|
Post by Christiane Wolf on Jan 7, 2011 0:22:55 GMT 1
Jeg vil gerne stille Christiane til rådighed som en nær veninde. Jeg tænker, at Christiane af og til kan give op med hensyn til Lousianas personlighed, men hun kommer altid tilbage til hende, fordi de har knyttet et helt specielt bånd?
|
|
|
Post by Lousiana Bloodworth on Jan 7, 2011 12:52:39 GMT 1
En god veninde (lidt søskende-agtig relation) til Lou ville være rigtig godt, for sådan en har hun ikke endnu xD Jeg kan godt gå med på at de har et eller andet stærkt bånd, som er blevet skabt engang i deres fortid, men jeg synes vi skal blive enige om hvad der er sket, siden de altid "vender tilbage" til hinanden. Bare så vi lige kan være enige om hvorfor det egentlig er de har det der tætte bånd.
|
|
|
Post by Christiane Wolf on Jan 7, 2011 13:29:04 GMT 1
Ja, bestemt. Måske kan vi gøre det over msn?
|
|
|
Post by Lousiana Bloodworth on Jan 7, 2011 13:45:14 GMT 1
Selvfølgelig.. Hvis du kan sende mig din msn på en PM, skal jeg nok lige få tilføjet dig
|
|
|
Post by Molinda Carter on Jan 27, 2011 22:52:07 GMT 1
Hey ville meget gerne stille min lille sorte regnbue her til rådighed. Siden Lousiana jo er en smule barnlig som du skriver i din profil, kunne det måske være en af grundene til at hende og Mol snakker sammen? fordi at Mol jo har mange farver og børn jo ofte kan lide faverige ting, ihvertfald nogle faverige ting, kunne måske godt se Mol som værende sådan en der kom stormende hvis der var nogen der fik Lousiana til at græde, sådan en slags Aiden bare kvindelig? fordi hun ville helt klart få en slags medfølelse og overbeskyttelse overfor denne her en anelse sårbare og mærkelige pige. I det hele taget ville hun elske mærkeligheden og bare føle at Lousiana var vidunderlig heh.
|
|
|
Post by Akila Chione Arora on Jan 29, 2011 14:55:32 GMT 1
Well... Lousiana er ikke barnlig på samme måde som et normalt barn i en børnehave, hun er nærmere barnlig på samme måde som et virkelig skræmt barn, det meste af tiden. Så jeg tror ikke lige at farverne skulle være en grund til at hun ville synes om Mol, venlighed og det at hun gerne vil hjælpe Lou kan derimod sagtens hjælpe på det. Jeg synes det lyder fedt med en slags kvindelig Aiden til Lousiana. Der er jo visse ting en fyr ikke kan hjælpe med Det vil også være ekstra fedt med en der kan lige Lou lige præcist fordi hun er dybt traumatiseret, fordi mange andre jo kan lide hende på trods af det
|
|
|
Post by Molinda Carter on Jan 29, 2011 16:07:28 GMT 1
Ja..og et eller andet sted forstår Mol jo det der med at bo i hus med en der traumatiserer dig..ikke på nogen måde ligeså voldsomt som Lou..men hun har prøvet lidt alla det samme da hun var mindre, bare i mindre grader, så jeg tænker at det kunne være godt. Mol er jo sådan en der kommer løbende med hårspray når man har en dårlig hårdag og hjælper dig med at sy din nederdel..og sparker røven i laser på dem som skræmmer dig, så ja kunne godt se hende blive sådan lidt overbeskyttende, storesøster agtig et sted heh.
|
|
|
Post by Akila Chione Arora on Jan 29, 2011 16:13:20 GMT 1
Jeg synes det lyder fedt med en god og beskyttende storesøstertype til Lousiana. Også en som kan hjælpe hende med at rette op på det håbløse tøj hun render rundt i xD... Jeg synes også et binder det rigtigt godt sammen at Mol også er venner med Aiden, det er som om det ligesom slutter cirklen
|
|
|
Post by Molinda Carter on Jan 29, 2011 16:20:01 GMT 1
Heh ja Mol hun giver ikke op før lou har læst mindst fyrre modeblade for at se om det noget hun kan lide, og så er der jo shoppe turer i hogsmead, jeg synes vi skal sige det, det er en skide god ide hehe.
|
|
|
Post by Akila Chione Arora on Jan 29, 2011 16:26:44 GMT 1
Så synes jeg det er det vi siger :b
|
|
|
Post by Molinda Carter on Jan 29, 2011 16:33:18 GMT 1
skal vi så lave tråd til tøserne?..synes du bør lave for jeg lavede den til akila heh
|
|
|
Post by Akila Chione Arora on Jan 29, 2011 16:35:27 GMT 1
Okay, men jeg skal lige lave en tråd med Akila til Aiden først, så det kan godt komme til at tage noget tid...
|
|