|
Post by Dawn Phoenix on Nov 27, 2010 20:34:54 GMT 1
Dawn Phoenix 16 år ¤ 6. årgang ¤ Ravenclaw ¤ Halvblods flirts ,Juleballet Dawn mangler en ledsager til juleballet, så hvis du er interesseret, eller også mangler en at tage med til juleballet, så skriv meget gerne til mig. De kan både komme som venner og som en date, jeg er egentlig lidt ligeglad. Forelskelse Måske lidt forelskelse kunne være sjovt? Enten en der er forelsket i hende, eller en hun er hemmeligt forelsket i, måske? friends ,Partners in Crime Dawn savner en veninder hun kan have det sjovt med. En slyngveninde som hun kan lave spas sammen med og hvor intet er seriøst. Måske en hun kunne lave ballade sammen med til Halloween?
Hvis du har andre ideer eller forslag er jeg åben, så bare skriv hvis ud har noget på hjertet. Opdates Mira og Dawn er Partners in Crime Julie og Dawn er Venner Pandora og Dawn er Nære venner Jake og Dawn er Flirt
|
|
|
Post by Jake Dunham on Nov 28, 2010 18:25:06 GMT 1
Hey jeg tænkte på om jeg kunne smide Jake ind som en mulighed til enten ven eller måske noget flirts, det er helt dit valg. Jake er lidt af en enspænder, og kan godt virke hemmeligheds fuld og dyster, men hvis man først lærer ham at kende er han den slags ven som vil gøre stort set alt for at hjælpe. dog skal man være rigtig gode venner med ham for at få noget at vide om hans baggrund.
|
|
|
Post by Dawn Phoenix on Nov 28, 2010 18:49:34 GMT 1
flirts ,En flirt kunne være rigtig sjovt at have. Måske en lille useriøst flirt som de begge er med på, men som Dawn i hvert fald kun tror er en leg og ikke noget han mener? Eller hvad tænker du? Du skal jo også være med i plottet, så..
|
|
|
Post by Jake Dunham on Nov 28, 2010 19:11:14 GMT 1
ved jeg faktisk ikke helt selv. men det kunne både være som du siger med at det et en useriøs flirt. Men havde egnentlig mere forsjov tænkt på at hun måske kunne havde et mindre crush i ham, da han jo er den der cool enspænder agtige type.
|
|
|
Post by Dawn Phoenix on Nov 28, 2010 19:20:08 GMT 1
flirts ,Det kunne jeg i hvert fald godt forestille mig at hun kunne. Hvordan kan man undgå at være forelsket i en lækker og mystisk enspænder? Den tager vi, det her bliver sjovt, det kan jeg mærke XD
Så Dawn er skudt i Jake, men kan ikke lide at nogen ved det. hun er bare ikke typen der er god til at skjule den slags... Så mangler vi jo bare en tråd (;
|
|
|
Post by Jake Dunham on Nov 28, 2010 19:21:54 GMT 1
heh Lige min tanke Xd. Men Du laver da bare tråden. Men skal de så samtidig kende lidt til hinanden, altså være venner eller bekendte eller skal det være sådan at hun ikke kender ham men er blevet forelsket i hans udsende/være måde?
|
|
|
Post by Dawn Phoenix on Nov 28, 2010 19:41:24 GMT 1
flirts ,Bekendte. Det vil jo næsten være umuligt ikke at kende noget til hinanden da de har gået på samme skole i 6 år. Men ikke direkte. Sådan noget med at de har set hinanden på gangene og at hun kende lidt til ham gennem nogle veninder eller sådan noget. Ved ikke hvor meget han skal kende til hende, hun er jo ikke lige frem en der gør sig bemærkelsesværdig.
Men hun skal helt sikkert kende lidt til ham.
|
|
|
Post by Jake Dunham on Nov 28, 2010 19:42:58 GMT 1
Han kan jo havde lagt mærke til hende når de kort er gået forbi hinanden men ellers vil han nok ikke som sådan kunne vide ret meget om hende.
|
|
|
Post by Dawn Phoenix on Nov 28, 2010 19:44:41 GMT 1
flirts ,Det lyder godt. Så er det en aftale.
|
|
|
Post by amira on Nov 29, 2010 11:59:50 GMT 1
Dawn &Mira , Mira og Dawn går jo i samme klasse og på samme årgang, så tænkte om de kunne være de slyngveninder, som er sammen i de timer, de nu har sammen og pjatter og sådan(face it, sådan er de fleste piger jo xD). Partners in Crime lyder også godt, for Mira elsker at lave sjov og ballade
|
|
|
Post by Dawn Phoenix on Nov 30, 2010 8:55:18 GMT 1
friends ,Det lyder rigtig godt Mira. Jeg tror bestemt at de kommer til at komme godt ud af det med hinanden
Det med 'Partners in Crime' var ikke så meget fordi hun laver vildt meget ballade, men mere fordi hun syntes det er sjovt at udforske, og det kan der vel godt komme noget ballade ud af. Men hvis du er frisk endnu, så har vi en aftale om slyngveninder/partners. (:
|
|
|
Post by Julie Aderyn Young on Dec 1, 2010 17:43:42 GMT 1
Dawn og Julie går i samme klasse, så de skal jo kende hinanden på en eller anden måde!
Julie er et åbent menneske, der er drevet af nysgerrighed og eventyrlyst. Hendes hoevdinteresser er Quidditch (hun spiller ikke selv) og Magiens historie, og hun er besties med Imogen og Pandora (som også går i klassen). Dette skal dog langt fra forhindre et venskab mellem Dawn og Julie. De kan sagtens være tætte og fortrolige, men Julie passer ikke ind som denne slyngveninde, netop fordi hun pretty much har nogle andre.
Hvis du er frisk kan vi også mikse noget drama sammen, bare for at have noget alternativ til venner!
|
|
|
Post by Dawn Phoenix on Dec 1, 2010 23:02:10 GMT 1
Jeg er altid frisk hvis du har noget i tanker. Lige nu er jeg ret blank. Hun har en slyngveninde og er ikke typen der har flere, hun har en rigtig god veninde og kender både Imogen og Pandora som begge er hendes veninder. Ikke bedste veninder, bare gode venner, så de kender helt sikkert hinanden. Nok på samme måde som hun kender Imogen og Pandora.
Men hvis du har noget drama i tankerne, vil jeg meget gerne høre om det.
|
|
|
Post by taut on Dec 6, 2010 18:55:31 GMT 1
Jamen det er da oplagt, hvis Dawn og Julie er gode veninder så (: Jeg ville blice superglad, hvis du gad at udfylde bekendtskaber til Julie. Der er link i hendes siggy lige over din post!
|
|