Lily Abott
Dimittend
her colours comes and goes; it trembles to a lily, it wavers to a rose
|
Post by Lily Abott on Nov 27, 2010 16:28:54 GMT 1
Hey there. Så var det vist også på tide, jeg fik skrevet.
Men jeg har Lily Abott, en løve på 6. årgang. Jeg forestiller mig at Psyche og Lily er direkte fjender, da Lily er mugglerfødt. Da Lily selv har et værre temperament kan jeg ikke se hvordan det skulle ende godt imellem dem. Jeg har godt nok ikke lige nogen idéer til baggrundshistorier endnu, men hvis du har, må du gerne komme med dem
Og Imogen Ivory, en ravn på 6. årgang. Under fjender, skriver du at Psyche muligvis har stjålet en kæreste fra en, og dette kunne sagtens være Imogen. På sit fjerde år, kom hun sammen med Edward Johnson, men siden jeg kan se I to allerede har et plot, ved jeg ikke hvor aktuelt det er. På den anden side kunne de have et meget køligt forhold til hinanden, da - så vidt jeg har forstået - Edward altid har været fascineret af Psyche. Nu ved jeg ikke hvordan det var på det tidspunkt, men altså. Ellers, forestiller jeg mig at Imogen har haft en kæreste på sit femte år, der har forladt hende for en anden. Dette kunne også sagtens være Psyche?
|
|
|
Post by Edward Johnson on Nov 29, 2010 0:10:55 GMT 1
Jeg må hellere lige smide min mening her
Edwards fascination af Psyche må være noget, der er kommet for nylig, hvis det skal passe til Edward. Edward ville aldrig gå på kompromis med sin kæreste, og night, du ved jo, hvor dedikeret han kan være xD Så hvis Edward skal påvirke Imogen og Psyches forhold skal det ikke vær epå grund noget der skete, da han var kærester med Imogen, men nærmere fordi Imogen måske ikke bryder sig om Edwards sværmen om Psyche, der jo er en pige, der falder så langt udenfor de piger, han normalt tiltrækkes af. Bare et forslag ;D
|
|
|
Post by Psyche Hestia Guillotine on Nov 29, 2010 9:57:18 GMT 1
Thank you so much for writing Okay! Hvad angår Lily kan jeg slet ikke forestille mig at de kan være andet end fjender. xD Desuden kan jeg se at Lily også er fjender med Jake, som jo er Psyches grandfætter og gode ven, så det kunne godt give lidt ekstra ild til bålet (eller hvad man nu siger) Med baggrundshistorie ved jeg ikke lige, men jeg kan da forestille mig at Psyche har for vane at kalde Lily for mudderblod, efter hun på et eller andet tidspunkt fandt ud af at Lily var mugglerfødt? Når det kommer til Imogen, ville jeg gerne hvis vi måske kunne gå lidt mere i retning af Tauts indlæg. Ellers måske blande det lidt sammen, Imogen kan vel godt bilde sig selv ind at Psyche har stjålet Edward selvom hun først er begyndt at snakke med ham for ikke så længe siden. Jeg ville i hvert fald foretrække at holde mig lidt væk fra det med at hun stjal en imaginær kæreste på 5. årgang, for jeg tror hurtigt det bliver lidt flyvsk, og svært at spille på hvis det kommer til en tråd. Håber lidt du kan følge mig i det?
|
|
|
Post by Pedias Cromwill on Nov 29, 2010 12:54:29 GMT 1
{Psyche & Pedias} Seriøst de to P'er er da det perfekte grundlag for et godt venskab? Og så har de gået i klasse sammen i 7 år. Ud fra det du skriver kunne jeg godt forestille mig, at de har et meget konkurrence agtigt venskab, der må holde til lidt af hvert for Psyche lyder ikke som en der bøjer sig og det gør Pedias bestemt heller ikke. Overfor deres 'rivaler/fjender/etc' kan de derfor blive et meget stærkt par, men når de så vender sig imod hinanden kan jeg også godt forestille mig, at de kan havde perioder hvor de slet ikke kan enes. Alt i alt et dejligt venskab Der kan nok også godt opstå lidt rivalisering når det drejer sig om flirts, kærester osv. men jeg kunne godt forestille mig et underholdende plot med de to som (bedste)veninder, hvis du er med på den? [/color]
|
|
|
Post by Psyche Hestia Guillotine on Nov 29, 2010 13:07:27 GMT 1
Dobbelt P xD Well, har selv haft lidt kig på Pedias, og kan helt klart følge dig. Synes de har et rigtigt godt grundlag for at være rigtige slyngveninder. Ligesom jeg også har tænkt på det der med at de ville stå meget stærkt, hvis de gik mod en fælles fjende xD Så kort sagt; den er jeg med på
|
|
|
Post by Pedias Cromwill on Nov 29, 2010 13:15:17 GMT 1
Det lyder super ! Så er den i hus [/color]
|
|
|
Post by isla on Dec 10, 2010 21:52:09 GMT 1
isla & psyche uhh, cousins!
Inden jeg kommer alt for godt i gang med Isla, så ville jeg høre om Psyche og Isla eventuelt kunne være kusiner? Hvis det er, synes jeg vi skal snakke nærmere om et eventuelt forhold imellem dem!
|
|
|
Post by Night on Dec 11, 2010 18:08:29 GMT 1
Det ved jeg bestemt, taut xD Men jeg kan godt lide idéen med, at hun generelt ikke bryder sig om, at han sværmer sådan om Psyche, på trods af at det er længe siden de to slog op.
|
|
|
Post by Psyche Hestia Guillotine on Dec 15, 2010 10:41:50 GMT 1
@ ISLA Det ville jeg bestemt ikke have noget imod, men jeg vil foreslå at du også lige vender det med Night som har Isoldi og Tazzer som har Jake, da de også er i familie med Psyche.
@ NIGHT Så skriver jeg bare at de er fjender pga. drenge? xD
|
|