|
Post by Psyche Hestia Guillotine on Nov 23, 2010 12:42:10 GMT 1
and i believe this may call for a proper introduction Psyche Guillotine info info info info info info info info info info info and this is just the prologuePsyche som i ser herover er 18 år, hun går på 7. årgang og nyder livet som en slytherinelev. Hun er tilhænger af "det riddlers", men er ikke specielt åbenlys omkring det. Kun dem der virkelig lytter til hvad hun siger til hverdag, og lægger mærke til hvem hun er efter, vil opdage hendes tilhørsforhold.
Så er hun halvblodsheks. Datter af en hidsig willie og en blødsøden fuldblodstroldmand. Hun mener selv at hun burde bliver betragtet som fuldblod, og siger at det er det hun er, hvis man spørger hende. Psyches mor døde da Psyche gik på 5. årgang, hvilket vil sige at det er godt og vel to år siden. Moderen blev dræbt af en jaloux eks-kæreste, men Psyche har bildt alle ind at det var en banshee.
Ud over det er det sikkert rart at vide at Psyche er en meget hidsig ung dame, der vil havde alting til at gå præcist efter hendes hoved, men at hun er loyal overfor sine venner.
Vil man vide mere, kan man se hendes profil her haters haters haters haters haters haters swear to shake it up, if you swear to listenSom en wille der er en "dobbelt fleur" rendende rundt på Hogwarts kan man sikkert godt forvente sig nogle fjender. Specielt når man har et temperament som Psyche! Jeg søger nogle hun har trampet på, nogle hun har fornærmet, nogle hun har været i en direkte slåskamp med og måske endda nogle hun har stjålet en kæreste fra friends friends friends friends friends still so young, desperate for attentionAt gå på Hogwarts i 7 år uden at få nogle venner, burde være tæt på umuligt. Derfor søger jeg nogle venner! I samme forbindelse også gerne nogle fuldblods troldmænd/hekse som hun kan være i familie med et eller andet sted meget langt ude. Siden hendes far er fuldblod, og fuldt blod er sjældent, er det jo lidt usandsynligt at hun slet ikke har noget fuldblodsfamilie på skolen. Det samme gælder også på fjender lovers lovers lovers lovers lovers lovers trophy boys, trophy wivesOnce again. 7 år på Hogwarts, som willie, uden at have en kæreste eller en beundrer og en flirt? Temmelig usandsynligt. Jeg ser gerne nogle ekser, nogle flirts, nogle boytoys og lignende! En kæreste kan eventuelt også aftales... Jeg ville være super glad for en stalker!!!! the list the list the list the list the list the list the list the [/color] the artists these days, are not who you think[/color][/font] Jimmy Warwick is starring as the one person that always pisses me off Jake Dunham is starring as the big dissapointment Noah Abbey is starring as the friend turned enemy Lily Abott is starring as the mudblood with the bad temper Imogen Ivory is starring as the one whose (ex)boyfriend I'm stealing
Isoldi Libitina is starring as the cousin Jake Wade Lorentz is starring as the second cousin Amycus Wallace is starring as the brotherly childhood friend Pedias Cromwill is starring as the gal pal
Edward Johnson is starring as the love hunter! Gabriel Caron is starring as the flirt
Caleb Blackhawke is starring as the enemy and flirt Damien Maverick is starring as the leader, friend and rapist Aiden Kane Ivory is starring as the one who doesn't care
credits credits credits credits credits credits credits credits[/color] dear studio audience, i've an announcement to make[/color][/font] this debate template was made by SARAwithanH of CAUTION 2.0, got it? the lyrics used are from the ever-awesome band p!atd, specifically, the song titled "the only difference between martyrdom and suicide is press coverage"
[/center]
|
|
|
Post by Edward Johnson on Nov 23, 2010 12:55:19 GMT 1
Dette er Edward, Hufflepuff, 7. årgang. Han kender ikke sin biologiske far og derfor heller ikke sin blodstatus, men han gætter på, at han er halvblods. Inderst inde er han kernemuggler, og han mestrer ikke magien så godt, men han nyder sin tid på Hogwarts - mest på grund af menneskerne, der er der. Han er ekstremt dedikeret over for sine venner, sætter deres behov foran sine egne og meget konfrontationssky, med mindre man virkelig har trådt på hans fødder - eller nogle af hans venners fødder. Hans største interesser er piger og fodbold - og som det lyder, er han ret ligetil. Alt om hans fortid holder han hemmeligt (børnehjem, uægte barn, ukendt far, tidligere småkriminel mv.)
I forhold til Psyche, så kan jeg meget klart se for mig, hvordan Edward ville have det, så nu fyrer jeg bare løs med nogle forslag (; Da hun er wilie ville han med lethed blive fortryllet af hendes skønhed, men da hun, som du siger, lyver ret meget, så ville han nok finde hende mere interessant end som så. Da han selv lyver dag ud og dag ind tænker jeg, at han ville kunne fornemme den samme opførsel og halvt genenmskue Psyche. Disse ting ville helt klart medvirke til, at Edward ville jagte Psyche for at score hende. En anden mulighed er, at de bare er makeout-buddies og ikke rigtig snakker til hverdag.
|
|
|
Post by Psyche Hestia Guillotine on Nov 23, 2010 13:11:47 GMT 1
Jeg ved nu ikke om jeg vil sige hun lyver meget.. Hun er jo ikke sådan lystløgner xD Hun lyver om sin mors død, og om sin blodstatus.. Den ene af skam, den anden fordi hun er overbevist om at hun burde være det Hovedsageligt.. Delvist om sine tilhørsforhold, men det er så hvad det er xD Men sådan som jeg har fattet det, er det faktisk stadig lidt det samme med Edward? Anyway! Jeg synes rigtig godt om den førte af dine ideer Jeg kan godt lide sådan nogle forhold som er en lille smule indviklede. Jeg forestiller mig ikke ligefrem at hun er verdens bedste løgner, så det er ikke usandsynligt hvis han skulle gennemskue hende, og at det gør ham vild med hende er jo bare fedt xD Jeg tror personligt at hun vil forsøge at ignorere ham hvis han på en eller anden måde, tydeliggør at han ved/tror hun lyver om en masse ting. Hvis han direkte anklager hende for at lyve, river hun hovedet af ham xD Nå men, siden jeg går ud fra, at han nok kan gætte sig til at det er ret dumt at beskylde hende for at lyve, så vil jeg gætte på det det bliver mere i en anden retning vi går. Jeg har ikke lige tjekket hele Edwards personlighed, men enten kan hun jo falde for ham, eller også kan hun behandle ham lidt som sit eget on/off boytoy? Så det med hvor meget de snakker til hverdag og sådan, afhænger lidt af Edwards tilgang til hende, men du kan jo sige hvad du stemmer mest for...
|
|
|
Post by lou on Nov 23, 2010 13:22:20 GMT 1
Jeg fik vist ikke forklaret det med løgnene så godt, men jeg mente blot, at de gør nogenlunde det samme (;
Edward er ikke typen, der konfronterer folk, og som du selv siger ville Psyche gå los amokkos, hvis han beskyldte hende for at lyve. Så både på grund af sin personlighed, og fordi han kan fornemme, at hun gerne vil have det for sig selv, ville han lade hende være i fred på det punkt, fordi han jo forstår hende mere, end hun selv er klar over. Jeg synes boy-toy-delen er en dårlig ide, med mindre det bare er gensidig leg - bare at blive leget med på den måde ville han ikke gå med til, eller få ham til at miste interessen. Jeg synes, det kunne være sjovt, hvis Edward jagtede Psyche, fordi han synes, at hun er spændende, og så efter et stykke tid, hvor det bare har været sjov, falder Psyche for Edward (uha, jeg ser noget julebal foran mig her! Ikke nødvndigvis date, men det kan vi jo lige se på xD)
Mit forslag til, hvordan de er til hverdag: De er ikke så åbenlyse omkring deres forhold, men når de ses i fx skoletiden har de nogle diskrete samtaler - hvor Ed selvfølgelig flirter skamløst med hende. Jeg tænker mig, at der ikke er så meget andet til deres forhold end bare flirt, flirt, flirt og jagt. Whatcha say?
|
|
|
Post by Psyche Hestia Guillotine on Nov 23, 2010 13:28:45 GMT 1
Tror også godt hun kunne falde for ham med tiden, hvis han spiller sine kort rigtigt (Likes the julebal-sound in it xD)
Synes dit hverdags-forholds-forslag (hehe) lyder meget godt, og temmelig realistisk. Der kan jo være flere grunde fra begge sider til at de ikke vil være "all over the place" med deres flirt. Psyche bliver nok nødt til at være en lille smule afvisende af og til, for at holde jagt-elementet lidt ved lige, men det er der vel heller ikke noget galt i? xD
|
|
|
Post by lou on Nov 23, 2010 13:32:48 GMT 1
Ok, vi skal helt klart finde på noget med ballet. Det med, at Psyche afviser ham gør jo kun det hele meget sjovere (; Jeg tror ikke, at Edward ville invitere hende til ballet, bare fordi han gerne vil forvirre hende lidt og få hende til at tænke mere på ham. Men til selve ballet ville han nok trække et es eller to ud af ærmet!
Jeg tænker, at vi skal have en tråd? xD
|
|
|
Post by zeal on Nov 23, 2010 21:27:29 GMT 1
Bleh (ja nyt favorit ord)
Tænkte på om vi skulle finde ud af noget??
Lukas er ikke din typiske slange (nej og godt for det x3) Han er noget mere smilende og venlig overfor folk. Tilgengæld elsker han at lave ballade, og har før han kom til Hogwarts været en del af en bande (er han stadig han har bare knapt så meget kontakt til dem) Lukas har ikke rigtigt været forelsket nogle sinde da han ikke helt ved hvad det ville siges at være forelsket, dog har han været sammen med en pige dog varede det ikke så længe da Lukas var væk halvdelen af 4. år.... Så tænkte måske noget venskabs noget?? [/blockquote]
|
|
|
Post by Psyche Hestia Guillotine on Nov 23, 2010 22:25:41 GMT 1
@ "Eddie" xD Jeg opretter gerne en tråd imorgen, så sender jeg dig en link til den.. Går ikke ud fra at det skal være noget bestemt sted.
@ Lukas Nu må du endelig ikke tage det personligt, men jeg tror virkelig ikke Psyche ville kunne udstå Lukas. Sådan som jeg har fattet det er han generelt set en hyperunge, og den slags oversku har hun overhovedet ikke i sin hverdag. Det kan godt være hun undtagelsesvist ville "nedlade" sig til at tale med ham, hvis hun nu rent faktisk var vildt oppe og trippe over et eller andet eller var i et ekstra godt humør, men generelt, med den attitude og det temperament Psyche har, tror jeg slet ikke hun ville kunne udstå at være i nærheden af en overoptimistisk hyperunge i mere end 10 minutter af gangen.
|
|
|
Post by Aiden Kane Ivory on Nov 24, 2010 21:11:22 GMT 1
Psyche & Aiden
- Sys da de skulle have en relation til hinanden... venner er dog ret usandsynligt og det samme gælder flirts.. han bryder sig ikke om slytherinelever og har slet ingen venner derfra.. men de kender jo hinanden fra de fællestimer de har sammen...er åben for alt hvis du selv har et forslag..
|
|
|
Post by Psyche Hestia Guillotine on Nov 24, 2010 21:21:09 GMT 1
@ Aiden Jeg har ikke et ret konkret forslag lige nu, men vil dog foretrække at de ikke ligefrem er dødsfjender xD Jeg tror ikke Psyche ville have noget imod Aiden, overhovedet. Han er jo fuldblod, og det der med burning day er jo bare en lille skavank, sådan som hun ser det Egentlig bliver det nok sådan lidt så han ikke kan lide hende, men hun ikke har noget imod ham? For så vidt jeg kan se er han vel for høflig til at være efter hende, når hun ikke er efter ham? xD Måske Psyche prøver at komme i kontakt med ham, på grund af hans blodstatus, men Aiden ignorerer hende en lille smule? Nu ved jeg jo ikke lige om han også er for høflig til at ignorere andre xD Eventuelt, og fordi jeg ikke har noget bedre, kan vi sige at de bare kender hinanden overfladisk efter at have været tvunget til at arbejde sammen i en lektion, eller noget lignende? btw.. Sorry at jeg ikke har noget bedre, men som sagt har jeg monster travlt xD
|
|
|
Post by Aiden Kane Ivory on Nov 24, 2010 21:38:07 GMT 1
Psyche & Aiden
-Jamen det lyder da som en god ide! Altså at hun prøver at komme i kontakt med hende.. han vil nok ikke ignorer hende men blot være lidt ´kold´ overfor hende. Han vil nok uanset hvor længe hun blev ved med at forsøge at komme i kontakt med ham ikke sige noget grimt.. men hvis det blev for meget for ham skulle han nok sige det pænt
|
|
|
Post by zeal on Nov 25, 2010 12:49:02 GMT 1
Fair nok
|
|
|
Post by Psyche Hestia Guillotine on Nov 25, 2010 14:54:05 GMT 1
@ Aiden Sounds like a plan to me Jeg ville være glad hvis du opretter en tråd på et tidspunkt, for jeg har faktisk ikke engang tid til at være herinde lige nu xD @ Lukas Vi kan evt. aftale noget andet, hvis du gerne vil?
|
|
|
Post by abigail on Nov 25, 2010 21:26:01 GMT 1
Hvis du er game tror jeg godt vi kunne få noget på banen mellem Psyche og Abigail. Abigail er meget perfektionistisk hvad angår hende selv, og bliver derfor nemt jaloux, hvis andre har egenskaber eller for den sags skyld det udseende, som hun gerne selv ville besidde. Vi kunne evt stable et bekendtskab op, som bygger på irritation og provokation. Abigail ville helt sikkert være misundelig på Psyches udseende, og hendes overlegne attitude ville helt sikkert gå hende på nerverne.
|
|
|
Post by Psyche Hestia Guillotine on Nov 26, 2010 16:28:54 GMT 1
Først; det staves med h... Psyche.. Just so you know Og så til sagen! Jeg tror sådan set godt det kunne lade sig gøre, forudsat at Abigail ligesom har "startet", men at sige et eller andet til Psyche for at provokere/irritere hende. Psyche er nemlig ikke efter andre halv- eller fuldblods troldmænd/hekse, hvis ikke de gør hende noget. Det er kun mugglerfødte hun har noget imod xD. Umiddelbart kan jeg ikke lige så nogen grund til at Psyche skulle være jaloux på Abigail, så jeg tror ikke det ville komme på bane, men så vidt jeg forstod det, var det heller ikke det du mente?
|
|