|
Post by Olive Miranda Marlow on Sept 28, 2011 18:42:26 GMT 1
Olive Miranda Marlow Slytherin • Sytten år • Status Quo[/center] Olive her er en godhjertet pige, dog med en splittet personlighed. Hun er en smule arrogant overfor de som hun end ikke kender endnu, og desværre holder hun også lidt af en facade overfor mugglerfødte. Egentlig ikke fordi hun selv har noget imod mugglerfødte, men mere for at gøre sin fader tilfreds. Sammen med sin omgangskreds er hun dog som en helt anden person. Hun er én stor humørbombe, og i disses selskab vil hun altid bære et stort smil. Hun er desuden en meget ambitiøs pige, som ikke kan slå en tanke ud af hovedet, når hun først har fået den placeret der.
Plot med hende, tak! (;
|
|
|
Post by Dale McFarlane on Oct 4, 2011 15:43:38 GMT 1
Olive &,
AERON LOGAN WILLIAMS Han er den eneste jeg kan se muligvis have noget at gøre med Olive. Kollegie-forskel, og hvad der ellers hører ind under 'fordomme', er ikke noget han udøver. Han er en åben sjæl, fuldblods (da status har en indflydelse på Olive), elsker at flirte (selvom han i øjeblikket udelukkende har opmærksomheden vendt mod Samantha Abbey), og generelt ikke bange for at møde modsætninger. De er fra samme årgang, så lidt må de kende til hinanden, og skulle du have brug for nogle navne der kan forbindes med Olives fortid, så er han villig til at skrive sig op (mere end villig, men det prøver han at skjule). I såfald vil jeg foreslå, at de er venner – hvor tætte kan vi altid diskutere, men jeg tror at deres personligheder vil passe fint til hinanden. Andet indput er altid velkommen!
JETHRO MORIARTY Ja, han er både fra et andet kollegium og en anden årgang, så jeg tror ikke at de har mødt hinanden. Jeg lader ham sidde lidt på sidelinjen, skulle andet dukke op, men kan du bruge ham til noget så må du endelig hive fat i ham.
ZACHARY GREY Skolens sygeplejerske. Han/Jeg leder i øjeblikket efter den elev som han har en affære med (jeg føler mig altid som en gammel gris når jeg spørger, haha!), men om dette kunne være Olive er helt op til dig. Han er desuden en god ven, og elsker at hyggesnakke når der er selskab i Hospitalsfløjen.
DALE MCFARLANE Olives professor i FMMK. Skulle hun nogensinde have brug for et ældre, mere erfarent øre, så ved hun hvor han kan findes. Har du brug for ham til andet så må du endelig sige til – jeg (og Dale) er åbent for lidt af hvert.
|
|