|
Post by alastair on Jun 13, 2011 12:51:44 GMT 1
come inside, take of your shoes “WELCOME TO MY HUMBLE ABODE” Det var vidst på tide at jeg samlede alle karakterer og deres plottråde ét sted, så herunder finder du en plottråd for alle mine karakterer, og jeg vil selvfølgelig opfordre dig til at skrive i dem! Du kan vælge at koncentrere dig om en enkelt eller du kan prøve at finde plot til dem alle, men det er ikke et must. Desuden kan du bare skrive hvis du ønsker et plot med en af drengene, men ikke lige helt ved hvad dette skulle være, så sætter vi to hoveder i blød og finder på noget i fællesskab! Enjoy!
- E
|
|
|
Post by alastair on Jun 13, 2011 13:25:44 GMT 1
alastair sharpe “I'M YOUR FIRE IN THE NIGHT” Jeg vil først introducere den nyeste i familien - ALASTAIR SHARPE. Han er fra Slytherin, går på sjette årgang og har desperat brug for nogle plots! Han kan være lidt af et røvhul (læs bl.a. hans profil her), men kan generelt betragtes som en god ven. Han er desuden lidt af en flirt, en kvindebedårer og har haft et par enkelte forhold i hans tid - de har det dog med at være kortvarige, af grunde han ikke selv kan forklare. Løb hurtigt over hans personlighed - den forklarer en del.
ALASTAIR LEDER EFTER barndomsven et par tætte venner venner & bekendte fjender & rivaler fortidigt forhold flirts one-night-stands langvarig forelskelse
Alastair er fra Skotland, Edinburgh for at være helt præcis, så derfor burde hans barndomsven være fra samme omegn. Tætte venner kan være af begge køn, hvilket også gælder hans fjender og rivaler. Han har desuden været i et forhold fra begyndelsen af hans nuværende årgang (6. årgang) og op indtil fornyligt. One-night-stands fordi han er typen der elsker at feste for at score, og så er der denne ene pige som han har været forelsket i længe, men som han simpelthen ikke kan få til at kigge i hans retning, eller som måske er sammen med en anden (det er et plot der altid kan diskuteres), så her er lidt at lege med.
LISTEN tætte venner Imogen Ivory, Samuel Abott, venner & bekendte Lily Abott, Noah Abbey, Riley Abbey fjender & rivaler Bree Blance, flirts Riley Abbey, langvarig forelskelse Meredith Abbey,
|
|
|
Post by Ethan Sinclair on Jun 13, 2011 14:22:08 GMT 1
ethan sinclair “I'M YOUR BEST SHOT AT HAVING FUN” Lad mig dernæst introducere ETHAN SINCLAIR. De fleste burde kende ham som drengen der flirter mere end det er sundt for ham. Han er en dreng der knapt har styr på sig selv (læs hans profil her). Ethan er trods alt en dreng med mange venner, og endnu flere bekendte.
ETHAN LEDER EFTER et par tætte venner venner & bekendte fjender & rivaler flirts forelskelse
Venner, fjender og flirts giver sig selv, men jeg har besluttet mig for at lade Ethans tidligere livsstil ligge og lade ham falde i armene på kærlighed - drengen har brug for det. Det jeg ser for mig her er, at han længe har været forelsket i denne person, men det er ikke gået op for ham før nu (måske der er sket et eller andet der får ham til at indse dette)?
LISTEN tætte venner Caroline Abbey, Bree Blance, Rachel Saskia Ivory, Julie Aderyn Young, venner & bekendte Lily Abott, Imogen Ivory, Riley Abbey, Joshua Callum, fjender & rivaler Samuel Abott, flirts Meredith Abbey,
|
|
|
Post by Amycus Wallace on Jun 13, 2011 14:41:01 GMT 1
amycus wallace “I'M YOUR ICE ON A HOT SUMMER DAY” Næste i rækken bliver AMYCUS WALLACE. Han er Ravenclaw, syvende årgang og ikke min mest aktive karakter, men nu giver jeg ham chancen for at komme lidt frem i lyset. Amycus er lidt speciel, blandt andet fordi han blev far i en meget ung alder og fordi han længe har været forelsket i Pandora Jean Evans uden at gøre noget ved det. Han er en rolig sjæl, bruger hovedet mere end så mange andre af mine karakterer, og er heller ikke din typiske fest-abe. Han er meget reserveret og kan derfor også have svært ved at skaffe sig venner (læs mere om ham her). Han er dygtig i skolen og altid villig til at hjælpe andre.
AMYCUS LEDER EFTER et par tætte venner venner & bekendte fjender & rivaler
Jeg har allerede en plottråd fra førhen (her), så hvis du ser dit navn på listen og ikke kan huske hvad vi snakkede om, så kig i den.
LISTEN barndomsven Psyche Hestia Guillotine, tætte venner Lily Abott, Bree Blance, venner & bekendte Eleanor Ivory, Imogen Ivory, Charles McDonal, Aiden Kane Ivory, fjender & rivaler forelskelse Pandora Jean Evans, tidligere forhold Rachel Saskia Ivory,
|
|
|
Post by Aeron Logan Williams on Jun 13, 2011 14:52:53 GMT 1
aeron logan williams “I'M YOUR ALCOHOL WHEN YOU NEED A DRINK” Rosinen i pølse-enden bliver AERON LOGAN WILLIAMS. Hufflepuff-studerende, sjette år, seksten år, vejleder og dit humoristiske indslag! Aeron kan være din bedste ven, din værste fjende eller din gentleman flirt. Han er drengenes dreng, en pestilens der ikke er bange for at trække staven når hans tålmodighed er brugt op, og en dreng der altid har overskud til en smule flirt - men denne dreng flirter med måde! (Læs mere her)
AERON LEDER EFTER barndomsven venner & bekendte fjender & rivaler flirts
Jeg har allerede en plottråd fra førhen (her), så hvis du ser dit navn på listen og ikke kan huske hvad vi snakkede om, så kig i den.
LISTEN bedste ven/veninde Noah Abbey, Emma Ivory, Christiane Wolf betroet ven Eleanor Ivory, tætte venner Lily Abott, venner & bekendte Charles McDonal, Imogen Ivory, Meredith Abbey, Donia Allaway, familie Eleanor Ivory, fjender & rivaler Robin Wooten, Isoldi Libitina, forelskelse Samantha Abbey, tidligere forhold
|
|
|
Post by Meredith Abbey on Jun 13, 2011 15:22:17 GMT 1
Lige lidt kort fra mig! Du kan læse nærmere om mine HER.
ALASTAIR OG
LILY ABOTT: Altså, Alastair er fra samme årgang som hende og fra samme kollegium som hendes tvillingebror, Samuel. Jeg ved ikke om det er en mulig måde at lave en connection på, men Lily er som sådan ikke en fordømmende person, og trods alt tror jeg egentligt ikke hun ville have det mindste imod Alastair. Jeg kunne godt se hende under kategorien venner og bekendte, medmindre du har et andet forslag? De kunne evt. have arbejdet sammen i eliksirer, hvis Alastair har det fag, for det er lige dér hvor Lily virkelig skinner igennem. MEREDITH ABBEY: Er egentligt meget sød og alt det der, og det ville næsten gøre ondt på mig at placere hende her som et engangsknald som hos alle andre. Jeg ville gerne have lidt reelt spil i hende, og hun er generelt ledig til det meste. Jeg lurer lidt på den der med personen hvis opmærksomhed han ikke kunne fange, for det kunne lige ligne hende at overse en der var oprigtigt interesseret. God knows, hun har gjort det før. Men ellers kaster jeg hende i hvert fald i ringen, og så må du sige til hvis du har noget andet? NOAH ABBEY: De er jo fra samme årgang, men hvor mange ligheder der er ved jeg ikke. Han kan selvfølgelig altid bruge kammerater, og hvis vi kan linke dem sammen er den vel ikke usandynligt? DONIA ALLAWAY: Jeg er lidt blank, I admit. Jeg har ikke lige sådan nogle forslag. IMOGEN IVORY: Er sød og rar og vil gerne have flere venner. Hun kunne også godt passe ind i ovennævnte kategori sammen med Meredith, men med den hage at hun er på randen til noget seriøst med Stuart Fellton. Jeg fangede at Alastair var vild med Quidditch, så det er i hvert fald en ting de har til fælles. Umiddelbart ville jeg sige hun var mest oplagt som en ret nær veninde, men du har måske andre tanker?
ETHAN OG
LILY ABOTT: Det er jo nemt at stoppe de to sammen som sådan. Jeg er ikke helt klar over hvilket forhold Ethan og Benjamin har til hinanden, men det er i hvert fald en oplagt måde at skabe en relation hvis ikke de i forvejen havde en? Desuden kan jeg se Ethan er gode venner med Lilys bedste veninde Rachel. MEREDITH ABBEY: Har vi været igennem engang i tidernes morgen. Det var noget med at Ethan skulle komme til hende hvis han ændrede mening med det seriøse, etc. Vi kan altid tage dem op igen hvis du vil finde på noget andet? NOAH ABBEY & DONIA ALLAWAY: Jeg melder lidt pas her, og rækker bolden videre til dig. IMOGEN IVORY: Er i hvert fald Rachels lillesøster, hvis det hjælper nogen steder. :b
AMYCUS OGLILY ABOTT: Jeg kan se vi engang er blevet enige om at de var tætte venner, hvilket bare er super. Så den synes jeg vi holder fast i! MEREDITH ABBEY: Vil syntes han er meget lækker og alt det der, igen bare den samme historie over and over. Jeg ser ikke det helt store som sådan. NOAH ABBEY & DONIA ALLAWAY Melder fortsat pas, hvis ikke du har noget. IMOGEN IVORY: Er også en veninde. Så smukt, så smukt. :b AERON OGLILY ABOTT: Se, hun kunne sagtens bryde sig godt om Aeron. Han er vejleder og dermed i hendes øjne ansvarlige. Jeg ved ikke om Aeron har en stærk boglig side, men Lily kunne godt tænke sig nogle flere studie-venner. *Fløjter* MEREDITH ABBEY: *Vifter lidt med hende* Okay, hun mangler vitterligt nogen venner, og af dine kunne jeg bedst se Aeron dér. Så hvis du er med på den, kunne vi måske strikke et venskab sammen? NOAH ABBEY: Puuuuuha, ja. Der er sket meget og Noah har også fået sig en bedste ven i Eric Wolfe. Men jeg holder lidt på, at man godt kan have flere af slagsen, så hvad siger du til vi bare lader Aeron og Noah forblive hvor de var? DONIA ALLAWAY: Er fra samme kollegium, så der er garanteret mulighed for at forbinde dem på den ene eller den anden måde. Hun er en flittlig, lille en, men findes ofte med næsen begravet i en bog. Ideas? IMOGEN IVORY: Er allerede på. Super!
|
|
|
Post by Bree Blance on Jun 13, 2011 15:58:27 GMT 1
Alastair: Riley – her et par markante karakterer der både er klasse- og kollegiebuddies. Ligeså stor en flirtende drengerøv han er, ligeså stor én er hun (øh.. pigerøv..øh.. noget)! De minder altså om hinanden på mange måder. Jeg kunne forestille mig Riley kaste lange blikke efter ham til fester, når hun har fået lidt at drikke, men måske synes ellers han er lidt irriterende med den arrogante attitude. Don’t know. Hvad synes du? (det er også muligt at lave et plot i forbindelse med Jonathan (aka Eddie som sikkert snart skriver her) der også kommer fra Skotland, og som måske snart får noget kørende med Riley - måske et eller andet trekantsdrama?)! Bree – Måske et muligt fjendskab? Hvis Alastair er en røv, som du siger, kunne Bree måske have en torn i siden på ham? Især hvis han underminerer hendes præfekt-status. Der må kunne komme et sjovt fjendskab ud af det. Samuel – Samuel kunne virkelig, virkelig bruge en god ven, men jeg ved ikke om Alastair er den rette? Det kommer nok an på hvor tolerant han er, og om Samuels humor og generelle personlighed ville more ham frem for at høste afsky.
Ethan: Bree – lad os starte med Bree . De har jo historie, de 2, men kunne forestille mig Bree efterhånden erkommet sig ovenpå forelskelsen, selvom hun nok fortsat vil være tiltrukket af ham. Du ved – det evigt underliggende crush, som efterhånden er overskygget af et venskab. Men det forsvinder ligeså snart hun har fået en überalles kærlighed (jeg leder stadig). Selvom hun virkelig gerne vil have, at Ethan kan være fortrolig med hende, kan hun nok ikke helt slippe en lille smule jalousi når Ethan fortæller om nye erobringer og flammer. Riley – Argh, jeg ved ikke rigtigt. Måske bare bekendt? Har set hinanden før? Snakkede en enkel gang til en fest? Samuel – Har vi aftalt noget mellem dem? Det har jeg nemlig glemt. Hvis ikke – de er måske nærmere rivaler? Ethan må jo nemlig ikke være helt tilfreds med, at Samuel ender med Julie. Derudover er de begge Hog’Studs, og kæmper måske lidt om tronen?
Aeron og Amycus kan vi måske lige vente lidt med .
|
|
|
Post by Ethan Sinclair on Jun 13, 2011 18:30:53 GMT 1
Lige lidt kort, ja den er god med dig Night! ;P Okay, vi starter med; ALASTAIRLILY ABOTT Alastair ville sagtens kunne være venner med Lily, specielt fordi jeg regner med at gøre Sam til en af hans bedre, hvis ikke bedste venner. Og eliksir er i hvert fald et fag de har sammen, og et fag han heller ikke brillere i, så der har han sikkert fundet en god partner i Lily. Jeg tror dog ikke at de er så tætte at der tales følelser imellem dem, men gode samtaler kan de sagtens have. MEREDITH ABBEY Jeg kan godt lide idéen du har med denne pige og Alastair. Meredith virker præcis som den type han virkelig ville falde for (det er det røde hår), så jeg sætter hende gerne på den plads! Han har sikkert observeret hendes fremgang med andre drenge og har ikke lige kunne finde sin egen plads på podiet, men han elsker at kæmpe for opmærksomhed, og er snart nået til dét punkt hvor han bliver nødt til at lade hende kende til hans eksistens. NOAH ABBEY Jeg kan også kun se dem som kammerater der kender hinanden igennem de timer de har haft sammen. Han er i hvert fald ikke en fjende eller rival, medmindre det kommer til at vise evner i Forsvar mod Mørkets Kræfter (; DONIA ALLAWAY Her er jeg også blank, så jeg gemmer hende i boksen med muligheder, skulle der endelig dukke noget op! IMOGEN IVORY snupper jeg som en nær veninde til Alastair! Hendes lidt drengede attitude kan kun gøre ham godt, specielt fordi han kan fortælle hende lidt af hvert - som en ven og en pige, hvilket han sikkert får brug for når det kommer til Meredith. ETHANLILY ABOTT Jeg kan ikke huske at have lagt specielle planer mellem Ethan og Benjamin, men Gryffindors ældre drenge har et tæt bekendtskab, så jeg vil vove at påstå, at de har et nogenlunde venskab. Jeg er i hvert fald sikker på at Ethan nok skal kende til Lily - hvis ikke fordi de er fra samme kollegium, og har set hinanden i opholdsstuen, så fordi de har fælles venner. Jeg kan kun forestille mig at Ethan synes godt om Lily! MEREDITH ABBEY Jeg synes at vi skal beholde det lille plot (specielt fordi Ethan snart får brug for det). Han er ved at være lidt desperat fordi han hele tiden fejler, og Meredith er trods alt den der står først på hans liste. NOAH ABBEY & DONIA ALLAWAY Pas... Jeg kan heller ikke se at de skulle have noget med hinanden at gøre, medmindre de har en fælles ven et eller andet sted derude. IMOGEN IVORY Ethan har jo lidt historie med Rachel, så mon ikke Imogen kender lidt til drengen? Ethan kender lidt til Imogen igennem Rachel, men udover høfligheder til fester tror jeg ikke at de kender hinanden bedre. AMYCUSIntet at sige her - vi har ordnet det der har potentiale (; AERONLILY ABOTT Aeron bryder sig også om Lily (; Og igen, de har timer sammen så herfra kender de hinanden. Aeron ligger lidt over middel når det kommer til det faglige, men vil ikke have noget imod at have Lily som study-buddy! Og han skal nok holde sig fra at flirte med hende, da hun har Benjamin og han er ikke typen der går i vejen. På den anden side, hvis hun nogensinde skulle få brug for en der er god til at lytte, så er det Aeron. MEREDITH ABBEY Okay, vi strikker dem sammen. Uanset om det er en tæt ven, eller bare en ven generelt så har du fået fat i den rette. NOAH ABBEY Aeron vil i hvert fald gerne beholde sin plads, og kan måske endda komme ind i varmen hos Eric også (bager kage til Lillith). DONIA ALLAWAY Jeg kunne godt forestille mig at Aeron har gjort lidt i at flirte med Donia, i hvert fald stadig imens hun var på "markedet", men måske de bare er bekendte? Jeg kan ikke lige finde noget bestemt i øjeblikket. IMOGEN IVORY All done!
|
|
Imogen Ivory
Dimittend
If winning isn't everything, why do they keep score?
|
Post by Imogen Ivory on Jun 13, 2011 19:41:48 GMT 1
Kort var måske en underdrivelse, men ja. xD
ALASTAIR OG
LILY ABOTT: Jamen, hvis han er venner med Sam er det intet problem! Hun vil med glæde være hans eliksir-makker, og jeg er enig i at de ikke skal være de ultimativt tættese, men alligevel på god fod. ;) MEREDITH ABBEY: Ooooh, det lyder herligt! Jamen, jeg er bare helt med på den! Så må vi se om det ikke skulle lykkedes ham at få hende til at bemærke ham på et tidspunkt. :P NOAH ABBEY: Umiddelbart tænker jeg det skal være noget perifert. De er langt fra tætte kammerater, men hvis de kommer til at sidde ved siden af hinanden i klassen, kan de godt falde i snak? Også hvis de møder hinanden tilfældigt? IMOGEN IVORY: Det lyder bare awesome! Hun er helt klar ;)
ETHAN OG
LILY ABOTT: Jeg tror heller ikke Ethan ville være slem i Lilys øjne, og jeg tænker de opfører sig venskabeligt overfor hinanden, når de mødes, og det kunne måske endda udvikle sig til et venskab? MEREDITH ABBEY: Så beholder vi det. Det er helt super! ;) IMOGEN IVORY: Du har nok ret. Der er vist ikke mere end det. :P
AERON OG
LILY ABOTT: Jamen, det lyder skønt! Hun har ingen studiemakkere, så det er lige hvad jeg mangler! Vi kan jo sagtens sige at de er blevet ret nære venner af den grund, så hvis der var et eller andet, kunne Aeron godt være en hun ville betro sig til. :) MEREDITH ABBEY: Måske kan det være de har startet med at flirte, men så egentligt begge har været i stand til at se at det bare ikke føltes helt rigtigt, og så er det på en eller anden måde blevet til et venskab? NOAH ABBEY: Haha, jamen mon ikke det hele kan lade sig gøre. :P DONIA ALLAWAY: Jeg kan kun se det morsomme i at han har forsøgt at flirte med hende, for hun vil ikke have vidst hvad i alverden hun skulle gøre af sig selv. Det kan vi godt sige, men så bliver Dondon nok rimelig befippet og med meget røde kinder omkring ham, bare ved minde. ;) IMOGEN IVORY: Er allerede på. Super!
|
|
|
Post by Ethan Sinclair on Jun 13, 2011 21:01:38 GMT 1
Okay, vi tager Alastair og Ethan først, Juicy ;)
ALASTAIR
RILEY ABBEY Vi kan sagtens køre ud i noget flirt mellem de to, men jeg har svært ved at finde på for meget før jeg har fundet ud af hvor Alastair og Jonathan står. Men vi kan da fastslå at der bestemt er noget flirten imellem dem. Under alle omstændigheder kender de hinanden (samme årgang, samme kollegium), og jeg kunne også forestille mig at de har et nogenlunde venskab imellem dem. BREE BLANCE Alastair er en narrøv - ikke altid med vilje, men han kan ikke komme udenom dette faktum, og han kunne godt finde på at underminere hendes autoritet. SAMUEL ABOTT De er måske ikke ens, men jeg ser dem alligevel som gode venner - tætte venner endda. Alastair kan tilgive dårlig opførsel hvis hans egen kan tilgives, så jeg tror at de vil have godt af hinanden ;)
ETHAN
BREE BLANCE Ja, historie har de, og Ethan har det også på samme måde (jeg gad dog stadig at vide hvordan han vil reagere på nyheden om hendes graviditet). Han vil altid have noget for Bree, og har også haft dette længe, men han har også indset at det er bedst at genne deres forhold ind i et venskab. Han er dog ikke så god til det med at være fortrolig - højst sandsynligt fordi han vil føle det en smule akavet, men han vil gøre sit bedste for at være den gode ven de havde startet ud med at være. RILEY ABBEY Ja, den lyder meget sandsynlig. Bekendte er et godt ord for de to. SAMUEL ABOTT Jeg har altid sagt, at Ethan er villig til at tæske lidt på Sam hvis det skulle komme dertil, så jeg tror kun at det er ret at kalde dem fjender/rivaler. Ethan vil aldrig have det godt med det forhold han har til Julie, og han kan sikkert heller ikke lade være med at kommentere til dette hvis han møder Sam.
|
|
|
Post by Evelynn Rose Ivory on Jun 16, 2011 20:26:06 GMT 1
Alastair &
evelynn r. ivory Eve er jo på Alastairs årgang og har serist brug for nogle venner! Egentlig er hun lidt afskræmmende, da hunk an virke meget intens og manipulerende, men det skal du ikke lige tage dig af x) under overfladen er hun egentlig meget sød, så jeg tænker lidt at Ala og Eve måske mødtes i toget på vej til skolen første gang og så har været nære venner siden eller sårn? ^^
overset blev: rachel s. ivory, joshua callum, mira c. argall & samantha abbey – havde ingen ideer, men de er up for plots Ethan &
rachel s. ivory Well, Rach og Ethan har jo sådan set allerede deres plot, men… Ååårh, jeg vil så gerne bygge dybere på det.. Lege lidt med alt, der har været mellem dem. Måske hive fat i hendes fascination af ham eller et eller andet. Lave noget spil! Ideer? x) joshua callum Samme årgang, samme kollegie, lidt nedern, nørdet type, der et eller andet sted rimelig gerne vil hænge med de seje, men samtidig vil han ogs bare være sig selv og være lidt nørdet i sin nørdethed ^^ samantha abbey sammie, min lille sammie! Jeg har brug for et eller andet til hende: hun er håbløst forelsket i en af sine venner(din Aeron) og derfor lidt på hold, hun er lidt nørdet, men vil super gerne være en ballademager, bedste venner med Alexander Young og vejleder for pufflerne, hun er lidt genert, men vil egentlig rigtig gerne være sådan en populær en xD overset blev: mira c. argall & evelynn r. ivory – havde ingen ideer, men de er up for plots
Aeron &
samantha abbey skal bare høre om vi stadig har future som plan?^^ Og om du engang vil få tid til at smide de to i noget trådeværk sammen?^^
overset blev: rachel s. ivory, joshua callum, mira c. argall & evelynn r. ivory – havde ingen ideer, men de er up for plots
[/blockquote][/blockquote]
|
|
|
Post by Ethan Sinclair on Jun 17, 2011 17:59:32 GMT 1
ALASTAIR
EVELYNN R. IVORY Har du brug for en ven, jamen så er du endt det rette sted. Alastair lader sig ikke skræmme så let, specielt ikke hvis han har kendt hende fra starten. Det lyder også perfekt at de mødte hinanden på toget. SAMANTHA ABBEY De går trods alt på samme årgang, så lidt må de kende til hinanden. Jeg ved ikke om Alastair ville bryde sig så inderligt om Sammie, specielt fordi hun er vejleder, men han ville heller ikke hade hende.
ETHAN
RACHEL S. IVORY Hvis Rachel ikke har nogen chance for at ende hos Alexander igen, så kunne hun være perfekt for det plot jeg havde tiltænkt Ethan. Han leder netop efter en han helt seriøst kan blive forelsket i, og måske dette er Rachel? JOSHUA CALLUM Ethan har ikke noget imod nørder ;) Han ville sikkert finde det okay at hænge ud med Joshua, men jeg kan ikke se det tætte venskab - en ven, men ikke en han snakker med på daglig basis. SAMANTHA ABBEY Ethan er god til at skabe ballade, men han bliver også holdt lidt i snor (specielt hvis Rachel kommer ind i billedet). Er der noget specielt du tænker på? Ethan er den dreng hun skal gå til hvis hun ønsker en sjov tur i byen ;)
AERON
SAMANTHA ABBEY Yessir, we're still on! Og nu hvor jeg har sat gang i alle mine karakterer så skal jeg nok se på en tråd til de to vejledere snarest muligt (sender en PM når den er klar) :D
|
|
|
Post by Rachel Saskia Ivory on Jun 21, 2011 11:25:21 GMT 1
Alastair &
evelynn r. ivory Helt klart! Det lyder bare perfekt x) samantha abbey Sammie er ikke på nogen måde fordømmende, så tror sagtens hun kunne være venner med ham eller sådan, men hvis ikke han hard et så fint med hende, ved jeg virkelig ikke hvad det skulle være, jeg fandt frem til dem o.O Ethan &
rachel s. ivory Der er ingen chance for Alex og Rachel, såeh… Jeg nyder lidt tanken, du bringer på banen her! Ville elske at kunne lege lidt rundt med Ethan/Rachel, så den er jeg frisk på! joshua callum Fair nok, et lidt løst bekendtskab! samantha abbey sammie er jo meget forsigtig, så hvis han ville tage hende lidt med til fester eller sårn, tage hende med i forskellige kredse? Hun er nemlig stor fan af hele den der løvegruppe og ville elske hvis der var en insider til at tage hende med?
Aeron &
samantha abbey det lyder super lækkert!
[/blockquote][/blockquote]
|
|
|
Post by Sam Cole Southgate on Jun 21, 2011 21:21:16 GMT 1
Alastair Vs. Rose Rose Corra Rains og Alastair går på samme årgang på Slytherin kollegiet, så tænkte at de nok må kende hinanden, og nu har jeg jo så været inde og læse hans profil igennem og så at Alastairs far har været hans mor utro, i Rose' tilfælde er det hendes mor der har været utro med hendes far. Så tænkte at Alastair og Rose måske kunne være meget fortrolige fordi de på en eller anden måde måske har fundet ud af at de har noget tilfældes på den måde. Men at der enlig kun ligger venskabelige følelser bag deres forhold, fordi de alligevel er så forskellige at det kan blive akavet.
Ethan Vs. Rose Altså siden Rose slet ikke er en ordinær slange, har jeg tænkt lidt over det du siger med en forelskelse. Det er sådan at Rose er en meget lukket person, men tror måske det kunne være sjovt hvis hun har haft en lille ting for Ethan på afstand i hvert fald, som hun helst ikke vil indse, (da hun ikke er den person der nemt åbner sig op og stoler på folk). Men jeg ved ikke helt hvad du måske kuunne supplere til af ting?
Ethan Vs. Sam Min anden karakter Sam Cole Southgate er en 7. årgangs slange. Meget lukket og kold til tider, men tænkte at Sam og Ethan på en eller anden måde måske kunne have fået et let venskab, sådan at de bare lidt kender til hinanden, og Sam har lukket sig lidt op for Ethan. Men dog også at de til tider ikke kan så godt sammen fordi Sam nogle gange lukker for meget af.
Aeron Vs. Rose Jeg tænker at Aeron og Rose bare sådan har kendt lidt til hinanden gennem årene, men aldrig rigtig har mødt hinanden og fået lejlighed til rigtigt at lære hinanden at kende. Men at de sådan bryder sig okay om hinanden på afstand, men at Rose på en eller anden måde synes Aeron kan virke lidt for ja, hvad kan man sige, frembrusende på en underlig måde fordi han kan være så mange ting, og kan være sådan meget rundt omkring.
Aeron Vs. Sam Tænker sådan at Aeron og Sam måske har prøvet på at lære hinanden at kende på et tidsunkt, men at Sam i hvert fald ikke har brudt sig specielt om hufflepuffen. Meget fordi han er en ufatteligt åben person, og Sam måske bare ikke bryder sig om at de er så ufatteligt forskellige.
[/justify]
|
|
|
Post by Ethan Sinclair on Jun 22, 2011 8:32:56 GMT 1
Rachel;
ALASTAIR/SAMANTHA Jeg tænker mere på Alastair og hans fordomme. Han er ikke så glad for ordensmagter, så jeg kan kun forestille mig at han ville være en smule forbeholden - han vil ikke hade hende, men han vil heller ikke kunne være sig selv. ETHAN/RACHEL Jamen, så lad os lege lidt med dem! ETHAN/SAMANTHA Ethan kan godt lide generte, rationelle piger, så han vil sikkert elske at slæbe Sammie med sig, stille et par drinks foran hende og se hvordan hun dernæst begår sig ;) AERON/SAMANTHA Jeg har lavet tråden og har sendt linket til Sammie, så du har bare at svare i den når du har tid! :D
Rejen;
ALASTAIR/ROSE Hvis Alastair nogensinde har fortalt Rose om situationen derhjemme, så er det fordi de er tætte venner, men det kan de også sagtens være. Og du tænker også på, at de skal være tiltrukket af hinanden? Alastair kan sikkert ikke modstå hendes willie-blod, og måske de prøver at begive sig ud i noget, men finder ud af, at de er bedre som venner end noget andet? ETHAN/ROSE Nu ligger landet sådan, at Ethan snart finder ud af hvor meget han elsker hans bedste ven, Rachel, men han kan sagtens have været tiltrukket af Rose før i tiden - han har trods alt ry for at være lidt af en flirt. ETHAN/SAM Ah, et lille love/hate venskab - lyder som en meget god idé jeg gerne vil smide Ethan i. De har trods alt haft timer sammen igennem de syv år, så jeg tænker lidt at det har startet i klasselokalet og udviklet sig derfra. Ethan ville ikke have så meget imod Sams attitude, men han er også typen der giver hurtigt op, så hvis Sam har en mørk dag, så er det ikke Ethan der bliver hængende. AERON/ROSE Aeron kan være meget frembrusende og er en personlighed der fylder meget i billedet, så jeg kan forstå hvis han er svær at håndtere ;) De må dog kende hinanden nogenlunde godt igennem de timer de har haft sammen, siden de er fra samme årgang. AERON/SAM Aeron er også vejleder, og han er typen der er villig til at skabe sig bekendtskaber blandt alle årgange, men siden der er et år imellem dem, og at de er fra to forskellige årgange tror jeg ikke at de kender hinanden mere end at kunne kalde sig 'bekendte'.
|
|