|
Post by nicklas on Dec 9, 2010 18:11:08 GMT 1
Nicklas kunne ikke lade være med at smile svagt "så jeg skal altså bare sige jeg hader mugglere og så accepterer de mig? Det ville da være nemt". Han vidste hvordan hendes forældre var og han ville gøre alt for at han kunne få lov til at blive sammen med Ishbel også selvom det betød at han blev nødt til at lyve om sine holdninger. Han hævede kort et bryn over hendes svar til at han skulle tage initiativ, men efter et stykke tid trak han igen på smilebåndet. Den hånd der var på hendes kind røg om i nakken og den der var på hendes hofte gled om på hendes lænd idet han kyssede hende, længe og intimt. Han kærtegnede hendes ryg en enkelt gang, men gjorde ellers ikke noget. Han nød øjeblikket og havde lukket øjnene fordi han ville gå helt ind i det.
|
|
|
Post by ish on Dec 9, 2010 18:29:00 GMT 1
Hun nikkede “Det er såmænd det hele” svarede hun med et smil over at han tog det let. Hun vidste jo hvordan hans holdning var til muggler, den var lige hendes og det var sikkert derfor de to havde det så godt sammen. Hun smilede over hans hævede bryn og så afventende på ham. da han flyttede sin hånd om bag hendes nakke og lod den anden hvile på hendes læn så hun blot på ham med nærmest et nervøst blik, hun havde samme følelse i maven som under deres første kys under ballet. Hun lod hovedet glide på skrå og lod sine læber trykkes mod hans i et varmt og vidunderligt kys. Kysset gjorde hende varm i hele kroppen og nærmest helt åndeløs. Hun lod sine fingre begrave sig i hans hår og holdt sin krop tæt ind til hans.
|
|
|
Post by nicklas on Dec 9, 2010 19:13:52 GMT 1
Nicklas brød kysset og så på hende med et svagt smil "så vil jeg med glæde tage med dig hjem i julen". Han lagde sit hoved på hendes skulder og kyssede hende en gang på halsen inden han trykkede hende ind til sig i et kram "jeg vil altid elske dig og jeg vil gøre alt for at være sammen med dig også hvis det betyder at jeg skal lyve over for dine forældre". Han lukkede kort øjnene og sukkede lydløst. Egentlig hadede han at lyve, men når det var for at blive sammen med Ishbel ville han ikke tøve med at gøre det.
|
|
|
Post by ish on Dec 9, 2010 19:22:14 GMT 1
Hun lod kysset blive brudt og sukkede inden hun tog sig sammen igen. Hun smilede ved hans ord ”Så siger jeg det til mine forældre” svarede hun varmt og lod ham trække sig tættere ind til ham ved krammet. Hans næste ord gjorde hende varm i hele kroppen ”Tak.. jeg elsker os dig” de få elever der var dukkede op før stod og fnisede selvom de ikke kunne høre hvad Nick og hende snakkede om. Hun ignorerede dem ret godt og holdt ham ind til sig et stykke tid endnu. Hun havde løjet om hendes had til muggler hele sit liv så der var intet nyt i det og ikke spor svært at lyve omkring det længere selvom hun håbede på at kunne leve et liv uden at tænke på det.
|
|
|
Post by nicklas on Dec 9, 2010 19:30:23 GMT 1
Nicklas overvejede kort at forbande de elever der stod og grinte. I stedet gled hans hånd ned mod hendes røv "undskyld for at jeg gør det her, men jeg skal lige have lukket kæften på de idioter derovre" sagde han og tog hende så på røven idet han igen kyssede hende på halsen "kom min egen. Lad os finde et sted hvor vi kan have lidt privatliv". Han sagde det lige højt nok til at de andre elever kunne høre ham og de holdte øjeblikkeligt op med at grine, men stod der bare med åben mund uden at sige noget. Han rettede sig op og trådte et skridt baglæns. Han rakte sin arm ud med et svagt smil og så hende bare i øjnene "kom. Jeg kender et sted". Hans øjne afslørede ham for de fortalte at det var rent skuespil. Han vidste at Ishbel kunne tyde det og håbede hun bare ville lege med for nu var han træt af elever der hele tiden fniste og gjorde nar ad ham. Han havde overhovedet ikke tænkt sig at gøre noget ved hende, men kun Ishbel ville kunne kende ham godt nok til at tyde de tegn han nu sendte til hende.
|
|
|
Post by ish on Dec 9, 2010 19:45:51 GMT 1
Hun fornemmede at han blev mere spændt ved lyden af fjolsernes latter og vidste at han ikke var fej for at trække sin stav og forbande dem. Hun ønskede ham ingen problemer og bed sig derfor nervøst i underlæben. Hans stemme fik hende dog til at blinke forvirret for hun anede virkelig ikke hvad han havde i sinde, ikke inden hun følte hans hånd mod røven, hun sørgede dog for ikke at spjætte men tage det som om det var noget de hele tiden gjorde. Hun smilede over kysset ved halsen og tog imod hans hånd men hun lod ham føre han. Hun nød at se for overrasket og chokerede eleverne var over hvad der lige var sket og hun gjorde det bare værre for dem da hun vinkede drillende til dem idet hun gik forbi dem. Hun havde selvfølgelig forstået hvad han havde ment hele tiden og havde derfor bare spillet med.
out
|
|
|
Post by nicklas on Dec 9, 2010 19:53:08 GMT 1
Nicklas smilte svagt ad eleverne da de gik forbi dem. Han kunne ikke lade være. Han nød at få dem til at tro de var på vej et andet sted hen end de i virkeligheden var. På vej ud lagde han en arm om Ishbels skulder og hviskede hende i øret: "lad os så få afgjort den sneboldskamp". Han smilte lidt større og vinkede til eleverne over skulderen "mor jer godt bakas!" //OUT
|
|