Plot: NO SAINTS, ONLY SINNERS
Nov 28, 2010 19:43:40 GMT 1
Post by Pedias Cromwill on Nov 28, 2010 19:43:40 GMT 1
Og Jesus sagde: ," Lad dem komme til mig" ,
- Ja jeg indrømmer det, jeg kan virkelig ikke overskue to sider med plot tråde (;
Så her kommer min egen Så håber jeg ikke, at I er lige så dovne som mig..
Plotties
[/font]P E D I A S ,er typen der fletter sig et stort net af venskaber, men i virkeligheden nok holder sig mest for sig selv. Hun er dybt spoleret når det drejer sig om penge og velfærd, hele livet har hun fået hvad hun pegede på og hun har meget svært ved at se, at der skulle være en anden måde at leve på. Det er i hvert fald ikke en hun mener fungerer. Derudover er hun stærk tilhænger af The Riddlers og hører til den skare der mener at Hogwarts kun burde være et sted for fuldblods. Fjender er noget hun let samler sig, både på grund af hendes tydelige meninger og hendes måder at udtrykke dem på, men hun er ikke typen man ønsker sig som fjende. Hendes let sadistiske træk gør hende lettere utilregnelig og man kan let få det indtryk, at hun nyder at se folk lide. Hun er i hvert fald i et helt bestemt tilfælde blevet set gå smilende fra en Quidditchkamp, hvor en spiller faldt af kosten og pådrog sig alvorlige skader ved sammenstødet med jorden. På den anden side kan smilet også bare skyldtes, at Slytherin vandt.
I forhold til drenge spiller hun meget på sit udseende, hun ved at hun er køn så hvorfor ikke udnytte det? Alligevel tager hun dog også afstand fra bare at være en dum blondine og hun h a d e r at blive karakteriseret som en sådan. Hun kan dog give udtryk for at være lidt løs på tråden og det er da heller ikke de længerevarende forhold hun har samlet på gennem årerne. Der er dog i hendes bog stor forskel på værdien af at flirte med en taber fra Gryffindor og ægte koldblodet Slytherin.
Y O U ,Ven, fjende eller livskærlighed?
Kom med jeres bud, så ser vi på det. Jeg er meget openminded og er altid klar på lidt af hvert [/center]
T H E - L I S T ,[/justify]
Bare for systemets (og min hukommelses) skyldJake Wade Loretz ,
et rivaliserende forhold hvor de slåsser med næb og klør. Konkurrere indenfor alt og er bestemt ikke et par man skal ligge sig imellem.
Psyche Hestia Guillotine ,
slyngveninder, der har utroligt meget tilfælles og står utroligt stærkt overfor deres modstandere. Får de først vendt sig imod hinanden, bliver det dog også utroligt kaotisk for ingen af dem vil nogensinde give sig først.
Charles Jonathan McDonal ,
de var venner og partners in crime i de første skoleår, men da Pedias opdagede, at Charles ikke var fuldblods afbrød hun kontakten til ham. Nu taler de kun sammen hvis det er nødvendigt.
Erin O'Connel ,
en mugglefødt, der bestemt ikke får en pæn behandling fra Pedias’ side. Fjender er vidst en pæn beskrivelse.
Nicklas Karamas ,
kollegianer, let flirt
Stuart Fellton ,
kollegianer og gode venner. Det at Stuart kun er halvblods sætter til tider en klods i hjulet for deres venskab, men ellers har de det sjovt sammen.
Julie Aderyn Young ,
de er veninder, men Pedias har alvorlige intentioner om at få naive Julie vendt over til The Riddlers. Til det tager hun gerne alle midler i brug.
Rachel Peak Ballard ,
de legede sammen og gik til baller i selskab med Maxwell, da de var mindre. Da de begyndte på Hogwarts og blev fordelt til hver deres kollegium og siden har Pedias fuldstændig ignoreret Rachels eksistens og det der engang var et venskab.
Maxwell William Preston ,
et kompliceret forhold, hvor Maxwell ikke vil se hende sammen med andre, men heller ikke vil være sammen med hende selv, fordi han er bange for at ende som sin far.
Benjamin Abbey ,
udover at være en irriterende Gryffindor så er Benjamin desværre også den første Pedias’ har kysset med. Det skete på fjerde årgang under en heftig omgang udvekslinger af hånlige kommentarer efter sidste time, hvor de af uforklarlige grunde, endte med at råsnave.
[/blockquote]