|
Post by Sam Cole Southgate on Jun 24, 2011 11:14:33 GMT 1
Alastair Vs. Rose Jeg tænkte også at de skulle være meget nære venner hvis det var. Som nære venner har de jo så nok som du skriver måske prøvet at begive sig ud i noget, men har fundet ud af at venskab var det bedste for dem. Men da Rose er lidt tvetydig til tider og ikke helt har styr på hvad hun selv føler er hun måske lidt splittet over tanken om kun at være venner med Ethan selv om hun stærkt ved det er det bedste!
Ethan Vs. Rose Jo det lyder godt. Så de er vel bare sådan venner og har et godt forhold til hinanden venskabeligt?
Ethan Vs. Sam Det lyder godt med Ethan og Sam. Sådan at de bryder sig om hinanden, men nogle gange er lidt på tværs af hinanden samtidig.
Aeron Vs. Rose Ja, de må vel kende hinanden. Rose er vel bare i tvivl om hvad hun synes om Aeron og om hun har lyst til at lære ham yderligere at kende, så de må vel have sådan et meget let venskab der mest er bygget på timerne i klassen?
Aeron Vs. Sam Super, så bare et bekendtskab her.
[/justify]
|
|
|
Post by Christiane Wolf on Jul 7, 2011 14:50:09 GMT 1
Alastair CHRISTIANE Hun er mugglefødt og har på grund af det været gennem ret mange grusomme ting på skolen. Jeg ved ikke, om Alastair er typen, der mobber ikke-fuldblods (jeg kan se, at han er neutral), men hvis det var tilfældet, kunne han være én af dem, der gør livet surt for Christiane. Jeg forestiller mig, at hun som mindre ikke kunne sige imod, men efter at have blevet hårdere gennem årene, nu godt kan sige igen.
Ellers kunne vi gøre det sådan, at Alastair ikke har gjort noget mod Christiane, men fordi han er slytherin (og de fleste slytherins bryder sig ikke om mugglefødte), er Christiane uretfærdigt tarvelig mod ham. Hun giver ham ikke nogen chance til at bevise, at han ikke er som de andre, men er bare vred på ham uden nogen grund.
AGNES Her tænker jeg flirt. De har måske flirtet sammen, men da Alastair viste sine mere onskabsfulde sider, mistede Agnes interessen for ham. Nu kan det være sådan, at de småskændes ofte, da de ikke har nogen tålmodighed med hinanden, men trods det er de ikke fjender. Måske savner de flirteriet, hvilket er derfor de konstant opsøger skænderi?
Ethan CHRISTIANE Vi har for lang tid siden aftalt et nært venskab mellem disse to mugglefødte, så skal vi ikke bare holde fast ved det? Måske viser det sig, at Ethan er forelsket i Christiane?
AGNES Hun er besat af drenge, så måske var Ethan er tidligere flirt, men nu, hvor han har ændret livsstil, er de bare blevet gode venner istedet?
Amycus CHRISTIANE Jeg kan umiddelbart ikke komme på andet, end at Christiane og Amycus er simple skolekammerater, og hvis de støder på hinanden på gangene, kan de sagtens snakke, men det er oftest ikke særlig dybtgående, men bare noget hverdagssnak?
AGNES Hun ville højst sandsynlig finde Amucys lidt kedelig, da hun er det stik modsatte af, hvad han er. De kender selvfølgelig hinanden, fordi de går på samme kollegie, men ellers kan jeg ikke komme på noget.
Aeron CHRISTIANE De er jo bedstevenner, og selvom vi ikke har plottet med Aerons lillesøster mere, forbliver de vel bare det?
AGNES Jeg tænker, at de to er venner. Ikke noget tæt, men bare et venskab fyldt med ballade, sjov og fest. De omgås nemt med hinanden, og deres samtaleemner handler aldrig om følelser eller andet, der kræver, at de skal være seriøse?
|
|
|
Post by Aisling Ériaan Delaney on Jul 27, 2011 20:30:49 GMT 1
AISLING OG ALASTAIR Da jeg lige gik et par plotsider igennem, så jeg at det ser ud til at der er nogle stykker der er forelskede i Meridith, det kan kun ende galt xD Bare en lille sidebemærkning (x Siden du spurgte tænkte jeg at jeg bare ville skrive her, har du noget i tankerne? Ais kan nok godt lige snakke med ham, selvom han er halvblods, men det er nok et problem at hans mor er mugglerfødt for det ved hun helt sikkert og så er der nok faldet et par kommentarer om hans mor i løbet af hendes skoletid. Selvom det nok ikke har været så meget, siden han er et år ældre end hende (så vidt jeg kan se)
|
|
|
Post by Ethan Sinclair on Jul 31, 2011 11:50:28 GMT 1
AISLING/ALASTAIR Ja, hvis Aisling ikke omgiver sig med andet end fuldblods kan det blive lidt af et problem. Alastair ligger ikke skjul på hans status, og finder oftest fuldblods med den holdning irriterende, så det er svært at sige hvordan de vil have det med hinanden. Måske der ikke kan blive til så meget? Vi kan dog altid smide dem sammen i en tråd og se hvor det ender. Alastair er ikke bange for en hård kommentar, men han er også god til at give igen. De kender helt sikkert hinanden igennem deres kollegium, men mere ved jeg ikke om jeg kan sige om dem.
|
|
|
Post by Aisling Ériaan Delaney on Jul 31, 2011 12:28:07 GMT 1
Alastair & Aisling Faktisk har jeg lige aftalt med Lils at vi skal have rystet Ais lidt i hendes grundvold, så hvis vi skulle tage en tråd, kan det da godt være at hun har skiftet lidt mening eller i hvert fald er blevet lidt mere ligeglad, nu når hendes storebror er ved at gå ud x)
|
|
|
Post by Jethro Moriarty on Aug 2, 2011 10:31:28 GMT 1
AISLING/ALASTAIR Okay, så tager vi en tråd. Nu er spørgsmålet så bare - hvem starter den? Alle fingre peger på dig, Ais ;)
|
|
|
Post by Jethro Moriarty on Aug 3, 2011 15:11:00 GMT 1
Jeg burde måske også præsentere mit nyeste værk, der har brug for lidt fylde i hans sociale omgangskreds.
Han er Ravenclaw (no shit) og skal netop til at finde sin plads på 6. årgang. I øjeblikket er han også neutral når det kommer til politik, men jeg har dog planer for at han skal modtage lidt indflydelse og skifte lidt holdning - det er dog først til mølle, eller den person der er bedst med deres talegaver som kan ændre hans mening. Men jeg leder også efter alt andet man kan finde på social-markedet. Hvis jeg skal opremse bliver det til; venner, veninder, (nogle bedste herunder) kærlighed, had, rivaler og hvad man ellers kan finde på. Desuden går jeg lidt og leger med idéen, at Jethros bedste veninde også skal være en person han længe har været forelsket i, men som evt. har været sammen med andre, og som ikke har den mindste idé om, at drengen føler som han gør. Hun må også meget gerne være lovet, og/eller være i et forhold allerede.
Har du andre idéer, eller kan du bruge Jethro til et lille engangs plot, så må du sige til. Jethro er frisk på lidt af hvert.
|
|
|
Post by Aisling Ériaan Delaney on Aug 5, 2011 8:56:03 GMT 1
ALASTAIR & AISLING Jeg kan godt starte den hvis du skal være så doven, men skal lige være færdig med et par tråde først, så stakkels Ais kan følge med x)
JETHRO & ELISIA Ja, har ikke rigtig fået så mange oplysninger ud om hende endnu, men hun er også Ravie og 5. års så hvis du har lyst til at lege med hende er alt åbent. Har ingen plots med hende endnu, så jeg søger alt muligt. x)
|
|
|
Post by Zachary Grey on Aug 6, 2011 16:11:48 GMT 1
Okay, så kom der lige en til på banen. Zachary Grey er den karakter jeg har haft i hovedet længe, som egentlig skulle have været lærer, men som jeg syntes passede bedre i rollen som skolens sygeplejerske. Han er en smule spændende, så jeg vil råde jer til lige at kigge hans profil igennem ;) Jeg søger kun én bestemt relation og det er hans elev affære. Hun skal være på 6. årgang, snart 7. årgang, flere krav har jeg ikke. Det er et forholdsvist åbent plot, så der er altid mulighed for at aftale hvordan de mødtes og hvordan deres forhold til hinanden skal være. Det er selvfølgelig tys-tys, da ansatte ikke burde have et forhold til eleverne.
|
|
|
Post by Jethro Moriarty on Aug 7, 2011 14:01:07 GMT 1
ELISIA/JETHRO Jamen siden de er fra samme kollegium OG årgang så må de helt bestemt kende hinanden. Jethro gør sig let venner, så Elisia kan kun være en af dem, men jeg ved ikke hvor tætte de er. Jeg har fundet en bedste veninde til ham hos Sofia Banes, men de kunne sagtens være tætte venner. Jethro er trods alt det mest ærlige menneske man kan støde på og han er også loyal. Han har endnu ikke modtaget hans første kys og bliver generelt betragtet som pigernes ven frem for noget andet. Har du brug for noget specielt til Elisia?
|
|
|
Post by Aisling Ériaan Delaney on Aug 7, 2011 14:08:08 GMT 1
ELISIA & JETHRO Elisia har også en bedste ven, Arthur, så vi kan godt sige de er venner, men skal der være mere end det? Elisia har lidt et godt øje for Arthur, men det behøver jo ikke at betyde man skal udelukke andre muligheder xD selvom han er mest venne typen.
|
|
|
Post by Dale McFarlane on Sept 28, 2011 13:25:27 GMT 1
Jeg kan glædeligt introducere Dale McFarlane! Han underviser i Forsvar mod Mørkets Kræfter, og derfor er der god chance for at du kender ham. Hvad du end ønsker at plots, eller hvis du har brug for Dale til din næste tråd, så sig endelig til. Han er villig til lidt af hvert, men indtil da så ses vi i klasselokalet!
|
|