|
Post by Julie Aderyn Young on Aug 23, 2011 18:02:55 GMT 1
sometimes things that you i g n o r e , are all the things i'm looking for
julie aderyn young Julie Aderyn Young er drevet af eventyrlyst og nysgerrighed, og kedsomhed eksisterer ikke i hendes ordbog. Hun søger at udvide sin horisont på flere forskellige måder og er et flokdyr af allerhøjeste grad, der nyder både af selskabet og opmærksomheden. På trods af turbulens er hun i et forhold med Samuel Abott, og hendes bror, Alexander Young, er netop blevet færdig på Hogwarts. Jeg har allerede en masse kørende for tøsen, da hun jo efterhånden er en gammel karakter, men ideer til plots, underlige rygter, unormale relationer eller bare et godt gammelt bekendtskab er altid velkomne!
|
|
|
Post by Anna May Merryweather on Aug 23, 2011 19:03:11 GMT 1
Julie & Anna May Julie og Anna May er måske ikke lige to typer, der vil kunne klikke godt med hinanden lige umiddelbart. Eller også tager jeg helt fejl ;) Men de har nu engang gået på samme kollegie og årgang indtil nu, så de kender jo hinanden. Jeg har en idé til en tråd i hvert fald ;)
Som der også står på Annas karakterark er hun lidt af en nørd der prioriterer lektier over alt andet og sjældent er at se til fester, men jeg har en forestilling om, at hun har tænkt sig at slå håret helt ud i det følgende år, hvilket starter med, at hun går igang med sit eget lille oprør og får lavet en tatovering. Det er lidt udelukket at hun selv har spankuleret ind i en tattooshop og fået den lavet, det ville hun simpelthen ikke turde. Julie kunne måske have været den, hun var inde og få den lavet sammen med? Hvis nu Anna også nævner, at hun har lyst til at slappe lidt af med lektierne, ville Julie måske syntes det var sjovt at 'tage hende under sine vinger', og introducere hende til alle glæderne ved et mere frit liv x]. Det kan godt være at jeg tolker Julie helt forkert, og hun slet ikke kunne finde på sådan noget, men det er også bare en idé ^^
|
|
|
Post by Alea Kirabo Hobbs on Aug 25, 2011 10:46:25 GMT 1
● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ●
Julie &
[/font][/size] ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ● ●[/center] AleaDe to piger går på samme årgang, men jeg tror ikke rigtig de har det store til fælles. Ydermere har Lea et venskab med Imogen som vi i forvejen er blevet enige om nok er gået rundt om den hyperaktive trup af ravne-piger. Egentlig ville jeg tænke at de bare er på fornavn uden at have det store med hinanden, men så er der jo selvfølgelig politikken. Alea er min første karakter, der rent faktisk har en reel interesse i Status Quo og hvis Jules stadig er involveret der (jeg har lidt tabt overblikket) så kunne der selvfølgelig være et samarbejde der. What say you? ThomasVi har allerede de to her fastlagt som en eller anden form for løst definerede venner, ja? Nu er Julie jo ikke til de store følelsessnakke, men jeg kunne godt forestille mig at Thom fik brug for hendes... Kvindelige perspektiv på et tidspunkt i løbet af året. They're still on, aye? SimonYes. Han er ikke populær. Det er også fastlagt. Vi skal have rodet lidt op i dem en eller anden dag også. Nogen konkrete ideer? JessieYes, well. Jessie er en lille lort på femte årgang og jeg tror ikke rigtig Julie kender til hendes eksistens. Hm? [/blockquote]
|
|
|
Post by taut on Aug 26, 2011 21:11:38 GMT 1
anna mayHaha, min første tanke var også, at de ikke kunne blive mere modsatte, end de er! Julie er et flokdyr og en linselus, og hun har helt klart nået at tromle henover Anna May i løbet af deres skoletid (ubevidst vel at mærke). Hvis vi nu siger, at de selvfølgelig har et bekendtskab til hinanden, fordi de har gået i klasse så længe (og deler sovesal ej at forglemme) men bare aldrig er kommet tættere end det - Julie kan have gjort nogle enkelte tilnærmelser, fx prøve at lokke hende med til fest, men sådan som Anna May har det med den slags vil Julie efterhånden have givet op. Hvis Anna May så kommer til Julie for at få hjælp til en tattoo... tager Jules hende i hånden og løber hen til butikken med det samme! Efter det kan jeg ikke forestille mig andet end, at de to er venner, fordi de nu har noget til fælles.
aleaNah, det blev aldrig rigtig til noget med det der Status Quo! Så den kan vi ikke rigtig bygge på. Men hvis Alea og Imogen er veninder (jeg giver dig i øvrigt heeelt ret xD), så kan Alea og Julie ikke rigtig have undgået at møde hinanden på en eller anden måde. Om de så er positivt indstillet overfor hinanden eller ikke.. Dunno? Julie er ærkelillesøster-typen, Alea mellembarnet. Så jeg tænker umiddelbart trouble (;
simonJeps! Allehelgensaften. Jeg ser en overivrig Julie give Simon, der måske bare bad om at komme forbi, svar på tiltale... Ej, måske ikke så ekstremt, men man kunne da sætte dem i en underlig situation, der kunne lede til, at Julie måske lufter sine meninger lidt?
|
|
|
Post by Simon Amos Lithgow on Aug 26, 2011 23:56:50 GMT 1
AleaPuh. Jeg tænker ikke der er hverken en enorm antipati eller en vældig stor velvilje imellem dem? De er ikke noget særlig godt match men omvendt tænker jeg altså ikke specielt at de behøver gøre livet surt for hinanden? Det er selvfølgelig lidt kedeligt, så hvis du gerne vil have en negativ drejning på dem kan vi sikkert godt finde det. xD Efter Carrie ved jeg da i hvert fald at jeg sagtens kan finde noget at 'hade' ved Julie.
|
|
|
Post by Tristan Oakley on Sept 27, 2011 21:38:36 GMT 1
Voila! Yes I know, I am indeed that awesome.
Anywho, let's get to business. Og slå over i dansk, det skønne sprog. Nu hvor jeg ikke har flere end denne ene karakter, må du desværre undvære en fin og yderst avanceret liste med nogle farvede navne, men det klarer du nok også. Ellers kan et glas mælk og en banan garanteret muntre dig op!
Uden at have set Julie i aktion, er jeg ret sikker på, hun og Tristan vil gå ret godt sammen. De lader til begge at være den her friske, eventyrsøgende og aktive type, der simpelt hen ikke har overskud til at sidde stille for længe af gangen. Så er der også det faktum, at de begge er på syvende år, hvorfor de må have set hinanden rundt omkring på skolen ved op til flere tilfælde. Umiddelbart har jeg ikke voldsomt med idéer til, hvordan deres forhold kunne te sig - jeg går i seng liiige om snart - men vi må finde på noget sensationelt. De kunne være sparringspartnere eller Julie kunne være Tristans forsøgskanin, hvad angår spådomsmetoder eller de kunne være perleveninder eller have en affære eller noget i den stil. Giv dine tanker til kende!
|
|
|
Post by taut on Sept 27, 2011 21:55:45 GMT 1
tristan Det var også min tanke, da jeg kiggede i hans profil - at de ville funke godt sammen altså. Jeg måske, at Tristan kan være lige dét friske pust Julie har brug for her på sit 7. år! Selvfølgelig kender de hinanden til en hvis grad, fordi de går i klasse sammen, men nu kunne de jo så gå hen og 'opdage' hinanden for alvor og få en masse sjov ud af det. Julie slår op med sin kæreste liiige om snart, så hun ville helt klart søge i andre retninger hvad gælder mennesker, så hun ligesom kan få lidt fred og ro fra det hele. Hun er overhovedet ikke typen, der dvæler i sin egen ulykke, så hun har ikke brug for nogen, der kan/vil/skal/burde trøste hende, men ondt gjorde det jo alligevel. Hvis nu de bondede over det der spådomshejs først (af mangel på bedre ord), så kunne de jo finde ud af, at de funker godt sammen og begynde at rende rundt i hælene på hinanden sådan generelt og fjolle. Jules ville sikkert synes det var meget skæg at være forsøgskanin. Jeg kan ikke lige forestille mig Julie få følelser så kort efter et break-up, men samtidig ville hun måske knytte sig til Tristan ret hurtigt, fordi hun lige har et hjerte, der skal heles. Hvor romantisk det skulle kunne gå hen og blive kan jeg overhovedet ikke forestille mig, før jeg lige får et indtryk af, hvordan ham der Tristan ville have det! Umiddelbart tænker jeg dog venner.
Det dækkede vist det hele!
|
|
|
Post by Tristan Oakley on Sept 27, 2011 22:11:02 GMT 1
Det skal nok passe, at Tristan har haft brug for lidt hjælp i en lektion, hvilket Julie så kunne give ham. Men ellers vil jeg tilslutte mig idéen med, at de egentligt bare har gået op og ned ad hinanden i seks solide år, og først nu får øjnene op for hinandens eksistens og bevæger sig lidt forbi den overfladiske elev-base. Jeg er sikker på, Tristan vil fungere som den perfekte rebound! Og nu ved jeg heller ikke, hvordan det vil udvikle sig, men lad os i hvert fald starte med udgangspunktet at Tristan bare vil være der til at distrahere Julies triste post-breakup-tanker og kan agere det her 'friske pust' i Julies liv, som du selv siger. For mig at se kunne "spådomshejset" sagtens virke som en icebreaker. Tristan kan blære sig lidt og demonstrere sine forudseende evner på den ene eller den anden måde, så Julie bliver nødt til enten at spørge ind til, hvordan han ved det og det eller må fokusere på Tristan som lidt mere end bare en klassekammerat og grave frem, at det jo forresten er ham der Seeren, hvorfra det hele så kører. Igen det med romantikken må vi lige se. Det er intet must for mig, at de bliver følelsesmæssigt involveret ud over vennestadiet, men vi kunne jo eventuelt godt sige, at netop fordi Julie har brug for lidt nærvær, nu hvor hun ikke har sin kæreste længere, hvorfor de bliver rigtig gode venner og ikke bare.. Gode venner. Hvis du forstår. Altså.. Nej okay, jeg forklarer den nærmere, når jeg er mere vågen, hvis det er påkrævet.
|
|
|
Post by taut on Sept 28, 2011 10:48:30 GMT 1
tristan Det lyder, som om vi tænker rimelig ens - så jeg synes bare, at vi smider dem sammen i en tråd inden for den nærmeste fremtid, så de kan møde hinanden.
|
|