|
Post by ish on Dec 7, 2010 23:59:43 GMT 1
Hans ord fik hende blot til at hæve brynet og le ad ham “Går det lidt for hurtigt for dig min egen” sagde hun drillende. Hans udfordrende blik fik hende til at le ”Det er bare ikke et godt sted..” sagde hun og kørte videre på det. Hun gik udefra at han bare drillede..for det gjorde han vel gjorde han ikke? Det næste han sagde fik hende til at smile stort ”Som du ønsker” svarede hun drillende. Okay hun var måske ældre men hun havde ikke erfaring med den slags så hun gjorde bare hvad der faldt hende ind. Hun lod hovedet glide på skrå og nærme sig hans helt forsigtigt inden hun trykkede sine læber mod hans i et blidt og forsigtigt kys der gled over og blev intenst og lidenskabeligt. Hendes ene hånd gled om bag hans nakke som hun blidt kærtegnede, den anden hånd brugte hun til at kærtegne hans bryst med.
|
|
|
Post by nicklas on Dec 8, 2010 0:06:09 GMT 1
Nicklas smilte svagt "well vi kunne også bare finde et andet sted. Det er helt op til dig min egen". Han havde absolut ingen erfaring heller så da hun begyndte at kysse ham gjorde han bare hvad hans instinkt sagde han skulle. Han gengældte kysset, mens han lukkede øjnene. Den ene hånd kærtegnede hendes mens den anden nussede hendes ryg. Han vidste ikke helt hvad han skulle gøre, men han regnede med at hun vel på et tidspunkt ville guide ham på den rigtige vej.
|
|
|
Post by ish on Dec 8, 2010 0:25:06 GMT 1
Han havde vidst ingen planer om at stoppe hende og hun anede ikke om han mente det alvorligt eller om han bare lavede sjov. Selv var hun på ingen måde klar til den slags det gik sgu lige lovlig for hurtigt for hende. hans ord fik hende til at vende drillende blikket mod ham ”Ja lad os det” svarede hun med et glimt i øjnene. Hun havde troede at han havde i sinde at stoppe hende hvilket gjorde hende en smule nervøs. Hun havde dog ikke i sinde at overgive sig for hun var temmelig overbevist om at han ville sige stop på et tidspunkt. Hun trak sig bort og rakte en hånd frem for at trække ham op ”Jeg kender et godt sted” sagde hun drillende
|
|
|
Post by nicklas on Dec 8, 2010 0:32:15 GMT 1
Nicklas smilte svagt, men det blegnede hurtigt for han kunne se at noget nagede hende. Det var ikke særlig tydelig, men han kendte hende så godt så han kunne se hvis der var noget galt. Han betragtede hende da hun rakte ham sin hånd "jeg kan se du tænker på noget. Du kan godt fortælle det. Jeg er her for dig". Han smilede opmuntrende til hende og tog imod hendes hånd for at rejse sig op "og vi går ingen steder før du har sagt hvad du har på hjerte". Han var måske lidt direkte, men han kunne ikke lide at se hende være forvirret eller hvad hun nu var.
|
|
|
Post by ish on Dec 8, 2010 0:39:45 GMT 1
Hun bemærket da hans smil blegnede men sagde intet. Hun smilede svagt da han tog imod hendes hånd og rejste sig derpå. Hun trak på skuldrende ”Det var bare..” hun tøvede og anede virkelig ikke hvordan hun skule sige det. hun stilede sig tættere på ham og lod sin anden hånd tage fat i hans anden hånd ”Mener du det alvorligt..?” sagde hun spørgende. Hun anede virkelig ikke hvad hans svar ville blive men hun følte sig en smule spændt. Dette kunne dog ikke ses på hende.
|
|
|
Post by nicklas on Dec 8, 2010 0:44:18 GMT 1
Nicklas smilte svagt og lagde en hånd på hendes kind "selvfølgelig mener jeg det seriøst. Det ville være modbydeligt hvis jeg bare drillede nu. Jeg er nået længere end det". Han kyssede hende blidt og holdte det i noget tid. Da han brød det betragtede han hende med et svagt smil "nå hvor er det sted så henne?". Han fjernede sin hånd fra hendes kind og lagde den om hendes talje. Han var selv lidt spændt, men han gav ikke udtryk for det.
|
|
|
Post by ish on Dec 8, 2010 0:54:51 GMT 1
Hun bed sig i underlæben og trak vejret dybt ind. Hun forstod endelig hvad han mente men hun følte sig bare ikke klar..de var kun lige kommet sammen og det var måske lige lovligt hurtigt. Tidspunktet var ret godt..alle folk var optaget et eller andet sted så de ville ikke blive overraskede men på den anden side så ville hun ikke hvis hun ikke havde hele hjertet med i det. ”Nick..kan vi ik vente lidt.. jeg føler mig ik helt klar endnu..” hun så nærmest bedende på ham hvilket hun aldrig havde gjort før hun ønskede bare ikke at han misforstod hende.
|
|
|
Post by nicklas on Dec 8, 2010 0:58:59 GMT 1
Nick smilte svagt og lagde en hånd på hendes skulder "selvfølgelig kan vi det. Det er helt op til dig at finde ud af hvornår du er klar". Han kyssede hende blidt og satte sig i sofaen igen. Han var hverken skuffet eller vred, for han ville ikke presse hende til noget hun ikke havde lyst til. Han betragtede hende i lidt tid mens han tænkte lidt over hvad han skulle sige "undskyld btw. Jeg var vidst lidt for hurtig".
|
|
|
Post by ish on Dec 8, 2010 11:30:22 GMT 1
Hun åndede lettet op da han ikke så ud til at tage det tungt. Hun ville gerne have lidt tid, de var trods alt kun lige begyndt at komme sammen og hun havde endnu ikke helt vendt sig til tanken om at de nu ikke længere kun var venner. Dette fik hende til at bide sig i læben for hun kunne pludselig ikke tanken om hvad der ville ske med deres venskab hvis de en dag skulle slå op. Hun var fra syvende årgang og det betød at der var mindre end et år til at hun skulle forlade skolen mens hans selv forblev der for at modtage undervisning i endnu to år. Hun gengældte kysset med et smil over læberne og så anklagende på ham da han satte sig ”Du skal ikke undskylde..jeg gav vist bare det forkerte indtryk” svarede hun ”Og desuden..hvorfor satte dig igen?? Skulle vi ikke ned og få ordnede den sneboldskamp?” sagde hun med hænderne sat ved hofterne som en eller anden husmor der skændte på sine unger. Hendes blik gled hen over porten der blev åbnet idet nogle elever dukkede op, de gik straks i gang med at fnise og sende dem blikke som fik hende til at himle med øjnene inden hun vendte blikket mod ham igen ”Tager du endelig hjem til jul?” spurgte hun. Der var jo snart ferie og nogle elever valgte at tage hjem til deres familier mens andre forblev på skolen. Hun havde mest lyst til at blive på skolen men hendes familie forventede vidst at hun kom hjem sammen med hendes lillesøster.
|
|
|
Post by nicklas on Dec 9, 2010 8:51:56 GMT 1
Nicklas smilte svagt og rejste sig igen "jeg vil ikke overskride dine grænser. Jeg elsker dig og derfor respekterer jeg dine grænser og dine valg. Jeg var ved at overskride din nok største grænse og derfor undskylder jeg. However..." sagde han og nappede hende igen drillende i røven "jeg er stadig den eneste der må og jeg har stadig tænkt mig at udnytte det". Hans drillende humør var kommet tilbage og han betragtede hende blot med et hævet bryn da hun spurgte om de ikke skulle udenfor "du får stadig høvl at du ved det". Han satte sine hænder på hendes hofter og så hende i øjnene "du er det bedste der er sket for mig. Jeg vil aldrig bevidst såre dig uanset hvordan. Derfor er jeg ked af, at jeg måske nær havde gjort det". Han sukkede og så ned. Det lød bedre inde i hans hoved end da han sagde det.
|
|
|
Post by ish on Dec 9, 2010 12:56:33 GMT 1
Hun betragtede ham med et mildt smil over læberne da han rejste sig og lyttede tavst til ham mens han snakkede. Hans ord gjorde hende varm om hjertet og helt vildt glad. Hun havde gennem de syv år hun havde gået på skolen haft mange overfladiske forhold altså flirterier og små kys hist og pist. Dette var dog helt anderledes, ingen fyr på hele skolen havde nogensinde sagt sådan noget til hende, heller ej ud for skolen for den sags skyld. Han elskede hende og ville ikke tvinge hende til noget. Hun så på ham da han sagde however og ventede på at han skulle fortsætte da hun blev nappet i bagdelen igen og var nær spjættede men kun nær i stedet for fokuserede hun på hans næste ord mens hun tog fat i ham fra kanten af hans bukser og trak ham tættere indtil sig ”Ja ja” svarede hun og stillede sig på tåspidserne så hun blev en anelse højere ”Jeg er helt og holdent din” sagde hun frækt. Hun nød hans drillende humør, og hun nød endnu mere at hun havde formåede at skifte hans irriterede humør ud med dette. Hun smilede ved hans hævede bryn og svar på at de skulle ud i sneen ”Det tror jeg ikke på.. kunne du nogensinde finde på at gøre mig noget” sagde hun med en uskyldig tone der ikke passede det frække blik hun sendte ham. Hun lod hænderne glide op for at lægge sig om hans nakke igen da han lagde hænderne på hendes hofter. Hans næste ord fik hendes hånd til at stryge hans kind ”Elskede..du burde da vide at du ikke kan tvinge mig til noget” sagde hun drillende, der var dog noget om snakken, hun var stædig når hun ønskede det og ikke let at tvinge til noget. Hun var dog ikke særlig stor hvilket gjorde det lettere at få fysisk kontrol med hende men det var også den eneste måde man kunne tvinge hende til noget på. Da han sukkede og så ned strøg hun hans kind endnu engang og lod hånden hvile på hans bryst ”Heey..der skete intet” hviskede hun og forbandede tavst sig selv for at være så kort ”Gider du godt komme herned… jeg kan ikke nå op til dig” endte hun med at sige velvidne at det kunne få ham til at grine men hvad..det var jo sandt!
|
|
|
Post by nicklas on Dec 9, 2010 17:38:11 GMT 1
Nicklas betragtede hende i lidt tid efter den kommentar med sneen "det er vel heller ikke at "gøre dig noget" ved at smide lidt sne efter dig". Han smilede drillende og nikkede til det næste hun sagde "du har nok ret. Du ville kunne overvinde mig med magi hvis det gik helt galt for jeg ville nok ikke være parat til sådan en overraskelse". Det var rigtigt det han sagde for hans reflekser ville ikke være hurtige nok hvis hun allerede havde tryllestaven fremme. Det var der ingen der kunne være uanset hvor hurtig man var. Han kunne ikke lade være med at trække på smilebåndet da hun bad ham om at komme ned til hende, men han vidste at hun mente det. Han synkede i knæene til han kom på højde med hende og så hende bare i øjnene "apropos julen. Jeg bliver hvis du vil have jeg bliver. Jeg ved ikke om du tager hjem, men jeg ville med glæde tilbringe julen med dig her". Han smilte igen svagt og lod sin ene hånd finde hendes kind.
|
|
|
Post by ish on Dec 9, 2010 17:50:49 GMT 1
Hun havde smilede “Ja så skal du passé på.. jeg viser ingen nåde” sagde hun drillende. Hun smilede ved synet af hans smil og var glad for at være i øjenhøjde med ham, det var ikke spor sjovt at være lille.. ja hun havde ikke engang fået lov til at blive en del af Quidditch-hold fordi hun var så lille og spinkel..sidst man havde gjort hende opmærksom på hendes størrelse var til ballet hvor Jake havde sagt at hun havde fået et nej fordi hun var så spinkel. Hun smilede da han sagde at han gerne ville tilbringe julen sammen med hende ”Jeg tænkte nu mere..over hos mig..?? Min familie vil sikkert gerne møde dig” sagde hun varmt. Hun nød følelsen af hans varme hånd de strøg hendes kind og trykkede sine læber flygtigt mod hans.
|
|
|
Post by nicklas on Dec 9, 2010 17:56:00 GMT 1
Nicklas hævede et bryn, men smilte trods alt efter et stykke tid "det gør du som regel ikke nej". Han hævede kort et bryn over at hun inviterede ham hjem til hende i julen, men hans blik veg ikke "er du sikker på at de kan acceptere mig? Du ved... når jeg er yngre end dig". Han gengældte hendes korte kys og igen trådte hans drillende side frem igen "var det alt jeg skulle bukke mig ned for? Et lille kys?" Der var ingen tvivl om at han drillede, men samtidig kunne det også godt lyde som om han fiskede efter noget mere.
|
|
|
Post by ish on Dec 9, 2010 18:04:30 GMT 1
Hun lo og prikkede ham drillende på næsen. Hun så undersøgende på ham da han hævede bryn af hendes invitation ”De er endelig ret ligeglade… ehmm.. bare du deler deres holdning om.. du ved” hende familie var kendt for at hade muggler. Selv forhold hun sig neutral medmindre hun blev spurgt om hendes mening. Hendes familie havde gjort det klart at man ikke tolererede at have andre meninger om muggler. Hun var sikker på at han forstod, hendes forældre ville selvfølgelig ikke plage ham om hans mening de ville bare spørg en gang og svarede han uden tøven ville de blot nikke og smile tilfredse. Hans kommentar over det korte kys fik hende til at smile ”Hvis du vil have mere må du selv tage initiativ” svarede hun drillende.
|
|