|
Post by austin on Jan 5, 2011 12:47:38 GMT 1
Em & Aeron ,
Jeah. Endnu en Hogwarts-trio. Det lyder perfekt. Skønt at få gang i Emma-motoren. Hun er lidt død på sine Ivory-plots. Der skal trådes. Alex & Aeron ,
Top. Gillian, Christiane & Aeron ,
Baaah. Vi overlader det til Josie, det var hendes foreslag. n-n
|
|
|
Post by noah on Jan 5, 2011 18:56:23 GMT 1
aeron and ...
lily abott, lily og aeron er på samme årgang, og jeg tænker måske bare et løst bekendtskab? sådan, at de har snakket lidt sammen når de er blevet sat sammen i botanik osv. men vi kan sikkert også finde på noget dybere, jeg har bare ingen idéer? så altså... bekendte :b imogen ivory, nu tænker jeg, den kategori der hedder 'gang' - er det udelukkende en 'drengeklub'? ;) fordi lille imogen her, er en typisk drengepige, der har det bedre i selskab med det andet køn end sit eget, personlighedsmæssigt. desuden er hendes bedste ven charles, så det er vel ret oplagt dér. så hvis du er frisk på en tøs i hans 'gang', står Imo til rådighed. nå, ja - og så er der selvfølgelig det faktum at de er fætter/kusine (hvilket jeg honestly lige havde glemt) men altså. isoldi libitina, altså isoldi er robins bedsteveninde, men ikke ligeså fjendtligt anlagt når det kommer til hankøn. dog tvivler jeg alligevel på at den yngre aeron er hendes kop te, så hvad siger du til endnu en af 'de foragtede'? hun har et værre temperament, hende den lille wilie her. meredith abbey, nu er det jo sådan at hun har en lille forkærlighed for de her ældre fyre, så hvis du er frisk på en lettere uskyldig flirt, står mary klar. dog er jeg også helt frisk på noget dybere og i en helt anden retning hvis det skal være. noah abbey, best buds, eh? der er vel ikke så meget tilbage at aftale her. jeg bed dog mærke i, at aeron er musikalsk anlagt? guess who's a singer. anyway, de to må vi evt. lige snakke nærmere om xD [/blockquote][/blockquote][/justify]
|
|
|
Post by Aeron Logan Williams on Jan 6, 2011 16:37:10 GMT 1
Aeron & ... lily abott Jamen det lyder godt nok til mig. Jeg kunne forestille mig, at de har haft det meget sjovt sammen, når de har været kædet sammen under timerne.
imogen ivory Hun er mere end velkommen til at joine hans 'gang'. Aeron har det godt med drenge såvel som piger, også selvom de måske er hans kusine eller fætter (forbandet tage den store Ivory familie - Aeron har næsten ikke andet end fætter/kusine venner) haha! Og siden hun er samme årgang er der ikke andet at sige - velkommen til hans 'gang'.
isoldi libitina Isoldi er mere end velkommen i hans sorte bog, specielt når hun er Slytherin, da Aeron har et meget barnligt had til det kollegium!
meredith abbey Nu har Aeron et love/hate forhold til Jennifer, og Samantha bliver en del af hans fremtid, må Mary kende en smule til Aeron, specielt siden han har været i forhold med hendes søster, Jenny. Så jeg ved ikke om flirten er så god en idé, da Aeron og Jenny stadig har et eller andet imellem dem, men jeg er sikker på, at vi kan brygge et eller andet plot på dette? Måske Aeron føler sig fristet, trods alt er der et eller andet ved de Abbey-piger.
noah abbey Yes, han er sat på den post! De kan starte et Hufflepuff-band, haha! Nu snakker Aeron ikke højt om hans passion for musik, men jeg er sikker på, at som bedste ven, at Noah har fanget dette, hvis ikke Aeron altså har fortalt ham det. Vi må smide dem sammen i en tråd snart!
|
|
|
Post by Christiane Wolf on Jan 6, 2011 17:25:12 GMT 1
Okay, Bulz er med på plottet, så mangler jeg lige Gillian
Men Christiane kan godt være Aerons bedsteveninde? Det gør det hele meget værre.
|
|
|
Post by noah on Jan 6, 2011 17:48:57 GMT 1
aeron and ...
lily abott, super. så siger vi bare det :D imogen ivory, det lyder godt! det er noget værre noget med alle de ivorys. :b isoldi libitina, jamen, så kunne det jo ikke være bedre. meredith abbey, i see your point. men for min skyld kan vi sagtens finde på noget der ikke involverer flirten. jeg havde ingen anelse om at jenny og ethan var ekskærester, så det udelukker vi lige prompte. og så alligevel. jeg tror han er typen hun vil være tiltrukket af, men alligevel have for meget værdighed til at røre xD noah abbey, nu er det heller ikke fordi noah råber og skriger om det, men han er muligvis lidt mere åben omkring det end aeron. hvis de evt. har besøgt hinanden i ferierne, kan de jo altid have jammet lidt du ved, og så bare lade være på skolen. men det er jo egentlig ikke så vigtigt. det må vi hellere. en tråd ville være en stor hjælp. ;) [/blockquote][/blockquote][/justify]
|
|
|
Post by Aeron Logan Williams on Jan 7, 2011 11:12:21 GMT 1
Aeron & ... christiane wolf Okay, så deler du bedste veninde-pladsen sammen med Emma Ivory - han kan jo sagtens have to (;
|
|
|
Post by austin on Jan 7, 2011 11:49:12 GMT 1
Ems vil være med! :3
... Også selvom hun helt klart ikke er musikalsk.
|
|
|
Post by Christiane Wolf on Jan 7, 2011 11:49:45 GMT 1
Nåh, jeg troede ikke, pladsen var taget. Men så spiller det ingen rolle
|
|
|
Post by Aeron Logan Williams on Jan 7, 2011 11:56:29 GMT 1
Hufflepuff trio BAND! Det lyder fantastisk!
|
|
|
Post by jennifer on Jan 7, 2011 12:02:32 GMT 1
Jenny & AeronJeg regnede med, at du havde noget godt i lommen! (; Det lyder som det perfekte plot, og jeg tror at vi skal gøre deres break-up rimelig nyt, måske engang i starten af deres 6. årgang efter sommeren, hvor de begge har haft tid til at tænke over deres giftige forhold. Aeron har stadig svært ved at finde ud af, at Jenny ikke længere er "hans", og han nyder stadig af deres skænderier, der -måske- en enkelt gang imellem leder dem ind i deres gamle vaner? You must be a mindreader! Ja, det er også lidt det jeg tænker! At når de så endelig støder på hinanden og falder i snak, så går det nogenlunde til at starte med, lige indtil de kommer ind på et emne som støder den ene eller den anden, får dem op i et skænderi, som måske endda ender i noget gris med de gamle vaner! Mwehehe! Men ja, netop derfor er Jenny måske heller ikke interesseret i nye forhold, fordi hun 1. ikke føler at hun er ovre sit gamle (med andre ord, stadig føler at hun tilhører ham, for jeg forestiller mig at det udover skænderierne faktisk var et rigtig godt forhold), og så også fordi hun føler sig noget... flyvsk, hvad det angår. Det er et tilbagevendede forhold, som er usundt for dem begge, fordi de aldrig rigtig kommer videre og bliver ved med at trække lidt i hinandens tråde, - også selvom de godt begge to ved at de rent personlighedsmæssigt aldrig kommer til at fungere harmonisk sammen. Sikke jeg plaprer!
Men kort og godt; de fungerer harmonisk rent fysisk, men når det kommer til at føre en ganske almindelig samtale, så udvikler det sig som regel altid til et skænderi.
|
|
|
Post by sep on Jan 14, 2011 19:52:37 GMT 1
September her går i klassen under Aaron, og jeg tror de ville fungere godt som venner. Jeg tænker, at der kunne være noget for-sjov flirt ind over, som de begge tager meget let på, men samtidig kan de også komme til hinanden en gang i mellem, når der er noget, der går dem på - bare for ikke at behøve at snakke om det! Man kan jo godt være gode venner uden at vende vrangen ud på sit hjerte foran hinanden (;
|
|
|
Post by Aeron Logan Williams on Jan 16, 2011 17:00:11 GMT 1
september Altså såvidt jeg kan se, så går de på samme årgang? Men kunne godt forestille mig at de var venner med noget flirt ind over. Som regel er Aeron god til at vise når han mener det, og når det blot er for 'hyggens' skyld, så de nyder sikkert godt af hinandens charmerende selskab.
|
|