By the power of Ra!
Jan 11, 2011 20:08:39 GMT 1
Post by Akila Chione Arora on Jan 11, 2011 20:08:39 GMT 1
AKILA CHIONE ARORA ♔ SEVENTEEN ♔ RAVENCLAW
( it was the wicked and wild wind , )
BLEW DOWN THE DOORS TO LET ME IN .
- - - - - - - - - - - -
( it was the wicked and wild wind , )
BLEW DOWN THE DOORS TO LET ME IN .
- - - - - - - - - - - -
i used to rule the world ,
SEA'S WOULD RISE WHEN I GAVE THE WORD .
SEA'S WOULD RISE WHEN I GAVE THE WORD .
INFO ♔ Akila kommer fra Egypten og er meget præget af det, hvilket f.eks. ses gennem hendes tro på de gamle egyptiske guder. Hun er glad for alt der virker mystisk og virker som om det ikke hører til i den virkelig verden. Ud over det er hun meget tøset, og elsker teenagelivet med alt hvad det har at byde på. Kender man hende godt kan man beskrive hende som en blanding mellem en satanist, en hippie og en konspirationsteoretiker. Jeg vil ikke skrive mere om hende lige nu, men det er muligt at se hendes profil her. Det der ikke står helt direkte i hendes profil er at hun er en temmelig stærk tilhænger af The Hallows, hun er en smule magtliderlig og kan være ret så sadistisk til tider.
- - - - - - - - - - - -
now in the morning i sleep alone ,
SWEEP THE STREETS I USED TO OWN .
SWEEP THE STREETS I USED TO OWN .
ENEMIES ♔ Alle har fjender, og jeg vil da gerne have nogle fjender til Akila. Hun er som regel megetkærlig, men når hun endelig har fjender er der tale om dødsfjender, som nemt bliver ofre for op til flere forbandelser. Hvis ikke forbandelsen komme fra hendes stav, kan man være helt sikker på at den kommer fra et af de ritualer hun så ofte udfører.
- - - - - - - - - - - -
i used to roll the dice ,
FEEL THE FEAR IN MY ENEMY'S EYES .
FEEL THE FEAR IN MY ENEMY'S EYES .
FRIENDS ♔ Akila er meget socialt anlagt og holder af at hænge ud med sine venner. Jeg søger både en bedste veninde, en bedste ven og en lille klike hun kan rende rundt med af og til. Lettere og overfladiske venskaber er også velkomne.
- - - - - - - - - - - -
listen as the crowd would sing ,
"NOW THE OLD QUEEN IS DEAD! LONG LIVE THE QUEEN!"
"NOW THE OLD QUEEN IS DEAD! LONG LIVE THE QUEEN!"
LOVERS ♔ Og så lidt elskere! Jeg forestiller mig helt klart hun skal have nogle ekskærester, både på gode og dårlige betingelser. Eventuelt vil jeg gerne havde en nuværende flirt, en nær ven som hun kan være vild med (eller en nær ven som er vild med hende). Nogle "ups'er" fra fester vlle også være helt fint med mig, så der kan være nogle lidt akavede forhold.
- - - - - - - - - - - -
And I discovered that my castles stand
UPON PILLARS OF SALT AND PILLARS OF SAND
And I discovered that my castles stand
UPON PILLARS OF SALT AND PILLARS OF SAND
FAMILY ♔ Desuden har Akila en tvillingebror og en yngre søster/bror på Hogwarts som jeg meget gerne vil se i spil, hvis nogen er interesseret i at lave dem! Der er ingen krav til nogen af deres personligheder, alderen og den fælles historie, som kan ses i profilen, skal dog stemme med Akila.
- - - - - - - - - - - -
Be my mirror my sword and shiel
MY MISSIONARIES IN A FOREIGN FIELD
Be my mirror my sword and shiel
MY MISSIONARIES IN A FOREIGN FIELD
FOLLOWERS ♔ Akila har sin egen “tro” og er del af et hemmeligt selskab som blandt andet har meget at gøre med det mere okkulte, og mystiske i verden. Jeg søger bade nogen der kan følge hende I hendes tro, det gamle Egypten og okkultisme. Nogle få der accepterer hende som en præstinde inden for denne specielle tro, ville også være interessant, hvis nogen skulle være interesserede.
Desuden er Akila medlem af det Hallows, og jeg søger nogle politiske fælder hun kan diskutere verden med. Her mener jeg ikke direkte ”følgere”, da hun ikke ønsker at være leder af denne gruppe, men bare nogle der er enige med hende.
- - - - - - - - - - - -
TEMPLATE BY ( M U F F I N ) @ CAUTION 2.0!!
TEMPLATE BY ( M U F F I N ) @ CAUTION 2.0!!