|
Post by Mabelle Dempsey on Jan 18, 2011 11:55:28 GMT 1
MABELLE AUTUMN DEMPSEY ! [/color] --------------------------------------i dreamed i lived in another's skin[/font][/center] miss mabelle mød min nyeste karakter, mabelle! hun er femten år gammel, datter af den afdøde lærer i mugglerstudier og en varulv fra hufflepuff. hun er almindeligvis en meget karismatisk pige, på trods af at hun er forældreløs, og det skyldes måske det faktum at bells har kreeret en mur af facader for at beskytte sig selv fra virkeligheden! hun har nogle seriøse identitetsproblemer, og det skyldes måske hendes foragt for sig selv, - mabelles mor blev nemlig slået ihjel af samme varulv som bed bells.
jeg opfordrer alle til at kigge lidt på hendes profil, før man finder på store plots!
the friends jeg forestiller mig ikke at mabelle har en /kæmpestor/ kreds af venner, men at den måske er begrænset til det bedre... altså at de venner hun har, er nogen som hun både stoler på, og kan lade facaderne falde overfor. dog ved ingen at hun er varulv, - selvom det måske undrer folk at hun jævnligt ligger syg!
♔ bedsteveninden barndoms- og bedsteveninden, som er den eneste jævnaldrende pige der kender til mabelles hemmelighed. hun er den eneste hun ikke føler sig forpligtet til at lyve overfor, og hun kan fortælle veninden alt. der er ingen facader i det forhold. veninden er også hendes sociale støttepæl når hun har det svært. - sofia banes
♔ puffpigerne tre piger fra mabelles kollegium eller årgang som mabelle jævnligt ses med for at få noget sladder gennem øresneglen. det må gerne være nogle lidt modne piger som også taler om drenge, sex og hvad der hører sig til, - altså punkter, hvor mabelle ikke rigtig kan være med i snakken. jeg så selvfølgelig helst at det var puffer-piger, men jeg kan godt se at det er et lettere urealistisk ønske. - emma ivory ♔ ledig ♔ ledig
♔ fundamentet med titlen, skal det ligesom menes som det forstås... det er mabelles fundament, altså dem mabelle kan allerbedst med. det kan være hankøn såvel som hunkøn, men jeg forestiller mig bare at det er dem der får mabelle til at smile i hverdagene når alt andet er trist og gråt i hendes verden. det er folk som kender hende godt, og ikke træder på hendes ømme punkter, samt mennesker, som mabelle indimellem ønsker at indvie i sin hemmelighed. - ledig ♔ ledig ♔ ledig
♔ skulderen skulderen som mabelle kan græde over, uden at vedkommende behøver alt for mange deltajer om hendes grunde for dette. man kunne sagtens forestille sig, - hvis personen der melder sig er af hankøn, - at baggrunden for dette kun er at komme i bukserne på hende! - ledig
the lovers mabelle forstår ganske enkelt ikke flirterier, og kan virke temmelig tungnem og snæversynet hvad det angår. medmindre man direkte rører/kysser hende eller kommer med kærlighedserklæringer, så vil hun ikke forstå en dyt af hvor folk vil hen med deres fine romantiske metaforer, - og så har hun selvfølgelig også selv et urealistisk og temmelig barnligt crush.
the enemies umiddelbart tænker jeg at mabelle ville være et populært mobbeoffer for /nogle/ slytherinelever... altså at der er en-to stykker som har gennemskuet mønstret i hendes fravær, og er begyndt at sprede rygter om hendes liv som varulv. derudover har mabelle nok også skubbet nogle mennesker fra sig, i og med at de ikke har respekteret hendes personlige grænser for spørgsmål. [/font] [/blockquote][/justify] [/size][/right]
|
|
|
Post by emma on Jan 18, 2011 14:22:35 GMT 1
Emma & Mabelle
Emma er jo Emma, og jeg er ved at finde hende lidt igen (og begyndt at tænke i små ændringer i hendes personlighed). Hun er sød og omsorgsfuld, selvom hun er lidt flyvsk og drømmende til tider. Jeg kan se hende som enten puff-pige eller fundament (eller begge dele). I øvrigt er det da rimelig realisktisk med tre grævlinger, hvis du ikke er fast besluttet på at de skal være på 5. årgang. (;
Men hvad synes du?
.....................................
Al og Carrie vil jeg nødig involvere, for det ville være jævnt kikset hvis en af dem trådte i spinaten og jeg så lige pludselig havde to karakterer involveret i misæren.
Liam, Mabelle, Sofia og Aileen skal have en tråd i tidsvenderen når tingene er kommet på plads !
|
|
|
Post by Deleted on Jan 18, 2011 14:25:44 GMT 1
mallory altså hvis du gerne vil have den grædende skulder taget? Så sætter jeg gerne mals til denne post? Hun er god til at høre på folk, men gælder det om følelser som kæresterier så må hun sige stop. Så det passer fint, hvis hun bare har brug for at græde, eller en lille opmuntring i ny og næ (; også selvom de er et år imellem dem (: charles Well.. Han er jo et år ældre end hende, så jeg er lidt blank. Jeg ville gerne have sat ham på fundamentet, men jeg ved ikke helt om det passer godt på grund af aldersforskellen. Men han er ihvertfald moroms (du kender ham jo) Såå hvad syntes du? robin lige nu kan jeg kun se hende som en af mabelles enemies. ellers er jeg fuldstændig blank! jace hvis du har et eller andet godt plot til dem, så skyd løs! For jeg kan ikke se hvad der skulle være mellem dem. eleanor well! der er der lidt større sandsynlighed for at klemme et plot ind imellem disse to unge piger. hun vil nok passe bedst ind under venner? Jeg er faktisk løber tør for idéer ): nicole vi gemmer lige min yngste Ivory væk, for jeg kan ikke se noget plot mellem dem.
|
|
|
Post by Mabelle Dempsey on Jan 18, 2011 23:30:45 GMT 1
Emma & Mabelle
Emma er jo Emma, og jeg er ved at finde hende lidt igen (og begyndt at tænke i små ændringer i hendes personlighed). Hun er sød og omsorgsfuld, selvom hun er lidt flyvsk og drømmende til tider. Jeg kan se hende som enten puff-pige eller fundament (eller begge dele). I øvrigt er det da rimelig realisktisk med tre grævlinger, hvis du ikke er fast besluttet på at de skal være på 5. årgang. (;
Men hvad synes du?
.....................................
Al og Carrie vil jeg nødig involvere, for det ville være jævnt kikset hvis en af dem trådte i spinaten og jeg så lige pludselig havde to karakterer involveret i misæren.
Liam, Mabelle, Sofia og Aileen skal have en tråd i tidsvenderen når tingene er kommet på plads ! Ja, hvordan er Emma egentlig? Altså, jeg forestiller mig egentlig at hun sagtens kan være en af puffpigerne! Emma virker også meget som en naturlig pige, og jeg tror, trods den meget lille årgangsforskel, at de ville være ret gode sammen! Jeg ærgrer mig helt over at det ikke er så perfekt at hun var på samme årgang :b
Og yes yes, det bliver godt med den lille firkløver, når vi får Aileen og Sofia med i spillet :D
|
|
|
Post by Mabelle Dempsey on Jan 18, 2011 23:38:33 GMT 1
mallory altså hvis du gerne vil have den grædende skulder taget? Så sætter jeg gerne mals til denne post? Hun er god til at høre på folk, men gælder det om følelser som kæresterier så må hun sige stop. Så det passer fint, hvis hun bare har brug for at græde, eller en lille opmuntring i ny og næ (; også selvom de er et år imellem dem (: charles Well.. Han er jo et år ældre end hende, så jeg er lidt blank. Jeg ville gerne have sat ham på fundamentet, men jeg ved ikke helt om det passer godt på grund af aldersforskellen. Men han er ihvertfald moroms (du kender ham jo) Såå hvad syntes du? robin lige nu kan jeg kun se hende som en af mabelles enemies. ellers er jeg fuldstændig blank! jace hvis du har et eller andet godt plot til dem, så skyd løs! For jeg kan ikke se hvad der skulle være mellem dem. eleanor well! der er der lidt større sandsynlighed for at klemme et plot ind imellem disse to unge piger. hun vil nok passe bedst ind under venner? Jeg er faktisk løber tør for idéer ): nicole vi gemmer lige min yngste Ivory væk, for jeg kan ikke se noget plot mellem dem.
Det er mega kært af dig at tilbyde Mal som "skulderen", men er de ikke ret forskellige, tænker jeg? Forskellig kollegium og forskellig årgang. Jeg ved bare ikke helt hvor de passer sammen henne? :) Men ellers mega fedt! Og som jeg har sagt, så elsker jeg idéen om at Jenny og Mal er bedsteveninder! Men jeg synes lige at vi lader Mal ligge lidt angående Mabelle :D
Charles, Jace og Nicole ligger vi lidt til side så :) Men Eleanor kunne nemt være en af vennerne, - og Robin som en af fjenderne!
|
|
|
Post by Vinnie Smith on Jan 19, 2011 13:40:39 GMT 1
Nu har jeg læst din karakter, og Vinnie virker ret oplagt som skulderen. Jeg sad netop og skrev på min kommende plot-tråd selv, hvor jeg nærmest fuldstændig havde udformet Vinnie som søgende en person til et bror/søster (bedsteveninde) forhold - som nok, ideelt, ville være noget nær din karakter her.
De er begge meget omsorgsfulde, og venlige mennesker - men jeg synes at det vigtigste punkt er, at Vinnie har mistet sin far - ligesom Mallory har mistet hendes. Jeg er klar over, at Mallory heller ingen mor har, men det er da et stykke hen af vejen, ikke?
Vinnie kunne have forsøgt at opmuntre en en-dag grædefærdig-udseende Mallory (År tilbage, måske?) hvorfor deres forhold udviklede sig til, at han blev hendes beskytter og altid-pålidelige skulder som hun kan græde ud ved. Hun fungerer så samtidig til at opmuntre ham, drille ham lidt, og bringe ham lidt ud af hans reserverede skal?
- Vinnie.
EDIT: Hvis det passer bedre på "Fundamentet", så er det selvfølgelig også en mulighed. Jeg stiller Vinnie til rådighed, i hvert fald.
|
|
|
Post by Mabelle Dempsey on Jan 19, 2011 13:49:36 GMT 1
Nu har jeg læst din karakter, og Vinnie virker ret oplagt som skulderen. Jeg sad netop og skrev på min kommende plot-tråd selv, hvor jeg nærmest fuldstændig havde udformet Vinnie som søgende en person til et bror/søster (bedsteveninde) forhold - som nok, ideelt, ville være noget nær din karakter her. De er begge meget omsorgsfulde, og venlige mennesker - men jeg synes at det vigtigste punkt er, at Vinnie har mistet sin far - ligesom Mallory har mistet hendes. Jeg er klar over, at Mallory heller ingen mor har, men det er da et stykke hen af vejen, ikke? Vinnie kunne have forsøgt at opmuntre en en-dag grædefærdig-udseende Mallory (År tilbage, måske?) hvorfor deres forhold udviklede sig til, at han blev hendes beskytter og altid-pålidelige skulder som hun kan græde ud ved. Hun fungerer så samtidig til at opmuntre ham, drille ham lidt, og bringe ham lidt ud af hans reserverede skal? - Vinnie. EDIT: Hvis det passer bedre på "Fundamentet", så er det selvfølgelig også en mulighed. Jeg stiller Vinnie til rådighed, i hvert fald. Først og fremmest, så regner jeg bare med at det skyldes lidt forvirring, at du har kaldt Mabelle for Mallory et par gange i dit svar, så det vælger jeg bare lige at se bort fra xD
Men jo, jeg synes det virker ret fornuftigt, selvom jeg ser én lille problematik ved deres forhold... eftersom Mabelle (vi kan også kalde hende Bells, hvis det forvirrer mindre) jo er en varulv, og ikke fortæller dette til nogen. Den eneste jævnaldrende der ved dette er hendes bedste veninde, Sofia Banes, og som jeg forstod det, da jeg læste på Vinnie, så hader han lunefulde og løgnagtige personer, right? Eller også har han måske regnet den ud... det er vel lidt bemærkelsesværdigt at Bells altid ligger syg op til fuldmåne.
Men det kan du lige tænke over, og ellers synes jeg det er et godt initiativ med skulderen ellers :)
|
|
|
Post by Vinnie Smith on Jan 19, 2011 14:04:38 GMT 1
At Mabelle har en stor hemmelighed, som hun har en voldsomt god grund til ikke at fortælle til nogen, er skam ikke noget Vinnie har noget imod. Løgnagtige mennesker jo mennesker som lyver for fremme dem selv, eller nedgøre andre - ikke mennesker som, ganske forståeligt, bevarer en stor hemmelighed.
Om/Hvis/Hvornår han finder ud af det, er vel noget vi kan finde ud af senere. Han er måske mistroisk - men grundet hans godtroende natur, så vil han gå ud fra, at hun har en god grund, i stedet for at være mistroisk.
Skal vi gøre alvor af det, så, Mallory? ( ;--) ) Jeg undskylder for forvirringen med navnet.
|
|