|
Post by Jessie Taylor Blythe on Jul 16, 2011 22:16:14 GMT 1
Jessie paint your pictures Jessalyn Taylor Blythe er et af de nyere skud på stammen af brølende løvinder og et pigebarn, der tiltrækker sig opmærksomhed med både sit farvestrålende hår og sine farverige skældsord. Hun er en dedikeret quidditch-fan, præcis som sin storebror Matthew, og går op i spillet med liv og sjæl. Selv har hun kun siddet på bænken foreløbig, men hun håber på at få en plads på holdet efter ferien og har sine grønne øjne rettet direkte imod positionen som søger. Hun er en pige med gang i og har brug for både de bekendtskaber, der er lige så energiske som hende selv og dem, der måske er lidt mere nede på jorden. Det siger sig selv, at hun som halvblodsmagiker ikke hænger ud med fuldblodsfanatikere, men hun vil hjertens gerne give dem en dosis fæle bandeord og en knytnæve med på vejen, hvis de synes de ville noget. Det samme gælder i øvrigt alle, der har så meget som et enkelt svinsk ord om ”the Caerphilly Catapults” eller ”Swansea Uplands RFC” på tungen. Af andre relationer end de fjendtlige, kunne jeg forestille mig de helt klassiske venner, fjender, bekendte og eventuelle senere romantiske interesser. Drengepigen her er ikke til det store tøsede hønsedrama. Hun forstår ikke rigtig pigefnidder i det hele taget og selvom hun såmænd gerne sidder og fletter hår på sovesalen og snakker om søde drenge, så tager hun helt afstand fra underlige former for splittelser og ender sikkert nogen gange med at være lidt udenfor i de sammenhænge. Det generer hende overhovedet ikke, for hun har det fint med at være 'en af drengene' og bliver aldrig chokeret over hverken emner, udryk eller klamme lyde. Det er først efter der blev blandet teenagehormoner, romantiske følelser og alt det pjat ind i ligningen, at det nogen gange kan være lidt mærkeligt. Hun er dog endnu temmelig uskyldig, selvom der har har været interessante emner og et kys eller to i krogene. Hun er fyr og flamme og ganske aldeles klar til leg. I den ingame ferie, men dog primært i det nye skoleår. The list The list The list The list The list
- Joseph Adler Kæreste. De er vældig nyforelskede, men Josephs voldsomme temperament ender med at gå ud over Jessie og han slår hende. - Siôn Llewellyn Bedste ven. - Meredith Abbey Bedste veninde. - Matthew Taylor Blythe Storebror, evig ven, evig fjende, legekammerat og beskytter. - Charlie Springfield Ven, drukkammerat, troublemaker. - William Ethans Ven, med-quidditchfan, etc. - Elisia Thorne Fortrolig. Veninde. - Jethro Moriarty Ven. - Alistair Sharpe Klaphat.
[/blockquote]
|
|
|
Post by Elisia Thorne on Aug 5, 2011 21:44:36 GMT 1
JESSIE OG AIS Der er vist ikke meget andet end intet der x) ved mindre der bliver noget mere seriøst mellem Matt og Ais hvilket vi ikke ved noget om endnu, for så bliver Jessie vist ret vred JESSIE OG ELISIA Tjah, der er grund for noget her. Jessie går på årgangen under Elisia, Elisia er vejleder og har ikke noget imod at snakke med de yngre årgange. De kan vel i hvert fald kende hinanden, jeg tror Elisia synes ret godt om Jessie x) Sådan en lille spirrevip. Også selvom hun måske ikke er så pæn og artig.
|
|
|
Post by Jethro Moriarty on Aug 7, 2011 19:21:55 GMT 1
Så smider jeg lige mine karakterer herind - uden Ethan i billedet er de jo meget anstændige ;)
JESSIE/JETHRO Jeg starter med min yngste, Jethro. Der er godt nok en årgang imellem dem, men hvis Jessie står til at spille på Gryffindors Quidditch-hold er der stor sandsynlighed for, at han kender lidt til hende. Jethro er entusiastisk tilskuer næsten uanset holdet der spiller. Jeg ved dog ikke lige hvordan de skal have mødt hinanden ... Jethro har flere venner end han har held, falder hurtigt for piger der giver ham et minut af deres opmærksomhed, og synes generelt at han selv er en meget god ven. Okay, mine foreslag eksisterer næsten ikke! Har du noget bestemt du har brug for? JESSIE/AERON Nu er der snart mange årgange imellem dem, til gengæld er Aeron vejleder for Hufflepuff, så måske de har mødt hinanden ad denne vej? Under alle omstændigheder så er drengen rimelig festlig at være i selskab med, og alder er ikke noget han ser stort på. JESSIE/ALASTAIR Han kunne godt bruge lidt flere på den dårlige side end den gode. Desuden kan han lide når han får lidt tilbage. Drengen har dage hvor det bare skal gå ud over en eller anden, så måske Jessie er hans yndlings "offer"? Jeg kunne i hvert fald godt forestille mig, at han vil se det lidt som en leg - hvilke knapper kan han trykke på - hvor langt kan han tvinge hende ud osv. JESSIE/ZACHARY Ja, han skulle bare med. Han er fast beboer i Hospitalsfløjen, så skulle Jessie nogensinde have havnet dér så kender de måske hinanden. Han er en let-elskelig personlighed, men så meget mere kan jeg ikke bidrage med ;)
|
|
|
Post by Jessie Taylor Blythe on Aug 7, 2011 20:19:43 GMT 1
Jessie &AISLINGVred? Nej, nej. Hun bliver skam ikke vred. Forundret, kvalm, etc. Men du har ret. Der er ikke den store basis for andet end noget fjendskab off sorts og det har vi allerede med Simon. Det bliver lidt kedeligt. ELISIAHa ha ha! Sådan en lille spirrevip.Jessie er (rigtig) gode venner med Elis klassekammerat, Kathleen Kennith. Hun har allerede en fod indenfor på Ravenclaws kommende sjette årgang. Hvordan de to piger skal være stødt på hinanden ved jeg såmænd ikke, men vi kan da godt finde ud af noget. Jess er lidt på vej ud i noget værre rod med en vældig charmerende fyr for tiden og måske er hverken jævnaldrende veninder eller storebror de helt rigtige at snakke med det om? Man kunne passende støde ind i den ældre vejleder efter det muligvis var gået lidt galt? Jeg skyder lidt med løst krudt lige nu. xD JETHROKlodshans er velkommen på Jessies hold af venner? Som nævnt ovenfor har Jess allerede én veninde i den et år ældre Ravenclaw-fold, så det er ikke fordi hun er skræmt væk af intelligens eller alder. Det behøver måske ikke være så skide komplekst hver gang? Just friends? AERONWell... Ja. Men jeg ser ikke noget vildt venskabeligt potentiale, eller noget som helst andet, så jeg synes bare vi skal putte dem pænt i en lille æske. Vi kan altid tage dem op en anden god gang! x) ALISTAIRTjoooh. Fik du fat i at hun er ukuelig optimist? Hun er temmelig sørens ligeglad med nedladende kommentarer fra hendes storebrors klassekammerat generelt, men Alibaba skal da være velkommen til at prøve. Hvis det skulle blive rigtig grelt kan hun jo altid løbe grædende til brormand. xD ZACKARYHun skal skam nok ende på hospitaltsfløjen før eller senere. Enten i forbindelse med quidditch eller fordi hun har fået et par på hovedet af andre veje... Mmh.
|
|
|
Post by Elisia Thorne on Aug 7, 2011 20:26:47 GMT 1
ELISIA & JESSIE Det lyder rigtig sjovt! Helt klart x) Måske kan hun støde på hende på toilettet hvor hun lige har grædt eller noget? Hvilken fyr er det hvis jeg må spørge? Elisia har jo lidt erfaring efter Simon så det passer godt det hele x)
|
|
|
Post by Jessie Taylor Blythe on Aug 7, 2011 20:46:27 GMT 1
ELISIAMuligvis, ja. Det tænker jeg tiden vil vise. With time comes wisdom and knowledge. Jeg tror ikke ligefrem Eli har erfaring til denne her omgang, men det gør kun det hele så meget bedre værre. x) Jeg smider hende på som en ven og så må vi se!
|
|
|
Post by Ethan Sinclair on Aug 7, 2011 21:23:37 GMT 1
JESSIE/JETHRO Ukompliceret lyder meget godt. Jeg kaster Jessie i boksen sammen med resten af Jethros venner. Han er der i hvert fald hvis du pludselig for brug for ham til et eller andet plot. JESSIE/AERON *skubber Aeron ud af rammen* JESSIE/ALASTAIR Nej, den fangede jeg ikke lige i farten, men så er hun jo ikke så spændende for Alastair. Skulle de endelig støde på hinanden så vil han stadig ikke kunne lide hende, af uforklarlige grunde, men sådan er han, den halvstupide Slytherin ;) JESSIE/ZACHARY *Zachary står klar med bandager og hyggesludder, skulle uheldet være ude*
|
|
|
Post by Jessie Taylor Blythe on Aug 7, 2011 22:19:28 GMT 1
Jessie &JETHROTjah. Mon ikke, der nok skal komme muligheder for de to også? Det gælder i øvrigt begge veje. Hun er med på den værste. ALISTAIRDet må han skam helt selv om. :b Han er som sagt hendes storebrors klassekammerat, men det behøver der jo ikke ligge noget som helst i. At hun ikke lytter til hans ligegyldigheder må da vel nok også være lidt provokerende, ja? ZACKARYAye. Lige her kunne han måske endda ende med at være den der lurede at den der blå plamage måske ikke helt kunne være fra et fald... Det vil tiden vise.
|
|
|
Post by Jethro Moriarty on Aug 7, 2011 22:28:24 GMT 1
JESSIE/JETHRO Der skal nok dukke et eller andet op. Jethro er bestemt heller ikke sky for at lave lidt ballade, selvom man skulle tro andet. JESSIE/ALASTAIR Helt bestemt provokerende. JESSIE/ZACHARY Han er bestemt dygtig i hans fag, så når du har lyst til en tråd der peger i den retning, må du sige til (:
|
|
|
Post by Jessie Taylor Blythe on Aug 7, 2011 22:43:48 GMT 1
*thumbs up*
All good.
|
|
|
Post by Christiane Wolf on Sept 29, 2011 19:55:05 GMT 1
Jessie CHRISTIANE Jeg sad og tænke lidt, om ikke vi kunne finde ud af noget mellem disse to yndige løver? Jeg ved ikke, om Jessie allerede har nok nære veninder, men min tanke var, at Christiane måske får nys om, at Joseph har slået hende? I princippet behøver de ikke være super nære veninder, før Christiane vil bekymre sig om det, så hvad siger du?
|
|
|
Post by Jessie Taylor Blythe on Sept 29, 2011 22:33:18 GMT 1
CHRISTIANE Hm. Jeg ville vældig gerne have ja-hatten på, men jeg tror jeg må sige, at jeg allerede har nok, der er involverede i hele Jess-får-tæv-misæren. Det bliver lidt mange tråde til sidst, hvis der skulle være flere! Jeg vil derimod hjertens gerne plotte udenfor det. Christiane har jo selv lige optaget Jess på Quiddich-holdet, så det er jo helt åbenlyst at de to kender til hinandens eksistens, omend de måske ikke er hjerteveninder. Jessie foretrækker en stor del af tiden drenge frem for piger som selskab og har derfor relativt få veninder i det hele taget, men man kunne måske godt forestille sig en eller anden form for bekendtskab, der eventuelt kunne spire og blive til mere med tiden? Om ikke andet, så er de knyttet sammen af et ønske om at se Gryffindor tage pokalen igen (and it's gonna happen!) Gooooo lions!
Hvad tænker du?
|
|
|
Post by Christiane Wolf on Oct 3, 2011 15:47:57 GMT 1
Jessie CHRISTIANE Christiane er heller ikke typen, der bryder sig særlig meget om pigefnidder, og undgår det helst. Så skal vi sige et venskab, der startede gennem Quidditch, og så se hvordan det udvikler sig?
|
|