|
Post by Jake Wade Loretz on Apr 6, 2011 0:11:08 GMT 1
you heard that i was trouble , BUT YOU COULDN'T RESISTJ U S T T A K E A B I T E L E T M E S H A K E U P Y O U R W O R L D- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -Jake lod langsomt hans hånd glide langs hendes mave til han ikke kunne nå længere. Han pressede let med begge hans hænder, hendes krop ind imod hans egen. Nød fornemmelsen af at mærke hende tæt på sig, som han så ofte før havde mærket. Oftest havde han knap så meget tøj på, som han nu var iført. Træningsuniformen var velisoleret både for at Quidditchspillerne kunne holde varmen men også for at de ikke skulle komme til skade ved eventuelle styrt og sammenstød. Jake trak vejret tungt ned i lungerne og nød hendes karakteristiske duft som fyldte hans lunger. Duften af vanilje, en duft som så ofte før havde fyldt hans lunger. Det var nok den duft der var mest genkendelig, i de mange dufte Fenella havde. En blanding af mange, hvor vanilje stod tydeligt ud og fik Jake til at slappe af.
Jake kunne ikke mærke hendes blide kærtegn af hans underarm, det var den tykke læder der dækkede hans underarme skyld i. Han kunne dog tydeligt se dette ud ad øjenkrogen, på trods af at hans blik var rettet ud over Quidditchbanen, og det skæve smil spillede konstant over hans læber. Han lod for en kort stund hans læber søge ind imod hendes kæbeparti hvorved de kort strejfede og han lod hans varme ånde ramme hendes følsomme, og lettere kølige hud der dækkede hendes hals og kæbelinje.
Jake trak hovedet let til sig da han mærkede Fenella dreje hovedet i et forsøg på at opnå øjenkontakt. Han drejede hovedet og så ind i hendes blågrønne øjne med et svagt smil spillende over hans læber. Han lod kort de klare øjne glide ned over hendes ansigt inden de til sidst fæstnedes ved hendes og han lavt svarede: ” Mmhm, også det.. ” Han betragtede hende kort i tavshed inden han tilføjede: ” Men jeg kan lide at se dig finde på udspekulerede planer og ødelægge andre elevers sociale liv. ” Han sendte hende et lidt bredere smil og lod endnu engang hans blik glide ned over hendes ansigt.
[/justify] [/center]
|
|
|
Post by fenella on Apr 6, 2011 1:07:19 GMT 1
- - - - - - - - ❧ - - - - - - - - • • • • • [/font][/color] I'm not a trick you play. I ride A * D I F F E R E N T * W A Y - - - - - - - - ❧ - - - - - - - - [/center] Fenella spændte uden at tænke videre over det i mavemusklerne, som Jakes hånd gled hen over dem. Det var en instinktiv refleks, mens hun villigt fulgte med det øgede pres fra hans hænder og arme. Mentale billeder fra adskillige andre og lignende situationer, fik hende til at smile hemmelighedsfuldt og lægge nakken lidt mere tilbage mod ham. Hvis hendes hjerne ikke huskede, så gjorde hendes krop og mindede hende gladeligt om det.
Hans ånde var varm mod hendes hals og lyden af hans dybe vejrtrækning tydelig som de stod. Hun skilte læberne let igen og gøs let da hans læber strejfede den tynde hud på hendes hals. Ikke så meget af kulde, den var for et lille øjeblik glemt, mens hun tillod sig at nyde følelsen de korte sekunder den varede. Hendes fingre på hans underarm krummedes let og hun trak denne gang neglene let hen over læderet i stedet for blot sine fingerspidser, med en svag, men hørlig, lyd til følge.
Hun åbnede øjnene igen da hun drejede hovedet for at fange hans blik. Hun lod sig smitte af hans svage smil og besvarede det med et udfordrende, hævet øjenbryn, mens hun ventede på hans svar på sit eget flabede spørgsmål. Hun himlede let med øjnene, men kunne ikke holde et smørret, tilfreds smil væk fra sit ansigt da det faldt "Det burde jeg havde vidst..." hun slap ham med blikket og så ud over banen igen, uden dog at dreje hovedet væk. Samtidigt slap hun rækværket med sin anden hånd, og løftede den opefter og bagud, indtil hendes slanke fingre mødte hans ru kind og derfra gled videre om og lagde sig bag hans nakke mens han fortsatte. En lille fornøjet lyd undslap hende igen. Halvt et fnys, halvt et grin, før hun lod sit blik finde hans igen og smilede ondskabsfuldt "Alt sammen for din fornøjelses skyld..." hun trak let på skuldrene, så godt det nu lod sig gøre. Hendes skarpe blik var årvågent og ivrigt på samme tid "Og lidt for min egen. Det er den perfekte blanding af arbejde og fornøjelse." hun blinkede langsomt et par gange i et teatralsk forsøg på at imitere uskyldighed og tilføjede engleblidt "Jeg prøver blot at hærde de små naive pus før de skal ud i den store farlige verden. De aner jo ikke hvilke farer der venter på dem." hun himlede med øjnene og fnøs næsten muntert, mens hun fraværende lod sine fingre glide ind i hans nakkehår.
❧ Tags; Jake Loretz ❧ Time; Eftermiddag ❧ Words; 473 ❧ Outfit; here ❧ Notes; - ❧ Credits; Liebe at Caution[/font][/color]
|
|
|
Post by Jake Wade Loretz on Apr 6, 2011 12:19:04 GMT 1
you heard that i was trouble , BUT YOU COULDN'T RESISTJ U S T T A K E A B I T E L E T M E S H A K E U P Y O U R W O R L D- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -Jake smilede skævt ved lyden af hendes negle imod det tykke læder. Han kunne godt lide at have den virkning på hende og det viste ham at han havde samme virkning på hende, som hun havde på ham. En veltilfreds lyd lød fra hans strube som han igen trak læberne til sig og lod hans hage hvile blidt imod hendes skulder, med ansigtet rettet ind imod hendes hals. Han trak vejret roligt, men tungt, ind gennem næsen og lod hendes behagelige duft fylde hans lunger endnu engang, som han så mange gange før havde gjort.
Jake havde løftet hovedet fra hendes skulder, da Fenella havde søgt hans øjenkontakt og trukket hovedet lidt væk fra hende så han kunne se hende i øjnene. Han kunne ikke lade være med at smile skævt ved hendes ord, jo hun var udspekuleret, det kunne de ikke komme udenom. Faktisk mindede Fenella på mange punkter om Jake selv, hvilket muligvis også var grunden til at de kom så godt ud af det med hinanden. Han smilede skævt ved hendes blide berøring, men foretog sig ellers ikke andet. ” At arbejde med det man elsker, det er ikke helt dårligt hva’? ” Han sendte hende et skævt smil og lod endnu engang de klare øjne glide ned over hendes velformede ansigt. ” Nej verden kan være et foruroligende sted.. Det er godt du formår at udruste os inden vi skal ud og stå på egne ben. ” Han smilede skævt til hende og måtte endnu engang lade blikket glide let ned over hendes ansigt.
[/justify] [/center]
|
|
|
Post by fenella on Apr 6, 2011 14:45:52 GMT 1
- - - - - - - - ❧ - - - - - - - - • • • • • [/font][/color] I'm not a trick you play. I ride A * D I F F E R E N T * W A Y - - - - - - - - ❧ - - - - - - - - [/center] Fenella blev stående med halvt lukkede øjne og et lille drilsk smil lurende i mundvigen, mens hun besvarede Jakes veltilfredse lyd med en kælen imitation af en kats spinden og gjorde det overraskende godt. Hans skægstubbe kradsede let mod hendes hals et øjeblik, da han lagde hagen til hvile mod hendes skulder og hun åbnede igen øjnene, mens hun stadig smilede for sig selv "Du kradser..." hun gjorde dog inden anstalter til at trække hovedet væk fra ham. I stedet lukkede hun øjnene et øjeblik igen og slappede af i hans greb med hans rolige åndedræt tæt ved sit øre.
Det lykkedes hende at opretholde det uskyldige smil nogle øjeblikke. Det var et rent spil fra galleriet og hun vidste hun ikke ville kunne snyde ham om det så havde været hendes mening. I stedet trak hendes læber igen op i et arrogant smil, mens hun løftede sin frie hånd og lagde den bag hans nakke. Hun himlede med øjnene, men kunne ikke holde en lille munter latter tilbage, der klingede ud mellem hendes læber og blev taget af vinden "Nej, har du måske hørt mig klage?" hun hævede brynene udfordrende, snoede en lok af hans hår om sin pegefinger og trak ganske let, mens hun skar en lille grimasse over sin egen påstand "Du behøver ikke svare..." hun lod som han sit blik glide over hans ansigt mens han fortsatte. Over hans kind, til den markerede kæbe og hage, til de fyldige læber og tilbage op til hans grå øjne, mens hun flyttede let på fødderne "Ja, ikke sandt? Jeg er indbegrebet af en selv-opofrende sjæl. Min næstekærlighed kender ingen grænser, men får jeg noget til gengæld for min indsats?" hun lo igen med en let hovedrysten og så så drillende på ham igen, mens hun lod hånden på hans underarm glide længede op til den nåede forbi læderet og hun lod en finger tegne en doven cirkel på hans overarm "Men jeg regnede nu ikke lige dig i kategorien over dem jeg behøvede at.." hun trak let på ordene, mens hendes smil blev ligeså drillende som hendes blik "..udruste..." hun lagde hovedet lidt mere på skrå og tilføjede henkastet "Er der noget jeg ikke allerede ved om hvordan du er udrustet da? Mmm?" hun sendte ham et nysgerrigt blik der glimtede tydeligt af ballade.
❧ Tags; Jake Loretz ❧ Time; Eftermiddag ❧ Words; 457 ❧ Outfit; here ❧ Notes; - ❧ Credits; Liebe at Caution[/font][/color]
|
|
|
Post by Jake Wade Loretz on Apr 6, 2011 22:35:35 GMT 1
you heard that i was trouble , BUT YOU COULDN'T RESISTJ U S T T A K E A B I T E L E T M E S H A K E U P Y O U R W O R L D- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -Jake smilede svagt ved hendes ord. Han kunne have løftet hånden op til sin kind, hvilket han ikke ville have fået særligt meget ud af. Handskerne han var iført sørgede for at han ikke ville kunne mærke hans skægstubbe. Han kunne dog alligevel mærke det da han kørte hans kind let op imod hendes kæbe og sagde så: ” Jamen det må du da meget undskylde.. ” Svarede han ironisk. Nej han var bestemt ikke ked af at han ikke havde fået barberet sig til morgen, det kunne han jo ikke rigtigt ændre på nu.
Et skævt smil dukkede op på Jakes læber ved Fenellas ord, om han havde hørt hende klage? Generelt eller over det de lige nu snakkede om? Begge kunne han vist svare ja til. Hendes hurtige opfølge af hendes egne ord gjorde det dog tydeligt at hun ikke ønskede at han skulle svare på hendes spørgsmål. Af den simple grund forholdte han sig tavs, selvom hans ansigtsudtryk hvorpå det skæve smil var solidt plantet, tydeligt viste hvad han ville have svaret, hvis han havde skullet svare, nemlig ja! Jake smilede varmt ved hendes blide kærtegn af hans overarm, han fandt dem rare og beroligende, følte sig tryg i Fenellas selskab og var overbevist om at den søde duft af vanilje i en lang periode efter Hogwarts ville virke beroligende på ham, men i samme omgang også ophidsende. Meningen bag hendes ord var tydelige og det spil hun havde sat i gang gav Jake lyst til at lege med. Han lænede sig en smule ind imod hende og holdte hans hoved tæt ved hendes, så hende direkte ind i øjnene og nød hendes varme ånde imod hans læber. ” Hmm.. You tell me. “ Jake lod med klare intentioner den hånd der hvilede på hendes mave glide en smule op ad Fenellas overkrop med retning imod hendes velformede, fyldige frontparti. Jakes hånd nåede dog aldrig så langt, han lod hånden stoppe lige før den nåede hendes bryst og han lod hans hånd hvile imod hendes ribben. Hans lettere adskilte læber lukkede sig om hendes underlæbe hvori han for en kort stund fik fat med hans fortænder som han lukkede blidt om hendes underlæbe inden han trak hovedet let til sig, i samme bevægelse slap taget om hendes underlæbe og genoprettede afstanden imellem deres ansigter. Fenella kunne tricks der fik ham helt op at ringe, det var Jake på intet tidspunkt i tvivl om! Hun spillede nærmest konstant op, lige meget hvad hun gjorde kunne det på sin vis tolkes seksuelt og yderst indbydende.
[/justify] [/center]
|
|
|
Post by fenella on Apr 7, 2011 9:23:07 GMT 1
- - - - - - - - ❧ - - - - - - - - • • • • • [/font][/color] I'm not a trick you play. I ride A * D I F F E R E N T * W A Y - - - - - - - - ❧ - - - - - - - - [/center] Fenella skar en grimasse og pressede kinden lidt hårdere ned mod Jakes overarm, i et forsøg på at komme væk fra hans kradsende kind. Hans sarkastiske svar fik hende til at fnyse igen, men hun kunne alligevel ikke lade være at smile, mens hun lukkede alle fem fingre om hans hår og holdt let igen, mens hun drejede hovedet og så ham udfordrende i øjnene "Sig det som om du mener det..." hun overvejede et øjeblik barnligt at række tunge, selvom der intet barnligt var ved det spor de var drejet ind på.
Hun himlede let med øjnene over hans reaktion, da hun hurtigt trak sine egne ord tilbage. Hun skød bagdelen bagud et øjeblik for at puffe til ham og kunne ikke lade være at smile skævt "Hold op med at se sådan på mig. Jeg brokker mig aldrig. Du kan ikke bevise noget." hun tav igen og lod sine fingre på hans overarm følge de svage konturer af hans muskler under stoffet, uden at slippe hans blik på noget tidspunkt. Hendes pupiller udvidede sig let da han lænede tættere på hende og hun skilte instinktivt læberne let, da hans varme ånde ramte dem.
Hun tog en langsom, dyb indånding, da hans hånd på hendes mave begyndte at glide opefter og krummede igen fingrene i hans nakke om hans hår. Selv gennem to lag stof, var følelsen umiskendelig og fik de små hår i hendes nakke til at rejse sig forventningsfuldt. Hun hævede et øjenbryn og sendte ham et drillende blik "Jeg tror jeg vil vælge at være diplomatisk og mene der altid er plads til overraskelser..." hun lukkede øjnene halvt da hans læber fandt hendes og modstod fristelsen til hårdt at presse sine egne mod hans til gengæld. Følelsen af hans fortænder mod hendes underlæbe fik hende til at sitre let i hans greb, og hendes hånd på hans arm gik i stå som han trak sig tilbage.
Hun ventede endnu nogle sekunder før hun åbnede øjnene igen. Tillod sig selv at nyde fornemmelsen, der skubbede irritationen på retræte. Der var noget dominant og råt i hele scenariet. Hans arm over hendes skulder der på et øjeblik kunne ligge truende mod hendes hals i stedet for ned over hendes bryst tændte naturlig trods i hende. Hun var ikke typen der overgav sig, eller underkastede sig. I stedet gav hun kamp til stregen, i alle situationer. Hendes blik flakkede roligt mellem hans øjne da hun åbnede sine egne igen og hun smilede underfundigt "Du leger med ilden, Loretz..." hun vidste hun var en flirt. Det lå dybt i hendes natur at spille på sine feminine ynder, men derfra og til hvem der rent faktisk fik hele pakken der var Fenella, var der langt. Jake var dog en undtagelse. En ganske behagelig undtagelse. Hun smilede over sin tanke og sendte ham et opfordrende blik.
❧ Tags; Jake Loretz ❧ Time; Eftermiddag ❧ Words; 531 ❧ Outfit; here ❧ Notes; - ❧ Credits; Liebe at Caution[/font][/color]
|
|
|
Post by Jake Wade Loretz on Apr 7, 2011 11:41:31 GMT 1
you heard that i was trouble , BUT YOU COULDN'T RESISTJ U S T T A K E A B I T E L E T M E S H A K E U P Y O U R W O R L D- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -Jake smilede skævt ved hendes faste tag om hans nakkehår. Han så hende direkte ind i øjnene og lagde hovedet svagt på skrå imens han lavt hviskede: ” Jeg mener det ikke. ” Det var sandheden.. Han var bestemt ikke ked af at han ikke havde barberet sig her til morgen, det havde aldrig generet ham at have lidt skægstubbe, dog havde han aldrig fået tilvokset sig rigtigt skæg, mest af alt på grund af at han ikke gad at have sådan noget i hans ansigt. Han betragtede roligt Fenella og så direkte ind i hendes øjne, forskellen på deres øjne var bemærkelsesværdig og kontrasten var tydelig. Hans klare, næsten grå øjne var meget lyse i modsætning til Fenellas blågrønne øjne der sammenlignet med Jakes var mørke.
Jake grinede lavt da hun skubbede bagud med hendes bagdel. Han trak hende per automatik en smule nærmere med hans hånd på hendes mave og pressede dermed også hendes underliv en smule nærmere hans eget. Hendes ord fik ligeså et skævt smil frem på hans læber og han mumlede lavt: ” Virkelig? Du har ikke lige brokket dig over mine skægstubbe? Og før det over Drake? ” Jake hævede lettere udfordrende det ene øjenbryn og det var tydeligt at han ventede på at hun skulle bortforklare det.
Jake nød at han kunne både høre og mærke hvordan han påvirkede Fenella. Den mærkbare krumning hendes fingre endnu engang havde taget fik et svagt smil frem på hans læber. Med sikker hånd kærtegnede han sig blidt vej op ad hendes overkrop, hans hånds rejse endte dog kort før hendes forparti og han lod hans hånd lægge sig fladt mod hendes ribben. Han smilede skævt og mumlede lavt: ” Det kommer ikke bag på mig. ” Han sendte hende endnu engang et skævt smil imens han lod hans blik glide ned over hendes ansigt endnu engang.
Hans holdning var rolig og afslappet og han så hende direkte ind i hendes øjne ved hendes ord. Hendes ord fik smilet der i forvejen var at finde på hans læber, til at brede sig. Jo det var en leg, en leg for dem begge. Det var dog en leg de begge var indforstået med og begge gladelig legede med på. Om der var følelser indblandet i det vidste Jake ikke? Den fysiske tiltrækning var ikke til at være i tvivl om, men om der var mere i det var Jake ikke sikker på. Begge parter var indforstået med at der var andre i hinandens liv, ingen jalousi, af hvad Jake vidste af, så at de var i et forhold kunne man jo heller ikke kalde det, selvom de fra tid til anden, som f.eks. lige nu, opførte sig lidt som et par, i hvert fald med et svagt snært af det. ” Kald mig bare pyroman. ” Han smilede bred tog de lige tænder viste sig tydeligt bag hans læber.
[/justify] [/center]
|
|
|
Post by fenella on Apr 7, 2011 12:59:18 GMT 1
- - - - - - - - ❧ - - - - - - - - • • • • • [/font][/color] I'm not a trick you play. I ride A * D I F F E R E N T * W A Y - - - - - - - - ❧ - - - - - - - - [/center] Fenella vendte øjne og fnøs endnu engang da Jake gjorde lige det modsatte af hvad hun havde sagt. Ikke at hun havde forventet anderledes. Hun var blevet mere overrasket havde han rent faktisk forsøgt at overbevise hende om, at han var brødebetynget. Hun løsnede grebet i hans hår igen og gik i stedet tilbage til at lade fingrene stryge blidt gennem hans hår og over hans nakke, i skarp kontrast til det kontrollerende greb hun sekundet før havde haft i det. Hun hævede et øjenbryn da hun igen mødte hans skarpe blik "Og nu er du også flabet..." hun slog misbilligende med tungen og rystede på hovedet.
Hun smilede selv skævt over Jakes grin da hun puffede til ham. Både fordi hans grin var smittende når det kom ægte. Ingen af dem kunne vist påstå at det var ofte de lo på den måde. For sit eget vedkommende, grinede hun oftest af nogen eller noget. Hånligt, arrogant og hoverende. Selv hun måtte dog nødtvunget indrømme, at der var en hvis befrielse i at le og smile, fordi der var en positiv grund til det. Hun rynkede brynene let da han besvarede hendes skub ved at presse hende tættere ind til sig og skar så en lille flabet grimasse som første svar på hans påstand før hun satte ord på "Du blander brok med fakta og frustration..." hun lod sin hånd forlade hans nakkehår for en kort bemærkning, og trak i stedet fingerspidserne over hans ru kind med et drillende blik "Jeg konstaterede blot fakta. Jeg sagde ikke jeg var utilfreds.." hun lod en finger følge hans kæbelinie, før hendes hånd igen gled op og lagde sig bag hans nakke "Men nu du siger det, så er det måske ikke helt min stil at komme til aftensmad med røde kinder..." hun gjorde intet for at skjule den snert af udfordring der sneg sig ind i hendes stemme.
Hun smilede frækt som hans hånd bevægede sig over hendes mave og blinkede langsomt mod ham og sænkede stemmen som han, uden at det egentligt var nødvendigt "Når det er dig, må du altid komme bag på mig..." hun mødte hans øjne med et blik der var ligeså roligt som hans, men med en umiskendelig begærlig glød, som hun også fangede bagerst i hans. Hendes blik faldt et kort sekund til hans læber da han smilede igen, og hun fugtede ubevidst sine egne med tungespidsen før hun løftede blikket til hans øjne igen med et hemmelighedsfuldt smil "Mange ting har jeg kaldt dig, og mange ting kunne jeg finde på at kalde dig, men pyroman er ny..." hun pressede sig diskret tilbage mod ham igen og havde et øjeblik en hvis lighed med en kælen kat der gned sig op mod sin ejers ben. Så fortsatte hun henkastet, mens hun lod blikket vige fra hans og rettede det ud over banen, uden at det hemmelighedsfulde smil mistede styrke "Du har en klar fordel... Jeg foretrækker mænd frem for drenge..." hun drejede hovedet tilbage mod ham og smilede uskyldigt, selvom hendes triumferende, drillende blik jordede alle chancer for at det uskyldige ville blive dømt troværdigt "Jeg sagde det samme til Young den anden dag da jeg tog ham luskende rundt nede i kælderen..." hun så sigende på Jake og hendes smil blev lettere ondskabsfuldt igen.
❧ Tags; Jake Loretz ❧ Time; Eftermiddag ❧ Words; 643 ❧ Outfit; here ❧ Notes; - ❧ Credits; Liebe at Caution[/font][/color]
|
|
|
Post by Jake Wade Loretz on Apr 7, 2011 22:35:13 GMT 1
you heard that i was trouble , BUT YOU COULDN'T RESISTJ U S T T A K E A B I T E L E T M E S H A K E U P Y O U R W O R L D- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -Jake smilede blidt til hende da hun løsnede taget om hans nakkehår. Jake lod hans læber skille let og lod hans hoved glide en smule nærmere Fenellas for at minimere afstanden imellem dem endnu engang. Denne gang lænede han sig dog knap så tæt på som tidligere og blev stående sådan i kort tid, med blikket rettet direkte imod hendes øjne. Et svagt smil spillede over hans læber og han lod hans blik glide undersøgende ned over hendes ansigt som ledte han efter noget. Til sidst svarede han dog lavt: ” Det er jo ikke noget nyt. ” Smilet på hans læber blev for en kort stund en smule bredere inden han lænede sig lidt tilbage igen.
Jake løftede let hagen ved Fenellas ord og lyttede interesseret til hendes bortforklaring. Jo han morede sig bestemt over hendes patetiske forsøg på at bortforklare det, og i stedet for at give hende ret, valgte han endnu engang at være på tværs og sige: ” Så du er ikke utilfreds med hvad Drake har foretaget sig indenfor den seneste tid? ”
[/b] Jake kendte allerede svaret på dette. Fenella havde for en kort stund siden udtrykt ganske klart hvordan hun havde det med det Drake havde gjort.. Jake bebrejdede hende det ikke! ” Men hvad angår de røde kinder, det kan vi jo altid gøre noget ved. ” Han så ind i hendes øjne og vippede et par gange sigende med øjenbrynene. Jake stønnede lavt ved Fenellas ord, et støn der mest af alt skulle erstatte et grin og hans hoppede svagt. Han smilede skævt til hende og betragtede hende tavst. Hendes respons på kaldenavnet pyroman overraskede ham egentlig ikke. Han tilføjede efterfølgende: ” Og dog meget sigende. ” Han hentydede selvfølgelig til at han legede med ilden, som Fenella havde udtryk det, og at han godt kunne lide denne leg. Ergo måtte han jo kunne betragtes som pyroman. Jake fulgte Fenellas eksempel og lod blikket glide ud over Quidditchbanen. Hans blik var roligt og afslappet og for en kort stund gled hans tanker over i hvor mange gode minder han havde fra netop denne bane. Fenella rev dog utrolig hurtigt Jake ud ad disse tanker igen. Han drejede blikket tilbage på Fenella og så hende ind i øjnene endnu engang. Han smilede roligt til hende, lige indtil hun fortsatte hendes sætning. Jake trak hovedet en smule til sig og smilet på hans læber blev per automatik bredere. Han tog fat i hendes trøje med den hånd der hvilede imod hendes ribben og vendte hende i en elegant bevægelse rundt, så hun nu stod med fronten imod ham. Hans hoved var ikke langt fra hendes og han så hende direkte ind i hendes øjne. Hans øjne nærmest lyste af fryd og han lod kort sit blik glide ned over hendes ansigt. ” Fortæl hvad der skete. ” Beordrede han i et roligt tonefald, dog fuld af forventning. Han var spændt på at høre hvordan det var forløbet, selvom han udmærket vidste hvad hans og Fenellas geniale plan gik ud på. Han havde faktisk glædet sig til at få lidt feedback på hvad der var sket m.m. og han glædede sig til næste gang at skulle se A. Young og muligvis glide lidt salt i såret. Jake havde sluppet taget om Fenella og placerede nu begge hans hænder imod gelænderet bag Fenella så hans håndflader hvilede tungt imod træet som gelænderet bestod af. Han stod dermed også tæt på Fenella med hans overkrop tæt på hendes og med benene skudt en smule bagud så en del af hans vægt hvilede på hans arme. Hans ansigt var tæt ved Fenellas og han så hende afventende ind i øjnene.[/size][/blockquote][/blockquote][/justify] [/center]
|
|
|
Post by fenella on Apr 8, 2011 9:32:32 GMT 1
- - - - - - - - ❧ - - - - - - - - • • • • • [/font][/color] I'm not a trick you play. I ride A * D I F F E R E N T * W A Y - - - - - - - - ❧ - - - - - - - - [/center] Fenella rynkede brynene en smule, da Jake igen rykkede tættere på, uden at gøre andet. Havde det været en anden end ham, havde hun taget sagen i egen hånd og havde enten gjort noget ved sagen her og nu, eller havde forladt tårnet med næsen arrogant i sky. Det evige spil i mellem dem var velkendt, men stadig lige spændende. Hun smilede skævt ved hans ord, mens hendes blik et kort sekund igen faldt til hans læber "Det sagde jeg heller ikke..." hun løftede blikket til hans øjne igen og hævede brynene drillende "Jeg kan godt lide flabet..."
Hun fnøs utålmodigt da han ikke gav hende ret. Ikke at hun havde forventet det. Det var alt sammen endnu en del af spillet og uanset hvad hun gav udtryk for udadtil, så morede den hende. Hun skar en lille grimasse og vippede hovedet fra side til side "Drake er undtagelsen der bekræfter reglen." hun smilede skævt igen og mødte hans blik "Men utilfreds er en underdrivelse. Jeg er rasende." hun kneb et øjeblik øjnene lidt sammen og hendes blik blev koldt mens hun så væk et øjeblik. Hun skød dog hurtigt tanken fra sig igen, da Jake fortsatte sine drillerier og smilet fandt igen ind på hendes ansigt. Hun mødte roligt hans blik igen og hævede brynene "Du ved godt det er tomme løfter til du rent faktisk sætter handling bag, ikke sandt?"
Hun smilede frækt ved han muntre udbrud og forsøgte sig igen med et uskyldigt smil under hans granskende blik. Så trak hun let på skuldrene og så undersøgende på hans ansigt, mens hun tog sig god tid til at svare og endnu engang lagde kinden mod hans arm der lå over hendes skulder "Men ikke det mest...kreative jeg har kaldt dig..." hun løftede den ene hånd i en imitation af kløer og blottede tænderne i en drillende hvæsen, før hun måtte overgive sig til en lille latter og vendte blikket ud over banen.
Der gik dog ikke mange sekunder før hun henkastet fortsatte, med en lille forventningsfuld kildren i maven efter hans reaktion da først ordene havde forladt hendes læber. Hendes mundvige trak langsomt, men sikkert op i et nyt triumferende smil ved det blik han sendte hende. Et smil, som hun ikke havde kunnet holde tilbage om hun så havde prøvet. Hun blev distraheret og så ned da hun mærkede hans behandskede hånd tage fat i sin trøje og slap mod sin vilje et lille overrasket udbrud da hun blev vendt rundt. Et splitsekund så hun utilfredst på ham, men glimtet var væk før det rigtigt vandt indpas og det lille hemmelighedsfulde smil vendte tilbage ved hans spørgsmål og hun mødte hans intense blik endnu engang "Jeg tog ham med fingrene i kagedåsen..." hun lænede sig instinktivt lidt tilbage da Jake satte hænderne på rækværket for hver side af hende og lænede sig frem. Hun skævede kort til siden og blev dermed gjort opmærksom på hvor langt der var ned. Ikke at hun var bange, eller nervøs på nogen måde.
Hun drejede hovedet og mødte Jakes forventningsfulde blik igen og kunne ikke modstå fristelsen til at trække tiden bare en smule "Det var næsten for nemt." hun smilede ondt og fortsatte "Jeg skulle bare smile sødt, så parerede han ordre." hun lagde hovedet lidt på skrå og mærkede sit smil trække længere op og blotte sine hvide tænder "Jeg fik næsten ondt af ham... " hendes ord formelig dryppede af sarkasme og hun så alt andet end medfølende ud.
❧ Tags; Jake Loretz ❧ Time; Eftermiddag ❧ Words; 700 ❧ Outfit; here ❧ Notes; - ❧ Credits; Liebe at Caution[/font][/color]
|
|
|
Post by Jake Wade Loretz on Apr 11, 2011 14:59:12 GMT 1
you heard that i was trouble , BUT YOU COULDN'T RESISTJ U S T T A K E A B I T E L E T M E S H A K E U P Y O U R W O R L D- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -Jake betragtede Fenella med et roligt blik. Han lod blikket glide ned over hendes ansigt og lod det ufrivilligt hvile ved hendes læber i et øjeblik. Han smilede skævt og fangede igen hendes blik. ” Det siger du ikke.. ” Smilet på hans læber blev en smule bredere og han tilføjede hurtigt: ” Det havde jeg ellers ikke lagt mærke til. ” Han smilede skævt og hans stemme var tydeligvis sarkastisk. Han ville mene at han havde kendt hende længe nok til at vide hvad hun kunne lide og ikke lide, i hvert fald en stor del af de ting hun kunne lide.
Jake lo lavt, en latter der aldrig rigtigt kom til udtryk da den varede en kort stund og mest af alt foregik i hans hals og med lukket mund. Han havde ikke rigtigt noget at sige til nogen af tingene,. Fenella havde ganske pædagogisk udtrykt hendes følelser omkring Drake-emnet, som vel egentlig uden kvaler kunne omtales som et problem. Angående de røde kinder, jo Jake kunne da godt tage fat i ansigtet på Fenella og holde hende fast for efterfølgende at gnide hans kind imod hendes, Det var dog ikke lige noget han havde tænkt sig at gøre sig i. Dog efter en kort tænkepause valgte han at sige: ” Nu var det jo ikke et løfte, men nærmere en mulighed. ” Han vippede kort med begge øjenbryn og lod hans blik hvile i hendes.
Jake besvarede hendes udtalelse om kreative kælenavne med et skuldertræk og lo kort af hendes imitation af noget der mest af alt mindede om en kat. Der gik dog ikke længe før Jake havde fået vendt Fenella rundt så de stod med fronten imod hinanden. Jake skilte hans læber en smule ad og betragtede tavst Fenella i et kort øjeblik. Han holdte hans hoved tæt på hendes og lod hans blik løbe ned over hendes ansigt i en søgen på flere detaljer end dem hun indtil videre havde givet ham. Det eneste han kunne se på hende var, at det var gået godt, det luskede smil der spillede over hendes læber afslørede hende og fortalte Jake mere end hvad ord muligvis ville kunne gøre. Jake lod sit blik fæstne ved Fenellas da hun igen vendte opmærksomheden imod ham og lagde hovedet svagt på skrå. Hans blik var nysgerrigt og hungrende efter information og saftige detaljer. Han ønskede inderligt at vide hvad der var sket. At hun havde haft fat i Alexander og det var faldet ud til hendes fordel, det var simpelthen for godt til at være sandt og Jake blev nødt til at høre hvad der virkelig var sket! Jake blev dog for utålmodig, og selvom Fenella ikke havde været tavs i lang tid, valgte Jake at bryde den nyligt opståede tavshed og spørge: ” Så, hvad skete der? Hvad gjorde du ved ham? ” Smilet på Jakes læber var ikke til at tage fejl af, han håbede at Fenella på en eller anden måde havde ydmyget Alexander. Jake var sikker på at han ikke var nødsaget til at hive hver enkel information ud ad Fenella, ja faktisk håbede han inderligt at hun snarest fik munden på gled.
[/justify] [/center]
|
|
|
Post by fenella on Apr 11, 2011 22:23:25 GMT 1
- - - - - - - - ❧ - - - - - - - - • • • • • [/font][/color] I'm not a trick you play. I ride A * D I F F E R E N T * W A Y - - - - - - - - ❧ - - - - - - - - [/center] Fenella hævede et øjenbryn udfordrende som altid ved Jakes granskende blik og nikkede så langsomt "Jo, det er lige præcis hvad jeg siger..." hun fnøs muntert og svarede med ligeså tyk sarkasme som han lagde for dagen, mens hun smøg sig diskret tilbage mod ham "Måske du skulle overveje at få briller så..." hun blev roligt og afslappet stående mens hun halvhjertet forsvarede sin påstand om aldrig at brokke sig og himlede så ved Jakes næsten ord "Jeg kan bedre lide løfter. Så har jeg noget at holde dig op på." hun hævede igen øjenbrynene udfordrende ved hans vrikken med øjenbrynene og hendes læber trak op i et frækt smil der blottede hendes tænder.
Fenellas læber skilte sig lidt synkront med Jakes de øjeblikke hvor han blot stod lænet frem mod hende og pressede hende tilbage mod rækværket. Hun mærkede vinden tage fat i sit lange hår, mens hun stædigt og drillende fastholdt Jakes nysgerrige, bydende blik. Hun kunne lide det på den måde. At være den der sad med informationerne andre gerne ville have. Selv på det uskyldige plan dette lå på, gav det en følelse af magt der var svagt berusende og hendes læber trak endnu engang op i et arrogant smil ved hans spørgsmål "Jeg overbeviste ham om at møde mig oppe i det forladte lokale på syvende. Nåede ned at skifte til noget mere...behageligt" hun gjorde en kort pause og løftede i mens sin ene fod og strøg den diskret mod hans læg "Jeg lod ham se, høre, mærke, smage og dufte hvad det var han ikke ville få..." hun plirrede teatralsk med øjnene "Jeg gav ham endda en souvenir til at huske mig ved." hun lo boblende, men uden varme "Hvis han havde været en hund, ville han være sprunget logrende på mit ben." hun fnøs igen, ude af stand til at tørre det triumferende smil af sine læber "Der var nogle øjeblikke hvor jeg troede han ville ende med at eksplodere før han overhovedet fik bukserne af." hun så sigende på Jake og løftede hånden, for igen at lade en finger stryge langs hans kæbelinie mens hun fortsatte "Men han så nu ret kær ud da han stod der i boxershorts og sokker og trippede for at få sin belønning." hun lagde hovedet på skrå og lod fingeren fortsætte ned på hans hals, mens hendes blik spillede af lige dele ballade og sejr "Det var nogenlunde der jeg fortalte ham at han havde stukket knive i ryggen på den forkerte person og så gik jeg." hun smilede uskyldigt "Og huskede selvfølgelig at hilse fra dig som lovet inden jeg efterlod ham ståede uforløst." hun tav og så spændt på Jake, uden at fjerne sin hånd fra hans hals "Er der noget du vil have uddybet?" hun smilede frækt og strøg foden lidt længere op ad hans ben.
❧ Tags; Jake Loretz ❧ Time; Eftermiddag ❧ Words; 591 ❧ Outfit; here ❧ Notes; - ❧ Credits; Liebe at Caution[/font][/color]
|
|
|
Post by Jake Wade Loretz on Apr 12, 2011 16:17:48 GMT 1
you heard that i was trouble , BUT YOU COULDN'T RESISTJ U S T T A K E A B I T E L E T M E S H A K E U P Y O U R W O R L D- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -Jake betragtede Fenella og det skæve smil nærmest permanent var at finde på hans læber. ” Lige præcis derfor.. “ Forklarede han sigende med et lettere hævet øjenbryn. Det var det letteste man kunne gøre, sige noget som man ikke kunne blive hængt op på, eftersom at folk dermed ikke kan tillade sig at blive fornærmede over at det ikke gik efter deres hoved.
Jake strakte instinktivt halsen en smule og løftede hagen. Han holdte hans hoved tæt ved hendes, dog langt nok fra at han kunne se hvad hun foretog sig med hendes ansigt. Jake kunne tydeligt mærke hendes varme ånde imod hans egne læber som hun snakkede og hendes ord fremtvang et smil på hans læber, et smil han ingen intentioner havde om at skjule, et lettere hoverende smil. Selvfølgelig vidste Jake udmærket godt hvad Fenella havde ment med hendes tøjskifte, for behageligt tøj ville været noget i stil med en sweatshirt og et par sweatpants eller noget i den stil, og det var helt sikkert at det ikke var hvad Fenella havde iført sig for at forføre Alexander, hvilket ifølge hende åbenbart ikke havde været så svært.. Jake bebrejdede ikke løven, Fenella havde visse fordele som hun kunne spille på, bogstaveligt talt.
Jake nød hendes kærtegn af hans læg. Faktisk var det ikke hendes fod ved hans læg han kunne mærke, nej det var mere at han kunne mærke hendes fod løfte sig fra jorden og hendes ben vikle sig en smule rundt om ham, plus at han ville mene han snart kendte Fenella godt nok til at vide hvad hun havde gang i. Endnu engang var læderet som skulle beskytte hans krop i vejen for Fenellas kærtegn, mon de ikke skulle begive sig imod opholdsstuen og fortsætte deres lille intime stund der, hvor det trods alt var lidt mere privat.
Det skæve, triumferende smil som var at finde på Jakes læber var ikke til at tørre af. Han blev nærmest stolt af Fenella ved hendes lille fortælling og kunne tydeligt se hele scenariet for sig. Et par gange stønnede han svagt som erstatning for latter, mest af alt for at vise Fenella at det morede ham og han fandt det ganske underholdende. Jake løftede hagen yderligere da han mærkede hendes finger imod hans kæbe. Han smilede lettere udspekuleret og glimtet i hans øjne var yderst tilfreds, dog en smule spekulerende. Han gennemtænkte hvad Fenella havde sagt og bearbejdede det oppe i hovedet for at finde ud af om der var mere han ville vide. Han drog til sidst den konklusion at Fenella havde forklaret rigeligt. Han lod instinktivt hans ene hånd slippe rækværket for at gribe fat om Fenellas lår i et solidt tag. Han lod sig glide lidt bedre til rette imellem hendes ben og trak let op i hendes lår så det lå omkring hans hofte. Han lod hans tommelfinger glide hen over hendes lår imens de fire resterende holdte det oppe på plads omkring hans egen hofte. Han lænede sig en smule frem imod hende så deres overkroppe nu også var imod hinanden og hans læber omkring en centimeter fra hendes. Hans blik gled så vidt det var dem muligt ned over hendes ansigt. ” Kun én ting… Skylder jeg noget? “ Han lænede sig per automatik en smule længere frem og lod hans læber berøre hendes let, uden det på nogen måde kunne betragtes som et kys.
[/justify] [/center]
|
|
|
Post by fenella on Apr 12, 2011 20:03:37 GMT 1
- - - - - - - - ❧ - - - - - - - - • • • • • [/font][/color] I'm not a trick you play. I ride A * D I F F E R E N T * W A Y - - - - - - - - ❧ - - - - - - - - [/center] Fenella fulgte med levende interesse Jakes kropssprog og mimik mens hun genfortalte sit rendez-vouz med Alexander for ham. Hendes blik var intenst og hendes pupiller blev gradvist større og gjorde hendes øjne mørkere at se på, mens hun sugede hans små skift i mimik til sig og lod dem anspore sig til at fortsætte. Hendes eget smil voksede i takt med hans og var ikke mindre triumferende.
Som hendes fod strøg op over læderet der beskyttede hans underben og selvom hun fortsatte med at fortælle, gled hendes tanker mellem hvad hun sagde, og de billeder af Alexander det kaldte tilbage i hendes sind. Der blev de vendt og holdt op ved siden af tidligere situationer med Jake, og et lille, hemmelighedsfuldt smil trak ind på hendes læber, mens kommentaren om drenge og mænd vendte tilbage for hendes indre øre. Hun udstødte en lille latter, lidt ude af kontekst og spændte musklerne i benet der var halvt snoet omkring Jakes, mens hun så ham direkte i øjnene, uden at lægge særligt skjul på, hvor hendes tanker var.
Hun tav og så afventende på ham, mens hun kunne se ham bearbejde og synke hvad hun havde fortalt, uden at det lille, skæve smil nogensinde forlod hendes læber. Hun spændte instinktivt op i hele kroppen da hans hånd lukkede sig om hendes lår og lukkede hurtigt begge hænder hårdt om rækværket igen, mens hun låste benet fast bag ham for at blive hvor hun var og ikke trimle ud over kanten. Hun sendte ham et udfordrende blik mens han lænede sig frem og mærkede et let sus af adrenalin over både næsten at hænge halvt ud over et fald på adskillige meter, og over det slumrende begær der blev vækket i hende. Hun skilte læberne let da han lænede sig tættere på og skød sig villigt ind mod ham, uden helt at tænke over det. Hun tog en dyb indånding da hans læber strejfede hendes og kun pustede yderligere til ilden. Så slap hun endelig rækværket og lagde i stedet armene om halsen på ham med et charmerende smil og et lille nik "Mere end du nogensinde kan gøre dig forhåbninger om at betale af..." hun skubbede sig fri fra rækværket med et lille puf og skubbede ham derved tilbage. På samme tid spændte hun igen i hele kroppen og løftede det sidste ben fri fra gulvet i tårnet og låste begge ben sammen bag ham, mens hun pressede sine egne læber krævende mod hans.
❧ Tags; Jake Loretz ❧ Time; Eftermiddag ❧ Words; 407 ❧ Outfit; here ❧ Notes; - ❧ Credits; Liebe at Caution[/font][/color]
|
|
|
Post by Jake Wade Loretz on Apr 13, 2011 9:59:04 GMT 1
you heard that i was trouble , BUT YOU COULDN'T RESISTJ U S T T A K E A B I T E L E T M E S H A K E U P Y O U R W O R L D- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -Jake strøg let hans tommelfinger udenpå comwboystoffet som hendes bukser bestod af. Grådigt trak han hendes underliv tættere på hans eget med et solidt tag om hendes lår. Jake lod hans anden hånd glide om til hendes lænd og videre op ad hendes ryg for til sidst at lande imellem hendes skulderblade som en form for støtte, mest af alt så hun ikke skulle føle hun var ved at smutte ud af hans favn og ned fra tårnet. Han lagde et let pres imod hendes skulderblade og trykkede dermed også hendes overkrop tættere ind på hans egen. En lav latter undslap Jakes strube ved Fenellas ord og han sendte hende et skævt smil i det hun lagde armene om halsen på ham. ” Jeg må jo se hvad jeg kan gøre. ” Jake kunne tydeligt mærke på Fenella hvor hun ville hen med hendes bevægelser, så da hun blev tungere i den hånd som hvilede ved hendes lår, støttede han hende automatisk med den til hans anden hånd, som ellers havde været at finde imellem hendes skulderblade, kunne komme ned og hjælpe til med også at holde hende på plads. Hans hænder placerede sig instinktivt på hendes bagdel hvor det stramme stof afholdte ham fra at kunne få ordentligt fat i noget som helst, men det var dog alligevel der han ville kunne holde hende oppe bedst. Jake gengældte det krævende kys og pressede hans læber imod hendes. Jo den leg de legede gjorde da dem begge vilde i varmen og når de så endelig gav sig hen var det oftest en smule vildere end hvad det behøvede at være.
På trods af Jakes veltrænede form var han udmærket klar over at han ikke ville kunne stå med Fenella på denne måde i særlig lang tid, medmindre han fik en form for støtte. Med dette i baghovedet søgte han over imod tårnets sidevægge med den ene hånd famlende foran sig for at sørge for at han ikke stod på røven over noget der pludselig stod i hans vej. Han nåede uden det største besvær væggen og kort tid efter pressede han let Fenellas ryg op ad selv samme. Hans åndedræt var tungt og hans kys krævende som han lod dem vandre let ned over hendes kæbe og videre ned over hendes hals.
[/justify] [/center]
|
|