hello, i love you
Jan 14, 2011 21:39:57 GMT 1
Post by Benjamin Abbey on Jan 14, 2011 21:39:57 GMT 1
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
LET THE SHOW BEGIN
H E L L O , I L O V E Y O U
IT MAY SURPRISE YOU
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
AFTEN · OPHOLDSSTUEN
STARRING
L I L Y A B O T T
IN THE SPOTLIGHT
LET THE SHOW BEGIN
H E L L O , I L O V E Y O U
IT MAY SURPRISE YOU
AFTEN · OPHOLDSSTUEN
Benjamin rystede svagt på hovedet og stak sine hænder i sine bukselommer bare for at tage dem op igen lige bagefter. Det var umuligt for ham at være sur på hende, men det var heller ikke lige let at ryste den slags information ud af hovedet. Og han havde ikke en gang fået præcist at vide, hvad der skete, så vidt han vidste kunne de jo have knaldet i et kosteskab. Med et mentalt spark rettet mod sig selv prøvede Benjamin at tage sig sammen. Han støttede sine hænder mod vindueskarmens kant på ved siden af hvert af Lilys lår og kom således ret tæt på hende igen, uden egentlig at have nogen intentioner om det.
"Jeg er ikke sur på dig." sagde han ned mod hendes ene skulder og kunne ikke lade være med at bemærke, at hans ene håndled rørte hendes lår. Han rettede sig op igen og så på hende.
"Jeg er bare... Det var ikke det fedeste at høre." fortsatte han og kløede sig i nakken. Han vidste ikke helt, hvor han skulle gøre af sig selv og valgte derfor at tackle situationen i stil med noget, hans far ville have gjort. Selvfølgelig tænkte han ikke 'jeg vil gøre som min far', det var bare ren vane at falde tilbage til noget han kendte. Han kunne jo ikke løbe fra, at han mindede meget om ham, men han var alligevel kun 17 år.
"Men hvad så med mig?" spurgte han ligeud, for de skulle jo have snakket om det på et eller andet tidspunkt. Desuden ville han hellere afvises nu end på et senere tidspunkt - han huskede kun alt for vel, hvor ondt det havde gjort at slå op med Pandora. Han havde nægtet sig selv at udskyde det, fordi der var trods aldrig gode tidspunkter at slå op på; kun mindre elendige.
STARRING
L I L Y A B O T T
IN THE SPOTLIGHT