|
Post by Deleted on Nov 27, 2010 22:21:38 GMT 1
Erin O'ConnelErin O'Connel. 17 år. 7. årgang. Gryffindor. Muggler. [/size] Kort sagt om Erin; [/font] Hun er en godhjertet løve, som er meget positiv af natur. Hun er muggler, men dette lader hun sig ikke hæmme af på nogen måde. Hun er meget nede på jorden, og elsker at bruge en aften sammen med venner og veninder. Hun elsker fotografering, regnvejr, mørk chokolade, og at læse. Hun går meget op i skolen, og prøver at holde sig væk fra diverse narrestreger osv., så hun ikke får sig rodet ud i noget. Desværre er hun bare ikke så viljestærk lige på dét punkt, da hun egentlig godt kan lide lidt spænding. Erin er en svær person at gøre sur, men når man først har gjort det, så har hun et meget iltert temperament. Erin er desuden ikke typen der har meget med kærlighed at gøre, da hun ganske enkelt ikke rigtig tror på den.[/center] friends;[/size] som nævnt er Erin en pige der elsker at bruge tid med venner og veninder, så jeg søger en god omgangskreds til Erin. Bedste venner og veninder, og selvfølgelig bare en general omgangskreds. love;[/size] erin tror som sagt ikke rigtigt på den ægte kærlighed længere, grundet sine forældres skilsmisse. Jeg har dog et plot i hovedet om, at Erin skal, trods sine skrupler om kærlighed, falde hovedkluds for en fyr. Om følelserne er gengældt osv., spiller ikke nogen vigtig rolle pt., da det er noget der bare kan diskuteres, hvis der er en der skulle have lyst til at melde sig. Intet først til mølle princip hvis det skulle ende med flere muligheder. enemies; erin er ikke ligefrem typen der danner sig fjendskaber, men da hun er muggler, er det selvfølgelig ikke udelukket, at der generelt bare kan være folk som har noget imod hende, grundet hendes blod. Hvis I har andre ideer, kunne det da også være fedt, da jeg godt kunne tænke mig, at der måske var en person der kunne få Erins iltre temperament i kog. other; jeg havde overvejet at skrive dette under kategorien; friends, men personen behøver ikke direkte at være en tæt ven. En person eller to, som kan hive lidt i Erins lidt mere rebelske side, så hun ikke kun er pigen som gør alting rigtigt. En person hun kunne være draget lidt af, og som hun ikke kan få sig selv til at sige nej til, når forslaget om lidt ballade hiver i hende. Igen, noget som der skal snakkes mere om. Det var sådan set alle mine ideer for nu. I må meget gerne komme med flere, hvis I har noget i tankerne.
|
|
|
Post by Jake Dunham on Nov 27, 2010 22:27:55 GMT 1
Hmm. Jake kunne godt være den der hun forelskede sig i. hvis det var. Han er en enspænder type, som er fuldkommen ligeglad med reglerne. Håber han kan bruges til noget.
|
|
|
Post by Pandora Jean Evans on Nov 27, 2010 22:37:55 GMT 1
pan & erin ,
uh ha! Jeg ved næsten ikke om Pandora kan bruges når hun går en årgang under hende og på et andet kollegium? Men jeg stiller hende altid til rådighed, hvis vi alligevel kan få de to linket sammen! Jeg kunne nemlig godt forestille mig at de to ville komme rigtig godt ud af det med hinanden.
adam & erin ,
Her er der en HEL DEL muligheder! De elsker begge to fotografering, går på samme årgang og samme kollegium! Hvis ikke det var fordi Adam er en del af et større plot, hvor han selv er hovedkulds forelsket i Lily Abott fra 6. årgang, så ville jeg nærmest række ham til dig, og vide mig sikker på at han ville være i gode hænder :b Men derfor kan Erin jo sagtens være faldet for ham.
Uanset hvad er det næsten uundgåeligt at de to kender hinanden! Måske udøver de deres interesse sammen; altså tager billeder sammen og den slags. Derudover er Adam jo også en chokoladefanatiker. Faktisk har de en hel del til fælles, men jeg vil lige lade sig tygge det lidt igennem og tænke over noget større, hvis det er ;)
|
|
|
Post by Deleted on Nov 27, 2010 23:45:56 GMT 1
Erin & Jake;
Hmm… Erin har ikke været forelsket før, men jeg forestiller mig, at når hun nu skal falde for en fyr fuldstændig, så skal det være en hun kan identificere sig med, og helst dele nogle interesser med. Der skal ligesom være en virkelig god grund til, at hun pludseligt forelsket sig. Jeg tror ikke at Jake og Erin har vildt meget tilfælles, og derfor vil han nok ikke være en interesse for hende på det punkt. Jeg er dog selvfølgelig frisk på noget andet! Siden Jake er ligeglad med reglerne osv., så kunne han være en af de personer, som Erin søger til, når hun har brug for et afbræk fra den evigt pligtopfyldende side af sig selv. Han kunne være en af dem som hun kunne lave nogle små brud på reglerne sammen med osv.? (:
Erin & Pandora;
At Pandora er på en anden årgang og på et andet kollegium, kan godt gøre det lidt problematisk, ja. Men efter at have kigget på Pandoras profil, er jeg dog helt enig i, at de sikkert sagtens kan komme godt ud af det med hinanden. De deler fælles interesser, og er desuden begge meget positive mennesker. På nuværende tidspunkt kan min hjerne ikke lige kreere noget vildere end et venskab imellem dem. De kan være i deres egen positive boble, og bruge hinanden som opløftning hvis der skulle ske problematiske ting og sådan? Som et tilflugtssted hvis det bare et positivitet der skal bruges?
Erin & Adam;
Åh ja! Erin og Adam har en heeeel del tilfælles. Nu ved jeg ikke hvor mange venner Adam holder sig, men jeg tænker at de to kunne have et flirte-frit venskab, hvor de, som du selv nævner, kan dyrke deres interesser sammen. Fotografering osv. Et meget afslappet venskab, som de kan havde haft igennem årene siden de jo er på samme kollegium, årgang og Burning Day er bare endnu en ting som de begge er del af. Jeg synes dog også at et større plot kunne være meget interessant. Jeg har tænkt lidt over det, og jeg kunne bestemt godt se Erin falde for Adam. Hun har aldrig været forelsket før, men i noget tid har hun kunne mærke nogle andre følelser for Adam, end hun ellers har været van til. Hun har dog, og prøver stadig på at benægte det, da hun ikke tror på kærligheden, og desuden godt ved at hendes chancer er lig med 0, da hun også godt er klar over hvilke blikke osv., han sender Lily og alt det der. Erin er bestemt ikke den person som ville prøve på noget, og derfor forbliver venskabet det samme. Med tiden kan disse følelser dog sagtens vokse i hende, og jalousi, som man ellers aldrig ser hos Erin, kunne måske springe frem i hende? Om forelskelsen en dag skal komme ud i lyset osv., er selvfølgelig også noget at spille på. Der er en hel del. Der var bare nogle tanker på nuværende tidspunkt i hvert fald (:
|
|
|
Post by amira on Nov 29, 2010 12:27:02 GMT 1
Erin & Rachel , Først - jeg magter ikk logge af Mira xD Men hvis Erin og Adam kender hinanden, er det en selvfølge, at Rachel og Erin kender hinanden xD I hvert fald tænker jeg lidt, at Erin og Rachel jo går på samme årgang og også samme kollegie, så de har jo en masse timer sammen og sådan ^^ Derfor sover de jo også på sovesal sammen. Jeg har jo desværre ikke noget konkret plot i ærmet, men stiller gerne tøsen til rådighed ^^
|
|
|
Post by Pedias Cromwill on Nov 29, 2010 12:37:23 GMT 1
{Erin & Pedias}
"... da jeg godt kunne tænke mig, at der måske var en person der kunne få Erins iltre temperament i kog"
Erin er præcis alt det Pedias hader; ved at være mugglefødt og gå på Gryffindor, så jeg ser muligheden for lidt fjendskab der? Pedias smider gerne et par kolde bemærkninger igennem luften og efter syv år på samme skole og med timer sammen, kan jeg godt forestille mig, at det skulle være blevet til mere. Det vil nok også kun være en tilfredsstillelse for Pedias hvis Erin virkelig har temperamentet og det kunne lykkedes Pedias at få hende op i det røde felt og på den måde til at trække staven først, så Pedias havde en undskyldning for at kaste et par besværgelser i hendes retning.
|
|
|
Post by Deleted on Nov 29, 2010 20:31:15 GMT 1
Erin & Rachel[/color] Jep, det er da meget oplagt at de to kender hinanden. De kan vel nærmest ikke undgå det, når nu de begge er løver og endda på samme årgang. Umiddelbart tænker jeg tætte veninder, men hvis jeg finder på noget mere kreativt skal jeg nok vende tilbage. Med mindre du selv har et eller andet plot i tankerne, eller at det måske endda er fint nok at de bare er veninder? Erin & Pedias[/color] Har lige læst på Pedias, og Erin og hende kunne bestemt være oplagte fjender! Selvfølgelig gør hendes holdninger hende til et oplagt valg, men selve Pedias’ personlighed, er nok heller ikke lige den slags type som hun gider bruge sin tid sammen med. Jeg tror bestemt hun er typen der kan få Erin op i det røde felt. Hun virker i hvert fald ikke som en der giver op, før hun får den ønskede reaktion. Hvis der har været kolde ord og verbale lussinger i luften igennem hele deres skolegang, så har det nok udviklet sig til et ret hårdt fjendskab her på det sidste år, og det kan sagtens udvikle sig til at Erin, på en virkelig dårlig dag måske, får nok, og ikke er blank for tage tryllestaven til hjælp. Jeg er helt klart med på et slemt fjendskab
|
|
|
Post by Pedias Cromwill on Nov 29, 2010 22:47:00 GMT 1
{Erin & Pedias} Super! Så er det det vi aftaler, jeg elsker fjender Vi må lige have en tråd i gang så !
|
|
|
Post by Deleted on Jan 21, 2011 22:21:35 GMT 1
Update! Efter at have været væk i… noget tid, vil jeg nok kalde mig selv som værende tilbage på siden. Der har lige været nogle forskellige ting i den sidste 1 ½ måned, som ikke har faldet i helt god jord osv. osv. Kom dog aldrig rigtig i gang med den kære Erin, så vil ikke sige at folk er gået glip af noget særligt (: Jeg går dog på efterskole, så min online tid i hverdagene er nok ikke overvældende, men bør mener jeg gør op for det igen i weekenderne (; Grunden til at jeg skriver her i plottråden er så, at jeg selvfølgelig (igen) søger plots til Erin. Jeg har ingen idé om hvilke af mine forhenværende aftalte plots stadig er gældende, så regner med at jeg starter på en frisk, med at søge de ting som jeg oprindeligt søgte. Hvis du er en af de herlige mennesker som har svaret i plottråden førhen, og stadig er interesseret i det oprindelige plot, så må du meget gerne give besked ^^
|
|
|
Post by taut on Jan 21, 2011 23:03:56 GMT 1
Benjamin Abbey går i klasse med Erin. Han er nede på jorden, moden af sin alder og har en tendens til at være lidt bedrevidende (han er den ældste i en søskendeflok på 6 og er vant til at hundse rundt med dem), hvilket tolkes som arrogance af nogle. Han er typen, der meget hellere vil hyggedrikek et par øl med sine venner i stedet for at feste, og det der med at bryde reglerne ser han ikke rigtigt spændingen i. Jeg ser Erin og Ben som gode venner for mig, fordi de trods har gået i samme klasse i syv år. Af andre væsentlige relationer må jeg hellere nævne hans bror Noah, som går på 6, Hufflepuf, hans kæreste Lily Abott på gryf's 6., Alexander Young, der går i deres klasse - de bryder sig mildest talt ikke om hinanden - og Rachel Ivory, som også går i deres klasse, er hvad, han vil kalde for sin bedste veninde.
Edward Johnson 7. årgang, hufflepuf, spøgelser i bagagen, som han holder tæt ind til kroppen. Hans baggrund er ret vigtig at læse for at forstå hans væsen. Jeg er ikke mere kreativ, end at jeg vil foreslå ham som ven, men det er vel bedre end ingenting?
Julie Young ser jeg ikke rigtig noget med, men du kan eventuelt selv lige kigge på dem og komme med forslag, hvis du har en særlig trang til det xD
|
|
|
Post by Rachel Saskia Ivory on Jan 21, 2011 23:12:46 GMT 1
Erin &
RACHEL S. IVORY vi aftalte jo at rach og erin skulle være tætte veninder eftersom de også går i klasse og sådan ^^ jeg kan forestille mig de måske sidder sammen i timerne og pjatter lidt og sådan? måske blev de bragt sammen af noget hjemve eller sådan på 1. årgang og har været tætte siden eller? .. spyt ud med din mening x)
MIRA C. ARGALL & SAMANTHA ABBEY & EVELYNN R. IVORY har jeg ikke så store planer med, da de alle er forskellige årgange og kollegier fra erin, men er vel åben for forslag? ^^''
|
|
|
Post by Deleted on Jan 22, 2011 11:19:04 GMT 1
Erin & Rachel;
Jep, holder også stadig fast på at Rachel og Erin kan være ret gode veninder. Jo, de kan helt sikkert godt være blevet bragt sammen af noget hjemve på første år, og på den måde været der for hinanden i det første stykke tid, og derfra bare blevet bedre og bedre veninder igennem årene. Rachel kunne også have fungeret som Erins støtte på 2. år, hvor hendes forældre nemlig gik fra hinanden.
Erin & Benjamin;[/color]
Jeg kunne sagtens forestille mig, at Benjamin og Erin kunne være rigtig gode venner. Han virker i hvert fald som en person som hun ville kunne komme rigtig godt ud af det med, da han netop er så nede på jorden. Og, nu når Rachel og Erin er rigtig gode veninder, så er det vel oplagt at de tre, eftersom Rachel er Benjamins bedste veninde, har det godt sammen osv. (:
Erin & Edward
Med hensyn til Edward, så forestiller jeg mig at de måske har knyttet et venskab i en tidlig alder? Edwards baggrund er godt nok mere kompliceret end Erins, og som jeg har læst, betror han sig ikke rigtig til folk, men begge deres forældre har været igennem en skilsmisse, og måske har de knyttet sig på den måde? Måske er Erin indforstået med, at Edward ikke er vild efter at snakke om sin fortid, og de bruger måske hinanden som en positiv kilde? Opmuntring og godt humør hvis de har det lidt svært på et tidspunkt. De kunne da i hvert fald godt være venner. Jeg kan i hvert fald ikke lige få sat noget mere kreativt sammen i min hjerne lige nu (;
|
|
|
Post by taut on Jan 22, 2011 14:25:57 GMT 1
Ben nice!
Ed Det lyder udmærket. Selvom Ed holder kortene tæt ind til kroppen kan han jo stadig have betroet sig til Erin om sine forældres skilsmisse (uden at nævne detaljer som børnehjem, biologisk far og den slags).
|
|