimodståelig. Desuden har han allerede fået en lussing så han holder ikke til mere hvad den angår xD det so lidt svært når Isabelle ikke er typen der flirter xD
Er blank sorry xD
|
|
|
Post by Isabella Marie Jones on Jan 21, 2011 12:31:39 GMT 1
aiden & isabellaDet synes jeg godt vi kan sige (: .. så de er gode venner? - men gode venner, som indimellem kan komme op og diskutere deres holdninger til de forskellige ting? Men de formår at stoppe sig selv, inden de bliver uvenner, og siger undskyld til hinanden? gabriel & isabellaJaae I know .. meeen jeg kender ham jo kun inde på JI ;D
Hahah! Det var da synd for lille Gabriel! Så må hun hellere lade være med at 'slappe' ham xD ..
Nej okay ikke score, men han vil charmere sig ind på hende og hun vil nok også falde for hans charme; og derfor - nu du nævner at hun ikke rigtig flirter - vil hun nok også gå og flirte med ham, fordi hun synes han er charmerende og tiltrækkende (:
Eller også!.. Måske kunne de bare være nogle af de bedste venner, og hun ved jo så godt hvordan han går rundt og udnytter pigerne, men finder det kun morsomt, fordi hun jo godt selv kan være sådan en kold og kynisk person, og derfor er hun fuldstændig ligeglad med at han udnytter andre folk, så længe det ikke går ud over hende! ;D
|
|
|
Post by Aiden Kane Ivory on Jan 21, 2011 13:41:47 GMT 1
Aiden & Isabelle
Jamen det siger vi så bare.. Aiden har intet imod at sige undskyld desuden vil han nok forsøge at ændre på hendes holdninger angående muggler osv. xD
Gabriel & Isabelle
Sandt nok xD
Jamen det kan vi da godt sige så.. han charmere sig ind på hende og de flirter.. han vil dog nok ikke bryde sig om hendes venskabelig forhold til Aiden. Nogle ting du skal vide om Gabriel er at han er forlovede (et forhold som ingen af partnerne er glade for/ aragneret ægteskab xD) han flirter til højre og venstre, der er rygter om at Rachel Ivory er faldet i hans net og han gøre sit bedste for at smadder Ivorys rygte xD
|
|
|
Post by Xavier Adler on Jan 22, 2011 14:39:56 GMT 1
Xavier &,
isabella "Jesse's got himself a girl, and I want to make her mine!" Jeg tror at jeg har fundet den pige til Xavier som jeg har søgt efter så længe, så jeg ligger lige min idé ud, og så kan du sige hvorvidt det passer til Isabella og de planer du har for hende.
Jeg leder efter Xaviers helt store kærlighed; en pige han har haft et godt øje til lige siden han startede, en pige der knapt kender til hans eksistens, hans modstykke, og det er præcis den rolle jeg kunne se Isabella tage. Xavier vil kende alt til hende, men har aldrig haft modet på at nærme sig. Tidligere kærester, endda en nuværende er intet problem. Min plan er, at han endelig skal tage sig sammen, og hun må gerne afvise ham, for han har ikke tænkt sig at give op! xD Hvad siger du? Kunne du se Isabella i denne rolle?
|
|
|
Post by Isabella Marie Jones on Jan 22, 2011 16:43:59 GMT 1
aiden & isabellaJamen så synes jeg det er det vi gør ( ; … og angående det at han vil prøve at ændre hendes holdninger og det, ja… så tror jeg da virkelig han skal bruge riiiiiiiigtig lang tid på det, og han får helt klart brug for et; held og lykke! ( ; gabriel & isabellaOkay, så er det sådan der bliver!( ; Arrangeret ægteskab… det lyder da godt nok spændende når de vel næsten afskyr hinanden?! Hahaha. xD Jo det må jeg sige… nå men så er det da altid noget at de begge ikke er ret begejstrede for det, når Gabriel så bare går rundt og flirter med alle dem han kan komme til! Han er en værre én! xD
|
|
|
Post by Isabella Marie Jones on Jan 22, 2011 17:55:11 GMT 1
xavier & isabellaUff! Jeg kunne rigtig godt se Isabella i den rolle. Og det passer utrolig godt på hende, så det ville ikke være noget problem for hende at afvise ham. Nu har jeg jo læst din profil, og på trods af at du skriver at Xavier på ingen måde er en charmør, så vil han nok alligevel falde i hendes smag. ( ; ...
Men men men! Han er halvblods, og dem har hun jo meget imod (dog er det ikke så slemt som med de mugglerfødte), og så støtter hun The Riddlers, imens Xavier støtter The Hallows! - okay det er så også der den totale modsætning er xD - .. Men hvis han kan leve med at hun støtter The Riddlers, så kunne det da godt være at vi alligevel ville kunne få det til at fungere imellem dem, for hun er på en måde lidt ligeglad med, hvad andre støtter op om, så længe hun får lov til at have sine egne holdninger til det emne xD
Så hvis han virkelig vil kæmpe for at få hendes opmærksomhed, og at hun bliver hans, så vil hun nok gå hen og give efter i sidste ende, eftersom Aiden allerede er godt i gang med at prøve på at ændre hendes holdning til mugglere og halvblods! :b
|
|
|
Post by Gabriel Caron on Jan 22, 2011 18:20:05 GMT 1
Isabelle & Aiden
Jamen tak
Isabelle & Gabriel
Ja de afskyr hinanden og de flirter begge til højre og venstre.. nu er det måske sådan at Isoldi (hende der spiller Gabriel forlovede også kendte for Night i boksen) sletter hende så det får vi jo at se xD
|
|
|
Post by Isabella Marie Jones on Jan 22, 2011 19:39:43 GMT 1
aiden & isabellaHaha. Så lidt! ( ; .. Og nu hvor han vil prøve at ændre hendes holdninger, så kan det være at det gør det lettere for Xavier at få Isabella - han er halvblods xD .. Og da Xavier vil falde i Isabellas smag, kan det være, at det hen ad vejen vil blive lidt letter for Aiden, end regnet. ( ; gabriel & isabellaNå, jamen så slipper Gabriel da for hende! xD .. Og nu du siger det, kan jeg faktisk godt huske at jeg her for et par dage siden så i Cboxen at I talte om det ... tror også du skrev at din Gabriel da sagtens kunne dræbe hende! Haha. xD Eller også var det en anden du tilbød det, men what ever! ( ;
|
|