|
Post by Lousiana Bloodworth on Dec 8, 2010 20:24:58 GMT 1
Dette er Lousiana. Hun går på 6. årgang hos løverne og er 17 år gammel. Hendes efternavn er Bloodworth, hvilket betyder at hun tilhører Maverick familien, hvilket er til stor ulykke for hende, da hun er halvblodet! Det ville tage meget lang tid at beskrive Lousiana ordentligt, så derfor vil jeg opfordre folk til at læse hendes profil, som kan findes på dette link. Hvad søger jeg så til Lousiana? FRIENDS!Lou stoler ikke særlig nemt på folk, og skelner skarp mellem venner og fjender i sit sind. Alligevel søger jeg mange venner som er sådan lidt overfladiske, og som hun bestemt ikke stoler på men sagtens kan finde ud af at hænge ud med. Så søger jeg én eller to venner, som hun stoler fuldt og fast på! Der skal være tale om folk der er meget loyale og aldrig kunne finde på at sladre, da de vil få et meget stort indblik i Lous familieliv og fortid! Jeg ser helst at minimum én af dem er en løve, men kan også sagtens acceptere at de kommer fra andre kollegier. Desuden ville det være kæmpe bonus, hvis en af dem er en barndomsven. FOES!Lou har, i sine egne tanker, temmelig mange fjender. Jeg søger både folk som hun opfatter som fjender, men som egentlig ikke er det, men også folk som rent faktisk er hendes fjender! Jeg forestiller mig mest at fjender er folk der har lagt mærketil hendes underlige adfærd, eller set den mudderblods tatovering hun hun har i nakken og kommenteret på det. Det være sagt, kan der være mange grunde til at man er fjender med Lou, så man må endelig bare byde ind LOVERS!Er naturligvis velkomne, og jeg synes personligt det ville være hyggeligt med n meget beskyttende kæreste til Lousiana. Når det så er sagt, vil jeg understrege at hun har meget store problemer med tillid,og lige så store problemer med intimitet. Derfor er en løs flirt langt mere sandsynlig end en fast kæreste, hvis er ikke er tale om en person hun har kendt længe FAMILY!Lou er en Bloodworth og er derfor en del af familien Maverick. Der kommer nogle automatiske bekendtskaber der, som jeg meget gerne vil snakke med andre, der i fremtiden laver et medlem af den familie om... Ud over det har Lou en bror som er halvblodet. Det eneste hun ved om ham, er at han hedder Winter til efternavn og at han er 1 år ældre end hende selv. Hvis nogen skulle føle for at lave hendes bror, og et stort godt plot med det her familieværk, vil jeg gerne høre fra dem THE LIST!Lucas O'Neil is starring as the friend since first year, that i don't trustCaleb Blackhawke is starring as the one who comforts me, partly trustedAiden Kane Ivory is starring as the protector and highly trusted friendIsoldi Libitina is starring as the personal bully, and some sort of family
|
|
|
Post by lucas on Dec 9, 2010 8:00:39 GMT 1
Lucas - Lou Jeg tænker sådan lidt, om de eventuelt kunne være barndoms venner? At de ikke snakkede alt for meget sammen, men at de sagtens kunne være sammen uden at det sådan var akavet? at de muligvis havde leget sammen som små? Mening?
|
|
|
Post by Lousiana Bloodworth on Dec 9, 2010 10:09:32 GMT 1
LOUSIANA OG LUCASJeg er super glad for at du skriver Lucas, men jeg har lige reseachet lidt på beliggenheden af de to byer de kommer fra, og Lille Galgeby ligger omkring 200-300 km fra London. Med det fastslået, og det faktum at Lousiana nok ikke har været mere end 20-30 km væk fra hjemmet, tror jeg det er ret usandsynligt at de to har leget sammen som små. I stedet vil jeg foreslå at de er blevet venner i løbet af det første år på Hogwarts, og så kan vi sådan set godt gøre det sådan som du siger. Jeg vil dog lige understrege, at hvis de ikke rigtigt snakker sammen, kommer han ikke til at være en del af hendes lille inderkreds som hun stoler fuldt og fast på. Det betyder egentlig bare at han ikke ved så meget om hendes baggrund, eller at hun har løjet om det hvis han har spurgt. Desuden kan det også resultere i at hun vil virke ret undvigende nogle gange.
|
|
|
Post by lucas on Dec 9, 2010 10:28:50 GMT 1
Jeg er helt med på den ide også fordi at Lucas i de første par skole år var blevet mobbet, så han har udviklet venner som gad at være sammen med ham, over der. Og siden lou jo har haft en MEGET hård barndom, kunne de udenvidere jo sagtens være fra samme inderkreds Luc betvivler aldrig sine venner, så han ville jo have stolet fuldt og fast på Lou. Også selvom hun har løget. =)
|
|
|
Post by Lousiana Bloodworth on Dec 9, 2010 10:35:40 GMT 1
LOUSIANA OG LUCAS Altså, hvis Luc blev mobbet og Lousiana bare generelt ikke rigtigt er kontaktsøgende, virker det meget realistisk at de på en eller anden måde fandt frem til hinanden, på deres første år. Så kort og godt formuleret, er de venner der er fint i stand til at tale sammen, men Lou har aldrig stolet helt nok på ham, til at fortælle ham om hendes opvækst.?
|
|
|
Post by lucas on Dec 9, 2010 10:47:24 GMT 1
Yep
|
|
|
Post by taut on Dec 9, 2010 19:26:26 GMT 1
Jeg har Lou Trevor på Gryffindor, 6. årgang. Hun nedstammer fra Llewellyn-slægten og er indgroet tilhænger af The Hallows på skolen, fordi hun er blevet opdraget med samme værdier. Hun er desuden halvblods.
Hun er anfører for quidditchholdet, kræsen med sin vennekreds og på et eller andet fjernt punkt i familie med Jake Loretz, som jo netop stammer fra Maverick-slægten (vi ahr lavet et tamtræ, hvis du er interesseret xD).
Jeg må indrømme, ,at jeg ikke har fået kigget nærmere på Loui, ford jeg sidder ved en lortecomputer, men ville lige smide hende ind i manegen.
|
|
|
Post by Lousiana Bloodworth on Dec 9, 2010 19:42:52 GMT 1
LOUSIANA OG LOU Jeg gætter på at de et eller andet sted langt ude, teknisk set er i familie så? Hæng mig ikke op på det, for jeg fattede intet af det der slægtsværk xD Siden du ikke har set på hende, vil jeg lige give dig et kort og meget begrænset indblik i hende. Hun er gennem langt det meste af sit liv blevet groft mishandlet af sin (adoptiv)familie, og derfor har hun det meget svært ved at stole på nogen som helst. Desuden undgår hun så vidt muligt kontakt med fremmede, og har en lettere psykotisk/autistisk opførsel, specielt når hun er alene. Desuden er Aiden en rigtig god ven for hende, og så vidt jeg lige ved er Mary-Lou og Aiden rigtig gode venner?
Anyway, så har jeg lige taget et nærmere kig på din Lou. Sådan som jeg ser det, er der ikke den helt store mellemvej her, enten er de nogenlunde venner eller også bliver de nødt til at være en form for fjender. Lousiana er ret tilbageholdende og usikker (en smule fraværende også), så jeg tror måske Lous lidt "hårde" personlighed, vil skræmme hende, men det er egentlig også det jeg kan sige for nu. Jeg vil gerne vide hvad Lou ville synes om hende, før jeg planlægger en masse xD
|
|
|
Post by Nathan Brady on Dec 10, 2010 16:51:41 GMT 1
Vil stille min char, Nathan, til rådighed xD Jeg er åben overfor forslag ^^
|
|
|
Post by Lousiana Bloodworth on Dec 12, 2010 19:41:21 GMT 1
LOUSIANA OG NATHAN Ville godt nok gerne have haft at du selv lige have haft et eller andet forslag, eller lige kort beskrevet hvad du tror din karakter ville synes om Lou, så jeg havde lidt at arbejde med. :/ Well, de går på samme årgang, men ud over det har de ikke rigtigt noget til fælles, og faktisk tvivler jeg lidt på at hun ville synes specielt meget om Nathan, men du må jo lige selv byde inde.
|
|
|
Post by caroline on Dec 19, 2010 14:20:52 GMT 1
Lousiana & Carrie Pjokket og politikeren [/color][/font] Der er ikke frygtelig meget at sige, men jeg kan lige så godt slå det fast og cementere det med det samme.
Hvis Louisiana er lige så langt ude og opfører sig som beskrevet i hendes profil, så har hun fået mere end ét verbalt hug fra Carrie. Carrie kan ikke udstå skvat - slet ikke på hendes egen side af kampen. Hun har givetvis ikke gjort det åbenlyst for andre mennesker, men hun vil have gjort det helt tydeligt for Louisiana at hendes selskab ikke er ønsket til sammenkomster og at hendes mening er fuldstændig overflødig.
Mine to cent. Har du nogen? [/blockquote]
|
|
|
Post by Lousiana Bloodworth on Dec 19, 2010 14:33:52 GMT 1
Lousiana og Carrie Det sjove er, at jeg bare vidste Carrie ville være et sted på den side xD Jeg tror faktisk Lousi er lidt længere ude en beskrevet i hende profil, men det er vel ikke helt det der er pointen ;D Nå men, Lou kan trods alt godt forstå en hentydning, så hun holder sig nok væk fra Carrie så godt hun kan, og når det så ikke lige lykkes helt perfekt, kan hun sikkert godt finde på at fortælle Aiden eller Caleb hvor "ondskabsfuld" Carrie er xD Der er vel lidt ekstra grund til ikke at bryde sig om Lousiana..
Øhm.. Well.. Jeg har egentlig heller ikke så meget mere at sige, så vi er vel ude i en slags fjender?
|
|
|
Post by caroline on Dec 19, 2010 14:44:25 GMT 1
Lousiana & Carrie Pjokket & politikeren [/font] Ja! Gør endelig det. Det ville være så kønt hvis der blev spredt virkelig grimme rygter omkring Carrie, såfremt at nogen rent faktisk tror på hvad Lousiana siger. Haha. Hun er jo ret meget en kvindelig Bartemius Sr., hvis ikke det var gået op for nogen. xD Nej jeg tror ikke der er meget mere i det. Et afdæmpet fjendskab. Carrie kunne aldrig drømme om at omtale nogen af 'the Hallows' dårligt uden for den snævre kreds af 'confidants.' Hun kunne måske endda finde på at omtale hende i nærmest kærlige vendinger overfor bestemte mennesker, hvis hun vidste at Louisiana havde talt grimt om hende til netop dem. Sneaky, sneaky. [/blockquote]
|
|
|
Post by Meredith Abbey on Dec 30, 2010 16:08:14 GMT 1
jeg tænker, at de måske kunnee have et af de der ret overfladiske venskaber, som du spørger til. mary ville ikke have noget imod lous forsigtige person, men nærmere prøve på at hjælpe så godt hun kan. udover det, er hun dog carries søster, så jeg ved ikke om det har nogen rolle :b
|
|
|
Post by Lousiana Bloodworth on Jan 6, 2011 15:41:57 GMT 1
Well... Siden Lousiana aldrig rigtig opfører sig fjendsk overfor andre, kan jeg sagtens forestille mig at Meredith kan være en af de der overfladiske venner, såfremt hun heller ikke har gjort Lou noget.
|
|