|
Post by Psyche Hestia Guillotine on Nov 24, 2010 11:03:34 GMT 1
Det synes jeg skal være op til dig... Det kan også være at Psyche begynder at tale om et eller andet, temmelig almindeligt magske væsen, og Jake så ikke ved hvad det er? Så kan han ligesom blive afsløret gennem den naturlige "uvidenhed" han har som muggler? Eventuelt kan det jo være det er sket flere gange, og så lige pludselig falder 5-øren bare for psyche? xD
|
|
|
Post by Jake Dunham on Nov 24, 2010 11:05:58 GMT 1
God ide. minder mig om mine tråde med aiden og rachel. Jake aner ikke noget om qudditch f.eks. så du laver bare tråden.
|
|
|
Post by Pandora Jean Evans on Nov 24, 2010 13:52:51 GMT 1
jake & pandora ,
jeg ser helt sikkert noget vennepotentiale i jake til pandora! jeg forestiller mig at de er ret gode venner, medmindre du har andre tanker til det? ;)
|
|
|
Post by Jake Dunham on Nov 24, 2010 15:45:22 GMT 1
Tja ehm. Hvad mener du med venner potientale? og det kunne de godt. Selv havde jeg faktisk håbet lidt på noget flirt agtigt i stedet?.
|
|
|
Post by Pandora Jean Evans on Nov 24, 2010 16:06:15 GMT 1
jake & pandora ,
altså, jo, de kunne godt flirte lidt rundt? men jeg har læst lidt på jakes profil, og som jeg kan forstå, så er han lidt af en enspænder, ikke sandt? hvilket er lidt af en modsætning af pan! pan er enormt socialt udadvendt, så jeg tror ikke umiddelbart at de kunne blive et par fremover, men at de bare fjoller lidt rundt, hvis det er? :) jeg kunne forestille mig at pan finder ham enormt fascinerende fordi han er lidt mystisk, og det er måske det der tiltrækker hendes opmærksomhed?
men hvad siger du så til at de er rigtig gode venner som flirter fra tid til anden? :b
|
|
|
Post by Jake Dunham on Nov 24, 2010 16:09:21 GMT 1
God ide. Den er jeg med på
|
|