|
Post by Aeron Logan Williams on Jan 3, 2011 13:00:28 GMT 1
Aeron Logan Williams♔ HUFFLEPUFF ♔ SEKSTEN ♔ SPASMAGER - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - TONIGHT I KINDA GET THE FEELING MYGIRLISUPTOSOMETHING SOMETHING THAT IS NO GOOD - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - PRESENTING; AERON LOGAN WILLIAMS! Hufflepuff-studerende, sjette år, seksten år, vejleder og dit humoristiske indslag! Aeron kan være din bedste ven, din værste fjende eller din gentleman flirt. Han er drengenes dreng, en pestilens der ikke er bange for at trække staven når hans tålmodighed er brugt op, umådeligt overbeskyttende overfor hans lillesøster, Gillian, og en dreng der altid har overskud til en smule flirt - men denne dreng flirter med måde! Jeg ved at du ønsker, at blive skrevet i hans bog, så se herunder om der er noget der passer ind med din karakter! - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - SHE TURNS AND SAYS DON'T BE SURPRISED ITSGONNABEAGOODNIGHT A GOOD GOOD NIGHT - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - ♔ FRIENDS; BEDSTE VEN ,, 'GANG' ,, BEDSTE VENINDE ,, BETROET ,, BEKENDTE ,, KOLLEGIE-KAMMERATER ,, FRIEND-WITH-BENEFIT ,, BARNDOMSVEN ,, FAMILIE ,,
Aeron er en dreng med flere venner end fjender. Han kender lidt til næsten alle, og er specielt god med at huske navne. Og da han er i familie med Ivory-slægten, er der rig mulighed for noget familie. BEDSTE VEN - NOAH ABBEY GANG - CHARLES MCDONAL & IMOGEN IVORY & & BEDSTE VENINDE - CHRISTIANE WOLF & EMMA IVORY BETROET - ELEANOR IVORY & BEKENDTE - LILY ABOTT & & & KOLLEGIE-KAMMERATER - & & FRIEND-WITH-BENEFIT - BARNDOMSVEN - FAMILIE - ELEANOR IVORY & NICOLE IVORY & &
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - SHE'S SHOWING ME A DIFFERENT SIDE WHATIVENEVERSEENBEFORE THAT I IGNORE - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - ♔ ENEMIES; NEMESIS ,, VENNER AF GILLIAN ,, KOLLEGIE-FORSKEL ,, FORAGTEDE ,, JALOUSI ,,
Aeron har måske mange venner, men han har også skaffet sig en del fjender, specielt pga. hans lillesøster. En hver dreng der har haft noget med hende at gøre, er skrevet i Aerons sorte bog, det samme med enhver dreng der blot tænker på at begive sig i den retning! Aeron bliver desuden hurtigt jaloux på drenge der klarer sig bedre end ham - han er lidt af en konkurrence-menneske. Og hvad er livet uden en nemesis?
NEMESIS - VENNER AF GILLIAN - & & & KOLLEGIE-FORSKEL - & & & FORAGTEDE - ROBIN WOOTEN & ISOLDI LIBITINA & & JALOUSI - & - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - CAUSE WHEN I'M UP SHE'S ALL ABOUT ME WHENIMDOWN SHE SPINS AROUND ME - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - ♔ LOVERS; FLIRTS ,, EX ,, LOVE/HATE ,, FREMTID ,,
Aeron elsker at flirte, og gør det altid med et smil, men han flirter ikke med hvem som helst, og har hans følelser på plads. Der er nemlig forskel på hans venlige flirten, og når han mener det. Han har kun haft en enkelt kæreste i sin tid, og det er først fornyligt at de gik hver til sit. Desuden er der en enkelt person han hader at elske, og elsker at hade - og er der mon en fremtid?
FLIRTS - & & & EX - JENNY ABBEY LOVE/HATE - JENNY ABBEY FREMTID - SAMMIE ABBEY [/blockquote] lyrics by Good Charlotte "Like It's Her Birthday"
|
|
|
Post by Benjamin Abbey on Jan 3, 2011 18:00:44 GMT 1
Here I am, baby!
Edward Og Aeron går på samme kollegie, så der er helt klart noget kollegiekammerateri. hvor gode venner de skal være, lader jeg være op til dig, fordi Edward har det nemt ved at være venner med de fleste.
Julie kan jeg ærligt talt ikke finde så meget på med. Måske noget med, at Aeron har fanget hende midt i en ugerning, da hun jo har en tendens til at være noget af en ballademager?
Benjamin kan være en ven men også en af dem, som Aeron er jaloux på. Ikke at han er straight-A student eller nogen don juan, men han har en overlegen attitude og føler sig ældre, end han egentlig er. Selvfølgelig er der meget mere til ham, end arrogance, men måske kan Aeron ikke se andet end netop den? De har desuden til fælles, at de lige har brudt med en kæreste (ok, det er lidt mindre end et år siden for Bens del, men han kan først ærligt siga, at han er kommet over Pandora nu)
|
|
|
Post by Charles Jonathan McDonal on Jan 3, 2011 18:09:59 GMT 1
Buller & Aeron
Well, disse to yndige mennesker er i familie! Og det udelukker alt det romantiske pludder pladder (Desværre ._.) Så måske et forhold hvor Ellie betror sig til den unge Aeron fordi at han kun er et år ældre end hende? Og han har måske lidt storebror følelser? eller skal de være de mindre tætte fætre og kusiner? Jeg putter lige Nicole ind under her, fordi hun er en af de yngre kusiner! Også af Ivory slægten. Men jeg ved ikke om Aeron holder sig til de ældre af familien eller hvad?
Robin og ham, ville højst sandsynlig være fjender efter min lille gammeldags hjerne? Men jeg er da åben overfor andre forslag? For jeg er fuldstændig blank o:
Charles og Aeron er på samme årgang! Bedstevenner, er den første tanke der slår mig sådan lige pt. Fordi at de begge flirter sådan hist og her, men også kan lave ballade! De har måske endda været til mange eftesidninger sammen? xD
|
|
|
Post by Samantha Abbey on Jan 3, 2011 18:42:36 GMT 1
Samantha & Aeron ,
Om nom nom n_n xD En Aeron xD
Okay, her har du så Sammie ^^ Hun er den lidt tilbageholdne pige, som egentlig ikke kender så mange på slottet. Egentlig er hun festlig og munter, lidt ligeglad med folks meninger om sig og sådan. Hun er altid smilende, men desværre er hun også genert og er en sådan lidt "what's her face"-person pga det
Derfor har jeg siddet og ventet på en fyr som Aeron til ligesom at få hende ud af skallen ^^
Jeg sætter hende hellere end gerne til rådighed til fremtid, da hun ligesom Aeron kun har haft én kæreste igennem sin tid på skolen og det er noget tid siden ^^'
Ellers er hun også til rådighed til venner og de må jo kende hinanden, da de går på samme årgang ^^
Rachel & Aeron ,
Okay, de er jo i familie, men noget konkret plot har jeg ikke ^^ Kom gerne selv med ideer xD
|
|
|
Post by jennifer on Jan 3, 2011 18:48:24 GMT 1
Muahwahaha!
Jenny iz da hate/love!
- over and out ;D
|
|
|
Post by Aeron Logan Williams on Jan 3, 2011 20:48:45 GMT 1
Edward & AeronOkay, siden de ikke er fra samme årgang, men dog fra samme kollegium, tænker jeg også kollegie-kammerater. Gode venner måske endda. Så den slår jeg fast! Julie & AeronNu er Aeron selv lidt af en spasmager, og selvom han er vejleder, så er han ikke din traditionelle, med-løftet-pegefinger vejleder, men han kan sagtens have fanget hende midt i en ugerning engang. Men lad os kalde dem venner også. Benjamin & AeronAeron er jaloux på dem med højere karakterer end ham, bedre egenskaber inden for diverse kategorier, men måske Ben kan fremmane den perfekte patronus, hvilket Aeron ikke selv har kunnet endnu? Eller måske er han eminent på en kost? Ellers må vi kalde dem venner, af en eller anden grund *lukker sig selv ind i tænkeboksen* - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Eleanor & AeronAeron kunne bestemt godt tage en ekstra storebror rolle overfor Ellie. Han har det lidt med at overbeskytte dem der er i hans familie, og som han selv syntes har brug for det, så han har intet imod at tage Ellie ind som lillesøster nr 2 Nicole & AeronHvis de er beslægtede, så kender Aeron til Nicole, men han har sikkert ikke et lige så stærkt forhold til hende, som han har med de "ældre" af hans kusiner og fætre, men han holder helt bestemt af hende - han eeelsker hans mindre kusiner! Robin & AeronHvis Robin er din typiske Slytherin-giver-ikke-andre-en-chance, så er de helt klart fjender. Nu er Aeron godt nok fuldblods, men han er også Hufflepuff, så jeg gætter at han ikke er anset for meget i hendes øjne? Specielt når hun støtter The Riddlers. Nu er Aeron ikke så politisk anlagt, men han kommer fra en familie der kæmper hårdt imod dem. Charles & AeronCharles er lige netop den ven Aeron har ventet på, så han kan være en del af hans slæng. Jeg kan se for mig, at de har haft mange gode timer sammen, også selvom det har været bag lukkede døre til eftersidning, men i det mindste har det været det hele værd. Charles skriver jeg på Aerons 'gang' : D
|
|
|
Post by emma on Jan 3, 2011 20:50:54 GMT 1
Em & Aeron ,
Hej kollegianer! Med så få grævlinger skal der næsten være noget med dem. Emma er blevet lidt svigtet af en af sine ellers tætte drengevenner så hun mangler faktisk en på netop denne plads. Måske var det noget for Aeron? Carrie & Aeron ,
Du kender jo Carrie. De har været vejledere samtidig i et enkelt år (hvis du får den) og jeg kunne se en genvej til en eller anden relation der igennem. Han er ikke hendes type, så ingen flirt der. Jeg tænker heller ikke at et virkeligt venskab er sandsynligt. Hm. Har du mon nogen bedre ideer? Alex & Aeron ,
Jaer. Den er lidt afhængig af om Aeron er tætte venner med Benjamin. De to løver kan nemlig ikke udstå hinanden. Jeg kunne også forestille mig at Alex måske er blevet snuppet i et eller andet ballade og efterfølgende mener at Aer kan rende ham? Jeg tænker måske noget fjendskab, fornemmer jeg her.
|
|
|
Post by Christiane Wolf on Jan 3, 2011 23:33:46 GMT 1
Min hjerne kom lige på et lidt dybere plot, hvis det skulle lokke? Jeg forestiller mig, at Christiane og Aeron sagtens kan være venner, men hvad med at Aerons lillesøster af en eller anden grund begynder at hakke på Christiane, og Christiane lader derefter sin irritation gå ud over Aeron, og deres forhold bliver lidt anspændt, fordi de ikke har lyst til at blive uvenner, men er godt på vej?
Men vi vil have mere drama. Charles er Christianes bedsteven og også en god ven af Aeron, så disse venskaber sættes måske også på en prøve?
Nu må vi lige hive fat i Buller og Emma, hvis det interesserer dig
|
|
|
Post by Aeron Logan Williams on Jan 4, 2011 20:33:55 GMT 1
Sammie & AeronJeg leder efter lidt af en modsætning til Aeron, den stille, usikre pige, så hvis du mener, at Sammie er dette, så skriver jeg hende på fremtidsforholdet!: ) Men indtil da... Lige nu er de sikkert meget gode venner - Aeron kender til hende, men måske ikke så meget, da Sammie virker til at gå meget grundigt i ét med baggrunden. Så han ligger måske ikke så meget mærke til hende, men når de endelig taler sammen, så er der noget. Hvad siger du til dette? Rachel & AeronOkay, familie... Lad os sige at de har et meget tæt kusine/fætter forhold. Aeron har det perfekte øre til at lytte til Rachels kvaler, og så kender han lidt til hendes "badboy" attitude, da han har en lillesøster med samme trang til at flirte med de "forkerte" fyrer. Jenny & AeronOkay, lad os lige aftale hvordan og hvorledes. Det jeg havde i tankerne var, at det er en pige der går ham lidt på nerverne, som irriterer ham, men som han samtidig finder meget underholdende og charmerende, på hendes helt egen måde. Men fortæl mig - hvordan forestiller du dig deres love/hate forhold? Em & AeronAeron ønsker en bedste veninde (det lyder lidt forkert når en dreng siger/skriver det), og jeg er sikker på, at Emma er den perfekte til jobbet! Ham her kan du desuden stole på! (; Carrie & AeronSådan som Carrie elsker politik og har været et pragteksemplar af en vejleder - de har ikke særlig meget tilfælles, men kender selvfølgelig hinanden igennem deres vejleder-skilt. Jeg tror at Aeron finder hende en smule belastende - han kan ikke lide folk der er alt for uptight hele tiden, så jeg sætter Carrie som en irriterende bekendt Aeron prøver at holde sig fra, få at undgå at skulle snakke om politik, korrekt og ukorrekt. Alex & AeronJeg tror ikke at Aeron og Benjamin kommer godt ud af det med hinanden, men jeg tror heller ikke, at Aeron kan lide Alex - han har ikke meget tilovers for fyre som ham, så måske de røg i totterne på hinanden da Aeron fangede ham i overfladisk flirten med en stakkels pige, og Aeron kunne ikke lade være med at give ham en kommentar med på vejen? Christiane & AeronDet lyder super godt! Jeg kunne sagtens forestille mig, at det kunne ske, for når alt kommer til alt, så står Aeron bag hans lillesøster, uanset hvad, også selvom det måske er på bekostning af en god ven!
|
|
|
Post by Deleted on Jan 4, 2011 21:06:26 GMT 1
Jaja, lille Ethan, så hér da:
Evie & Aeron - Typemæssigt er Evie impulsiv + temperamentsfuld + aggressiv + grænseoverskridende + rastløs + vild etc.. Hun er en slange på 7. årgang. Derudover er hun gode veninder med Gillian, på trods af deres aldersforskel. De må kende hinanden, eftersom han er Gills bror. Så er det lige hvilket forhold de skal have?
Bree & Aeron - Bree kender du jo, så hende gider jeg ikke fortælle om. Men eftersom de begge har en post, må de helt sikkert kende hinanden. Så er spørgsmålet om de skal være noget venner eller konkurrenceagtigt.. Hvad synes du?
Samuel & Aeron - Hmm, her er jeg lidt blank.. ;p
|
|
|
Post by Eleanor Ivory on Jan 4, 2011 21:22:14 GMT 1
Buller & Aeron
Det ville være super! Og det at han er bedstevenner med Noah, vil dog få hende til at opfører sig om en lille idiot hvis hun er i samme rum som N o: Vi kan bare gemme Nicole væk? xD
Robin lader ikke folk få en chance, hvis hun ikke kan lide dem. Og hun dømmer udfra blod, udseende og kollegium. en rigtig ond tøs, så Aeron vil nok have et par minusser i hendes lille sorte bog. Og du har ret i at hun ikke givet nogle chancer for at rette op på det igen. Så han er faktisk et nul i hendes øjne (Dræber Robin)
Det er jo bare super, det med Charles! Han har også brug for nogle mandlige venner, han er omgivet af kvinder her for tiden o;
|
|
|
Post by austin on Jan 4, 2011 23:04:07 GMT 1
Em & Aeron ,
Yay. Jeg er også ved at få det på plads at hun er venner med Noah, så måske er hun endda med i deres lille trup af puffere? Carrie & Aeron ,
Ingen andre end Ethan og Anthony kan holde hende ud. xD Det lyder fint alt sammen. Jeg har intet at tilføje. Alex & Aeron ,
Sagtens. Deres forhold er anstrengt men jeg forestiller mig ikke ligefrem at de prøver at gøre livet surt for hinanden, trods alt? Gillian, Christiane & Aeron ,
Mht. det ovenstående med Christiane, Gillian og Aeron, så er jeg helt med. Godt nok hakker hun ikke på folk uden grund, men sådan en kan vi jo finde på. Ideer?
|
|
|
Post by jennifer on Jan 4, 2011 23:50:05 GMT 1
Jenny & AeronOkay, lad os lige aftale hvordan og hvorledes. Det jeg havde i tankerne var, at det er en pige der går ham lidt på nerverne, som irriterer ham, men som han samtidig finder meget underholdende og charmerende, på hendes helt egen måde. Men fortæl mig - hvordan forestiller du dig deres love/hate forhold? Det kunne vel på mange måder passe på Jenny :b Altså hun er ikke decideret irriterende, men sådan kunne hun nemt fremstå overfor Aeron! Måske netop det personlighedstræk at Jenny er så stædig, at selv hvis der bliver argumenteret godt for det modsatte, ville hun aldrig tabe ansigt og give sig?
Egentlig så var mit første bud at deres love/hate forhold var baseret på noget aggressiv lidenskab! At de decideret følte sig tiltrukket af hinanden rent fysisk, men deres personligheder strider imod hinanden, - og når det så er sagt, så tænkte jeg på om vi kunne uddybe det yderligere! I Jennys profil skriver jeg nemlig at hun har haft ét eneste forhold, og det forhold ligger også til grund for at hun aldrig vil have et igen. Måske var dette Aeron? Og i så fald, så har det nok igen, været et forhold baseret på fysisk tiltrækning, og i starten har de også fungeret godt sammen rent personlighedsmæssigt, men de endte op med at såre hinanden med hver deres dominans, og jeg forestiller mig at det var et forhold med mange skænderier og make-up-sex xD! *censurerer sig selv* Så! Nu er det så... ja, vi aftaler lige hvor længe det så er siden de to var sammen, hvis det bliver sådan... og de to er nogenlunde begge på toppen igen, og de snakker sammen igen, men jeg forestiller mig at netop på baggrund af deres tidligere forhold, så har det udviklet sig lidt til et love/hate forhold, hvor de enten flirter skamløst eller står og skælder hinanden ud :b Men et eller andet sted, så er dét Jennys største fortrydelse, som hun har svært ved at skjule bag hendes mur af facader!
Nu må du endelig sige til, hvis jeg bare fyrer lort af xD
|
|
|
Post by Aeron Logan Williams on Jan 5, 2011 11:31:27 GMT 1
Evie & AeronGenerelt kan Aeron ikke lide de typer Gillian hænger ud med, og det gælder specielt Slytherins der har en endnu værre indflydelse på hende, så jeg er sikker på, at Aeron ikke bryder sig den mindste smule om Evie! De har nok mødt hinanden, men det har altid været mundhuggeri og verbale lussinger de har delt. Bree & AeronJa, kende hinanden må de da, og Aeron er lidt af et konkurrence menneske, men jeg kan dog ikke sætte en finger på, hvad de skulle kæmpe om imellem dem? Ellers må vi sætte dem som bekendte, da jeg ikke ved hvor godt deres venskab ellers skulle være. Samuel & AeronAeron har det ikke godt med Slytherin-kollegiet, så måske der er noget der? Men nu virker Samuel ikke som den værste Slytherin, og de er trods alt på samme årgang, så de kender til hinanden. Hvordan har Samuel det med Gillian? Alex & AeronNej, sådan fungerer Aeron ikke, men luften bliver helt bestemt tyk imellem dem når de støder på hinanden. Christiane, Gillian & AeronHvis i finder ud af det imellem jer, skal jeg nok hoppe på plottet med iver ; ) Jenny & AeronJeg regnede med, at du havde noget godt i lommen! (; Det lyder som det perfekte plot, og jeg tror at vi skal gøre deres break-up rimelig nyt, måske engang i starten af deres 6. årgang efter sommeren, hvor de begge har haft tid til at tænke over deres giftige forhold. Aeron har stadig svært ved at finde ud af, at Jenny ikke længere er "hans", og han nyder stadig af deres skænderier, der -måske- en enkelt gang imellem leder dem ind i deres gamle vaner?
|
|
|
Post by Aeron Logan Williams on Jan 5, 2011 12:13:57 GMT 1
Em & AeronDe tre bliver den nye Hogwarts trio (; Selvfølgelig er Em velkommen, for kan se at hun også er Noahs bedste veninde, så det passer jo bare perfekt!
|
|